Rev. Revenge Skrevet 16. oktober #141 Del Skrevet 16. oktober Er det tillatt å oppfordre til postkampanjer om MMs rolle hos organisasjoner som arbeider mot partnervold og vold i nære relasjoner? @Forumansvarlig 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forumansvarlig Skrevet 16. oktober #142 Del Skrevet 16. oktober Tråden er ryddet for brukerdebatt og avsporinger. Har også forandret navnet på tråden så man ser forskjell på hovedtråden og denne som er på Ris & ros. Ellers er Mariustråden igjen ryddet, jeg driver fortsatt å går igjennom rapporterte innlegg, så om noe ikke er ryddet enda av eldre innlegg, vil det bli gjort etterhvert etter vurdering av rapporter. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven.Writingdesk Skrevet 21. oktober #143 Del Skrevet 21. oktober Tråden ble nettopp ryddet med følgende kommentar: « Tråden er ryddet for spekulasjoner og brudd på opphavsrett. Dette er tråden om Marius Borg Høiby. Hva Mette Marit og Haakon foretar seg eller sier i forbindelse med hans sak, kan diskuteres. Det regnes som avsporing å diskutere kronprinsparets tur til Berlin, apanasje og kongehuset generelt. De som ønsker å diskutere monarkiet og apanasje, kan diskutere dette i en annen tråd. Måne, admin. « Mitt spørsmål er: Hvor relevant for Marius Borg Høiby tråden er det å diskutere hvordan man mener media håndterer kronprinsparet, spesielt Mette Marit? Det fremstår for meg som at vi er «akkurat» innafor om vi diskuterer hva kronprinsparet foretar seg knyttet til MBH sin pågående sak; hvorfor er det da relevant å diskutere media sitt forhold til Sven O Høyby, Mette Marit, kronprinsparet opp gjennom tidene? Hva man mener MM har blitt kritisert for osv? Jeg mener enkelte brukere avsporer tråden med å fokusere på hvordan de selv mener (norsk) presse/media bør eller ikke bør forholde seg til kronprinsparet, som jeg mener er lite relevant i tråden om MBH. Dette får tilsynelatende pågå, så mitt spørsmål er: er virkelig det relevant i denne tråden? 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 21. oktober #144 Del Skrevet 21. oktober Tråden ble nylig ryddet for ovennevnte. Tar dere samtidig en opprydding på rapporterte brukerangrep? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 21. oktober #145 Del Skrevet 21. oktober (endret) Og er det tillatt å slette egne innlegg (når du skjønner du har blitt rapportert for regelbrudd) med linker til Spotify som oppgitt grunn for redigeringen? Endret 21. oktober av ~ Ada ~ 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetheaven Skrevet 21. oktober #146 Del Skrevet 21. oktober (endret) Jeg lurer på hvor mye brukerangrep som tillates i denne tråden? Jeg vet jo at det står i reglene, men de to samme brukerne gjentar jo dette gang på gang. Har spurt om det før. Endret 21. oktober av Sweetheaven 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 22. oktober #147 Del Skrevet 22. oktober Raven.Writingdesk skrev (9 timer siden): Jeg mener enkelte brukere avsporer tråden med å fokusere på hvordan de selv mener (norsk) presse/media bør eller ikke bør forholde seg til kronprinsparet, som jeg mener er lite relevant i tråden om MBH. Dette får tilsynelatende pågå, så mitt spørsmål er: er virkelig det relevant i denne tråden? Jeg har gått gjennom mine egne innlegg om media i tråden nå, og ingen av dem er eksempel på den tematikken du trekker fram her, så det hadde sikkert hjulpet om du kommer med eksempler. For øvrig: Diskusjonen om media og kronsprinsparet det siste døgnet har jo nettopp handlet om spørsmål de får om Borg Høiby-saken i forbindelse med representasjonsoppdrag, og om at de unnlater å svare. Denne diskusjonen har kommet opp fordi feks @Nelliken (muligens også flere) først kritiserer kongehusets taushet i håndteringen av saken, og i den forbindelse igjen trekker opp Mette Marits korte svar fra noen uker tilbake til pressen (som etter mitt syn gjennomgående overtolkes og fordreies i tråden). Dette er foranledningen til at bl.a. jeg så har fylt ut bildet litt med å vise at disse svarene var en effekt av de gjentatte spørsmålene journalister ved denne anledningen stilte kronprinsessen om Borg Høiby, og måten disse spørsmålene fra pressen var formulert. Og SLIK ble pågangen fra pressen mot (særlig) Mette Marit igjen et tema i diskusjonen. Som vanlig: Greit å få med hele konteksten. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 22. oktober #148 Del Skrevet 22. oktober @Måne Rampelyset @Sol Rampelyset når tenker dere å åpne tråden igjen? Det har kommet nye uttalelser fra forsvarsadvokaten som hadde vært greit å dele. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forumansvarlig Skrevet 22. oktober #149 Del Skrevet 22. oktober Kattedama skrev (25 minutter siden): @Måne Rampelyset @Sol Rampelyset når tenker dere å åpne tråden igjen? Det har kommet nye uttalelser fra forsvarsadvokaten som hadde vært greit å dele. Tråden er åpnet nå. Dessverre ble den stengt i en periode da diskusjonen videre var kjappere enn jeg fikk ryddet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven.Writingdesk Skrevet 22. oktober #150 Del Skrevet 22. oktober Aricia skrev (10 timer siden): Jeg har gått gjennom mine egne innlegg om media i tråden nå, og ingen av dem er eksempel på den tematikken du trekker fram her, så det hadde sikkert hjulpet om du kommer med eksempler. For øvrig: Diskusjonen om media og kronsprinsparet det siste døgnet har jo nettopp handlet om spørsmål de får om Borg Høiby-saken i forbindelse med representasjonsoppdrag, og om at de unnlater å svare. Denne diskusjonen har kommet opp fordi feks @Nelliken (muligens også flere) først kritiserer kongehusets taushet i håndteringen av saken, og i den forbindelse igjen trekker opp Mette Marits korte svar fra noen uker tilbake til pressen (som etter mitt syn gjennomgående overtolkes og fordreies i tråden). Dette er foranledningen til at bl.a. jeg så har fylt ut bildet litt med å vise at disse svarene var en effekt av de gjentatte spørsmålene journalister ved denne anledningen stilte kronprinsessen om Borg Høiby, og måten disse spørsmålene fra pressen var formulert. Og SLIK ble pågangen fra pressen mot (særlig) Mette Marit igjen et tema i diskusjonen. Som vanlig: Greit å få med hele konteksten. Så flott at du har renvasket seg selv 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordreSving Skrevet 22. oktober #151 Del Skrevet 22. oktober Jeg har et spørsmål om rapportering. I hvor stor grad vil antall rapporter på enkeltinnlegg være styrende for hvor dere legger lista for sletting? 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forumansvarlig Skrevet 23. oktober #152 Del Skrevet 23. oktober NordreSving skrev (16 timer siden): Jeg har et spørsmål om rapportering. I hvor stor grad vil antall rapporter på enkeltinnlegg være styrende for hvor dere legger lista for sletting? Antall rapporter har ingen innvirkning på hvor lista legges. For min egen del går jeg over rapporter etter tråden er ryddet. Ellers er tråden ryddet for brukerdebatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven.Writingdesk Skrevet 23. oktober #153 Del Skrevet 23. oktober Forumansvarlig skrev (1 time siden): Antall rapporter har ingen innvirkning på hvor lista legges. For min egen del går jeg over rapporter etter tråden er ryddet. Ellers er tråden ryddet for brukerdebatt. Kan jeg få svar på spørsmålet mitt? Hva er relevansen av å diskutere hvor urettferdig eller dårlig man mener media har behandlet MM opp gjennom årene? Eventuell kritikk av media bør vel rettes mot hva de har gjort/gjør mot MBH, ikke resterende av kongefamilien/kongehuset? 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forumansvarlig Skrevet 23. oktober #154 Del Skrevet 23. oktober Raven.Writingdesk skrev (24 minutter siden): Kan jeg få svar på spørsmålet mitt? Hva er relevansen av å diskutere hvor urettferdig eller dårlig man mener media har behandlet MM opp gjennom årene? Eventuell kritikk av media bør vel rettes mot hva de har gjort/gjør mot MBH, ikke resterende av kongefamilien/kongehuset? Dette har ingenting med MBH å gjøre og vil bli ryddet. Men om sagt, det er en veldig stor tråd med mye innlegg og ting kan glippe ved ryddinger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 23. oktober #155 Del Skrevet 23. oktober Raven.Writingdesk skrev (33 minutter siden): Kan jeg få svar på spørsmålet mitt? Hva er relevansen av å diskutere hvor urettferdig eller dårlig man mener media har behandlet MM opp gjennom årene? Eventuell kritikk av media bør vel rettes mot hva de har gjort/gjør mot MBH, ikke resterende av kongefamilien/kongehuset? Det forutsetter jo at slik generell kritikk av medias behandling av kronprinsessen faktisk forekommer i tråden da. Hvis kritikken handler om mediepresset mot henne i forbindelse med Borg Høiby-saken, og hvordan hun besvarer (eller ikke) spørsmål hun stilles om nettopp den, går jeg ut fra at diskusjonen er innenfor tema for tråden. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven.Writingdesk Skrevet 23. oktober #156 Del Skrevet 23. oktober Forumansvarlig skrev (57 minutter siden): Dette har ingenting med MBH å gjøre og vil bli ryddet. Men om sagt, det er en veldig stor tråd med mye innlegg og ting kan glippe ved ryddinger. Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 26. oktober #157 Del Skrevet 26. oktober Er det en grunn til at tråden er stengt? @Sol Rampelyset @Måne Rampelyset @Forumansvarlig 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forumansvarlig Skrevet 27. oktober #158 Del Skrevet 27. oktober Kattedama skrev (19 timer siden): Er det en grunn til at tråden er stengt? @Sol Rampelyset @Måne Rampelyset @Forumansvarlig Tråden ble stengt under oppryddning og ble bestemt til å være stengt over natten da tråden var kommet til ett punkt hvor det var diskusjoner om diskusjonene, altså ikke noe angående MBH og vi har sett mer og mer av dette når det ikke skjer noe i saken. Dessverre skjedde det noe tidlig morgen etter så jeg fikk ikke åpnet den så tidlig som jeg skulle ønske. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natron Skrevet 29. oktober #159 Del Skrevet 29. oktober Forumansvarlig skrev (1 time siden): Ønsker dere å diskutere lovverket rundt kongens immunitet er ikke dette riktig tråd! Forumansvarlig Du mener kronprinsens immunitet, eller? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forumansvarlig Skrevet 29. oktober #160 Del Skrevet 29. oktober Natron skrev (1 minutt siden): Du mener kronprinsens immunitet, eller? Det ble i hovedsak diskutert kongens immunitet og lovverket rundt dette. Men verken det, eller de få innleggene om kronprinsens immunitet hører til tråden om MBH. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå