Gå til innhold

Hvordan komme over han?

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

💖Ble kjent med en tidlig i vår, ante ikke at det kunne gi så sterk betatthet og "hekt". Hekt på god måte, vi sa god morgen hver morgen. Vi måtte alltid sende nattamld, begynte å kjenne hverandres rare siden. Avstanden mellom oss var lang, 1t og 20 min med bil så å bli samboere ville blitt vanskelig. I begynnelsen og etter de 3 første treffene var han veldig på... etter det ble det vanskelig å møtes. Vi hadde god sex og alt stemte så, men så har han sagt at han ikke kjenner gnist. Å det er så fælt... vil liksom ha svar på hvorfor, siden han likte meg så godt og skrøt veldig av utseendet. 💖 Andre som har opplevd dette å bli så såret kun etter 3-4 mnd med dating? Der dere merker at det nesten er vanskelig å akseptere ? 

Anonymkode: e1a1f...3a1

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kan ikke forstå at man kan få dårlig matlyst, bli svimmel og sove lite grunnet en date. Helt utrolig , men jeg er tydelig skrudd sammen sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det at han skrøt av utseende har fint lite å si. Enkleste måte å komme over noen er å kutte all kontakt, slutte å følge med på de i sosiale medier og holde seg selv opptatt.

Anonymkode: e7bc3...815

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

dvs at han har sagt han ikke vil treffe deg mer? Eller at du har bestemt deg for å bryte fordi han ikke kjenner gnist? 

Uansett - ja, jeg er i en lignende situasjon, bare at jeg er den som har mistet gnisten etter ca. 3 måneder. Gikk opp for meg igår kveld faktisk. Grunnen er jo rett og slett bare at jeg har lært å kjenne ham bedre. Det har dukket opp flere og flere personlighetstrekk som jeg ikke liker og som har dempet følelsene noe. 

Anonymkode: ff4c3...774

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det med å kjenne en gnist har ikke noe med deg å gjøre som person. Det er jo en følelse av noe som kan være vanskelig  å forstå og definere. Man kan være glad i og tiltrukket av uten å føle gnist. Datingens harde realiteter. Det å ikke føle en gnist er jo ganske fint svar. Enkelt, greit og ikke oppe til diskusjon. La det ligge, gå videre. 

Anonymkode: 72a9f...6c1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har opplevd det, men etter så kort tid har jeg kommet over det ganske raskt.

Jeg tror du bare skal akseptere at du føler som du gjør. Akseptere bruddet, og akseptere at det gjør vondt. Samtidig være glad for det gode du opplevde, de fine følelsene du hadde. I hvert fall var det sånn med meg, at selv om han ikke ønsket å fortsette mer, og det gjorde veldig vondt, ville jeg heller aldri vært foruten den deilige opplevelsen jeg hadde med ham den korte perioden. Jeg tenkte på at jeg var heldig og takknemlig for det jeg hadde opplevd.

Endret av exictence
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

dvs at han har sagt han ikke vil treffe deg mer? Eller at du har bestemt deg for å bryte fordi han ikke kjenner gnist? 

Uansett - ja, jeg er i en lignende situasjon, bare at jeg er den som har mistet gnisten etter ca. 3 måneder. Gikk opp for meg igår kveld faktisk. Grunnen er jo rett og slett bare at jeg har lært å kjenne ham bedre. Det har dukket opp flere og flere personlighetstrekk som jeg ikke liker og som har dempet følelsene noe. 

Anonymkode: ff4c3...774

Han er så frem og tilbake i svar. Jeg spurte han direkte igår om han aldri ville treffe meg igjen og han sa Nei desverre, jeg beklager. Jeg ble utrolig lei meg, men så spurte jeg om vi kanskje kunne ta en prat/være venner elle prøve å finne ut av det. Og han sa da ja, det kan vi godt. Kom plutselig et kyss med også. Så jeg vet ikke... Han har gjort noe lignende tidligere, men så kom han seg igjen og ville møte meg. Det er vel kanskje derfor jeg er litt hekta på han, han gir litt blandede følelser. Opp og ned. Vært ganske døds den siste tiden men vi har ikke sett hverandre på en mnd ca, så ikke så rart det dør ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi hadde god sex og alt stemte så, men så har han sagt at han ikke kjenner gnist. Å det er så fælt... vil liksom ha svar på hvorfor, siden han likte meg så godt og skrøt veldig av utseendet. 💖

Du har fått svar nok. Han kjenner ingen gnist, å mase på at han skal spesifisere ytterligere er veldig dumt. Hva om det er noe konkret med utseendet og kroppen din som ikke faller i smak? Dialekten din, eller at du har dårlig ånde. Da vil du bli lei deg eller sur for det. Nei, respekter det han sier til deg, bryt kontakten og gå videre til noen som kjenner gnist.

• Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
exictence skrev (4 minutter siden):

Ja, jeg har opplevd det, men etter så kort tid har jeg kommet over det ganske raskt.

Jeg tror du bare skal akseptere at du føler som du gjør. Akseptere bruddet, og akseptere at det gjør vondt. Samtidig være glad for det gode du opplevde, de fine følelsene du hadde. I hvert fall var det sånn med meg, at selv om han ikke ønsket å fortsette mer, og det gjorde veldig vondt, ville jeg heller aldri vært foruten den deilige opplevelsen jeg hadde med ham den korte perioden. Jeg tenkte på at jeg var heldig og takknemlig for det jeg hadde opplevd.

Ja ser den😇 Det er helt merkelig, men følte han hadde noe jeg aldri har hatt i en mann før. Han var lyttende og likte at jeg pratet, elsket kjemien vår. Så har ikke helt forstått at han ikke følte "gnisten". Sist gang jeg aksepterte det, så kom han tilbake til meg. Uten at jeg sa noe til han, akkurat dom han merket at jeg ga han opp og ville gi det en ny sjanse. Skjønner du hva jeg mener? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
non_stop skrev (2 minutter siden):

Du har fått svar nok. Han kjenner ingen gnist, å mase på at han skal spesifisere ytterligere er veldig dumt. Hva om det er noe konkret med utseendet og kroppen din som ikke faller i smak? Dialekten din, eller at du har dårlig ånde. Da vil du bli lei deg eller sur for det. Nei, respekter det han sier til deg, bryt kontakten og gå videre til noen som kjenner gnist.

Jeg har også ikke kjent gnist med noen før, men det har ikke vært pga utseendet. Hadde det vært utseendet mitt ville han ikke truffet meg 6 ganger til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Han er så frem og tilbake i svar. Jeg spurte han direkte igår om han aldri ville treffe meg igjen og han sa Nei desverre, jeg beklager. Jeg ble utrolig lei meg, men så spurte jeg om vi kanskje kunne ta en prat/være venner elle prøve å finne ut av det. Og han sa da ja, det kan vi godt. Kom plutselig et kyss med også. Så jeg vet ikke... Han har gjort noe lignende tidligere, men så kom han seg igjen og ville møte meg. Det er vel kanskje derfor jeg er litt hekta på han, han gir litt blandede følelser. Opp og ned. Vært ganske døds den siste tiden men vi har ikke sett hverandre på en mnd ca, så ikke så rart det dør ut. 

Til neste gang, hvis en mann sier han ikke vil møte deg igjen, så spør du ikke om dere kan møtes. Vil ikke noen ha deg i sitt liv så går du videre.

• Liker 4
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjære deg, er det du som dater en yngre mann? Det greiene der var dødfødt fra starten av. Og han er ikke så fantastisk som du tror. Du har laga ett fantasibilde i hodet ditt om hvordan han er; som ikke stemmer med realiteten. Finn en mann som setter pris på deg! 

Anonymkode: 67935...863

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er på full fart inn i ett hekt som kommer til å rive deg i fillebiter følelsesmessig. 

Ikke vær venner, ikke vent, ikke prøv å overtal han. 

Han har ikke kjæreste følelser for deg. At han kommer tilbake etter litt har nok mer med at det er en enkel måte for han å få bekreftelse på. 

Beklager TS, men du burde kutte tvert her. Ta han på ordet og gå videre. Du fortjener mye bedre enn dette faktisk!

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Dessverre har du allerede fått svaret ditt på hvor dette bærer, om dere skal prøve litt til og se hva som skjer så utsetter du nok bare den endelige dommen. 
Gjør som flere her har sagt, avslutt dette og gå videre. Tenk på det dere har hatt som noe positivt og kjekt, og ikke minst er det erfaring for deg som er gull verdt i å skulle forstå menn bedre. 
Anbefaler i alle fall ikke å skulle gå inn i noe forhold som aldri blir noe, da kaster du bort tiden og mulighetene til å kunne finne den rette.

Anonymkode: 08f64...666

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dessverre har du allerede fått svaret ditt på hvor dette bærer, om dere skal prøve litt til og se hva som skjer så utsetter du nok bare den endelige dommen. 
Gjør som flere her har sagt, avslutt dette og gå videre. Tenk på det dere har hatt som noe positivt og kjekt, og ikke minst er det erfaring for deg som er gull verdt i å skulle forstå menn bedre. 
Anbefaler i alle fall ikke å skulle gå inn i noe forhold som aldri blir noe, da kaster du bort tiden og mulighetene til å kunne finne den rette.

Anonymkode: 08f64...666

Får så dårlig selvtillit og føler jeg vil vite hva han plutselig ikke likte med meg. Han sa alltid at jeg var deilig, fin og tiltrekkende. Til å plutselig føle seg null. Forrige gang dette skjedde ble vi omtrent forelsker på ny og det er ikke lenge siden han skrev at han hadde mer lyst på meg nå enn første gangen omtrent. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Sist gang jeg aksepterte det, så kom han tilbake til meg. Uten at jeg sa noe til han, akkurat dom han merket at jeg ga han opp og ville gi det en ny sjanse. Skjønner du hva jeg mener? 

Han har sagt før at han ikke kjente gnist, men allikevel kommet tilbake til deg. Da ville i hvert fall ikke latt ham komme tilbake denne gangen hvis han skulle få lyst. Det blir for ustabil type, spør du meg

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Får så dårlig selvtillit og føler jeg vil vite hva han plutselig ikke likte med meg. Han sa alltid at jeg var deilig, fin og tiltrekkende. Til å plutselig føle seg null. Forrige gang dette skjedde ble vi omtrent forelsker på ny og det er ikke lenge siden han skrev at han hadde mer lyst på meg nå enn første gangen omtrent. 

Han er bare ute etter sex.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han sier at han ikke føler noen gnist, og han ville ikke sagt det hvis det var løgn. Det gir ingen mening, så du fornekter for deg selv og vil finne et svar på hva som skjedde. Det er ikke sikkert at det er noe svar, for det kan være vanskelig å sette ord på hvem man føler gnist med og ikke, så det handler bare om at han sikkert liker deg og hadde det fint en periode, men så er det ikke mer å hente for han.  

Når folk dumper deg, så er det veldig dumt å fortsatt tilby vennskap, flørt og sex som du gjorde. Det er ikke sikkert at han utnytter det bevisst for å være sleip, men han utnytter det likevel siden du gjør deg så lett tilgjengelig. Dette vil bare vare og vare og være ustabilt helt til han dumper deg for godt av en eller annen grunn. Jeg syns du skal ta vare på deg selv og trekke deg bort, slette han på sosiale medier og kutte all kontakt før han finner en ny han vil satse på. Det vil nemlig oppleves mer brutalt for deg.

Anonymkode: 42837...802

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
exictence skrev (15 minutter siden):

Han har sagt før at han ikke kjente gnist, men allikevel kommet tilbake til deg. Da ville i hvert fall ikke latt ham komme tilbake denne gangen hvis han skulle få lyst. Det blir for ustabil type, spør du meg

Var akkurat som han sov litt på det forrige gang, han var veldig på dagen etter han sa det. Forventer nok ikke det denne gangen men jeg vet ikke om han er typen som liker meg bedre når jeg er mindre tilgjengelig for han. Mulig han har blitt litt kvalt, gitt han for lite pusterom. Når jeg blir stille er det lettere å finne deg interessant 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Han sier at han ikke føler noen gnist, og han ville ikke sagt det hvis det var løgn. Det gir ingen mening, så du fornekter for deg selv og vil finne et svar på hva som skjedde. Det er ikke sikkert at det er noe svar, for det kan være vanskelig å sette ord på hvem man føler gnist med og ikke, så det handler bare om at han sikkert liker deg og hadde det fint en periode, men så er det ikke mer å hente for han.  

Når folk dumper deg, så er det veldig dumt å fortsatt tilby vennskap, flørt og sex som du gjorde. Det er ikke sikkert at han utnytter det bevisst for å være sleip, men han utnytter det likevel siden du gjør deg så lett tilgjengelig. Dette vil bare vare og vare og være ustabilt helt til han dumper deg for godt av en eller annen grunn. Jeg syns du skal ta vare på deg selv og trekke deg bort, slette han på sosiale medier og kutte all kontakt før han finner en ny han vil satse på. Det vil nemlig oppleves mer brutalt for deg.

Anonymkode: 42837...802

💖😔 Ja jeg ser mine feil, alle mine feil. Det er så dumt å ha denne egenskapen jeg har. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...