AnonymBruker Skrevet 8. august #41 Del Skrevet 8. august Bedre med litt for mye enn litt for lite. Små, tynne menn tenner jeg ikke på. Men så er de fleste menn overvektige i dag da (flere enn kvinner faktisk) Anonymkode: c75c2...e02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet 8. august #42 Del Skrevet 8. august (endret) Vekten spiller ingen rolle egentlig. Menn som står på treningsstudio hele dagen er veldig uinteressante. Og de som ser seg i speilet hele tiden også. Og de som er veldig selvbevisste. I sommer har jeg lagt merke til så mange kjekke menn, helt tilfeldig, får lyst til å date igjen, er vel alltid sånn på sommeren. De som virker mest interessant er de som man ikke legger merke til utseendet til, men der de likevel har noe sjarmerende, tiltrekkende, uansett om de er kraftige eller tynne. Men puh, etter i dag er min tid som hobbypsykolog her inne over. Endret 8. august av Hoia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 8. august #43 Del Skrevet 8. august Jeg har litt ulik preferanse der. Menn skal være tynne/små. Det syntes jeg er fint,mens kvinner kan godt være litt tykkere og frodige. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august #44 Del Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har datet en haug med menn som er i dårlig form og ingen har vært bra i senga. Ingen. Så datet jeg en som hadde trent hele livet, og det var noe helt annet. Han jeg dater nå trener en del og er slank. Det er også bra. Men jeg går aldri tilbake til en mann med pondus. Faktisk. Anonymkode: cb179...bc1 Enig med deg. Sex med tjukke menn har aldri vært bra. Stor mage som er i veien, blir fort sliten, puster og peser, tung å ha over seg, svetter mye. Mener da de som er tjukke, ikke litt overvektige. Anonymkode: addbe...4e3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august #45 Del Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Bedre med litt for mye enn litt for lite. Små, tynne menn tenner jeg ikke på. Men så er de fleste menn overvektige i dag da (flere enn kvinner faktisk) Anonymkode: c75c2...e02 Ja, minst 5 av 10 menn og 3 av 10 kvinner. Anonymkode: addbe...4e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diskulis Skrevet 8. august #46 Del Skrevet 8. august Har falt for både undervektige, normale og overvektige menn. Så vekten er ingen avgjørende faktor. Men jeg er selv ingen sylfide, stort sett alltid veid noen kilo for mye. Og trives ikke like godt med at jeg er den største, blir liksom maskulint. Så han bør helst være større enn meg. Det er nok en liten preferanse på store, robuste menn fremfor små og tynne, når jeg ser hva jeg har matchet med og falt for. Men ikke så mye at vekta kommer i veien for generell mobilitet, både mtp sex og en passelig aktiv hverdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august #47 Del Skrevet 8. august miSs. skrev (4 timer siden): Ja, må ha litt mage og litt skjegg😍 Jaa de må ha hårvekst. Skjegg, hår på brystet og veiviser Anonymkode: 59595...31c 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august #48 Del Skrevet 8. august Mhmmmmmmm 😍 Ikke ligget inntil en mann siden oktober i fjor, men han var kjempefin ❤️ Noen kilo ekstra, litt mage, varm og myk. Sterke armer, holdt meg ømt og mykt inntil seg. Trygge og varme hender som strøk meg over hofta og rumpa. Ble både tent og rolig av den behandlingen ja! Og følelsen av barten og skjegget hans....... Jepp. Anonymkode: 1131c...a57 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august #49 Del Skrevet 8. august Jeg har absolutt ikke noe imot det. Det finnes flotte menn i alle størrelser👌😁 Anonymkode: 8d90c...9ab 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august #50 Del Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Enig med deg. Sex med tjukke menn har aldri vært bra. Stor mage som er i veien, blir fort sliten, puster og peser, tung å ha over seg, svetter mye. Mener da de som er tjukke, ikke litt overvektige. Anonymkode: addbe...4e3 Det du beskriver er fedme. Her er der mer snakk om de med lett overvekt, noe som vises tydelig når en mann med synlige magemuskler blir brukt som eksempel på han tykke mannen. Anonymkode: d9153...491 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august #51 Del Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nei, det tror jeg ikke. Jeg tror det er helt vanlig å være litt tjukk og ikke orke så mye i senga fordi man ikke er trent. Anonymkode: cb179...bc1 Du har nok ikke mye erfaring......de er ikke nødvendigvis i dårlig form om de har litt pondus. Kanskje du skulle teste ut litt mer??Har selv hatt flere forhold og de med litt pondus har stort sett vært sprekere i senga enn de som trener. Mulig de som trener bruker opp energien sin andre steder enn i senga? Anonymkode: 3ead2...c8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august #52 Del Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (5 timer siden): Må også slenge på at menn som trener mye og bulker ser HELT fantastiske ut. F.eks de her: Til høyre.... 🥵 Perfeksjon i mine øyne:) Anonymkode: d3c37...4bc Småfeit. Anonymkode: ebc53...413 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august #53 Del Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det du beskriver er fedme. Her er der mer snakk om de med lett overvekt, noe som vises tydelig når en mann med synlige magemuskler blir brukt som eksempel på han tykke mannen. Anonymkode: d9153...491 Du feiltolker med vilje, kom deg ut av tråden om du ikke klarer å lese... Anonymkode: d3c37...4bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august #54 Del Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Småfeit. Anonymkode: ebc53...413 Synlige magemuskler = småfeit? Anonymkode: d9153...491 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sottovoce Skrevet 8. august #55 Del Skrevet 8. august Jeg tror jeg har erfaring med de fleste kroppstyper.... Og liker kroppen til mannen jeg er følelsesmessig knytta til der og da... Tenner ikke på kropp med mindrean har klart å engasjere meg på andre måter først... Så akkurat nå digger jeg en bamse.... 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august #56 Del Skrevet 8. august sottovoce skrev (53 minutter siden): Jeg tror jeg har erfaring med de fleste kroppstyper.... Og liker kroppen til mannen jeg er følelsesmessig knytta til der og da... Tenner ikke på kropp med mindrean har klart å engasjere meg på andre måter først... Så akkurat nå digger jeg en bamse.... 🥰 Selvsagt viktig med personlighet.. har bare aldri klart å bli tiltrukket av tynne menn med små hender. Hadde aldri trodd at jeg likte tatoveringer, men så en mann forrige uke som var svær. Sikkert mye muskler også. Han hadde hår og tatoveringer og skjegg. Det var mye mann på ett sted for å si det slik. Anonymkode: 59595...31c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august #57 Del Skrevet 8. august Ja, jeg liker kraftige menn. Ser lite på utseende, da det er person og utstråling jeg faller for. Anonymkode: 152f4...ac3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august #58 Del Skrevet 8. august Nei, myk mage/bukfett hos menn ser usunt ut og er lite sexy. Godt vi har forskjellige preferanser. Anonymkode: cd44d...9b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august #59 Del Skrevet 8. august Jeg foretrekker slanke/veltrente menn (ikke tynne og ikke veldig bulende muskler), og gjerne litt høye. Ikke tenkt på det før nå, men av de 30-40 mennene jeg har hatt sex med har ingen hatt mage, så kanskje mer konsistente preferanser enn jeg trodde. Men om mannen min hadde fått litt mage nå hadde jeg ikke brydd meg så voldsomt. Jeg elsker han og tenner på han for personen han er. Anonymkode: 5eeb9...aa4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august #60 Del Skrevet 9. august Jeg tenner ikke nødvendigvis på kropp sånn sett så litt smådvask/mage/smålubben gjør men ingen ting men feit/veldig hengemage/veldig overvektig nei takk (sånn som er veldig synlig også med klær) Har en FF som er tynn å trent, veeldig sexy men ikke derfor jeg puler han… Anonymkode: 52ceb...51c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå