Gå til innhold

Hvordan komme over han?

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

😌😌 Burde prøve det. Har han vært bevisst hele tiden tror du på at han ikke vil mer med meg? 

Anonymkode: e1a1f...3a1

Ja, en mann som er interessert sier ikke at han ikke er det. 

Blokker ham, eneste måten å komme vekk fra ham på. 

Anonymkode: 3d836...5ef

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Han vil  ro ett par dager. Spurte han rett ut; vil du jeg skal fjerne deg? Vil bare ha ro et par dager men vil holde kontakten. 

Du skjønner det virkelig ikke du.... 🤔

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg får en følelse at du er en person som det ikke er så enkelt å avvise. Det blir mye drama.

Anonymkode: 873b9...ea4

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Når en person sier dette til deg:

Jeg spurte han direkte igår om han aldri ville treffe meg igjen og han sa Nei desverre, jeg beklager.

Da respekterer man personens ønske, og går videre, man tar ikke kontakt med de igjen, når du da tar kontakt med han igjen så er det selve definisjonen på å presse seg på et menneske.

Anonymkode: e7bc3...815

Han ville ha kontakt. Jeg spurte om vi skal fortsette snappe, han skrev " Ja selfølgelig skal vi det" . Det virker som noe har skjedd i hans liv, det skiftet på ca 1.5 dag. Han kan gi meg litt mer svar. 2 dager i forkant av dette ville han treffe meg torsdag eller fredag, men da det nærmet seg sa han " jeg kan ikke likevel". Noen her forstår vel at det er miksede signaler med håp 'gi opp' håp ' gi opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Mardina skrev (4 minutter siden):

Du skjønner det virkelig ikke du.... 🤔

Hvorfor kan han ikke bare slippe fra nå istedenfor at jeg skal ha forhåpninger i 2 dager? Bare for å sette meg på pinebenken itillegg eller utsette sorgen min? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor kan han ikke bare slippe fra nå istedenfor at jeg skal ha forhåpninger i 2 dager? Bare for å sette meg på pinebenken itillegg eller utsette sorgen min? 

Han har sagt at han ikke vil treffe deg mer, likevel fortsetter du å mase på han. Ser du ikke selv, hvor feil det er? La nå mannen være i fred! Som en annen sa, du kommer til å ende opp med besøksforbud/kontaktforbud, hvis du fortsetter med dette. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

💖Ble kjent med en tidlig i vår, ante ikke at det kunne gi så sterk betatthet og "hekt". Hekt på god måte, vi sa god morgen hver morgen. Vi måtte alltid sende nattamld, begynte å kjenne hverandres rare siden. Avstanden mellom oss var lang, 1t og 20 min med bil så å bli samboere ville blitt vanskelig. I begynnelsen og etter de 3 første treffene var han veldig på... etter det ble det vanskelig å møtes. Vi hadde god sex og alt stemte så, men så har han sagt at han ikke kjenner gnist. Å det er så fælt... vil liksom ha svar på hvorfor, siden han likte meg så godt og skrøt veldig av utseendet. 💖 Andre som har opplevd dette å bli så såret kun etter 3-4 mnd med dating? Der dere merker at det nesten er vanskelig å akseptere ? 

Han ble revet med,men fant ut at du ikke er rett for han. Kutt han ut. Blokker. Delete.

Anonymkode: bb3b9...bc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han ville ha kontakt. Jeg spurte om vi skal fortsette snappe, han skrev " Ja selfølgelig skal vi det" . Det virker som noe har skjedd i hans liv, det skiftet på ca 1.5 dag. Han kan gi meg litt mer svar. 2 dager i forkant av dette ville han treffe meg torsdag eller fredag, men da det nærmet seg sa han " jeg kan ikke likevel". Noen her forstår vel at det er miksede signaler med håp 'gi opp' håp ' gi opp. 

Han har innsett at han ikke blir kvitt deg fordi du ikke gidder å ta innover realitetene, så han prøver å være høflig i håp om at du skal gi deg, ikke bli overraska når han blokkerer deg.

Han har ikke en eneste gang tatt kontakt med deg, så nei han vil absolutt ikke ha kontakt med deg.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg får en følelse at du er en person som det ikke er så enkelt å avvise. Det blir mye drama.

Anonymkode: 873b9...ea4

Det er helt sinnsykt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hører hans ord først. Lar han være i fred. Han fikk muligheten til at jeg kunne fjerne han, hvertfall ett par dager skrev han. Da må han mene det da. Han er en rett frem sjel, ville ikke pyntet på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han var stresset for tiden, det var visst mye stress. Det skrev han uten at jeg spurte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Men det er ikke han og det er ikke dette du skal ha. Du skal videre og gjøre plass til han og den du egentlig ser etter, sånn at du ikke kaster bort mer tid på han du forteller oss om. Du må stole på at det ordner seg for deg

Takk ❤️ virkeligheten er vel kanskje lagt opp slik. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Off.. jeg hadde en mann etter meg som minner meg litt om deg TS. dette er ikke vondt ment, men prøver bare å sette ting litt i perspektiv. Jeg likte han godt i begynnelsen og vi datet et par mnd, men så fikk jeg bare en følelse av at han her er ikke rett for meg, det hjalp ikke uansett hvor snill og god han var. Følelsene var borte fra min side, uten at jeg helt kan sette fingeren på hva det var. Jeg prøvde i starten og « pakke det fint inn» fordi jeg ønsket ikke å såre han. Til slutt skjønte jeg at han aldri kom til å ta et hint, og sa det direkte til han! Selv ikke da forsto han at jeg ikke ønsket å ha noe med han å gjøre. Til slutt blokkerte jeg han, og har heldigvis aldri hørt noe mer. Men jeg kjente at jeg var nesten redd i flere mnd etterpå at han plutselig skulle stå på døra eller noe. Bare slutt å kontakte han TS! Blokker og gå videre. Ha respekt for hva fyren sier til deg, og gå utav dette med litt selvrespekt i behold. Lykke til.

Anonymkode: aa7f5...364

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Off.. jeg hadde en mann etter meg som minner meg litt om deg TS. dette er ikke vondt ment, men prøver bare å sette ting litt i perspektiv. Jeg likte han godt i begynnelsen og vi datet et par mnd, men så fikk jeg bare en følelse av at han her er ikke rett for meg, det hjalp ikke uansett hvor snill og god han var. Følelsene var borte fra min side, uten at jeg helt kan sette fingeren på hva det var. Jeg prøvde i starten og « pakke det fint inn» fordi jeg ønsket ikke å såre han. Til slutt skjønte jeg at han aldri kom til å ta et hint, og sa det direkte til han! Selv ikke da forsto han at jeg ikke ønsket å ha noe med han å gjøre. Til slutt blokkerte jeg han, og har heldigvis aldri hørt noe mer. Men jeg kjente at jeg var nesten redd i flere mnd etterpå at han plutselig skulle stå på døra eller noe. Bare slutt å kontakte han TS! Blokker og gå videre. Ha respekt for hva fyren sier til deg, og gå utav dette med litt selvrespekt i behold. Lykke til.

Det kan nok ofte være sånn. Han her er bare veldig direkte og ville bok sagt hadet om han ikke ville se meg igjen. Han har gjort dette før, og jeg vet han har ," ned perioder" . Jeg vet han røyker hasj/mariuhana av og til, jeg spurte han første dagen jeg så han😅 han så litt sløv ut. Selv har jeg aldri prøvd (klapp på skuldren) men mulig han er i syklusen igjen, den dårlige syklusen. Han ville ikke bli distrahert nå i 1-2 dager skrev han. Gikk opp for meg da at det muligens kan ligge rus bak... Han er snill og god, bare litt sløv til tider. Ts 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det kan nok ofte være sånn. Han her er bare veldig direkte og ville bok sagt hadet om han ikke ville se meg igjen. Han har gjort dette før, og jeg vet han har ," ned perioder" . Jeg vet han røyker hasj/mariuhana av og til, jeg spurte han første dagen jeg så han😅 han så litt sløv ut. Selv har jeg aldri prøvd (klapp på skuldren) men mulig han er i syklusen igjen, den dårlige syklusen. Han ville ikke bli distrahert nå i 1-2 dager skrev han. Gikk opp for meg da at det muligens kan ligge rus bak... Han er snill og god, bare litt sløv til tider. Ts 

Åh kjære vene. Da må du nå i alle fal drite i han 😳 det der vil aldri bli noe bra . Sorry

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Er det du med 29 åringen igjen? Du var jo like usikker for nesten to mnd. siden. Han sa/skrev "Nei, jeg vil ikke treffe deg mer" -da respekterer du det og går videre. Om han er interessert så tar han kontakt igjen - om han har mistet følelsene for deg så blir han ikke mer interessert av "masing", det forstår du vel? 

Skjønner at det er vondt å føle på sånn usikkerhet, men om han har endret væremåte for flere mnd. siden så er han ikke der du er følelsesmessig. Bare det at han velger å ruse seg første gang han møter deg sier jo litt. 

Anonymkode: c4271...8b2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er det du med 29 åringen igjen? Du var jo like usikker for nesten to mnd. siden. Han sa/skrev "Nei, jeg vil ikke treffe deg mer" -da respekterer du det og går videre. Om han er interessert så tar han kontakt igjen - om han har mistet følelsene for deg så blir han ikke mer interessert av "masing", det forstår du vel? 

Skjønner at det er vondt å føle på sånn usikkerhet, men om han har endret væremåte for flere mnd. siden så er han ikke der du er følelsesmessig. Bare det at han velger å ruse seg første gang han møter deg sier jo litt. 

Anonymkode: c4271...8b2

Han kjørte bil i nesten to timer til meg. Tror ikke han tok sjansen på det akkurat. Men er ikke itvil om at han bruker fri dagene på å ruse seg, men ikke noe galt i det sånn, men skjønner da hvor mye plass det kan ta i livet hans. Ikke rart avtalene brytes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Åh kjære vene. Da må du nå i alle fal drite i han 😳 det der vil aldri bli noe bra . Sorry

Det er lettere ja. Det er noe jeg plutselig kom på, derfor han ikke ville bli forstyrret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

KJære deg, det er grusomt vondt å ha det sånn. Og han er en dust som først sier nei, så halvveis ja, så nei igjen, så halvveis ja. Kanskje er han for feig til å være ærlig med deg.

Eller, så virker dette litt som et klassisk tilfelle av unnvikende (han) og engstelig (du) tilknytningsstil. Om ikke begge er bevisste sine egne mønstre i dette, er det nærmest oppskrift på brudd og katastrofe. Her må det i så fall jobbes.

https://www.psychologytoday.com/intl/blog/here-there-and-everywhere/202306/why-anxious-and-avoidant-attachment-attract-each-other

... hvis han rett og slett ikke bare utnytter deg for sex og oppmerksomhet, da. 

Men uansett TS, vil jeg råde deg til å finne noen å prate med, en profesjonell, som kan hjelpe deg å se mønstrene i hvorfor du godtar sånn inkonsekvent oppførsel. Det virker som om du lar all din lykke og indre fred avhenge av hva han sier og gjør. Det er en voldsom oppgave å legge på et annet menneske, og en oppgave ingen annen person noen gang vil kunne levere på - fordi å skape dette hos seg selv er din egen jobb.

Hva er det som gjør deg så utrygg uten ham? Du er helt sikkert glad i ham, men det virker også som om du vil ha ham for å døyve en smerte i deg som egentlig ikke har noe med ham å gjøre. Jeg kjenner meg veldig igjen i det, i så fall.

Hjernen din er hekta på dopaminet og adrenalinet du fikk da han bekreftet og så deg, og nå vil hjernen ha mer - selv om han behandler deg som luft og til og med blankt avviser deg. Er du sikker på at dette handler om ham? ❤️ 

Anonymkode: a3ef5...7c6

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...