Calaska Skrevet 7. august 2024 #1 Del Skrevet 7. august 2024 (endret) 🤭 Endret 11. september 2024 av Calaska Feil e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #2 Del Skrevet 7. august 2024 Den beste daten du kan få, er med deg selv. Livet er mye bedre alene og med venner/familie. Anonymkode: 05719...2b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
remix2020 Skrevet 7. august 2024 #3 Del Skrevet 7. august 2024 (endret) Calaska skrev (13 minutter siden): Jeg har ikke fått en eneste like. Mister jo selvtilliten her.. Ikke EN. Nå har stilt inn alder på 32-62, 200 km avstand og har bra bilder såvidt jeg kan forstå. Kan det være noe problem med profilen så den ikke vises?? Sykt spørsmål føles det som. K49 #dateførvinteren 🤭 Hmm… fikk akkurat beskjed fra ei om at jeg nok ikke var riktig person for henne å date😉. Hun var amerikaner som bor og jobber i Oslo. Jeg var enten ikke kristen nok og/eller feil at jeg støtter Kamala og ikke Trump🤔😜. Who knows? 🤷♂️ Kan ikke tilfredstille alle, selv ikke på Facebook Datiing😂 Endret 7. august 2024 av remix2020 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #4 Del Skrevet 7. august 2024 Calaska skrev (5 minutter siden): Jeg har ikke fått en eneste like. Mister jo selvtilliten her.. Ikke EN. Nå har stilt inn alder på 32-62, 200 km avstand og har bra bilder såvidt jeg kan forstå. Kan det være noe problem med profilen så den ikke vises?? Sykt spørsmål føles det som. K49 #dateførvinteren 🤭 Er det noe som heter Facebook dating?! Hehe, det hadde jeg faktisk kke fått med meg. Er det nytt? Har jo merket flere vennespørsler fra ukjente menn siste månedene. Har dette sammenheng selv 9m jeg ikk har meldt meg på noe? Anonymkode: 64ee8...12b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 7. august 2024 #5 Del Skrevet 7. august 2024 Du kan jo like noen selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 7. august 2024 #6 Del Skrevet 7. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det noe som heter Facebook dating?! Hehe, det hadde jeg faktisk kke fått med meg. Er det nytt? Har jo merket flere vennespørsler fra ukjente menn siste månedene. Har dette sammenheng selv 9m jeg ikk har meldt meg på noe? Anonymkode: 64ee8...12b Du må melde deg på noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
remix2020 Skrevet 7. august 2024 #7 Del Skrevet 7. august 2024 Flintis skrev (1 minutt siden): Du kan jo like noen selv. Jeg tipper at trådstarter liker andre på FD. Et tips: klikk på et av bildene og skriv en melding. Da liker du + at du sender en melding samtidig. Det kan kanskje hjelpe? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
remix2020 Skrevet 7. august 2024 #8 Del Skrevet 7. august 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er det noe som heter Facebook dating?! Hehe, det hadde jeg faktisk kke fått med meg. Er det nytt? Har jo merket flere vennespørsler fra ukjente menn siste månedene. Har dette sammenheng selv 9m jeg ikk har meldt meg på noe? Anonymkode: 64ee8...12b Ja ligger i menyen på facbook. Blir ikke synlig på profilen før du aktiverer den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #9 Del Skrevet 7. august 2024 Jeg forstår ikke hvordan dere klarer å opprette en FB Dating profil. Jeg finner ikke knappene og det du må gjøre for å bruke den. Og hvis jeg går på nettsiden til appen står det... Facebook Dating is Unavailable Facebook Dating is being rolled out to Facebook iOS & Android users aged 18+ in selected markets. Anonymkode: aa38c...f08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #10 Del Skrevet 8. august 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg forstår ikke hvordan dere klarer å opprette en FB Dating profil. Jeg finner ikke knappene og det du må gjøre for å bruke den. Og hvis jeg går på nettsiden til appen står det... Facebook Dating is Unavailable Facebook Dating is being rolled out to Facebook iOS & Android users aged 18+ in selected markets. Anonymkode: aa38c...f08 Jeg har det samme problemet. Det eksisterer tilsynelatende ikke for meg Anonymkode: c6246...b87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #11 Del Skrevet 8. august 2024 Calaska skrev (5 timer siden): Jeg har ikke fått en eneste like. Mister jo selvtilliten her.. Ikke EN. Nå har stilt inn alder på 32-62, 200 km avstand og har bra bilder såvidt jeg kan forstå. Kan det være noe problem med profilen så den ikke vises?? Sykt spørsmål føles det som. K49 #dateførvinteren 🤭 He he Facebook dating ja. De jeg får match på er ser man sliter med noe eller de bor en flytur unna eller er øst europeere, eller svarer ikke om en sier hei. K56 Anonymkode: 09e25...7db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellmannover190 Skrevet 8. august 2024 #12 Del Skrevet 8. august 2024 5 hours ago, Calaska said: Jeg har ikke fått en eneste like. Mister jo selvtilliten her.. Ikke EN. Nå har stilt inn alder på 32-62, 200 km avstand og har bra bilder såvidt jeg kan forstå. Kan det være noe problem med profilen så den ikke vises?? Sykt spørsmål føles det som. K49 #dateførvinteren 🤭 Høres vel ut som det er noe som ikke virker, men har ikke erfaring fra den kvinnelige siden på FB-dating, og har litt lite erfaring her. Men med erfaring fra andre sider, så bør det ikke være noe problem å få likes for kvinner☺️. Jeg har veldig god erfaring med FB-dating så langt, men har brukt det en uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #13 Del Skrevet 8. august 2024 Dette er kjempe rart. Startet med facebook dating i fjor. Da var det veldig lett å få matcher med jenter jeg synes var veldig pene. Nå får heller ikke jeg matcher lenger eller likes. Det kan potensielt ha med at facebook dating har begynt å gjøre som de andre appene. Vise de mest attraktive få prosentene til alle. Slik at en del aldri en gang blir vist. Anonymkode: 150b3...91b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellmannover190 Skrevet 8. august 2024 #14 Del Skrevet 8. august 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Dette er kjempe rart. Startet med facebook dating i fjor. Da var det veldig lett å få matcher med jenter jeg synes var veldig pene. Nå får heller ikke jeg matcher lenger eller likes. Anonymkode: 150b3...91b Jeg bor på en liten plass og jobber i en mye større by over 100 km vekk, og merker at du kan "runde" noen av disse appene, og vil tro at FB-Dating ikke har så mange brukere som Tinder og Happn, og at det spiller inn når det er lettere i begynnelsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #15 Del Skrevet 8. august 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dette er kjempe rart. Startet med facebook dating i fjor. Da var det veldig lett å få matcher med jenter jeg synes var veldig pene. Nå får heller ikke jeg matcher lenger eller likes. Det kan potensielt ha med at facebook dating har begynt å gjøre som de andre appene. Vise de mest attraktive få prosentene til alle. Slik at en del aldri en gang blir vist. Anonymkode: 150b3...91b Dette er mange menns problem. Dere går utelukkende etter damer som er veldig pene, og kaller dem "jenter", mens dere kaller dere selv "menn", og ikke "gutter". Holdninger. Anonymkode: 62db6...be2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #16 Del Skrevet 8. august 2024 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Dette er mange menns problem. Dere går utelukkende etter damer som er veldig pene, og kaller dem "jenter", mens dere kaller dere selv "menn", og ikke "gutter". Holdninger. Anonymkode: 62db6...be2 Han kalte vel seg selv hverken mann eller gutt eller …? Dette er mange kvinners problem. Overtolke alt som blir kommunisert. Strør eggeskall om seg som om de var brudepiker som strødde blomsterblad fremfor bruden Anonymkode: c6246...b87 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #17 Del Skrevet 8. august 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dette er kjempe rart. Startet med facebook dating i fjor. Da var det veldig lett å få matcher med jenter jeg synes var veldig pene. Nå får heller ikke jeg matcher lenger eller likes. Det kan potensielt ha med at facebook dating har begynt å gjøre som de andre appene. Vise de mest attraktive få prosentene til alle. Slik at en del aldri en gang blir vist. Anonymkode: 150b3...91b Njaa… jeg fikk også likes av veldig kjekke menn som var leger eller offiserer. Konklusjon, facebook dating er full av svindlere. Men jeg fant kjæreste der også. Og dere som ikke finner det, har dere facebook-appen? For da jeg brukte det virket det bare derfra. Anonymkode: 000e2...659 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #18 Del Skrevet 8. august 2024 Fjellmannover190 skrev (2 timer siden): Jeg bor på en liten plass og jobber i en mye større by over 100 km vekk, og merker at du kan "runde" noen av disse appene, og vil tro at FB-Dating ikke har så mange brukere som Tinder og Happn, og at det spiller inn når det er lettere i begynnelsen Trur jeg har runda alt av apper. Bor i Trondheim😂. K56 Anonymkode: 09e25...7db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 8. august 2024 #19 Del Skrevet 8. august 2024 Calaska skrev (10 timer siden): Jeg har ikke fått en eneste like. Mister jo selvtilliten her.. Ikke EN. Nå har stilt inn alder på 32-62, 200 km avstand og har bra bilder såvidt jeg kan forstå. Kan det være noe problem med profilen så den ikke vises?? Sykt spørsmål føles det som. K49 #dateførvinteren 🤭 Har ikke fått hundrevis av likes der jeg heller. Ser helt gjennomsnittlig ut. Men det er en som har utmerket seg og som jeg har hatt kontakt med i over 1 mnd. Han kommer å besøker meg om et par uker. Han er helt fantastisk 🥰 Han synes jeg er så vakker og jeg får komplimenter hver dag. Så ikke gi opp, en dag blir du sikkert kjent med han som tar deg med storm 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #20 Del Skrevet 8. august 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg forstår ikke hvordan dere klarer å opprette en FB Dating profil. Jeg finner ikke knappene og det du må gjøre for å bruke den. Og hvis jeg går på nettsiden til appen står det... Facebook Dating is Unavailable Facebook Dating is being rolled out to Facebook iOS & Android users aged 18+ in selected markets. Anonymkode: aa38c...f08 Den er kun på mobilappen, ikke på vanlig nettside Anonymkode: 08365...154 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå