Gå til innhold

Menn: Hva tenker dere om sex når dama har mensen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

For meg er sæd like "ekkelt" som blod, og vi kvinner må tåle sæd hver bidige gang det er snakk om sex. Enten inni oss, på oss eller i kjeften. Avsluttet nylig å date en fyr da han for det første ikke "var fan av kondombruk", og for det andre "syntes mensen var ekkelt". Man kan fint knulle i dusjen, men sånne alternativer var visst helt uaktuelt for ham. Heldigvis er han én av svært få som har issues med å kjøre brannbil. Min erfaring er at menn flest tåler det helt fint.

Anonymkode: dff85...794

Nei det må dere ikke, dere har like mye rett til å si nei som oss, liker du det ikke, så bruk kondom. 

Ja de fleste har ikke et problem med det, inkludert meg, men jeg skjønner veldig godt de som ikke liker det, men virker som enkelte kvinnfolk liker å shame menn som ikke liker mensblod

Anonymkode: b9cd9...9d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er veldig bra å få orgasmer under mens perioden. Det merker jeg jo, og jeg er kåt som et uvær også i den perioden. Fikser det fint selv jeg da...

Alle må få lov å ha sine preferanser ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min kone vil ikke ha sex under mensen. Jeg hadde nok kjørt på hvis hun hadde villet det. 🙃

Anonymkode: 5a918...32e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Er det turn-off? Eller bryr du deg ikke? 

Anonymkode: 89a4b...455

Jeg presser noen ganger litt tomatpure inn der nede, så tror han jeg har mensen.......da blir det en rolig kveld.

Anonymkode: 85f02...f32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
feliek54 skrev (1 time siden):

Jeg har knullet og det fungerer greit for meg

Lukter det ikke ekkelt? 🤔

Anonymkode: ffe3b...fd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min siste kar slikker meg om jeg bare blør litt. Jeg ble overrasket over at han ville det, for jeg tenke jo at det utgår, men det var null stress. Tøft tenker jeg. 
Aldri ikke hatt sex om jeg har lyst under mensen -som ‘voksen’, virker som at voksne menn ikke bryr seg så mye. 

Anonymkode: 96c10...0d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke sex i form av penetrering, når jeg har mensen. Jeg liker ikke tanken på det og de mennene som jeg har hatt sex med har også respektert det. Selv om jeg ofte er veldig kåt de dagene jeg har mensen, så er det fortsatt uaktuelt for meg. Heldigvis er sex mer enn penetrering, så jeg kan gjerne gjøre andre ting med en mann. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe problem for min del, men står over munnsex.

Det sagt, så har jeg til gode å møte ei dame (i voksen alder) som vil ha sex mens de har mensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, AnonymBruker said:

Partner ønsker ikke særlig mye sex i den perioden og det er helt innafor det. Det hender hun gir meg en god blowjob i dusjen, men selv er hun ikke så lysten på noe.

Jeg bryr meg lite. Det er bare en ting som 'er' og så får man finne ut en god måte å håndtere eventuelt blod. Oralsex er riktinok ute av bildet. Det samme er å fingre henne inni, men fingring utenpå og knulling går helt fint. Kan bare legge et håndkle under, ha sex i dusjen eller bruke kondom. Hun foretrekker dusjen eller kondom, så de få gangene vi faktisk har sex under mensen gjør vi en av de tingene.
Personlig hadde jeg ikke brydd meg om det var litt blod på håndkleet eller på meg etter at vi var ferdige. Bare ta en dusj og så er det problemet løst.

De partnerne jeg har hatt oppigjennom har stort sett ikke hatt særlig lyst under mensen. Min erfaring er at de ikke har følt seg fresh der nede og det setter en kraftig demping på lysten.

Endret av Even Tuell
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Lukter det ikke ekkelt? 🤔

Anonymkode: ffe3b...fd1

For meg er det helt ok bare så deilig å kose

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 8.8.2024 den 10.15):

Unødvendig stress. Heldigvis er mensen en tid dama over hode ønsker sex. Hun føler seg bare oppblåst, smerter/ubehag osv, så i praksis er det ikke en aktuell problemstilling.

Anonymkode: e8965...55b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 8.8.2024 den 10.15):

Under mensen blir det blowjob fest hjemme. Minst de første to dagene

Anonymkode: 46f13...121

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.8.2024 den 17.56):

Nei det må dere ikke, dere har like mye rett til å si nei som oss, liker du det ikke, så bruk kondom. 

Ja de fleste har ikke et problem med det, inkludert meg, men jeg skjønner veldig godt de som ikke liker det, men virker som enkelte kvinnfolk liker å shame menn som ikke liker mensblod

Anonymkode: b9cd9...9d9

Det handler ikke om å "shame" noen, men at kvinner som har vært sammen med voksne menn i noen år, vet at langt de fleste ikke har noen problemer med det, og at voksne menn vet at livet (og sexlivet) kan være rotete, sølete og rart, og at det er helt ok. 

Når noen sier "æsj" og "turnoff" om mensen, virker det bare barnslig. 

Anonymkode: 7e615...46a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke noe problem. Dama er oftest mest kåt da. Pleier jo å vaske den uansett. Men står over oralsex. Hun vil heller ikke bli slikket i den perioden.

Anonymkode: 37117...912

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.8.2024 den 13.04):

Hmm.. har aldri møtt en man som bryr seg. « no way , ekkelt « hadde vært slutt, men jeg antar det er gutter og ikke menn som svarer det. 

Anonymkode: 41f7a...6d6

Det er griseekkelt. Lukter også.

Anonymkode: 84610...feb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det handler ikke om å "shame" noen, men at kvinner som har vært sammen med voksne menn i noen år, vet at langt de fleste ikke har noen problemer med det, og at voksne menn vet at livet (og sexlivet) kan være rotete, sølete og rart, og at det er helt ok. 

Når noen sier "æsj" og "turnoff" om mensen, virker det bare barnslig. 

Anonymkode: 7e615...46a

Spot on. Oss gamlekara er beyond sånne smådetaljer. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har sex akkurat som vanlig, men han slikker meg ikke. Vi har stort sett bare analsex også så da passer det egentlig greit med tampong akkurat når vi har sex. Hvis vi skal ha vaginal sex så er det ikke noe han bryr seg om, men jeg pleier å legge et håndkle under i tilfelle søl. 

Anonymkode: ff973...0b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...