AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #41 Del Skrevet 10. august 2024 Det er mulig for noen hvis de virkelig er enige om det og synes det er helt fint. Hvis en av dem ikke er helt fornøyd med det, vil det skjære seg før eller siden på en eller annen måte. Jeg tror det bare er mulig for de som er aseksuelle eller har en sykdom/medisinsk tilstand hvor sex er så vanskelig at man ikke orker det. Utenom disse så tror jeg sånne forhold møter mange utfordringer med tiden fordi seksuelle behov er noe som tross alt er sterke behov hos de fleste mennesker. Anonymkode: 8db50...595 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #42 Del Skrevet 10. august 2024 AnonymBruker skrev (På 8.8.2024 den 20.12): Jeg ønsker gjerne å få noen historier fra flere som lever i et lykkelig parforhold der man ikke har sex (eller tilnærmet ikke har sex). Min mann og jeg er i slutten av 30-årene og har i realiteten ikke hatt et sexliv de siste 5 årene (2-3 ganger i året, men kommer nok til å bli null etterhvert). Men vi har full åpenhet til hverandre om tilstanden og vi er lykkelige i forholdet. Vi har 2 barn, 1 i barnehage og 1 i barneskole. Jeg er ikke interessert i å starte en diskusjon om hvorfor vi ikke har sex. Kort og godt så har vi ikke overskudd til å kjenne på seksuell lyst/gidder ikke bruke tid på det. Flere som lever lykkelig i par og familielivet uten sex? Anonymkode: ce650...557 Så trist 😂😂 en av dere får et ligg et annet sted Anonymkode: db373...526 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #43 Del Skrevet 10. august 2024 Har hatt sex maks 3 ganger siste 5 årene, og vert gift i 49 år. Dersom sexualdriften er den vesentlige årsaken til at eit par holder saman så er det ikkje det er det minste rart at samlivsbrudd er blitt langt vanligere er før. Det er vel blitt ein trend, og forventningspress på sexualforumet, andre ymse andre forum hvor ofte ein bør ha sex . Når mange hevder at de har sex flere ganger for dag så kan ein undre seg over hva desse menneskene gjør i kvardagen. De aller fleste foreldre / par som har ein krevende jobb, og omsorg for 1 eller flere barn har ikkje stort m/ overskudd når de har lagd hodet nedpå puta i senga om kvelden, og opp om morraen kl.06 /07 Anonymkode: 56696...5e7 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 10. august 2024 #44 Del Skrevet 10. august 2024 AnonymBruker skrev (På 8.8.2024 den 22.58): Tror kvinner lettere leve i et godt forhold uten sex enn menn. Så fremt han ikke er aseksuell, vil han før eller siden få sex andre plasser.. Anonymkode: 5f9c6...c2e Tror ikke jeg. Jeg er personlig dårlig egnet for det og det er nok de fleste kvinner med seksuelle behov. Hvilket de fleste kvinner har. Slikt er nok lettere for folk på den aseksuelle skalaen, av begge kjønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #45 Del Skrevet 10. august 2024 Jeg syns sex er en essensiell del av ett forhold. Det er veldig viktig for nærhet, intimitet og kjærlighet. Uten det kan man like godt kalle seg roomates. Anonymkode: 7b629...d7c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #46 Del Skrevet 10. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så trist 😂😂 en av dere får et ligg et annet sted Anonymkode: db373...526 Så trist at du ikke evner å forstå at ikke alle mennesker bryr seg om sex. Anonymkode: 22a2d...e2d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #47 Del Skrevet 10. august 2024 AnonymBruker skrev (På 8.8.2024 den 20.12): Jeg ønsker gjerne å få noen historier fra flere som lever i et lykkelig parforhold der man ikke har sex (eller tilnærmet ikke har sex). Min mann og jeg er i slutten av 30-årene og har i realiteten ikke hatt et sexliv de siste 5 årene (2-3 ganger i året, men kommer nok til å bli null etterhvert). Men vi har full åpenhet til hverandre om tilstanden og vi er lykkelige i forholdet. Vi har 2 barn, 1 i barnehage og 1 i barneskole. Jeg er ikke interessert i å starte en diskusjon om hvorfor vi ikke har sex. Kort og godt så har vi ikke overskudd til å kjenne på seksuell lyst/gidder ikke bruke tid på det. Flere som lever lykkelig i par og familielivet uten sex? Anonymkode: ce650...557 Så lenge dere begge er enige i at dette er ok, og har det bra med det så er det jo fint. Har dere sex med andre? Er det ok hvis den ene har sex med andre? Anonymkode: 61456...d09 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #48 Del Skrevet 10. august 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Nei det ville være helt uaktuelt. Så derfor ønsker jeg perspektiver fra de som har levd slik over lengre tid. For oss funker det kjempebra på nåværende tidspunkt men man vet ikke i fremtiden -TS Anonymkode: ce650...557 Hvorfor er det helt uaktuelt? Hvordan kan sex være så uviktig men samtidig såpass viktig at det er dealbreaker å ha med andre en partner når vedkomande er i forhold med menneske som ikke vil ha sex? 🤯 Anonymkode: a454c...6d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå