Gå til innhold

Hvordan komme over han?

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Han er bare ute etter sex.

Anonymkode: e7bc3...815

Sa ville han vel kommet igår eller dagen før? 🤷‍♀️

Anonymkode: e1a1f...3a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Var akkurat som han sov litt på det forrige gang, han var veldig på dagen etter han sa det.

Enda mer grunn for varsko. At han bare kunne sove på det EN natt, og så mene helt det motsatte. Det hadde skurret veldig hos meg.

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Forventer nok ikke det denne gangen men jeg vet ikke om han er typen som liker meg bedre når jeg er mindre tilgjengelig for han. Mulig han har blitt litt kvalt, gitt han for lite pusterom. Når jeg blir stille er det lettere å finne deg interessant 🤷‍♀️

Det er viktig å gi hverandre pusterom, men man må og kunne forvente en viss stabilitet i følelsene. Jeg mener, følelser kan gå mye opp og ned, men man gjør ikke partneren sin stadig vekk nervøs for at man mener og føler det ene eller så det andre når det gjelder kjærligheten.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vondt å se på at du leter etter svar som ikke finnes. Du trenger ikke vite hvorfor, for det spiller ingen rolle. Det endrer ingen ting. 

Du må bestemme deg for at det er ikke dette du vil ha og sette en stopp for dette. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

"Hekta på et håp om kjærlighet" av Sissel Gran er en så god bok at jeg ikke kan få skrytt nok av den. Etter å ha hørt lydboken i fjor klarte jeg å få meg av et hekt jeg hadde hatt i fem år. Nå i våres var jeg i ferd med å bli hekta på nytt på en ny fyr, og hørte gjennom boken igjen - det funket som gull! Anbefales på det varmeste

Anonymkode: fc5f7...cc9

• Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

"Hekta på et håp om kjærlighet" av Sissel Gran er en så god bok at jeg ikke kan få skrytt nok av den. Etter å ha hørt lydboken i fjor klarte jeg å få meg av et hekt jeg hadde hatt i fem år. Nå i våres var jeg i ferd med å bli hekta på nytt på en ny fyr, og hørte gjennom boken igjen - det funket som gull! Anbefales på det varmeste

😌😌 Burde prøve det. Har han vært bevisst hele tiden tror du på at han ikke vil mer med meg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Leste litt av innholdet til boka❤️ det står at hun også hang seg opp i hvilket humør han var i, kald og varm / av og på. Så egentlig når vi blir hekta så er det litt den andre partnerens feil også som får oss hektet? Er det bevisst eller ubevisst handling? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Leste litt av innholdet til boka❤️ det står at hun også hang seg opp i hvilket humør han var i, kald og varm / av og på. Så egentlig når vi blir hekta så er det litt den andre partnerens feil også som får oss hektet? Er det bevisst eller ubevisst handling? 

Du blir jo hekta på alle du møter, så du må nok gå i deg selv. Det kan ikke alltid være andres feil.

Anonymkode: 873b9...ea4

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du blir jo hekta på alle du møter, så du må nok gå i deg selv. Det kan ikke alltid være andres feil.

👆 Dette, du må seriøst reflektere litt over egen oppførsel ts.

Han her har vist deg hele veien at han ikke er interessert i noe seriøst med deg, og du har tom fått tilbakemelding på det her, men du har ignorert hans signaler og svar du har fått her, og prøvd å tvinge frem noe som ikke er der, som du alltid gjør.

Beklager at jeg er hard, men du er desperat, og ingen vil være sammen med en desperat person.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

👆 Dette, du må seriøst reflektere litt over egen oppførsel ts.

Han her har vist deg hele veien at han ikke er interessert i noe seriøst med deg, og du har tom fått tilbakemelding på det her, men du har ignorert hans signaler og svar du har fått her, og prøvd å tvinge frem noe som ikke er der, som du alltid gjør.

Beklager at jeg er hard, men du er desperat, og ingen vil være sammen med en desperat person.

Han var litt desperat i begynnelsen han også. Ble litt små sur om jeg ikke sendte nattamld. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Han var litt desperat i begynnelsen han også. Ble litt små sur om jeg ikke sendte nattamld. 

Jeg tror kanskje ikke du skjønner hva det å være desperat er.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Men nå har han trukket seg ut og det vil ikke du akseptere. Skjønner du ikke forskjellen?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har lest den hjalp ikke på mitt hekt. Det er de voldsomme reaksjonene i kroppen din du blir helt oppslukt av du vil oppleve det igjen og igjen. 
Mitt gikk over av seg selv etter 5 år vel og mrk. En dag får en bare nok og man ser mer og mer ting man ikke liker med vedkommende. 

Eller flørt med nye. Hjelper og.

Lykke til.

Anonymkode: 65947...dcc

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Han er så frem og tilbake i svar. Jeg spurte han direkte igår om han aldri ville treffe meg igjen og han sa Nei desverre, jeg beklager. Jeg ble utrolig lei meg, men så spurte jeg om vi kanskje kunne ta en prat/være venner elle prøve å finne ut av det. Og han sa da ja, det kan vi godt. Kom plutselig et kyss med også. Så jeg vet ikke... Han har gjort noe lignende tidligere, men så kom han seg igjen og ville møte meg. Det er vel kanskje derfor jeg er litt hekta på han, han gir litt blandede følelser. Opp og ned. Vært ganske døds den siste tiden men vi har ikke sett hverandre på en mnd ca, så ikke så rart det dør ut. 

Jo da, du vet egentlig, du forteller oss det jo. Noen ganger må man høre på det folk sier og ta det bokstavelig. Han sier" nei, desverre". Men som de fleste andre i en sånn situasjon så håper du allikevel. Derfor spør du om å møtes som venner. Han svarer høflig at det er mulig selv om verken du eller han egentlig vil være venner. Dere prøvde ut om det kunne være noe mer og fordi du så noe der av det du egentlig ønsker deg håper du. Men det er ikke han og det er ikke dette du skal ha. Du skal videre og gjøre plass til han og den du egentlig ser etter, sånn at du ikke kaster bort mer tid på han du forteller oss om. Du må stole på at det ordner seg for deg. Du vet jo tydelig noe om hva du ser etter og fint du opplevde noe bra med noen, men dette kan ikke sammenlignes med det du kommer til å finne etterhvert. Når du finner han som vil være med deg og ikke er så usikker og uklar. Forlat denne situasjonen og fokuser på å ha det bra så tiltrekker du andre som har det bra og det er et veldig godt utgangspunkt for kjærlighet. Det ordner seg.

Anonymkode: f9773...7f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvom det er vanskelig, blokker og slett han. Finne på andre ting til du muligens for øye på noen andre er lurt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Har lest den hjalp ikke på mitt hekt. Det er de voldsomme reaksjonene i kroppen din du blir helt oppslukt av du vil oppleve det igjen og igjen. 
Mitt gikk over av seg selv etter 5 år vel og mrk. En dag får en bare nok og man ser mer og mer ting man ikke liker med vedkommende. 

Eller flørt med nye. Hjelper og.

Lykke til.

Anonymkode: 65947...dcc

Ts her, desverre sånn jeg også er. Jeg klarer egentlig ikke å lese meg til fornuft desverre. Det er noe med meg som er piss vanskelig, jeg har det bedre nå, men på våken i hele natt. Forferdelig å tenke på at han ikke vil savne meg og at er luft for han. Også vondt å tenke på at han skal ha sex med ei ann ei... Tror ikke han har noen andre for øyeblikket, men er jo ikke godt å si. Lettere å stoppe med meg da. Tror dere ham har ei ny ei? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jo da, du vet egentlig, du forteller oss det jo. Noen ganger må man høre på det folk sier og ta det bokstavelig. Han sier" nei, desverre". Men som de fleste andre i en sånn situasjon så håper du allikevel. Derfor spør du om å møtes som venner. Han svarer høflig at det er mulig selv om verken du eller han egentlig vil være venner. Dere prøvde ut om det kunne være noe mer og fordi du så noe der av det du egentlig ønsker deg håper du. Men det er ikke han og det er ikke dette du skal ha. Du skal videre og gjøre plass til han og den du egentlig ser etter, sånn at du ikke kaster bort mer tid på han du forteller oss om. Du må stole på at det ordner seg for deg. Du vet jo tydelig noe om hva du ser etter og fint du opplevde noe bra med noen, men dette kan ikke sammenlignes med det du kommer til å finne etterhvert. Når du finner han som vil være med deg og ikke er så usikker og uklar. Forlat denne situasjonen og fokuser på å ha det bra så tiltrekker du andre som har det bra og det er et veldig godt utgangspunkt for kjærlighet. Det ordner seg.

Anonymkode: f9773...7f2

Takk.. det føles bare som en at jeg har hengt på tørk i 3mnd nå, har han virkelig ikke brydd seg noenting? Hva om han nå er med ei ny.. Hadde hjulpet om han ville savne meg litt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Vært opptatt i hele dag, først nå som jeg setter meg så tenker jeg på han. Han er kald i mld. Klarer ikke og vil ikke miste hele kontakten med han, klarer ikke å få meg til å blokke en så snill person. Jeg er jo ikke sur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vært opptatt i hele dag, først nå som jeg setter meg så tenker jeg på han. Han er kald i mld. Klarer ikke og vil ikke miste hele kontakten med han, klarer ikke å få meg til å blokke en så snill person. Jeg er jo ikke sur

Hvorfor skriver du til han? Han vil jo ikke ha noe med deg å gjøre, respekter det!

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir du lett avhengig i relasjoner? Kanskje du kan be om hjelp til det? En profesjonell samtalepartner? Kanskje du har noe i livet som gjør at du ikke klarer å ha balansen i relasjonene? Som gjør at du klamrer deg til avvisning? Det finnes sånn Rask psykisk helsehjelp der en kan få hjelp med en gang. Jeg tror de fleste ville blitt lei seg av en avvisning etter 3-4 måneder, men så retter en seg opp, tenker på å bygge seg selv opp mot positive vibber.

Når du får så motstridende beskjeder fra vedkommende, er det jo utelukket å fortsette? En som virkelig vil møte deg, sier ikke noe sånt så klart? Da må du bryte tvert.

Endret av Hoia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Hoia skrev (33 minutter siden):

Blir du lett avhengig i relasjoner? Kanskje du kan be om hjelp til det? En profesjonell samtalepartner? Kanskje du har noe i livet som gjør at du ikke klarer å ha balansen i relasjonene? Som gjør at du klamrer deg til avvisning? Det finnes sånn Rask psykisk helsehjelp der en kan få hjelp med en gang. Jeg tror de fleste ville blitt lei seg av en avvisning etter 3-4 måneder, men så retter en seg opp, tenker på å bygge seg selv opp mot positive vibber.

Når du får så motstridende beskjeder fra vedkommende, er det jo utelukket å fortsette? En som virkelig vil møte deg, sier ikke noe sånt så klart? Da må du bryte tvert.

Jeg vet.... Jeg sliter nok med dette. Min eks gjennom 15år dro fra meg brått, helt uten forvarsel. Jeg fikk en mnd på å finne noe annet, han ble raskt etter det sammen med ei ny som overtok huset. Klart dette satt sine spor. Kjenner jeg binder meg altfor lett, det er ikke lett å være meg🙁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...