Gå til innhold

Hvordan komme over han?

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Så kjipt når jeg nå har lyst å skrive natta, som vi alltid gjorde. Rart hvis jeg ikke er i tankene hans lengre. Håper han vil legge merke til at jeg blir stille.. 

Anonymkode: e1a1f...3a1

Skjønner det er kjipt. Det er vondt å savne noe og noen. Nå er det for sent nå, men når du kjenner på dette savnet så synes jeg du skal prøve å gi det du trenger til deg selv istedenfor å lengte så etter at noen andre skal gjøre det. 

Vet det høres litt rart ut, men å lage en god leggerutinene, gjøre fine ting for deg selv, ta ett bad, drikke te, skrive noe fint i en bok eller lese litt kan faktisk hjelpe litt. Du må bare flytte fokuset litt om gangen og plutselig uten at du vet om det så tenker du ikke på han like mye og til slutt ingen ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MegJa skrev (10 timer siden):

Hør på hva hjertet ditt forteller deg du. Hvis du vil skrive natta til han, så gjør du det ❤️

Det er et særs dårlig råd å gi til en dame hvor mannen har sagt at han aldri vil se henne igjen. Hadde du gitt henne samme rådet hvis hun var en mann?

Anonymkode: e7bc3...815

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er et særs dårlig råd å gi til en dame hvor mannen har sagt at han aldri vil se henne igjen. Hadde du gitt henne samme rådet hvis hun var en mann?

Han har ikke sagt aldri, han skrev like etterpå at vi godt kunne det men vil roe med ett par dager nå. Han har flere ganger gitt miksende signaler, så jeg vil tro at et eller annet har oppstått de siste dagene. For akkurat ei uke siden skulle vi holde av torsdagen, så skulle han prøve å få det til, sånn virkelig. Dagene før var det kyss og en glede til å se meg igjen. Da dagen kom snudde alt og siden har det vært veldig stille fra han. Jeg aner ikke, men tenker tanken på om BV kan være i bildet, han er tydelig i en kjip fase for tiden. Hvettfall hvis han har gått på en smell igjen med stoff. Isåfall kunne han bare sagt det til meg, vært lettere for meg å "godta". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trek skrev (3 timer siden):

Skjønner det er kjipt. Det er vondt å savne noe og noen. Nå er det for sent nå, men når du kjenner på dette savnet så synes jeg du skal prøve å gi det du trenger til deg selv istedenfor å lengte så etter at noen andre skal gjøre det. 

Vet det høres litt rart ut, men å lage en god leggerutinene, gjøre fine ting for deg selv, ta ett bad, drikke te, skrive noe fint i en bok eller lese litt kan faktisk hjelpe litt. Du må bare flytte fokuset litt om gangen og plutselig uten at du vet om det så tenker du ikke på han like mye og til slutt ingen ting. 

Takk , skal prøve🥺 jeg kan ikke forstå at dette skulle bli så ille. Jeg har faktisk delvis kjærlighetssorg. Orker ikke å gå tur ei gang.. Hadde han bare svart meg så hadde det vært en ting, men at jeg nå bare har mistet han helt er vondt. Jeg skrev god morgen til han, med sjøen i bakgrunnen, men han åpnet bare. Vil han aldri gi lyd ifra seg igjen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Genny skrev (7 timer siden):

Synd å si det, men det kommer aldri å bli dere 2. Han har allerede sagt at han ikke vil treffe deg mer. Det kysset, han syntes kanskje synd på deg for du var lei deg eller fordi du er fin, men du betyr ikke så mye for ham som han betyr for deg. Gjør deg selv en tjeneste og end det nå. Du kommer å spare deg for mange tårer senere. Han har sikkert nok venner og trenger ikke deg. Du vil kun ha ham som venn fordi du håper på mer. Hvis dere skulle bli «venner», så er du over og ut så fort han treffer ny. Hun kommer aldri å godta deg som venninne. Hør på meg, jeg har lært, the hard way. 

Har du også hatt en av disse? Som plutselig bare ikke vil mer og lar vær å svare. Det er jo terror i min hjerne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Takk , skal prøve🥺 jeg kan ikke forstå at dette skulle bli så ille. Jeg har faktisk delvis kjærlighetssorg. Orker ikke å gå tur ei gang.. Hadde han bare svart meg så hadde det vært en ting, men at jeg nå bare har mistet han helt er vondt. Jeg skrev god morgen til han, med sjøen i bakgrunnen, men han åpnet bare. Vil han aldri gi lyd ifra seg igjen? 

Du må gi det selv rom til å sørge. 

Tro meg, det hadde virkelig ikke vert bedre om han svarte noe intetsigende, eller halvveis varm og kald, det forlenger bare smerten din, ingen ting annet. 

Snakker av erfaring her. 

Det beste er å blokkere i alle retninger og si nei, jeg vil faktisk ikke ha dette. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Han har ikke sagt aldri, han skrev like etterpå at vi godt kunne det men vil roe med ett par dager nå. Han har flere ganger gitt miksende signaler, så jeg vil tro at et eller annet har oppstått de siste dagene. For akkurat ei uke siden skulle vi holde av torsdagen, så skulle han prøve å få det til, sånn virkelig. Dagene før var det kyss og en glede til å se meg igjen. Da dagen kom snudde alt og siden har det vært veldig stille fra han. Jeg aner ikke, men tenker tanken på om BV kan være i bildet, han er tydelig i en kjip fase for tiden. Hvettfall hvis han har gått på en smell igjen med stoff. Isåfall kunne han bare sagt det til meg, vært lettere for meg å "godta". 

Jo han sa det, det har du selv sagt, men du respekterte ikke grensene hans og fortsatte å ta kontakt med han.

Du skal være glad for at du er dame, for hadde du vært mann så hadde du blitt anmeldt for lenge siden, for sånn som du holder på er ikke normalt.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jo han sa det, det har du selv sagt, men du respekterte ikke grensene hans og fortsatte å ta kontakt med han.

Du skal være glad for at du er dame, for hadde du vært mann så hadde du blitt anmeldt for lenge siden, for sånn som du holder på er ikke normalt.

Da har du misforstått. Han ville holde kontakten videre, då nå er det opp til han om han vil sende. Hadde jeg vært i veien ville han blokket meg. Skal jeg anmelde alle mannfolk som snapper til meg uten at jeg svarer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

"Normalt?" Du vet ikke malen på hva folk gjør og ikke gjør. Det er normalt å komme i situasjoner som dette, jeg sendte han én snap idag og du syntes dette er en anmeldelse grunn. Hvis noen blokker og alikavel fortsetter og fortsetter, da er det noe annet. Kan du ikke la vær å svare om du kun vil spre dårlig humør?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trek skrev (1 time siden):

Tro meg, det hadde virkelig ikke vert bedre om han svarte noe intetsigende, eller halvveis varm og kald, det forlenger bare smerten din, ingen ting annet. 

Snakker av erfaring her. 

Det beste er å blokkere i alle retninger og si nei, jeg vil faktisk ikke ha dette. 

❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trek skrev (1 time siden):

Snakker av erfaring her. 

Han tror jeg skal møte en fyr ikveld, jeg har hatt en som har vært interessert i meg i over en lengre periode. Jeg har sagt til han det gjelder i tråden her st jeg ikke vil treffe noen så lenge jeg har deg. Det ville han ikke jeg skulle gjøre heller han ville ha meg alene. Men når han da var itvil på meg så skrev jeg at det er greit å vite, fordi jeg kanskje skulle treffe denne mannen på lørdag sa jeg. Det limet seg i hodet hans iallefall siden han igår skrev etter flere timer jeg nevnte det "du skal jo møte en til lørdag sa du jo, så er vel ikke vits å møte meg da😌" så vet ikke om han faktisk ble fornærmet over det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han høres ut som en unnvikende type, som istedenfor å si "jeg vil ikke ha kontakt" og blokkere deg, så gir han miksede / vage signaler for å skåne deg / ikke såre deg. 

Ta et hint ts. En så vaklende mann er ikke interessert.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

SER han henne hvis hun sender en siste nattamelding? Tror du det har så mye å si fra eller til dersom hun sender? Dette har gått såpass langt uansett, og høres ut som om han har bestemt seg, men hvis det hjelper for nattesøvnen hennes å sende - så er det vel opp til henne å gjøre det eller ikke. 

Resten du sier bryr jeg meg ikke så mye om, for det handler ikke om meg men TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Da har du misforstått. Han ville holde kontakten videre, då nå er det opp til han om han vil sende. Hadde jeg vært i veien ville han blokket meg. Skal jeg anmelde alle mannfolk som snapper til meg uten at jeg svarer? 

Han skrev han ikke vil treffe deg igjen. Holde kontakten, ok greit nok, men hva er poenget med det? Det høres jo ikke ut som du kun ønsker vennskap? Jeg kan også fint holde kontakten med en ekskjæreste. 😌 Denne emojien betyr forresten at han er lettet. 

Anonymkode: c4271...8b2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår deg, jeg har også hatt sånn twist of seperation tidligere i livet. Noen ganger gikk jeg rett til kjærlighetssorgen før det overhodet ble noe, og rotet rundt der, og gudene vet hvorfor, absurd. Akkurat som om jeg trengte en sorg å dvele ved. 

Men er du sikker på at du er så interessert? Eller er du bare stolt? Du innrømmer ikke for deg selv engang at han kanskje ikke bryr seg, hefter deg ved utsagn? Han er bare et menneske? Søker du bekreftelse fordi du er redd for ikke å finne noen?

Be om hjelp fra noen profesjonelle, vær sårbar, og ikke spill spill. Din utvikling er viktigere enn en random fyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.8.2024 den 8.50):

Han er så frem og tilbake i svar. Jeg spurte han direkte igår om han aldri ville treffe meg igjen og han sa Nei desverre, jeg beklager. Jeg ble utrolig lei meg, men så spurte jeg om vi kanskje kunne ta en prat/være venner elle prøve å finne ut av det. Og han sa da ja, det kan vi godt. Kom plutselig et kyss med også. Så jeg vet ikke... Han har gjort noe lignende tidligere, men så kom han seg igjen og ville møte meg. Det er vel kanskje derfor jeg er litt hekta på han, han gir litt blandede følelser. Opp og ned. Vært ganske døds den siste tiden men vi har ikke sett hverandre på en mnd ca, så ikke så rart det dør ut. 

Du eier ikke respekt for deg selv. Du må gi sette grenser. Gi f i han og komme deg videre. Du er så mye mer verdt enn at andre skal leke med deg. Du fortjener noe mye bedre.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hoia skrev (37 minutter siden):

Jeg forstår deg, jeg har også hatt sånn twist of seperation tidligere i livet. Noen ganger gikk jeg rett til kjærlighetssorgen før det overhodet ble noe, og rotet rundt der, og gudene vet hvorfor, absurd. Akkurat som om jeg trengte en sorg å dvele ved. 

Men er du sikker på at du er så interessert? Eller er du bare stolt? Du innrømmer ikke for deg selv engang at han kanskje ikke bryr seg, hefter deg ved utsagn? Han er bare et menneske? Søker du bekreftelse fordi du er redd for ikke å finne noen?

Be om hjelp fra noen profesjonelle, vær sårbar, og ikke spill spill. Din utvikling er viktigere enn en random fyr.

Ja😊 Det er ikke sikkert jeg er så interessert nei, har en rekke ting med han jeg fikk avsmak av. Så hvorfor jeg nesten bare nekter å gi slipp på han er veldig rart. Akkurat som at nå har han hatt sex med meg flere ganger også skal han bare være mettet nå og dra? Det kan ligge fra lang tid tilbake, tillittsproblemer tror jeg at jeg har og må ha bekreftelser. Jeg aner ikke hvordan han vil operere nå om jeg tier, jeg har et håp om at han tenker litt på meg også, hvis ikke har jeg bare vært luft og ingenting annet for han. Det er vanskelig å akseptere merker jeg. Jeg håper han vil tenke over mld jeg sendte til han og savne meg bittelitt... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Serafin skrev (28 minutter siden):

Du eier ikke respekt for deg selv. Du må gi sette grenser. Gi f i han og komme deg videre. Du er så mye mer verdt enn at andre skal leke med deg. Du fortjener noe mye bedre.

Leker han med meg ? Jeg trenger ETT svar for å komme meg videre... Har han lekt litt med følelsene mine? På mandag avtalte vi i slutten av uka at vi skulle møtes. Onsdag spurte jeg; kommer du imorgen? ',Nei jeg kan ikke' skrev han bare. Jeg ble skikkelig lei meg. Hadde til og med handlet noe digg vi kunne ha her... etter det han bare vært helt annerledes og avsluttet alt... aldri vært så stille noen gang. Han har hver dag gitt respons, spurt hva jeg gjør og skal. Det er lettere for meg om ikke alt er min feil, føler jeg er feilen i alt🥺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør kort prosess. Slett han og kom deg videre. Spar deg såpass med smerte ❤️ 

Anonymkode: 1e8b9...1f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Gjør kort prosess. Slett han og kom deg videre. Spar deg såpass med smerte ❤️ 

Anonymkode: 1e8b9...1f8

Men har jeg gjort alt galt? Hvis jeg ikke hadde vært så masete eller needy ville han kanskje beholdt meg. Jeg føler bare alt jeg gjør er feil og at mennene fortjener bedre enn meg. Det er det jeg sliter mest med, hva kunne jeg gjort annerledes... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...