Gå til innhold

Hvordan komme over han?

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Du sa det ble vanskelig for deg å starte med small talk igjen? Hvorfor sa du det? 

Og hvordan kunne du "like han" allerede før dere begynte å kommunisere? Du kjente han jo ikke litt engang. 

Kanskje han har blokka deg fra Tinder fordi han ikke vil at du skal snoke og vite at han er der? Eller som jeg skrev i sta, han har funnet noen det virkelig klaffer med eller en ny "brikke" som du kalte deg selv. 

Anonymkode: c4271...8b2

Vi har snakket om det begge to, han er ganske reservert type og tar ikke mye initiativ. At han ikke lengre er på tinder kan også være at han er lei, han skulle bare inn for å prøve å og ut igjen egentlig. Men så skrev jeg til han. 

Anonymkode: e1a1f...3a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoia skrev (1 time siden):

Hvordan kan du være forelsket i en du ikke kjenner?  Jeg søker kun info om omstendighetene, i sånn fase jeg, noe du ikke skjønner? Og så fått så klare signaler? Det er ikke gjensidighet her? Da ville jeg ha vandret videre. Du kan ikke være forelsket når du ikke kjenner han engang? Forelskelse handler om en litt dypere følelse av gjensidig tiltrekning over litt tid, du har ikke rukket det her? Ikke plage deg selv, du er jo helt på tur

Jeg skal slutte å plage meg selv. Sender han ingenting og det gjør det igrunnen mye bedre også. 

Han har ikke blokket meg på snap iallefall. Mulig det kommer en fra han om ei stund, mulig ikke. Det er lett å komme videre nå men det var vanskelig å ha så mange spm i hodet på en gang. Han hadde gledet seg til å treffe meg. Så snudde alt.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg skal slutte å plage meg selv. Sender han ingenting og det gjør det igrunnen mye bedre også. 

Han har ikke blokket meg på snap iallefall. Mulig det kommer en fra han om ei stund, mulig ikke. Det er lett å komme videre nå men det var vanskelig å ha så mange spm i hodet på en gang. Han hadde gledet seg til å treffe meg. Så snudde alt.. 

Det skal være enkelt, føles godt, pirrende og ikke problematisk. Et forhold skal ikke være lett og uproblematisk til enhver tid, men inngang til forhold skal være lett. Så komme deg videre!

Endret av Hoia
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoia skrev (1 minutt siden):

Det skal være enkelt, føles godt, pirrende og ikke problematisk. Et forhold skal ikke være lett og uproblematisk til enhver tid, men inngang til forhold skal være lett. Så komme deg videre!

Skal det 😊 men helt ærlig, har jeg ikke en grunn for å være litt forvirret? Du skulle sett de mld han sendte også, han var ganske ivrig på mld selv. Men når han var her så virket han mange ganger lur i blikket også. Og første gang vi traff hverandre skulle han bare ha meg i senga. Det klarte han også.. Etter sex var han lite kosete og ga ikke mye av seg, så jeg måtte jobbe med det, jeg er jo gsnske kosete av meg.

Har han fra dag én bare hatt meg som en sexvenn og ikke annet? Ikke brydd seg et gram? Det hjelper å høre det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.8.2024 den 7.08):

💖Ble kjent med en tidlig i vår, ante ikke at det kunne gi så sterk betatthet og "hekt". Hekt på god måte, vi sa god morgen hver morgen. Vi måtte alltid sende nattamld, begynte å kjenne hverandres rare siden. Avstanden mellom oss var lang, 1t og 20 min med bil så å bli samboere ville blitt vanskelig. I begynnelsen og etter de 3 første treffene var han veldig på... etter det ble det vanskelig å møtes. Vi hadde god sex og alt stemte så, men så har han sagt at han ikke kjenner gnist. Å det er så fælt... vil liksom ha svar på hvorfor, siden han likte meg så godt og skrøt veldig av utseendet. 💖 Andre som har opplevd dette å bli så såret kun etter 3-4 mnd med dating? Der dere merker at det nesten er vanskelig å akseptere ? 

Han fikk det han ville ha. Mulig at han er en player. Det virker nesten sånn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Skal det 😊 men helt ærlig, har jeg ikke en grunn for å være litt forvirret? Du skulle sett de mld han sendte også, han var ganske ivrig på mld selv. Men når han var her så virket han mange ganger lur i blikket også. Og første gang vi traff hverandre skulle han bare ha meg i senga. Det klarte han også.. Etter sex var han lite kosete og ga ikke mye av seg, så jeg måtte jobbe med det, jeg er jo gsnske kosete av meg.

Har han fra dag én bare hatt meg som en sexvenn og ikke annet? Ikke brydd seg et gram? Det hjelper å høre det. 

Det seksuelle betyr litt, men ofte er ikke det det viktigste. Kommuniserer du dobbelt? Er ikke det litt skrudd da? Du viser at du er ute etter det seksuelle, men det er ikke det du har behov for i første omgang? Så du slår deg selv i huet? 

Her inne formuleres sex opp og ned i mente, men det gjør at en mister mystikken i det hele? 

Endret av Hoia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TLR skrev (48 minutter siden):

Han fikk det han ville ha. Mulig at han er en player. Det virker nesten sånn

Er redd han er det ja. Visst jeg spurte om noe så hadde han et lurt smil, akkurat som han gjorde narr av meg. Kunne si at " jeg gjør ikke galt jeg"... Han sa også at han hadde ei gør meg han traff som var veldig umoden og "dum" men hun var visst fin da. Så kanskje han gjorde det samme med henne. Kanskje bare alt har vært et skuespill.. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoia skrev (46 minutter siden):

Det seksuelle betyr litt, men ofte er ikke det det viktigste. Kommuniserer du dobbelt? Er ikke det litt skrudd da? Du viser at du er ute etter det seksuelle, men det er ikke det du har behov for i første omgang? Så du slår deg selv i huet? 

Her inne formuleres sex opp og ned i mente, men det gjør at en mister mystikken i det hele? 

Ja jeg blir litt forvirret av meg selv. Blir fort lysten om det er en mann som tenner meg, han gjorde det til de grader. Hadde på seg verdens beste parfyme, men den sluttet han å bruke på slutten🙃 Etter vårt første møte var han veldig på med daglig kontakt. Ville ha kveldsbilder/nattamld  osv... så jeg fikk fort et lite hekt på alt dette. Ble en vane for oss. Han kunne skrive 2 ord som fikk meg til å forstå at det han ville ha en nattamld av meg, han fikk ikke sove før. 

Så når de da endrer seg, så legger jeg merke til det. Når det gjelder sex, så blir jeg fort emosjonelt knyttet til personer. Usikker på om det er tryggheten, nærkontakt eller bare en bekreftelse jeg trenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er redd han er det ja. Visst jeg spurte om noe så hadde han et lurt smil, akkurat som han gjorde narr av meg. Kunne si at " jeg gjør ikke galt jeg"... Han sa også at han hadde ei gør meg han traff som var veldig umoden og "dum" men hun var visst fin da. Så kanskje han gjorde det samme med henne. Kanskje bare alt har vært et skuespill.. 

Playere innser ikke sine feiler. Han snakket om en annen jente til deg det er i mine øyne ikke bra. Mulig han snakker om deg til andre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker for meg at du har store problemer med deg selv TS? Hvorfor er du så opphengt i denne mannen som bare gjør deg forvirret ? Virker som du er blitt avhengig av det tanke kjøret det gir deg? Tror hekt seriøst at du burde skaffe deg profesjonell hjelp for å lære å elske deg selv og ikke være avhengig av en mann som skal dekke det behovet. Sånn du har det nå, så vil du aldri kunne bli lykkelig med noen. Ikke ment vondt altså, bare litt tough love. Du må finne selvrespekten din og si at nok er nok. Han gir deg ikke det du trenger, og ferdig med det! Slutt og lese alt han sier og gjør og gjør det om til at « han vil jo savne meg litt» Du lurer bare deg selv. 

Anonymkode: aa7f5...364

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TLR skrev (6 timer siden):

Playere innser ikke sine feiler. Han snakket om en annen jente til deg det er i mine øyne ikke bra. Mulig han snakker om deg til andre? 

Det gjør han sikkert. Sier bare enda mer om han. Han var ikke så snill som jeg trodde ... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ble dette delt på facebook? 

Han er idag litt mer pratesalig men er helt kald. Han sier han trenger ro men er ikke sur. Skjønner ikke hvorfor han fortsatt beholder meg på snap, face og insta? Akkurat som han er deprimert ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.8.2024 den 16.03):

"Normalt?" Du vet ikke malen på hva folk gjør og ikke gjør. Det er normalt å komme i situasjoner som dette, jeg sendte han én snap idag og du syntes dette er en anmeldelse grunn. Hvis noen blokker og alikavel fortsetter og fortsetter, da er det noe annet. Kan du ikke la vær å svare om du kun vil spre dårlig humør?  

Holder du på i samme spor enda ts?? Med evig mas og jag etter bekreftelse på at han liker deg og vil ha et forhold med deg, selv om han, som de x antall andre har direkte sagt de ikke ønsker det.

Og med den hasjrøykende mannen fremdeles? Det er som å snakke til en vegg. Han er ikke interessert og du må seriøst søke hjelp. Hvilket nr i rekken er dette av menn du blir besatt av? 500? Nå må du rett og slett skjerpe deg og flytte fokus over på egen atferd og ikke minst barna dine. 

Anonymkode: 7e006...0d0

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 11.8.2024 den 13.21):

Det virker for meg at du har store problemer med deg selv TS? Hvorfor er du så opphengt i denne mannen som bare gjør deg forvirret ? Virker som du er blitt avhengig av det tanke kjøret det gir deg? Tror hekt seriøst at du burde skaffe deg profesjonell hjelp for å lære å elske deg selv og ikke være avhengig av en mann som skal dekke det behovet. Sånn du har det nå, så vil du aldri kunne bli lykkelig med noen. Ikke ment vondt altså, bare litt tough love. Du må finne selvrespekten din og si at nok er nok. Han gir deg ikke det du trenger, og ferdig med det! Slutt og lese alt han sier og gjør og gjør det om til at « han vil jo savne meg litt» Du lurer bare deg selv. 

Anonymkode: aa7f5...364

Dette er mann nr 100 ts har en usunn hekt på, hun har skrevet x antall tråder som er identiske med denne bare med ulike menn. Ts synes å ha stort behov for profesjonell hjelp (eller har spesielle behov), desverre når dette ikke inn og alle som kommer med velmente råd enten ignoreres eller er «slemme». Ts er kun ute etter bekreftelse i alle disse 10.000 trådene. Så her er det null vits i å komme med råd..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.8.2024 den 0.55):

Nå kommer du med argumentasjon igjen - du vil ikke åpne øynene. Ja, så klart mange kommer tilbake for god sex om muligheten byr seg. Men er sex det viktigste for deg? Det er det viktigste for han om han kommer tilbake. Da savner han kun sexen. Og om ikke du står parat så tar han kontakt med en annen villig. Man savner ikke eks-dater om man mangler "gnist" eller de rette følelsene.  

Du har bare kjent han i to-tre mnd. Du kjenner han ikke. Og hvordan vet du at han trenger at noen som tar initiativ? Om han ikke har vært tydelig på det, så er jo bare det noe du tenker fordi det føles bedre enn at han ignorerer deg. Introvert, som at han bare sitter inne og sturer hele dagen? Så han sosialiserer sjelden utenom med barna? Om han er en stoner, en som røyker daglig og det foran barna, er det virkelig en du er interessert i? Barna burde "skygge" over alle damer, og om han er såpass ute å kjøre at BV er involvert så bryr han seg neppe om barna, og damer er fritt vilt. Har han fortalt deg at han er i kontakt med BV, eller er det noe du antar? 

Du er vel ikke samme som ble avvist for noen mnd. siden, som hadde lyst til å hevne seg med å kontakte BV. I såfall hjelpes!! Dette er ikke sunt TS. 

Å jo da, det er samme dama. Sykt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Uff. Hadde en mistanke... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er faktisk psykt å i det hele tatt tenke tanken på en sånn hevn.

Anonymkode: e7bc3...815

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.8.2024 den 8.32):

Det er faktisk psykt å i det hele tatt tenke tanken på en sånn hevn.

Anonymkode: e7bc3...815

Ja det er helt villt. Ts har mildt sagt store problemer med å bli avvist, det holder ikke bare å si nei eller enkelt og greit ikke være interessert. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.8.2024 den 0.32):

Link til den tråden..? På forhånd, takk

Anonymkode: d8720...cce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vet vel å gjøre meg hekta ? Så dere mener ingenting er hans feil? Han er av og på, i sin gode periode veldig på og sin dårlige periode mer av. De siste 4 dagene har han både sendt snap og bilder, ville møte meg PP fredag 

Nå stille igjen, så om jeg blir en smule forvirret ? Ja. Jeg har en liv, så ta det helt ned ro. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...