Gå til innhold

Menn: Hva tenker dere om sex når dama har mensen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det turn-off? Eller bryr du deg ikke? 

Anonymkode: 89a4b...455

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

uaktuelt å knulle da. hun pleier å onanere meg til orgasme. om hun vil suger hun meg, mens jeg feks. kan kysse/slikke puppene hennes, ev. brystpule henne. det er veldig opp til henne.

Anonymkode: a8068...033

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har heldigvis en mann som ikke bryr deg, passer godt siden jeg er mest kåt da 

Anonymkode: 9b205...2a1

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg bryr meg ikke, sånn for min egen del. Dama ønsker det ikke når det er på det verste, og det er selvfølgelig også helt ok.

Anonymkode: 10aac...cd2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hmm.. har aldri møtt en man som bryr seg. « no way , ekkelt « hadde vært slutt, men jeg antar det er gutter og ikke menn som svarer det. 

Anonymkode: 41f7a...6d6

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min mann har aldri brydd seg om jeg har mensen. Eneste er at han ikke slikker da, men det er noe jeg ikke ønsker heller. Vi har sex som vanlig under mensen. 

Anonymkode: 95e02...f28

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hmm.. har aldri møtt en man som bryr seg. « no way , ekkelt « hadde vært slutt, men jeg antar det er gutter og ikke menn som svarer det. 

Ordlyden er kanskje barnslig men at man synes blod i seksuell sammenheng er ekkelt har vel ingenting med modenhet å gjøre. Jeg synes det er ekkelt selv og har ellers høy toleranse for kroppsvæsker. Ønsker absolutt ikke sex under mensen. Men kanskje de forskjellige meningene her også har litt med hvor mye man blør?

Anonymkode: ab7af...42a

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min kaaaan om det er "krise". I starten dreit han i det, men nå er det mulig at det skjer 3-4 ganger i året etter 4 års ekteskap. 

Anonymkode: b8074...822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Kjøre brannbil!! Tut tut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

uaktuelt å knulle da. hun pleier å onanere meg til orgasme. om hun vil suger hun meg, mens jeg feks. kan kysse/slikke puppene hennes, ev. brystpule henne. det er veldig opp til henne.

Anonymkode: a8068...033

Det høres en smule enveiskjørt ut😅

Håper du har reflektert over det, og at grunnen til at hun bare gir og ikke får noe som helst tilbake er fordi hun ikke ønsker å bli tilfredsstilt når hun har mensen.

Det finnes mange måter å tilfredsstille en dame på som ikke involverer selve skjeden, og som dermed er fullstendig uberørt av blod.

Anonymkode: 936e4...417

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørt brannbil flere ganger. Jeg tenker at det er helt opp til hva damen vil. Selv så kunne jeg ikke brydd meg mindre. Jeg får ikke noe på penis jeg ikke kan vaske av uansett,men om damen ikke vil fordi hun ikke føler seg fresh eller lignende så forstår jeg det og. Eneste er at jeg står over å gi damen oralsex når hun har mensen. Akkurat det vil jeg ikke.

Endret av Rosa Gnom
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ordlyden er kanskje barnslig men at man synes blod i seksuell sammenheng er ekkelt har vel ingenting med modenhet å gjøre. Jeg synes det er ekkelt selv og har ellers høy toleranse for kroppsvæsker. Ønsker absolutt ikke sex under mensen. Men kanskje de forskjellige meningene her også har litt med hvor mye man blør?

Anonymkode: ab7af...42a

Det burde definitivt være greit å ikke like dette, men virker som en del kvinner mener det er noe menn må like. Egentlig er jeg overrasket over at flere ikke har mer problemer med det, for de fleste bryr seg ikke veldig 

Anonymkode: b9cd9...9d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du kan banne på at kvinner hadde avvist menn i mye større grad om det var menn som blødde fra underlivet. Å ikke like blod seksuelt burde da være helt innafor 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Du kan banne på at kvinner hadde avvist menn i mye større grad om det var menn som blødde fra underlivet. Å ikke like blod seksuelt burde da være helt innafor 

For meg er sæd like "ekkelt" som blod, og vi kvinner må tåle sæd hver bidige gang det er snakk om sex. Enten inni oss, på oss eller i kjeften. Avsluttet nylig å date en fyr da han for det første ikke "var fan av kondombruk", og for det andre "syntes mensen var ekkelt". Man kan fint knulle i dusjen, men sånne alternativer var visst helt uaktuelt for ham. Heldigvis er han én av svært få som har issues med å kjøre brannbil. Min erfaring er at menn flest tåler det helt fint.

Anonymkode: dff85...794

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han bryr seg ikke. Vil gjerne ha sex når jeg har mensen. Men jeg plages med så mye smerte at det er uaktuelt for meg da. 

Anonymkode: 053b5...3b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg har knullet og det fungerer greit for meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...