Gå til innhold

Hvordan komme over han?

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det beste er egentlig at han har sagt det som det er. Han har ikke kjæreste følelser ovenfor deg, men betyr ikke at han ikke liker deg og kan synest du er pen, det er helt ulike ting.

Det er jo ingen mer svar å gi egentlig. Håper han gir deg helt fred og ikke "sjekker inn" innemellom det gjør det vanskeligere for deg.

Når en blir hektet på en person, som faktisk ikke vil ha deg, så tror jeg det handler mer om deg enn om han. 

Gjør deg selv en tjeneste og glem han. Ønsker deg alt godt. 😊

Anonymkode: a4557...e73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 9.8.2024 den 5.08):

Det beste er egentlig at han har sagt det som det er. Han har ikke kjæreste følelser ovenfor deg, men betyr ikke at han ikke liker deg og kan synest du er pen, det er helt ulike ting.

Det er jo ingen mer svar å gi egentlig. Håper han gir deg helt fred og ikke "sjekker inn" innemellom det gjør det vanskeligere for deg.

Når en blir hektet på en person, som faktisk ikke vil ha deg, så tror jeg det handler mer om deg enn om han. 

Gjør deg selv en tjeneste og glem han. Ønsker deg alt godt. 😊

Anonymkode: a4557...e73

Ekspander  

Det er sant. Men jeg vet han sliter litt med seg selv også, å han har nok mer med seg selv å gjøre akkurat nå enn å finne dame. Jeg tror han har holdt det litt skjult for meg at han driver med stoff, har igrunnen sett på holdningen hans at han tar noe. Både kroppsspråk og blikk sier mye og jeg er ganske observant. 

Når det er sagt, så er det lettere for meg å komme videre når jeg vet at det ikke handler om at jeg ikke pen nok eller god for han. For jeg vet han syntes jeg er fin og er tiltrekkende for han, men avstand og med ting som skjer på hjemmebane så tror jeg han har nok med det. Jeg har vært veldig ivrig på å møte han. Spørs om han gir lyd ifra seg nå etterhvert eller om han slipper taket helt på meg? 

Anonymkode: e1a1f...3a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 9.8.2024 den 4.54):

KJære deg, det er grusomt vondt å ha det sånn. Og han er en dust som først sier nei, så halvveis ja, så nei igjen, så halvveis ja. Kanskje er han for feig til å være ærlig med deg.

Eller, så virker dette litt som et klassisk tilfelle av

Ekspander  

Det er akkurat det jeg føler også. Det er ikke rart jeg har blitt opphengt i han når han til tider er vanskelig å huske tak i, men plutselig er han tilgjengelig og veldig på med gode meldinger og ros. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 9.8.2024 den 6.49):

Det er akkurat det jeg føler også. Det er ikke rart jeg har blitt opphengt i han når han til tider er vanskelig å huske tak i, men plutselig er han tilgjengelig og veldig på med gode meldinger og ros. 

Ekspander  

Han har aldri vært på, nå lyver du. Fyren har ikke en eneste gang siden du ble kjent med han tatt kontakt med deg, det har du sagt selv.

Anonymkode: e7bc3...815

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 9.8.2024 den 4.54):

KJære deg, det er grusomt vondt å ha det sånn. Og han er en dust som først sier nei, så halvveis ja, så nei igjen, så halvveis ja. Kanskje er han for feig til å være ærlig med deg.

Eller, så virker dette litt som et klassisk tilfelle av unnvikende (han) og engstelig (du) tilknytningsstil. Om ikke begge er bevisste sine egne mønstre i dette, er det nærmest oppskrift på brudd og katastrofe. Her må det i så fall jobbes.

https://www.psychologytoday.com/intl/blog/here-there-and-everywhere/202306/why-anxious-and-avoidant-attachment-attract-each-other

... hvis han rett og slett ikke bare utnytter deg for sex og oppmerksomhet, da. 

Men uansett TS, vil jeg råde deg til å finne noen å prate med, en profesjonell, som kan hjelpe deg å se mønstrene i hvorfor du godtar sånn inkonsekvent oppførsel. Det virker som om du lar all din lykke og indre fred avhenge av hva han sier og gjør. Det er en voldsom oppgave å legge på et annet menneske, og en oppgave ingen annen person noen gang vil kunne levere på - fordi å skape dette hos seg selv er din egen jobb.

Hva er det som gjør deg så utrygg uten ham? Du er helt sikkert glad i ham, men det virker også som om du vil ha ham for å døyve en smerte i deg som egentlig ikke har noe med ham å gjøre. Jeg kjenner meg veldig igjen i det, i så fall.

Hjernen din er hekta på dopaminet og adrenalinet du fikk da han bekreftet og så deg, og nå vil hjernen ha mer - selv om han behandler deg som luft og til og med blankt avviser deg. Er du sikker på at dette handler om ham? ❤️ 

Anonymkode: a3ef5...7c6

Ekspander  

Du har helt rett ! Skulle tro du kjente meg. Men jeg innrømmer at jeg godtar en oppførsel med å ikke bli behandlet godt. Jo mer kald han blir jo mer tilegner jeg meg hans små glimt med gode ord til meg.

For eks så kunne jeg skrive til han; "så god du er, vit at jeg bryr meg om deg" , så skriver han ikke tilbake. Da skriver jeg gjerne " håper du også syntes det samme om meg?" , så skriver han " Selfølgelig søta 😘 og da har jeg fått den lille oppmerksomheten jeg trengte fra han.

Jeg ble nesten avhengig av å få bekreftelse, siden han i begynnelsen alltid gjorde det. Han klarte å sette et hekt i meg med å spørre hver kveld, send nattabilde da søta/frøken eller noen andre koseord. Plutselig stoppet han med de små detaljmeldingene og det gjorde til at jeg ville ha mer av det igjen. Jeg har vært sånn mot flere menn og godtar dårlig oppførsel. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 9.8.2024 den 6.54):

Han har aldri vært på, nå lyver du. Fyren har ikke en eneste gang siden du ble kjent med han tatt kontakt med deg, det har du sagt selv.

Ekspander  

I begynnelsen var såklart på, (ikke bare begynnelsen), men iallefall bortimot 2mnd har han vist interesse ig jo han tatt kontakt selv om jeg ikke har begynt. Tror du jeg bretter ut alle detaljene her eller? Tror du jeg virkelig hadde vært då betatt av han om han aldri ga noenting til meg? Du kjenner ikke meg så dette er helt umulig for deg å vite. Kan ikke fatte og begripe hvorfor du er så hissig på meg. Du må nesten ha dårlige issues. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 9.8.2024 den 7.01):

I begynnelsen var såklart på, (ikke bare begynnelsen), men iallefall bortimot 2mnd har han vist interesse ig jo han tatt kontakt selv om jeg ikke har begynt. Tror du jeg bretter ut alle detaljene her eller? Tror du jeg virkelig hadde vært då betatt av han om han aldri ga noenting til meg? Du kjenner ikke meg så dette er helt umulig for deg å vite. Kan ikke fatte og begripe hvorfor du er så hissig på meg. Du må nesten ha dårlige issues. 

Ekspander  

Du har selv sagt at han ikke en eneste gang har kontaktet deg, så hvorfor lyver du og prøver å tilpasse storyen nå? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 9.8.2024 den 6.57):

For eks så kunne jeg skrive til han; "så god du er, vit at jeg bryr meg om deg" , så skriver han ikke tilbake. Da skriver jeg gjerne " håper du også syntes det samme om meg?" , så skriver han " Selfølgelig søta 😘 og da har jeg fått den lille oppmerksomheten jeg trengte fra han.

Ekspander  

Blir du ikke flau når du prøver å tvinge frem oppmerksomhet på den måten?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 9.8.2024 den 6.49):

Ekspander  

Du kan ta kontroll på situasjonen nå ts. Legg til rette for deg selv å bli mindre opphengt. Slett han fra sosiale media, fokuser på andre ting. Dette er noe kun du kan gjøre, ingen andre. Vi alle skjønner at det er frem og tilbake med den fyren her, at han gir deg forskjellig tilbakemelding, men la han bare gjøre det da…ta kontroll over livet ditt, bestem selv hvordan du skal ha det. 

Anonymkode: ab613...5e9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 8.8.2024 den 19.17):

Takk 😭 Så vondt det må være. Var nok lurt, du ble jo utrolig skuffet. 

Han her klarer jeg ikke bli sint på, han har ikke gjort meg noe vondt. Noe fælt skjedde i hans nære relasjon for 3 år siden, veldig nær relasjon. Han skrev idag at han trengte ro men ville ha kontakt igjen  de neste dagene. Bare ikke nå de to neste.... Hvorfor sier han dette? Er han deprimert? Hvorfor ble han som dette men villa opp kontakten igjen om dager.. 

Ekspander  

Han er nok usikker på hva han ønsker. Hvis en mann gir masse oppmerksomhet og kontakten dabber av så er ikke interessen der noe mer. 
og av erfaring så kommer menn tilbake fordi gresset ikke var grønnere på andre siden. Ikke la deg selv bli et godt alternativ. Sett deg selv høyere enn det. 
Har hatt flere ekser som har tatt kontakt etter å ha dumpet meg. Den fellen går jeg ikke i noe mer. Jeg er verdt mer enn som så. Vil du ikke ha meg mens du har meg så får du bare være. Går med en sånn mentalitet. 

Gå for menn som møter deg på samme nivå. Som ønsker å finne på ting med deg. Ikke som tar kontakt når han føler seg ensom. Ikke vær et godt alternativ. 

Råder deg å komme deg videre. Høres ikke ut som han er klar for noe forhold. ❤️

Anonymkode: 1e8b9...1f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 9.8.2024 den 7.11):

Blir du ikke flau når du prøver å tvinge frem oppmerksomhet på den måten?

Ekspander  

Ha rikke gutt lyd fra meg jeg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 9.8.2024 den 9.54):

Han er nok usikker på hva han ønsker. Hvis en mann gir masse oppmerksomhet og kontakten dabber av så er ikke interessen der noe mer. 
og av erfaring så kommer menn tilbake fordi gresset ikke var grønnere på andre siden. Ikke la deg selv bli et godt alternativ. Sett deg selv høyere enn det. 
Har hatt flere ekser som har tatt kontakt etter å ha dumpet meg. Den fellen går jeg ikke i noe mer. Jeg er verdt mer enn som så. Vil du ikke ha meg mens du har meg så får du bare være. Går med en sånn mentalitet. 

Gå for menn som møter deg på samme nivå. Som ønsker å finne på ting med deg. Ikke som tar kontakt når han føler seg ensom. Ikke vær et godt alternativ. 

Råder deg å komme deg videre. Høres ikke ut som han er klar for noe forhold. ❤️

Anonymkode: 1e8b9...1f8

Ekspander  

Tusen takk for lærenyttige råd❤️

Ja siden han ikke gir meg opp og setter meg på vent i ett par dager, så går jeg utifra at han muligens kommer tilbake. Det kan hende han vil savne de gode mld fra meg. Uansett så kan jeg ikke ha noe rot i livet mitt, ei heller stoff. Har barn og vil ikke havne på kantet med barnevernet, er også helt imot narkotika, alle former for det. Respekterer at hab gjør det, men litt skummelt å involvere seg med slike. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  Trek skrev (På 8.8.2024 den 6.59):

Du er på full fart inn i ett hekt som kommer til å rive deg i fillebiter følelsesmessig. 

Ikke vær venner, ikke vent, ikke prøv å overtal han. 

Han har ikke kjæreste følelser for deg. At han kommer tilbake etter litt har nok mer med at det er en enkel måte for han å få bekreftelse på. 

Beklager TS, men du burde kutte tvert her. Ta han på ordet og gå videre. Du fortjener mye bedre enn dette faktisk!

Ekspander  

❤️ Kan det være han vil kjenne på savnet SV meg? Jeg sender han ikke noe og ikke får han heller. Han må da vel merke at "noe" er borte? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 9.8.2024 den 15.37):

Tusen takk for lærenyttige råd❤️

Ja siden han ikke gir meg opp og setter meg på vent i ett par dager, så går jeg utifra at han muligens kommer tilbake. Det kan hende han vil savne de gode mld fra meg. Uansett så kan jeg ikke ha noe rot i livet mitt, ei heller stoff. Har barn og vil ikke havne på kantet med barnevernet, er også helt imot narkotika, alle former for det. Respekterer at hab gjør det, men litt skummelt å involvere seg med slike. 

Ekspander  

Litt skummelt?

Selvsagt skal du prioritere barnet ditt i denne situasjonen og ikke videre involvere deg med denne mannen mer! Det burde du ikke lure på en gang. 

AnonymBruker skrev (På 9.8.2024 den 20.03):

❤️ Kan det være han vil kjenne på savnet SV meg? Jeg sender han ikke noe og ikke får han heller. Han må da vel merke at "noe" er borte? 

Ekspander  

Hvis du er ensom syntes jeg du skulle ringe eller besøke noen du er glad i. Familie eller venner. 

La det gjøre vondt litt, det er lov det.

Du vet, den kjærligheten du så veldig ønsker deg, den finner du ikke når du sitter venter på en mann som ikke har noe kjærlighet å gi.

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han har nok dame. Utseende betyr fint lite om de ikke er forelsket. Ikke vær tilgjengelig for en mann som bare vil ha sex. Det er dumt. Du blir såret. Finn en mann som vil ha HELE deg. 

Anonymkode: f6e7c...6c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 9.8.2024 den 20.31):

Han har nok dame. Utseende betyr fint lite om de ikke er forelsket. Ikke vær tilgjengelig for en mann som bare vil ha sex. Det er dumt. Du blir såret. Finn en mann som vil ha HELE deg. 

Anonymkode: f6e7c...6c9

Ekspander  

Tror du han har det da? Han var singel da vi begynte. Hans eks har vært litt med han men de er ikke i hverandres venneliste, men i begynnelsen stod det at han var i et forhold helt til jeg sa ifra.

Da tok han den på "singel". Men når han og moren til barna ikke er venner ei gang på face, da kan han vel ikke være sammen med henne? Står også på face "singel". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
  Trek skrev (På 9.8.2024 den 20.26):

Litt skummelt?

Selvsagt skal du prioritere barnet ditt i denne situasjonen og ikke videre involvere deg med denne mannen mer! Det burde du ikke lure på en gang. 

Hvis du er ensom syntes jeg du skulle ringe eller besøke noen du er glad i. Familie eller venner. 

La det gjøre vondt litt, det er lov det.

Du vet, den kjærligheten du så veldig ønsker deg, den finner du ikke når du sitter venter på en mann som ikke har noe kjærlighet å gi.

Ekspander  

Så kjipt når jeg nå har lyst å skrive natta, som vi alltid gjorde. Rart hvis jeg ikke er i tankene hans lengre. Håper han vil legge merke til at jeg blir stille.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.8.2024 den 22.09):

Så kjipt når jeg nå har lyst å skrive natta, som vi alltid gjorde. Rart hvis jeg ikke er i tankene hans lengre. Håper han vil legge merke til at jeg blir stille.. 

Ekspander  

Hør på hva hjertet ditt forteller deg du. Hvis du vil skrive natta til han, så gjør du det ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  MegJa skrev (På 9.8.2024 den 22.13):

Hør på hva hjertet ditt forteller deg du. Hvis du vil skrive natta til han, så gjør du det ❤️

Ekspander  

Han ville jo ha ro i to dager...😌 Kanskje jeg gjør det om noen dager men nå burde han kjenne på forhåpentligvis noe som mangler. Sendte han alltid nattamld. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd å si det, men det kommer aldri å bli dere 2. Han har allerede sagt at han ikke vil treffe deg mer. Det kysset, han syntes kanskje synd på deg for du var lei deg eller fordi du er fin, men du betyr ikke så mye for ham som han betyr for deg. Gjør deg selv en tjeneste og end det nå. Du kommer å spare deg for mange tårer senere. Han har sikkert nok venner og trenger ikke deg. Du vil kun ha ham som venn fordi du håper på mer. Hvis dere skulle bli «venner», så er du over og ut så fort han treffer ny. Hun kommer aldri å godta deg som venninne. Hør på meg, jeg har lært, the hard way. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...