AnonymBruker Skrevet 9. august #61 Del Skrevet 9. august Både muskler og litt ekstra fett er ok, bare masse fett, hengevom og man boobs er jo direkte ekkelt! Anonymkode: 79e47...ab7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august #62 Del Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (13 timer siden): Synlige magemuskler = småfeit? Anonymkode: d9153...491 Du ser de er småfeite. Anonymkode: ebc53...413 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august #63 Del Skrevet 9. august Nja, er det direkte utrent og pløsete er det ikke noe for meg. Noen kg, men en sunn kropp er ok. Dette går kun på hva jeg blir tiltrukket av, og ikke hvem jeg har som venner og setter stor pris på. Anonymkode: a97e9...1d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august #64 Del Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Du ser de er småfeite. Anonymkode: ebc53...413 Når det er en person der med synlig sixpack, så er det objektivt feil å kalle de feit Anonymkode: d9153...491 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThathaGabor Skrevet 9. august #65 Del Skrevet 9. august Å, ja! Jeg foretrekker litt lubne menn! 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doolittle Skrevet 9. august #66 Del Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (4 timer siden): Når det er en person der med synlig sixpack, så er det objektivt feil å kalle de feit Anonymkode: d9153...491 Ikke mat trollet. I alle sånne tråder kommer det folk innom og anonymt slenger ut av seg masse dritt som kun er ment å være sårende og slemt. Om vi klarer å ignorere dem er det ikke like moro for dem lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august #67 Del Skrevet 9. august Nei, æsj. Anonymkode: 687e2...314 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 9. august #68 Del Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg tenner ikke nødvendigvis på kropp sånn sett så litt smådvask/mage/smålubben gjør men ingen ting men feit/veldig hengemage/veldig overvektig nei takk (sånn som er veldig synlig også med klær) Har en FF som er tynn å trent, veeldig sexy men ikke derfor jeg puler han… Anonymkode: 52ceb...51c Nei, sikkert ikke 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august #69 Del Skrevet 9. august Ja, kraftige menn er super sexy! Anonymkode: e29fb...f7c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august #70 Del Skrevet 13. august Ja takk! Men ikke gamle gubber med kulemage, flat rumpe og fyrstikkbein. Liker yngre chubby menn med deilig myk kropp, jevnt fordelt med mye rumpe og lår. 🤩 Trenger ikke å ha noe særlig muskler. 😊 Anonymkode: de632...f0a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august #71 Del Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (På 8.8.2024 den 14.44): Det er din erfaring, jeg og mange med meg har en helt annen erfaring. Jeg har vært sammen med 4 slanke/tynne menn og de var ikke spesielt gode i senga noen av de, men han jeg er med nå som er kraftig oglitt mage er en gud i senga både når det kommer til kondisjon og utholdenhet. Anonymkode: 5ccdd...39d Har samme erfaring som deg😍 De veltrente kjekkasene virker til å tro at det holder med inn og ut, og at bare synet av kroppen og (den store) penisen dems liksom skulle være nok til å gjøre meg skikkelig våt! Gud så fornærmet og lettere sjokkert han med six pack(Ja, han var voksen, 34 år) ble når han kom naken ut fra badet og stappet hånden ned i trusa min, og oppdaget at jeg ikke var våt😂 Men de med pondus, og de som har litt ekstra, og i tillegg ‘’bærer kiloene’’ sine med litt stolthet…. Aaah, smelt……. Min erfaring er at de er veldig lidenskapelige😁😈 Jeg er helt vanlig i kroppen tror jeg🤷♀️ Prøver legge på meg noen kilo.. Dette er kun mine erfaringer da…Og jeg er ikke så imponert over at noen klarer inn og ut i 20 minutter😅 Foretrekker samspill og variasjon😋🤤🤤💦💦 Vekt er ikke alltid en indikator på hvor god kondis og helse noen har!! Anonymkode: 36fe2...220 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august #72 Del Skrevet 13. august Mardina skrev (På 9.8.2024 den 17.58): Nei, sikkert ikke 😄 Nei, han har svæær k*k å vi er veldig kompatible i senga, det er viktigere enn kroppen sånn sett. Anonymkode: 52ceb...51c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august #73 Del Skrevet 13. august Nei, jeg liker slank løpekropp. Anonymkode: 81fac...ae0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august #74 Del Skrevet 13. august Liker også slanke best, men noen kler å være kraftgere. Google Erlend Osnes, han var superkjekk før- begynte å løpe, og nå er han helt forandret. Mistet mye av sjarmen med kiloene Anonymkode: 62c47...f4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august #75 Del Skrevet 13. august Ja, jeg liker store bamser. Det er koselig og godt å krype inntil dem. Topptrente muskelbunter er bare som å ligge inntil betong. Men selvsagt er det personligheten som teller. Jeg tåler betongtypen hvis alt annet er topp, glemmer slikt da . Jeg er ganske høy selv, og var bestemt på at jeg aldri kom til å falle for en som var lavere enn meg. Men jammen ble jeg sambo med en som var et hode lavere enn meg. Så kanskje jeg ender opp med en muskelbunt eller en tynn flis også. Hvem vet. Nå er jeg singel og sikler på bamser. Anonymkode: 6d51f...c8b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 13. august #76 Del Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei, han har svæær k*k å vi er veldig kompatible i senga, det er viktigere enn kroppen sånn sett. Anonymkode: 52ceb...51c Whatever floats your boat 😄 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss91 Skrevet 14. august #77 Del Skrevet 14. august Jeg digger min med litt bamsekropp. Så deilig å legge seg inntil 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå