Gå til innhold

R&R - Marius Borg Høiby

Anbefalte innlegg

Forumansvarlig skrev (1 minutt siden):

Og der vil den bli ryddet som avsporing. Hadde tråden holdt seg til debatten om MBH, saken hans o.l. ville det ikke værtt et problem. Men nå i det siste har det vært grove spekulasjoner om andre en MBH, grove personangrep på andre enn MBH o.s.v. og vi ser ett mønster at det blir diskutert nyheter i 2-3 dager før det går over i disse regelbruddene og det varer frem til det kommer noe nytt. 

Ser den, og vet du gjør så godt du kan, og du fortjener all heder og ære for den jobben du gjør, for det er nok mer enn nok jobb i det du gjør med den tråden der

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forumansvarlig skrev (35 minutter siden):

Og der vil den bli ryddet som avsporing. Hadde tråden holdt seg til debatten om MBH, saken hans o.l. ville det ikke værtt et problem. Men nå i det siste har det vært grove spekulasjoner om andre en MBH, grove personangrep på andre enn MBH o.s.v. og vi ser ett mønster at det blir diskutert nyheter i 2-3 dager før det går over i disse regelbruddene og det varer frem til det kommer noe nytt. 

Jeg misunner dere virkelig ikke denne jobben nå - og jeg synes det er et godt forsalg å stenge tråden i perioder hvor det ikke er noe nytt. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama

@Forumansvarlig Er det lov å diskutere i MBH  tråden det kritikkverdige i at apanasjen blir brukt til å gi MBH lommepenger? Hvor går grensen for å diskutere disse pengeoverføringene? 

Endret av Kattedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forumansvarlig skrev (1 time siden):

Vi har ett regelverk man godtar når man lager seg en bruker her, en av våre regler er denne:

Det å anklage folk for det ene eller det andre i tenkte scenarioer er ikke noe vi tillater her hos oss, det blir fjernet som regelbrudd uansett hvem det omhandler. 

Det ligger ett innlegg med lenke til utsagnet som du sier i tråden. Samt diskusjonen videre rundt dette, så det er såklart lov. 

Tråden blir ryddet og stengt, også får jeg heller ta en vurdering på om tråden skal stenges i perioder hvor det ikke er noe nytt i saken siden det bare går rundt og rundt. 

Også vil jeg minne på at R&R er ikke stedet for diskusjon med mindre tråden er åpent opp nettopp for dette. 

Hvordan skal man avgjøre om det skjer noe eller ikke på den fronten? Sånn som nå kom det frem at det er blitt utbetalt måntlige beløper til Marius, og det er så klart noe nytt, og som kan være intressant å diskutere. Samtidig kan ikke moderatoerne være oppdatert og åpne tråden så fort det skjer noe heller. Det blir en umulig oppgave. 

Kan dere ikke heller forsøke å utestenge de brukerne som hele tiden sporer av (samme hvilken "side" de er på)? Tipper flere brukere vil holde seg mer i skinnet da, og vi blir kvitt de som bare kommer til tråden for å spore av i ulike retninger. 

Endret av pop up bruker
  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

😂 Dette er jo helt latterlig. Hvorfor er tråden stengt nå? 
Det SKJEDDE noe nytt i går. Det var heller ingen ufin brukerdebatt. Avsporinger kan man modere uten å stenge tråden i flere timer vell? 

Ser at «forkjemperne» for MBH og Kongehuset er fornøyd med at tråden stenges og modereres hardt. Kanskje greit å se litt på det også?  

• Liker 3
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eyr skrev (15 minutter siden):

Det SKJEDDE noe nytt i går. Det var heller ingen ufin brukerdebatt. Avsporinger kan man modere uten å stenge tråden i flere timer vell? 

Ser at «forkjemperne» for MBH og Kongehuset er fornøyd med at tråden stenges og modereres hardt. Kanskje greit å se litt på det også?  

Helt enig. Forstår heller ikke hvorfor tråden skal stenges når det virkelig kom noe nytt fram i saken igår. 

Og så får ikke folk lov til å diskutere dette?

Endret av DaisyD
  • Liker 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattedama skrev (12 timer siden):

@Forumansvarlig Er det lov å diskutere i MBH  tråden det kritikkverdige i at apanasjen blir brukt til å gi MBH lommepenger? Hvor går grensen for å diskutere disse pengeoverføringene? 

Det er ikke noe problem å diskutere dette, de innleggene som er slettet inneholdt samtidig spekulasjoner som ikke er bekreftet i aviser/nyheter og dermed ble de fjernet. 

Eyr skrev (3 timer siden):

Som nevnt før vil tråden bli nattestengt i perioder med mye trafikk da vi opplever at det utføres mye mer regelbrudd om natten. 

• Liker 3
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forumansvarlig skrev (2 timer siden):

Som nevnt før vil tråden bli nattestengt i perioder med mye trafikk da vi opplever at det utføres mye mer regelbrudd om natten.

Fint om det da skrives i tråden.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eyr skrev (3 timer siden):

Fint om det da skrives i tråden.

Det er nevnt øverst i varselet at tråden kan bli stengt ved stor pågang, noe det er på kvelds/nattestid nå.

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner meg ikke på dette intense behovet for å spre møkk om kommende dronning. Det er da fanken meg Marius som har gjort noe galt han er ansvarlig for helt alene, ikke mora hans.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pøbelsara skrev (På 2.12.2024 den 23.00):

Jeg misunner dere virkelig ikke denne jobben nå - og jeg synes det er et godt forsalg å stenge tråden i perioder hvor det ikke er noe nytt. 

Enig, det må være krevende å ha den jobben , helt greit at tråden stenges i perioder

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fjugur skrev (8 timer siden):

Igjen sklir det ut til å handle mer om MM og hennes handlinger og motiver for å bistå sin sønn 🙄

Moderator har svar på dette rett over her. Selvsagt er det lov. 

Natron skrev (8 timer siden):

Skjønner meg ikke på dette intense behovet for å spre møkk om kommende dronning. Det er da fanken meg Marius som har gjort noe galt han er ansvarlig for helt alene, ikke mora hans.

Det er selvsagt lov å diskutere en alvorlig sak som dette. Saken var på alle forsider og diskuteres overalt - så skal man liksom ikke ha lov til å snakke om dette på Kvinneguiden? Mener du det? 

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DaisyD skrev (23 minutter siden):

Moderator har svar på dette rett over her. Selvsagt er det lov. 

Det er selvsagt lov å diskutere en alvorlig sak som dette. Saken var på alle forsider og diskuteres overalt - så skal man liksom ikke ha lov til å snakke om dette på Kvinneguiden? Mener du det? 

MM skriver @Natron om, du svarer saken. Hen skrev ikke det du svarer. Veldig langt unna det du svarer, faktisk. 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (1 minutt siden):

MM skriver @Natron om, du svarer saken. Hen skrev ikke det du svarer. Veldig langt unna det du svarer, faktisk. 

Saken handler jo om MM som rundhåndet deler ut penger hver måned til sønnen sin (MBH).

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kollontaj skrev (1 time siden):

Takk.

Snakk om å vri på det jeg faktisk skriver🙄

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama

Far til MBH er ikke en offentlig person så hans bidrag til forbruk er ikke lov å diskutere. At MM/kronprinsessa bruker av apanasjen finansiert av folket,  til å betale for MBH er høyst relevant å diskutere. Det er helt klart et offentlig anliggende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eyr skrev (9 timer siden):

Hvor lenge varer natten hos moderatorene? Hos meg har det nå blitt formiddag. 09-12. 

Tråden er nattestengt, og så måtte den ryddes før den kunne åpnes igjen. Dessverre er det mye skjulte spekulasjoner i lange innlegg og dermed må det leses mer nøye i denne tråden som dessverre kan ta litt tid.

Kattedama skrev (3 timer siden):

Far til MBH er ikke en offentlig person så hans bidrag til forbruk er ikke lov å diskutere. At MM/kronprinsessa bruker av apanasjen finansiert av folket,  til å betale for MBH er høyst relevant å diskutere. Det er helt klart et offentlig anliggende. 

Dette stemmer. MBH sin far har i perioder vært en offentlig person pga pågående saker og av andre grunner, men er ikke lengre å telles som en offentlig person og skal dermed ikke diskuteres da dette vil bli ryddet for persondebatt.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...