Lolalolita123 Skrevet 8. august #1 Del Skrevet 8. august Det har seg slik at jeg er midt oppi småbarnslivet og elsker det, mens min bestevenninne over mange mange år, har funnet ut at hun vil leve et liv uten barn. Hun er heller ikke noe særlig begeistret for barn generelt og jeg føler at vi begynner å skli veldig fra hverandre.. noen andre som har opplevd det samme? Hvordan holde på dette vennskapet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet 8. august #2 Del Skrevet 8. august (endret) Jeg tenker du skal tenke på det sett fra egne behov. Din venninnes situasjon skal du ikke tenke på i det hele tatt, hun er voksen, foretar til vanlig vanlige valg, kanskje har hun familie og barn "i morgen"?. Hun vil på ingen måte ha andres liv i sin valgsfære, verken som begrensende den ene eller andre veien. Men jeg tror du skal tenke litt over om du er en sånn som faller til ro med venner rundt deg som er i samme situasjon som deg. Ikke helt det samme som at dere kjører samme type bil, men lell, det er noe i det, kanskje dere trenger det samme opplegget i livet???? Støttehjul ved at flere er i samme situasjon til samne tid? Du trives kanskje best med de som er i samme aktivitetssfære som deg? Noe du trenger utover rene vennskap? Andre møter andre i helt andre situasjoner enn seg, uten at det påviker en i eget liv, og så har det ikke noe å si for vennskapet. Men kjenner du at det å kjøre fast rytme med folk rundt deg, som det å ha 40 BMWe'er i samme retning, så er det rett for deg. Endret 8. august av Hoia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet 8. august #3 Del Skrevet 8. august (endret) Hoia skrev (25 minutter siden): Jeg tenker du skal tenke på det sett fra egne behov. Din venninnes situasjon skal du ikke tenke på i det hele tatt, hun er voksen, foretar til vanlig vanlige valg, kanskje har hun familie og barn "i morgen"?. Hun vil på ingen måte ha andres liv i sin valgsfære, verken som begrensende den ene eller andre veien. Men jeg tror du skal tenke litt over om du er en sånn som faller til ro med venner rundt deg som er i samme situasjon som deg. Ikke helt det samme som at dere kjører samme type bil, men lell, det er noe i det, kanskje dere trenger det samme opplegget i livet???? Støttehjul ved at flere er i samme situasjon til samme tid? Du trives kanskje best med de som er i samme aktivitetssfære som deg? Noe du trenger utover rene vennskap? Andre møter andre i helt andre situasjoner enn seg, uten at det påviker en i eget liv, og så har det ikke noe å si for vennskapet. Men kjenner du at det å kjøre fast rytme med folk rundt deg, som det å ha 40 BMWe'er i samme retning, så er det rett for deg. Det er ikke noe fasitsvar. Men folk gjør som de vil. Endret 8. august av Hoia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august #4 Del Skrevet 8. august Lolalolita123 skrev (11 timer siden): Det har seg slik at jeg er midt oppi småbarnslivet og elsker det, mens min bestevenninne over mange mange år, har funnet ut at hun vil leve et liv uten barn. Hun er heller ikke noe særlig begeistret for barn generelt og jeg føler at vi begynner å skli veldig fra hverandre.. noen andre som har opplevd det samme? Hvordan holde på dette vennskapet? Jeg ser for meg at dere kanskje sklir litt fra hverandre en periode, men at man kommer til å finne tilbake til hverandre igjen når småbarnsperioden ikke er like hektisk. Anonymkode: d8e2b...62f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå