Gå til innhold

Hvordan komme over han?

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg vet.... Jeg sliter nok med dette. Min eks gjennom 15år dro fra meg brått, helt uten forvarsel. Jeg fikk en mnd på å finne noe annet, han ble raskt etter det sammen med ei ny som overtok huset. Klart dette satt sine spor. Kjenner jeg binder meg altfor lett, det er ikke lett å være meg🙁

Anonymkode: e1a1f...3a1

Du må jobbe med deg selv hvis du ønsker endring.

Anonymkode: e7bc3...815

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Du må jobbe med deg selv hvis du ønsker endring.

Ja men Hardanger helt rett ? Girjegdårøige signaler? 

Jeg var litt dum å si igår at jeg skulle treffe en fyr på lørdag. Det skrev jeg da jeg først innså st han ikke ville komme igår. Jeg skrev jeg måtte vite fordi jeg har en som jeg muligens vil gi en sjans. Dette tok han opp idag. Duskulle jo møte en fyr, du trenger ikke meg da skriver han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja men Hardanger helt rett ? Girjegdårøige signaler? 

Jeg var litt dum å si igår at jeg skulle treffe en fyr på lørdag. Det skrev jeg da jeg først innså st han ikke ville komme igår. Jeg skrev jeg måtte vite fordi jeg har en som jeg muligens vil gi en sjans. Dette tok han opp idag. Duskulle jo møte en fyr, du trenger ikke meg da skriver han. 

Han vil ikke ha deg, han er ikke interessert i deg, og han kommer aldri til å bli det. Du må la fyren være i fred, og oppsøke hjelp, for oppførselen din vinter om mental uhelse.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han vil ikke ha deg, han er ikke interessert i deg, og han kommer aldri til å bli det. Du må la fyren være i fred, og oppsøke hjelp, for oppførselen din vinter om mental uhelse.

*Vitner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg møtte en mann fast i 6 mnd. Han hadde barn og jeg har barn. 
Fant på masse når vi begge hadde barnefri. Koset oss sånn. 

Så ville han introdusere ungene. Jeg bar skeptisk siden vi ikke har kjent hverandre så lenge. Men gikk med på det. Han dumpet meg ikke lenge etter det. Null forklaring. Men mistenker at han fikk kalde føtter siden ene guttungen min ikke kom helt overens med barna hans. 

Ble selvsagt knust, men jeg blokkerte han. Fjernet alt av bilder og vennskap på sosiale medier. 
Så nå fokuserer jeg på meg selv og barna. 

Hans tap og du må bare komme deg videre. Husk å pleie deg selv før du hopper i noe nytt ❤️ lett å bli betatt i begynnelsen. Derfor det gjør enda mer vondt. Ønsker deg lykke til videre 

Anonymkode: 1e8b9...1f8

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Slutt å spre vonde ord du. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei,nå får du gi deg. Du får gode tips fra folk og istedetfor å høre etter så fortsetter du bare å kontakte dette mennesket

Du kommer til å ende opp med kontaktforbud

Anonymkode: d8720...cce

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det der kan man slite lenge med er ikke kvitt tankene om henne  etter 12 år 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg møtte en mann fast i 6 mnd. Han hadde barn og jeg har barn. 
Fant på masse når vi begge hadde barnefri. Koset oss sånn. 

Så ville han introdusere ungene. Jeg bar skeptisk siden vi ikke har kjent hverandre så lenge. Men gikk med på det. Han dumpet meg ikke lenge etter det. Null forklaring. Men mistenker at han fikk kalde føtter siden ene guttungen min ikke kom helt overens med barna hans. 

Ble selvsagt knust, men jeg blokkerte han. Fjernet alt av bilder og vennskap på sosiale medier. 
Så nå fokuserer jeg på meg selv og barna. 

Hans tap og du må bare komme deg videre. Husk å pleie deg selv før du hopper i noe nytt ❤️ lett å bli betatt i begynnelsen. Derfor det gjør enda mer vondt. Ønsker deg lykke til videre 

Anonymkode: 1e8b9...1f8

Takk 😭 Så vondt det må være. Var nok lurt, du ble jo utrolig skuffet. 

Han her klarer jeg ikke bli sint på, han har ikke gjort meg noe vondt. Noe fælt skjedde i hans nære relasjon for 3 år siden, veldig nær relasjon. Han skrev idag at han trengte ro men ville ha kontakt igjen  de neste dagene. Bare ikke nå de to neste.... Hvorfor sier han dette? Er han deprimert? Hvorfor ble han som dette men villa opp kontakten igjen om dager.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er ikke vonde ord. Det er sannheten, som du ikke vil innse. Han vil ikke ha deg, det må du bare innse. Og du må komme deg videre. 

Driver du å gnager på dette i lang tid så kommer det til å ødelegge deg fullstendig til slutt. Er det virkelig det du vil? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei,nå får du gi deg. Du får gode tips fra folk og istedetfor å høre etter så fortsetter du bare å kontakte dette mennesket

Jupp, men kanskje det er det som skal til før hun tar tak i seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Rapporterer deg for stygge ord, trakassering.

Kunne aldri klart å gjort dette mot andre, enten er du kvinne som trenger å spre hat eller så er du kvinnehater og leter etter sammenligninger. Seg selv speiler man andre, mulig du trenger hjelp selv ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Mardina skrev (Akkurat nå):

Det er ikke vonde ord. Det er sannheten, som du ikke vil innse. Han vil ikke ha deg, det må du bare innse. Og du må komme deg videre. 

Driver du å gnager på dette i lang tid så kommer det til å ødelegge deg fullstendig til slutt. Er det virkelig det du vil? 

Hjelper det å trakassere? Folk jeg vil hjelpe er jeg ikke fæl mot. Ikke rart det er mobbing på skoler og barn som klarer å ødelegge andre barn grunnet foreldrenes oppførsel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hjelper det å trakassere? Folk jeg vil hjelpe er jeg ikke fæl mot. Ikke rart det er mobbing på skoler og barn som klarer å ødelegge andre barn grunnet foreldrenes oppførsel. 

Men nå har han jo gitt deg beskjed om at han ikke vil ha mer kontakt. Likevel fortsetter du å ta kontakt. Hva er det du ikke skjønner med at han ikke vil ha kontakt med deg? Må du ha det inn med teskje? 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Du syntes det er helt greit å gå oppgi mental helse som hovedgrunn, men fortsette å trykke ned personen? Forstår at dere verken jobber i helse selv eller er psykolog. Psykologer retter aldri på andres feil, tvert imot. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Mardina skrev (2 minutter siden):

Men nå har han jo gitt deg beskjed om at han ikke vil ha mer kontakt. Likevel fortsetter du å ta kontakt. Hva er det du ikke skjønner med at han ikke vil ha kontakt med deg? Må du ha det inn med teskje? 

Han vil  ro ett par dager. Spurte han rett ut; vil du jeg skal fjerne deg? Vil bare ha ro et par dager men vil holde kontakten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Maskinfører skrev (12 minutter siden):

Ja det der kan man slite lenge med er ikke kvitt tankene om henne  etter 12 år 

Kan du steppe inn litt her. Du forstår sikkert litt bedre. Les hva hun skrev .. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Han vil  ro ett par dager. Spurte han rett ut; vil du jeg skal fjerne deg? Vil bare ha ro et par dager men vil holde kontakten. 

Du blir nok blokkert om ikke lenge, men helt ærlig så tror jeg det er til det beste. det er ikke normalt å bli så besatt av menn som du blir, du må få hjelp, om ikke for deg selv, så for barna dine sin skyld. Barn får med seg så mye mer enn man tror.

Til neste gang, respekter en manns ønsker når han sier at han ikke vil mee, det er respektløst å presse seg på mennesker som ikke ønsker deg i sitt liv.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du blir nok blokkert om ikke lenge, men helt ærlig så tror jeg det er til det beste. det er ikke normalt å bli så besatt av menn som du blir, du må få hjelp, om ikke for deg selv, så for barna dine sin skyld. Barn får med seg så mye mer enn man tror.

Til neste gang, respekter en manns ønsker når han sier at han ikke vil mee, det er respektløst å presse seg på mennesker som ikke ønsker deg i sitt liv.

Jeg presser meg ikke på. Jeg spurte om jeg skulle fjerne han, syntes det er bedre at jeg gjør det selv enn å bli blokket. Vi er mennesker som kan ta det greit, finne løsninger uten å lage oppstyr med å gi forhåpninger for så blokke. Det forstår du også? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg presser meg ikke på. Jeg spurte om jeg skulle fjerne han, syntes det er bedre at jeg gjør det selv enn å bli blokket. Vi er mennesker som kan ta det greit, finne løsninger uten å lage oppstyr med å gi forhåpninger for så blokke. Det forstår du også? 

Når en person sier dette til deg:

Jeg spurte han direkte igår om han aldri ville treffe meg igjen og han sa Nei desverre, jeg beklager.

Da respekterer man personens ønske, og går videre, man tar ikke kontakt med de igjen, når du da tar kontakt med han igjen så er det selve definisjonen på å presse seg på et menneske.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...