AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #1 Del Skrevet 8. august 2024 Denne stiklingen fikk jeg av noen. Lurer på om den skal være i vannet noen dager til eller kan jeg sette den i potta?? Anonymkode: 766c9...41d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #2 Del Skrevet 8. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Denne stiklingen fikk jeg av noen. Lurer på om den skal være i vannet noen dager til eller kan jeg sette den i potta?? Anonymkode: 766c9...41d Glemte selvfølgelig å ta med bilde😄 Anonymkode: 766c9...41d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #3 Del Skrevet 8. august 2024 Jeg plantet min da den så sånn ut, stor og fin nå. Anonymkode: 784c4...997 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. august 2024 #4 Del Skrevet 8. august 2024 Jeg ville hatt en cm eller to til, så er du sikker. Det går fort. Blir en finfin plante det der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #5 Del Skrevet 8. august 2024 Den er helt klar til potte. Anonymkode: 940a0...8c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #6 Del Skrevet 8. august 2024 Klar til planting! Streng tatt kan du sette coleus-stiklinger rett i potten også, men jeg liker også å få litt røtter på dem først. Anonymkode: ecad5...e79 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #7 Del Skrevet 8. august 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Klar til planting! Streng tatt kan du sette coleus-stiklinger rett i potten også, men jeg liker også å få litt røtter på dem først. Anonymkode: ecad5...e79 Kan man det? Altså bare klippe av en stikling og sette rett i jorda? Dette har ikke jeg hørt før Anonymkode: 766c9...41d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #8 Del Skrevet 8. august 2024 Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Jeg ville hatt en cm eller to til, så er du sikker. Det går fort. Blir en finfin plante det der. Hvor mange dager skal jeg vente Anonymkode: 766c9...41d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. august 2024 #9 Del Skrevet 8. august 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvor mange dager skal jeg vente Anonymkode: 766c9...41d Ei ukes tid burde holde. Bedre å være på den sikre siden, så gror den godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #10 Del Skrevet 8. august 2024 Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden): Ei ukes tid burde holde. Bedre å være på den sikre siden, så gror den godt. Nei, der er ikke jeg enig med deg. Den er så hurtigvoksende at den kan plantes i dag, eller vente maks to døgn. Vanskelige planter med behov for mye kjærlighet, de trenger mer røtter, men den der hadde vi i bestemorhuset i hundrede ogsytten Potter. De formerte seg som rotter Anonymkode: b8f1c...fe6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. august 2024 #11 Del Skrevet 8. august 2024 Helt greit at du er uenig. Ts får gjøre som h*n vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #12 Del Skrevet 8. august 2024 Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Helt greit at du er uenig. Ts får gjøre som h*n vil. Anonymkode: b8f1c...fe6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. august 2024 #13 Del Skrevet 8. august 2024 Vi nikker i enighetskor i natten. Ønsker trådstarter til lykke med praktblomsten som blir kjempefin og frodig...og stor. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 8. august 2024 #14 Del Skrevet 8. august 2024 Vent en ukes tid 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #15 Del Skrevet 9. august 2024 Jeg setter aldri coleus stiklinger i vann først. Setter du de rett i jord danner de røtter egnet for jord, setter du de i vann danner de røtter egnet for vann. Jeg samler, så jeg lager noen hundre nye planter hvert år, synes de oftere råtner i vann enn i jord. Anonymkode: f36ba...b99 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #16 Del Skrevet 9. august 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg setter aldri coleus stiklinger i vann først. Setter du de rett i jord danner de røtter egnet for jord, setter du de i vann danner de røtter egnet for vann. Jeg samler, så jeg lager noen hundre nye planter hvert år, synes de oftere råtner i vann enn i jord. Anonymkode: f36ba...b99 Dette! De kan med fordel settes rett i jord. Anonymkode: a7d0b...f35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #17 Del Skrevet 9. august 2024 Rett i jord går fint. Men jeg har latt meg fortelle at man skal nippe blomsten av hvis det er en stikling som blomster. Den kan ikke "konsentrere seg" om både å blomstre og sette røtter. (Coleus) Anonymkode: 940a0...8c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå