AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #601 Del Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er viktig å forstå at Norge er et annerledesland. Selvsagt har Norske kvinner høyere krav en de fleste kvinner på denne planeten, selv om kravene i bunn og grunn er de samme. Vi lever i et lite og veldig privilegert hjørne av verden, hvor livene ser veldig annerledes ut. Dette gjenspeiles bare i siste rapporten som kom ut nå nylig som viser at vi trenger 3,5 planeter om alle i verden skulle hatt samme forbruk som vi her i Norge. Det er veldig trangsynt og kunnskapsløst å tro at en norsk kvinne representerer verdens kvinner, når norske kvinner er unntaket i denne verden. Anonymkode: 5d83e...8dc Æsj. Anonymkode: 8e0bc...301 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #602 Del Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg vet ikke hvorfor du ikke ser det vi ser, men om du ikke er kvinne kanksje du ikke har øynene åpne og samler opp vondheten i minnet? Vi har lyttet i årevis, både fra folk vi menges, humor, utrykk som maskulin- hvorfor?- jobb- ikke feminin- feminin?- husmor. Vestlig- hvorfor?- likestillt- betydning- ønsker seg tilbake i tid- hva var kvinner tilbake i tid? Vi lever også i en verden hvor det er vanlig med kvinneundertrykkende kulturer på mange ulike vis, så du må jo være rimelig naiv for å ikke vite at vi er litt truet om noen skal trues. Første som skjer i krig, overgrep. Du kan ikke klandre oss for å spisse ørene, å jeg mener det, her inne er det sexistiske menn. Det er det. Jeg er vant til å lese kvinnefientlige utsang. nå. 30 og gammel melk. Menn er så bra, kvinner er så muggne. Kattedamer. Feminister som om det er dumt at vi har rettigheter. Nei herregud det er tragisk som faan, hvorfor orker jeg være her inne? Anonymkode: f59bc...484 Første som skjer i en krig er at menn (og nå flere og flere kvinner) blir drept. Men dette er vel ubetydelig for en som ikke ser lengre enn nesetippen sin. Anonymkode: 5d83e...8dc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DittHåp Skrevet 30. oktober 2024 #603 Del Skrevet 30. oktober 2024 Nok en sak for Sigrid Bonde Tusvik i serien Sigrid Vet Best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #604 Del Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Æsj. Anonymkode: 8e0bc...301 Vet ikke hvordan du har tenkt her, men jeg går ut ifra at du synes det er ekkelt at verden er så urettferdig som den er. At det er ekkelt at likestillingen ikke omsluttet hele verden. At det er ekkelt at vi her i Norge har alt vi trenger, og mer til, for å kunne klare oss helt på egenhånd, når så veldig mange i denne verden er avhengig av andre. At det er ekkelt at vi her i Norge kan ha fokuset på det vi vil ha, mens så mange i verden har fokuset på det de MÅ ha. Men du leste det kanskje annerledes? Anonymkode: 5d83e...8dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #605 Del Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 28.10.2024 den 22.31): Norske menn orker ikke norske damer, fordi de må gjøre husarbeid, lage middag, legge unger, handle, og ikke minst: være i huset. SAMMEN med kone og barn🤮🤮🤮 kan dere tenke dere noe såååå fælt🤢 Anonymkode: 91238...c00 Flott stråmann, har du lagd den helt selv? Jeg gjør naturligvis alt dette selv om jeg aldri har vært sammen med en norsk kvinne. AnonymBruker skrev (10 timer siden): Selv ville jeg ønsket å være sammen med en norsk dame om jeg i det hele tatt var interessert i å lete etter ei å skape et liv sammen med. Men jeg kan godt forstå de menn som velger å finne damer fra andre kulturer. De har ofte mer feminine trekk, som er attraktivt. Men jeg klarer bare ikke tanken på å bli sammen med noen fra en helt annen kultur, det blir rett og slett for dumt. Anonymkode: ba828...a90 Jeg er glad for at jeg har et åpent sinn på dette området, for ellers ville jeg vært både barnløs og jomfru i dag. Det har virkelig kun vært positivt. Anonymkode: 6e33b...a03 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #606 Del Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Første som skjer i en krig er at menn (og nå flere og flere kvinner) blir drept. Men dette er vel ubetydelig for en som ikke ser lengre enn nesetippen sin. Anonymkode: 5d83e...8dc Ukraina er jo snart tømt for menn, og hvor skal kvinnene gjøre av seg da? Jo de søker seg til vestlige menn. Enjoy your cats! Anonymkode: f0644...00a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #607 Del Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ukraina er jo snart tømt for menn, og hvor skal kvinnene gjøre av seg da? Jo de søker seg til vestlige menn. Enjoy your cats! Anonymkode: f0644...00a Vi tar gjerne imot damene i Norge, så kan det gjevne ut kjønnsbalansen. Anonymkode: e03f0...161 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #608 Del Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Vi tar gjerne imot damene i Norge, så kan det gjevne ut kjønnsbalansen. Anonymkode: e03f0...161 Vi vet. Det var oppslag i aviser om hvordan menn prøvde å lure seg inn for å forgriper seg på dem(og klarte det) til å prøve å lure til seg koner med å la dem bo hjemme hos dem i krise for sex og håpet om at de skulle gifte seg med dem. Politiet måtte serriøst stille opp for å få menn unna. Å ikke bare i Norge, det lønnet seg for prostituerte å si de var fra Ukraina uansett hvor de var ifra, for det tenkte menn er med kvinner i nød fra krig. Veldig sunnt. Anonymkode: f59bc...484 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #609 Del Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vi vet. Det var oppslag i aviser om hvordan menn prøvde å lure seg inn for å forgriper seg på dem(og klarte det) til å prøve å lure til seg koner med å la dem bo hjemme hos dem i krise for sex og håpet om at de skulle gifte seg med dem. Politiet måtte serriøst stille opp for å få menn unna. Å ikke bare i Norge, det lønnet seg for prostituerte å si de var fra Ukraina uansett hvor de var ifra, for det tenkte menn er med kvinner i nød fra krig. Veldig sunnt. Anonymkode: f59bc...484 Tente menn mer med kvinner i nød fra krig* Anonymkode: f59bc...484 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #610 Del Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Vi vet. Det var oppslag i aviser om hvordan menn prøvde å lure seg inn for å forgriper seg på dem(og klarte det) til å prøve å lure til seg koner med å la dem bo hjemme hos dem i krise for sex og håpet om at de skulle gifte seg med dem. Politiet måtte serriøst stille opp for å få menn unna. Å ikke bare i Norge, det lønnet seg for prostituerte å si de var fra Ukraina uansett hvor de var ifra, for det tenkte menn er med kvinner i nød fra krig. Veldig sunnt. Anonymkode: f59bc...484 Wow, sinte damer som sprer bare hat. haters gonna hate høres riktig ut her. Anonymkode: e03f0...161 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #611 Del Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 7.8.2024 den 23.52): Ser stadig at menn er sammen med damer som er utenlandske. Hva er det som gjør at de ikke gidder å ha ei stabil dame fra Norge, og isteden tar med seg ei dame som kan hverken norsk eller ønsker å lære om kulturen her i Norge. Det gjelder alle type menn her i Norge, både norske, men også polske, pakistanere, somalere, arabere, afghanere og til å med øst- asiatiske menn! Det er ikke bra for integreringen. Det blir mer splittelser og generasjoner etter generasjoner med elendighet (hvis ungene gjør som foreldrene). Nordmenn med thaidamer har nok funket, men med andre etnisiteter som som tar seg konene fra hjemlandet så går det gærnt ofte. Anonymkode: bc8d7...57d Fordi norske kvinner har idiotiske krav som feks. ikke under 1.80,sveip videre.Håper de aldri finner kjærligheten med den holdningen. Anonymkode: bb93d...71c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #612 Del Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Ukraina er jo snart tømt for menn, og hvor skal kvinnene gjøre av seg da? Jo de søker seg til vestlige menn. Enjoy your cats! Anonymkode: f0644...00a Lykke til med de ukrainske damene. Jeg er fra ett av nabolandene, og ser stadig naive norske menn som tror damer fra Ukraina er underdanige, nøyer seg med lite, villige til å splitte 50/50 på økonomi, myke og medgjørlige. Så får de seg tidenes overraskelse, men da er det for sent - de er gift, og har gjerne et par barn Anonymkode: 13879...ebb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #613 Del Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Wow, sinte damer som sprer bare hat. haters gonna hate høres riktig ut her. Anonymkode: e03f0...161 Dere liker ikke fakta, altså? https://www.nrk.no/sorlandet/menn-prover-a-lokke-med-seg-ukrainske-kvinner-fra-mottak-1.15916797 https://www.nettavisen.no/nyheter/ukrainske-flyktninger-ma-beskyttes-mot-norske-menn/s/12-95-3424262145 https://www.aftenposten.no/meninger/debatt/i/47wdd9/daarlige-mottaksforhold-gir-oekt-saarbarhet-for-seksuelle-overgrep https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/irena-ble-kvalm-da-hun-sa-meldingen-fra-mannen-na-advarer-politiet/14721738/ Det må være deilig å ha skylapper og stemple fakta som "hat fra sinte damer". Anonymkode: 13879...ebb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #614 Del Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fordi norske kvinner har idiotiske krav som feks. ikke under 1.80,sveip videre.Håper de aldri finner kjærligheten med den holdningen. Anonymkode: bb93d...71c Alle er ikke på app en gang. Har aldri ligget med eller vært sammen med en mann over 180. Og klager ikke, det er et krav noen få kvinner har. Anonymkode: f59bc...484 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #615 Del Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dere liker ikke fakta, altså? https://www.nrk.no/sorlandet/menn-prover-a-lokke-med-seg-ukrainske-kvinner-fra-mottak-1.15916797 https://www.nettavisen.no/nyheter/ukrainske-flyktninger-ma-beskyttes-mot-norske-menn/s/12-95-3424262145 https://www.aftenposten.no/meninger/debatt/i/47wdd9/daarlige-mottaksforhold-gir-oekt-saarbarhet-for-seksuelle-overgrep https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/irena-ble-kvalm-da-hun-sa-meldingen-fra-mannen-na-advarer-politiet/14721738/ Det må være deilig å ha skylapper og stemple fakta som "hat fra sinte damer". Anonymkode: 13879...ebb Takk for at du tok deg tid til å lete 😊 jeg bør gjøre det oftere jeg også. Anonymkode: f59bc...484 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #616 Del Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fordi norske kvinner har idiotiske krav som feks. ikke under 1.80,sveip videre.Håper de aldri finner kjærligheten med den holdningen. Anonymkode: bb93d...71c Samtidig som norske damer godtar å måtte bidra 50/50 økonomisk, utføre typiske "manneoppgaver" som oppussing, dekkskift osv, og at menn ber om å vippse for kaffen på date, og dropper jule- og bursdagsgaver. Dette hadde aldri gått inn hos en østeuropeisk dame. Sender du vippskrav til henne for kaffe du kjøpte til henne på date, blir det ingen flere dates. Glemmer du bursdagen hennes eller mener at det er bare tull å feire bursdag, så får du passet påskrevet. Anonymkode: 13879...ebb 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #617 Del Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk for at du tok deg tid til å lete 😊 jeg bør gjøre det oftere jeg også. Anonymkode: f59bc...484 Jeg er bare glad for at jeg valgte bort norske menn da jeg skulle lete etter kjæreste sist. Du vet aldri om disse krypene er naboen, læreren på skolen eller den snille fyren du prater med på Tinder. Det finnes mange gode menn i Norge også, men man vet som sagt aldri. Det er så mye fokus på puling, unge damer, tynne damer, fetisjer og sex med "eksotiske" utenlandske damer, at jeg blir rystet. Anonymkode: 13879...ebb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #618 Del Skrevet 31. oktober 2024 Norske damer er kravstore og overfladiske. Noen har god personlighet, men ikke flertallet. Glad jeg fant en feminin kone fra utlandet. Hun er lege, men forstår at menn og kvinner har ulike fordeler/oppgaver i forholdet. Hun skifter selvsagt aldri dekk/reparerer tekniske ting og jeg vasker heller ikke klær etc. Fungerer utmerket. Anonymkode: 0b204...045 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #619 Del Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Samtidig som norske damer godtar å måtte bidra 50/50 økonomisk, utføre typiske "manneoppgaver" som oppussing, dekkskift osv, og at menn ber om å vippse for kaffen på date, og dropper jule- og bursdagsgaver. Dette hadde aldri gått inn hos en østeuropeisk dame. Sender du vippskrav til henne for kaffe du kjøpte til henne på date, blir det ingen flere dates. Glemmer du bursdagen hennes eller mener at det er bare tull å feire bursdag, så får du passet påskrevet. Anonymkode: 13879...ebb Vil betale 50 50 i et samboerskap, så det er nevnt. Syns ikke jeg har krav på menns penger, har jo egne. Har så langt i livet bare vært med veldig snille menn fra Norge, har aldri datet noen som har disse meningene, så har ikke den erfaringen forbi å lese det på nett, nyhetene, rykter og slikt. Kjøper noen ikke gaver til bursdag eller jul? Skjønner om det er veldig trangt økonomisk, men ellers er jo det veldig gnient 😯 Bryr de seg ikke? Skal ikke en kjæreste/ektefelle ville ta vare på noen? Er en gave verdens ende å gi? Jeg liker å gi gaver. Har personlig lyst til å betale, men om det var for en kaffe bare, så hadde jeg tenkt det var rart å være så overdramatisk, jeg hadde glatt kunne spandert, middag også. Ingen kan tro de kjøper innpass for et ligg for en brus eller kaffe, da hadde jeg følt meg tryggere i å bli spandert på. Ikke at jeg har sex for et måltid, men da har jeg sluppet unna den kleine, du misbruker lommeboka mi si ja til å møtes igjen eller vær tidenes b ord. Anonymkode: f59bc...484 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #620 Del Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Norske damer er kravstore og overfladiske. Noen har god personlighet, men ikke flertallet. Glad jeg fant en feminin kone fra utlandet. Hun er lege, men forstår at menn og kvinner har ulike fordeler/oppgaver i forholdet. Hun skifter selvsagt aldri dekk/reparerer tekniske ting og jeg vasker heller ikke klær etc. Fungerer utmerket. Anonymkode: 0b204...045 Du er den som høres kravstor og overfladisk ut. Å vaske klær er husets letteste oppgave. Alt du gjør er å ta klær i samme farge, og som tåler lik temperatur, smetter det inn, setter den på riktig program med riktig middel, så gjør den all jobben for deg. Så tar du dem ut, henger den opp eller putter dem i tørketrommel om du har, og om klærne tåler det. Lett. Anonymkode: f59bc...484 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå