jabx Skrevet 10. august #21 Del Skrevet 10. august (endret) AnonymBruker skrev (På 8.8.2024 den 20.04): Hvorfor liker du det? Forventer du at dama går med på det? Hva tenner deg ved det? Synes du ikke at det er ekkelt? Anonymkode: 8847e...20d Vanskelig å si helt konkret, men det føles bare godt å gjøre det. Liker følelsen av det, liker at hun nyter det, liker å smake på henne. Det er vakkert å se på, og det innbyr til å kysse, slikke, osv. Edit: Liker også å vise henne at jeg liker det, og at hun vet at jeg liker det og gjør det fordi jeg virkelig har lyst på henne. Forventer ikke at hun går ned på meg som sådan, men det har ikke vært noen aktuell problemstilling for min del uansett. Men kan godt slikke uten å "få noe igjen" der og da. Det er så langt fra ekkelt som det går an. Endret 10. august av jabx 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atlas84 Skrevet 10. august #22 Del Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Anonymkode: 5a06b...4c0 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 10. august #23 Del Skrevet 10. august (endret) AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvorfor er det et dumt spørsmål? Selv om du liker det, så er det da vel ikke sikkert at alle andre menn liker det? Er du ikke opptatt av sexpositivitet, som du kaller det? Du bringer ikke det videre akkurat, med et sånt svar. Er dame selv, så blir vanskelig for meg å finne svaret på egenhånd, siden jeg er hetero, og har heller ingen planer om å gå over til " den andre siden ". Anonymkode: 8847e...20d Neida TS.. når du stiller meg 4 personlige spørsmål, så kan jeg jo ikke svare for andre menn? Så jo.. jeg er sexpositiv til kvinner som elsker å bli slikket.. og jeg har vært sexnegativ, hvis jeg skulle ha nektet å slikke dem. Skjønner ikke helt hvilke svar du leter etter på nettet.. Er du redd noen synes det ekkelt, eller er du redd noen elsker å slikke fitte? Det spørsmålet må du stille til den det gjelder IRL Endret 10. august av Bamseklemmer 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #24 Del Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (På 8.8.2024 den 20.04): Hvorfor liker du det? Forventer du at dama går med på det? Hva tenner deg ved det? Synes du ikke at det er ekkelt? Anonymkode: 8847e...20d -Jeg liker det fordi musa til kona mi ser deilig ut, den lukter deilig og den smaker deilig. Men den må ikke være nyvasket, da er det bare kjedelig og kan nesten like gjerne slikke på albuen. Hvis hun dusjer og glattbarberer seg på morgen så er det digg på kvelden. -Vi har oralsex hver gang vi har sex og digger det begge to. -Synet, lukten og smaken. -Definitivt ikke ekkelt, bare digg og deilig. Anonymkode: b7e3c...387 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #25 Del Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (På 8.8.2024 den 20.04): Hvorfor liker du det? Fordi jeg er heterofil mann som blir tent av kvinnelig kjønnsorgan. Det mest intime man kan gjøre med en f.... er å smake på den. AnonymBruker skrev (På 8.8.2024 den 20.04): Forventer du at dama går med på det? Må si ja, siden alle jeg har vært sammen med liker det. AnonymBruker skrev (På 8.8.2024 den 20.04): Hva tenner deg ved det? At hun liker det, at det er bittelitt tabu og kanskje feromoner. Instinkt. AnonymBruker skrev (På 8.8.2024 den 20.04): Synes du ikke at det er ekkelt? Nei. (Men det ville nok vært ekkelt om jeg ikke tente så mye på det.) Anonymkode: 28c19...a34 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #26 Del Skrevet 14. august Smaken og at hu ser meg. Gleden av å se hu koser seg. Samt at jeg kan tafse henne på brystene samtidig Anonymkode: 63b36...3dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #27 Del Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (På 9.8.2024 den 1.56): Veldig spesielt å ikke akseptere at mange damer ikke liker det. Skal du liksom presse deg på og tvinge deg til å gjøre det selv om hun ikke ønsker det? Jeg ville aldri ha gjort det mot en mann, hvorfor gjøre noe han ikke liker? Hele poenget er at man skal ha det godt sammen, og at ingen skal bli ukomfortable eller tvunget til noe. Anonymkode: c3dfe...d6d Du forstår tydeligvis ikke hva dealbreaker betyr. Eller mener du kanskje kvinner har enerett på å ha dealbreakers og menn skal bare bøye seg i støvet og la absolut alt gå etter kvinners premisser? Anonymkode: 243f1...802 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #28 Del Skrevet 14. august Det er litt vanskelig å beskrive, det er bare ekstremt pirrende. Og deilig å se og høre hun elsker det. Jeg har vært på nippet til å komme bare av å slikke I et forhold så er dette nesten et krav, for det ville vært et stort savn å ikke få gjøre det, men kunne tolerert det om dama virkelig var bra. Jeg ville selvsagt ikke presset noen til det, de har full rett til å bare gå videre når jeg forteller om mine behov De gangene det har vært ekkelt, så har det vært dårlig hygiene, eller at lukten bare ikke stemmer helt, trenger ikke være sterk lukt eller noe som er galt, men bare en lukt som krasjer litt. Men det er sjeldent Anonymkode: 5f402...6a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #29 Del Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (På 9.8.2024 den 1.56): Veldig spesielt å ikke akseptere at mange damer ikke liker det. Skal du liksom presse deg på og tvinge deg til å gjøre det selv om hun ikke ønsker det? Jeg ville aldri ha gjort det mot en mann, hvorfor gjøre noe han ikke liker? Hele poenget er at man skal ha det godt sammen, og at ingen skal bli ukomfortable eller tvunget til noe. Anonymkode: c3dfe...d6d Tragisk kommentar Mange kvinner og menn har visse seksuelle behov som de trenger oppfylt om de skal gå inn i et forhold. Og det er da helt legitimt å ha preferanser og krav til sitt sexliv, uansett hva det måtte være, for det er helt frivillig å gå inn i et forhold man vet om dette på forhånd Anonymkode: 5f402...6a1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #30 Del Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (6 timer siden): Tragisk kommentar Mange kvinner og menn har visse seksuelle behov som de trenger oppfylt om de skal gå inn i et forhold. Og det er da helt legitimt å ha preferanser og krav til sitt sexliv, uansett hva det måtte være, for det er helt frivillig å gå inn i et forhold man vet om dette på forhånd Anonymkode: 5f402...6a1 Derfor må man ha samtalen om sex tidlig i relasjonen. For jeg vil ikke slikkes. Anonymkode: 8d5d8...d11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august #31 Del Skrevet 16. august Jeg kan ikke forklare det på annen måte enn at jeg nyter det,fordi jeg er en vanlig mann,og synes kvinner smaker så godt. Dersom hun ikke vil liker jeg det heller ikke,det er turnoff.Jeg liker det,men liker ikke å plage noen. Anonymkode: 4ec10...558 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august #32 Del Skrevet 16. august .Daniel. skrev (På 8.8.2024 den 20.05): Liker å slikke iskrem, for det er godt, spesielt i varmen. Spørsmålet ligger under seksualitet så ingen vits med dumme platte kommentarer. Anonymkode: 919b5...090 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smeltemann Skrevet 16. august #33 Del Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (På 8.8.2024 den 20.04): Hvorfor liker du det? Forventer du at dama går med på det? Hva tenner deg ved det? Synes du ikke at det er ekkelt? Anonymkode: 8847e...20d Nærhet,kjenne den deilige saften både i munn og nese,damer som tillater å bli slikket nyter det. Nei forventer det ikke. Om hun ikke synes noe om det så er det helt greit,jeg avstår fra og gjøre det. Som jeg skrev nærhet,smak og lukt. Nei, synes det er deilig, å gi å få som ved en 69 er veldig fint som forspill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #34 Del Skrevet 17. august Høres deilig ut å bli slikket. Mannen liker ikke å gjøre det og er dårlig på forspill generelt.. Gu som jeg savner å bli slikket ig kost med.. Liker å suge og! Anonymkode: 2c13e...e1a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå