AnonymBruker Skrevet 8. august #21 Del Skrevet 8. august Har alltid likt litt tykkere menn, ja. Har selv variert i kroppsstørrelse, men når jeg var på mitt slankeste var jeg også sammen med en mann som underveis i forholdet la på seg veldig mye. Syntes han var råsexy både før og etter vektoppgang. Han trivdes dog ikke så veldig med det og gikk etter hvert ned i vekt igjen, men skal innrømme at det gjorde meg ingenting at han hadde en del ekstra.. Vet ikke hva det er men de er ekstra gode å kose med, ha sex med, deilig å ligge inntil. Føles trygt. Er han hårete i tillegg så er jeg kjempe fornøyd, jeg liker bamser. Man liker det man liker. Jeg har vært sammen med en atletisk mann og helt ærlig.. Foretrekker fortsatt en tykkere mann, ja. Han hadde fin kropp og alt slikt men meh, ga meg ikke samme "gleden" og tenningen som litt ekstra fylde gjør. Nei jeg kommer ikke til å være sammen med slanke, atletiske osv menn igjen. Been there done that likte det ikke like godt Anonymkode: d3c37...4bc 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august #22 Del Skrevet 8. august Jeg er slank og veltrent (bmi på under 20), men foretrekker så absolutt lubne menn! Helst en muskuløs bamse med en del ekstra fett på kroppen. Slanke menn har jeg aldri vært tiltrukket av. Min mann er 185 cm og 110 kg. Han tenner meg ekstremt. Anonymkode: b652f...b1a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august #23 Del Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Har alltid likt litt tykkere menn, ja. Har selv variert i kroppsstørrelse, men når jeg var på mitt slankeste var jeg også sammen med en mann som underveis i forholdet la på seg veldig mye. Syntes han var råsexy både før og etter vektoppgang. Han trivdes dog ikke så veldig med det og gikk etter hvert ned i vekt igjen, men skal innrømme at det gjorde meg ingenting at han hadde en del ekstra.. Vet ikke hva det er men de er ekstra gode å kose med, ha sex med, deilig å ligge inntil. Føles trygt. Er han hårete i tillegg så er jeg kjempe fornøyd, jeg liker bamser. Man liker det man liker. Jeg har vært sammen med en atletisk mann og helt ærlig.. Foretrekker fortsatt en tykkere mann, ja. Han hadde fin kropp og alt slikt men meh, ga meg ikke samme "gleden" og tenningen som litt ekstra fylde gjør. Nei jeg kommer ikke til å være sammen med slanke, atletiske osv menn igjen. Been there done that likte det ikke like godt Anonymkode: d3c37...4bc Må også slenge på at menn som trener mye og bulker ser HELT fantastiske ut. F.eks de her: Til høyre.... 🥵 Perfeksjon i mine øyne:) Anonymkode: d3c37...4bc 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august #24 Del Skrevet 8. august Det kommer an på graden og livsstilen. Snakker vi 10-25 kg kilo for mye og et relativt aktivt liv eller 50+ kg for mye og beveger seg kun fra bilen og inn? Det første går helt fint, det andre ikke. Anonymkode: 971ab...aa8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doolittle Skrevet 8. august #25 Del Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Må også slenge på at menn som trener mye og bulker ser HELT fantastiske ut. F.eks de her: Til høyre.... 🥵 Perfeksjon i mine øyne:) Anonymkode: d3c37...4bc Mener dere de gutta DER er tykke? 😲 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 8. august #26 Del Skrevet 8. august Doolittle skrev (1 minutt siden): Mener dere de gutta DER er tykke? 😲 HI sier "lettere tykke" og jeg vet ikke helt hva TS legger i det. Med de gutta på bildene, er jo ikke tynne. De er kraftige, muskuløse, muskler og fett. I mine svar, tenkte jeg da på menn som disse på bildene. "Kraftplugger" som jeg sa. Men hvis TS mener kun fett og ingen muskler, er jo mine svar litt på siden hvert fall. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august #27 Del Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Tynn stake eller direkte usunn: Neitakk! Hva er galt med tynn stake om den allikevel er lang? Enig i at usunn ikke er bra. Anonymkode: 0b2b8...d33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 8. august #28 Del Skrevet 8. august Jeg tiltrekkes mer mot noen kg ekstra ja Har aldri blitt tiltrukket av sixpack og masse muskler. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 8. august #29 Del Skrevet 8. august Overhodet ikke 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august #30 Del Skrevet 8. august Attraktivitet har lite med vekt å gjøre for min del. Det er hva de utstråler som er viktigst. Alt med måte så klart. En mann som knapt kommer seg opp en trapp uten å bli rødsprengt og andpusten er lite å satse på hvis en er glad i å ha sex ofte og mye. Anonymkode: 2c0af...06e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august #31 Del Skrevet 8. august Ikke direkte tjukke, men liker litt "pondus". Mannen min er kraftig bygget, mye muskler i skuldre og armer, og så litt ekstra fett på magen. Det er fint. Anonymkode: a680b...848 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august #32 Del Skrevet 8. august Liker fyldige og frodige menn, er selv svært veltrent. Men hvis de blir late og tafatte, da orker jeg ikke. En stor og god mage er gull! Anonymkode: a6f41...47f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miSs. Skrevet 8. august #33 Del Skrevet 8. august Ja, må ha litt mage og litt skjegg😍 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august #34 Del Skrevet 8. august Litt er bare bra men blir fort for mye av det gode. Anonymkode: b6ce3...ad6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august #35 Del Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har også likt "de mennene der" men tingen er at de er så dårlige i senga!!!! Skaffer du deg en mann som er i dårlig form eller som "ser etter noen å ha i armkroken" så blir man bare to tjukke sakkosekker og man får dårlig sex. Anonymkode: cb179...bc1 Nja, ikke enig med deg der. Men det kommer sikkert an på hvor tykke du liker dem. Jeg foretrekker menn med litt mage, fremfor de som er tynne eller veldig godt trent. Trener styrke selv, og er omringet av godt trente menn på treningssenteret, men ingen av dem gir sommerfugler i magen min. Anonymkode: 57e5c...0db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august #36 Del Skrevet 8. august Nei, virkelig ikke. Anonymkode: f02f4...3e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august #37 Del Skrevet 8. august Ja, jeg har alltid likt litt overvektige menn. Synes det er fint med litt bamsekropp 🧸 De ser så koselige ut og gode å kose med. Det sammen med skjegg er veldig bra. Jeg er ikke enig i at de er dårlig i senga. Det kommer an på livsstilen deres. Nåværende kjæreste har fysisk krevende jobb og er aktiv på fritiden og han er jeg godt fornøyd med. Mens en tidligere kjæreste hadde en ganske inaktiv jobb og var inaktiv på fritiden, så han ble fort sliten og var litt lat i senga. Anonymkode: a83d0...3b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august #38 Del Skrevet 8. august Doolittle skrev (1 time siden): Mener dere de gutta DER er tykke? 😲 Står det noen steder? Litt tykkere er ikke det samme som å være tykk, og det å være tykk er ikke det samme som å veie 200 kg. Folk definerer dette ulikt, men jeg skrev ikke at de der er tykke, nei. Skrev at de ser fantastiske ut. Litt det samme som at noen damer mener at curvy damer er damer med 20 kg ekstra mens noen menn mener at en curvy dame er tynn men har svære pupper og svær rumpe. Anonymkode: d3c37...4bc 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august #39 Del Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har datet en haug med menn som er i dårlig form og ingen har vært bra i senga. Ingen. Så datet jeg en som hadde trent hele livet, og det var noe helt annet. Han jeg dater nå trener en del og er slank. Det er også bra. Men jeg går aldri tilbake til en mann med pondus. Faktisk. Anonymkode: cb179...bc1 Hva er det som får deg til å tro at en må være i veldig god fysisk form for å klare å prestere i senga? Det er på ingen måter nødvendig å være topptrent for å kunne gi god nytelse. Jeg har vært i både veldig god og dårlig form i livet, men mangel på kondis har aldri hindret meg på noen måte seksuelt. Men nå ser jeg at andre kvinner her er uenig med deg, så du har nok bare vært uheldig Anonymkode: d9153...491 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august #40 Del Skrevet 8. august Doolittle skrev (1 time siden): Mener dere de gutta DER er tykke? 😲 Synlig sixpack er ikke noe jeg ville kalt tykk nei Anonymkode: d9153...491 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå