Gå til innhold

Hvorfor finner mange menn seg damer fra utlandet istedenfor norske?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Du er garantert en som det tales om.

Anonymkode: f59bc...484

Du er garantert ganske syk I hodet og trenger hjelp.

Anonymkode: d13f6...38f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du er garantert ganske syk I hodet og trenger hjelp.

Hvorfor? Fordi jeg syns du var urimelig med å kommentere at noen trenger psykologi hjelp for å bevitne noe som skjer på ekte? Det er verdenskjent at eldre menn til tider drar for å finne unge filippinske kvinner i 20 årene både for sex og ekteskap. Det er ingen hemmelighet, uansett hvor mye du prøver å manipulere folk til å tro at de er gale for å vite det.

Jeg kjenner ei som var i et sånnt par. Han var over 30 år eldre enn henne og hun har forlatt han for lengst. Hun fortsetter den dag i dag å søke etter noe tilnærmet en far som betaler og sier det med sine egne hørbare ord. 

Jeg vet godt folk finner ekte kjærlighet i utlandet og er åpen for å gjøre det selv. Men du vil aldri overbevise meg om at jeg trenger psykolog hjelp for å tro at det i tilegg til kjærlighet, finnes pervo mennesker i verden. Tror du ikke vi er opplyst om virkeligheten på godt og vondt?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor? Fordi jeg syns du var urimelig med å kommentere at noen trenger psykologi hjelp for å bevitne noe som skjer på ekte? Det er verdenskjent at eldre menn til tider drar for å finne unge filippinske kvinner i 20 årene både for sex og ekteskap. Det er ingen hemmelighet, uansett hvor mye du prøver å manipulere folk til å tro at de er gale for å vite det.

Jeg kjenner ei som var i et sånnt par. Han var over 30 år eldre enn henne og hun har forlatt han for lengst. Hun fortsetter den dag i dag å søke etter noe tilnærmet en far som betaler og sier det med sine egne hørbare ord. 

Jeg vet godt folk finner ekte kjærlighet i utlandet og er åpen for å gjøre det selv. Men du vil aldri overbevise meg om at jeg trenger psykolog hjelp for å tro at det i tilegg til kjærlighet, finnes pervo mennesker i verden. Tror du ikke vi er opplyst om virkeligheten på godt og vondt?

Eller er det Thailand? Sorry for å skrive feil 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes begge deler og jeg synes :d13f6...38f  her skriver nedsettende til deg. Det er synd folk ikke oppfører seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Huf huf du er et motbydelig meneske.

Jeg diskuterer ikke med syke menesker, så du får ingen svar på din syke virkelighetsforståelse. Du skjemmer deg selv ut.

Søk hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.8.2024 den 13.56):

Men det har med fordommer og janteloven å gjøre. Jeg er utenlandsk, og begynte faktisk å sminke meg mindre og kle meg mer "kjerring" etter å ha fått masse kommentarer på at jeg kler meg altfor "horete", og bør tone ned klesstilen. Alle skal gå rundt og se ut som grå mus i Norge, det er en uskreven regel.

Anonymkode: 13879...ebb

Det finnes noe midt imellom, smartass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mannor skrev (3 timer siden):

Det finnes noe midt imellom, smartass

Men jeg SÅ ikke horete ut. Jeg likte å gå med hæler og skjørt, sminket meg og satt opp håret hver dag. Hva er mellomting mellom dette og "fornuftsstil"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Huf huf du er et motbydelig meneske.

Jeg diskuterer ikke med syke menesker, så du får ingen svar på din syke virkelighetsforståelse. Du skjemmer deg selv ut.

Søk hjelp.

Okei, du hadde aldri tenkt det om du ikke er noen jeg responderer negativt på, for det jeg skrev er veldig relaitetsorientert, innforstått med positive og negative sider. 

De forholdene jeg fordømmer, er ikke de forholdene så mange har lyst til å oppleve selv.

Psykologer kommer ikke til å hjelpe meg for å være fornuftig eller å ha øyne og hjernekapasitet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Men jeg SÅ ikke horete ut. Jeg likte å gå med hæler og skjørt, sminket meg og satt opp håret hver dag. Hva er mellomting mellom dette og "fornuftsstil"?

Så fremt ikke stilen er problematisk for helsa di som å gå tynt kledd på tur og risikere å dø av kulde. Eller gå i hæler så alle må gå kjempe sakte eller lignende, så syns jeg du skal beholde stilen din.

Det er kjip stil i Norge, jeg er enig. Føler det er litt ubehagelig å pynte seg i mengder som ikke gjør, men jeg har bestemt meg for å ha det mer gøy med klær. Håper du fortsetter med det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norske menn orker ikke norske damer, fordi de må gjøre husarbeid, lage middag, legge unger, handle, og ikke minst: være i huset. SAMMEN med kone og barn🤮🤮🤮 kan dere tenke dere noe såååå fælt🤢

Anonymkode: 91238...c00

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norske damer er for kravstore. Min x (norsk) klarte aldri å slutte å hakke på meg fordi jeg blandet sammen "da" og "når". Ingen utenlandsk har hakket på språket mitt på samme måte.

Anonymkode: 8ea2c...075

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Så fremt ikke stilen er problematisk for helsa di som å gå tynt kledd på tur og risikere å dø av kulde. Eller gå i hæler så alle må gå kjempe sakte eller lignende, så syns jeg du skal beholde stilen din.

Det er kjip stil i Norge, jeg er enig. Føler det er litt ubehagelig å pynte seg i mengder som ikke gjør, men jeg har bestemt meg for å ha det mer gøy med klær. Håper du fortsetter med det samme.

Jeg går fort i hæler, så det er ikke et problem. Kler meg også alltid etter vær. Jeg har også begynt å gi faen, nå som jeg er voksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Dropp hæler og skjørt. Kan kle deg pent uten at det er sexy og upraktisk. Smink deg slik at det forbedrer utseende ditt, uten at det ser for unaturlig ut. Stell håret, men ikke sett det opp som om du skal i ditt eget bryllup. 

Anonymkode: e2031...2de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Norske menn orker ikke norske damer, fordi de må gjøre husarbeid, lage middag, legge unger, handle, og ikke minst: være i huset. SAMMEN med kone og barn🤮🤮🤮 kan dere tenke dere noe såååå fælt🤢

Anonymkode: 91238...c00

Slutt med disse fordommene nå. Jeg ser ikke det samme når det kommer til kvinner som finner utlendinger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dropp hæler og skjørt. Kan kle deg pent uten at det er sexy og upraktisk. Smink deg slik at det forbedrer utseende ditt, uten at det ser for unaturlig ut. Stell håret, men ikke sett det opp som om du skal i ditt eget bryllup. 

Kjedelige tips. Har du aldri ville følt deg hot før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nei takk. Og tror du virkelig jeg bruker blyantskjørt på kontoret for å se sexy ut? Eller vanlige pumps? Hvorfor er det upraktisk? Må alt være praktisk, fornuftig og kjedelig hele tiden? Har aldri sminket meg unaturlig eller hatt bryllupsfrisyre. Det har jeg ikke engang tid til på morgenen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 28.10.2024 den 8.15):

Norske kvinner sin holdning, levestil, mentalitet er jo helt på trynet. Gjennomsnittlig.

Skal ikke langt utenfor Norge for å finne bedre damer, holder meg til Europa selv. Kvinner som forstår at de er kvinner, ikke menn. 

Anonymkode: 97bd5...d68

Er vel mer du som er kjerring, tenker jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stian42 skrev (10 timer siden):

Slutt med disse fordommene nå. Jeg ser ikke det samme når det kommer til kvinner som finner utlendinger. 

Vel, du har jo alle incelfolkene som klager over at "norske kvinner ikke er kvinner", delvis fordi de ikke gidder lage smørbrødene til han som aldri har gjort noe mer fancy på kjøkkenet enn grændis og fjordlands. Like ivrig på fordommer mot norske kvinner som du er på å prøve å ta dem som opponerer mot idiotene som "går til utlandet for å finne feminine kvinner".

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.10.2024 den 8.22):

Jeg er ikke norsk. Men jeg forstår fortsatt ikke hva du mener. Eller jo, jeg forstår innerst inne at du mener kvinner skal være underdanig, stelle for mannen, la mannen bestemme og så videre. Dette har ingenting med å være kvinne å gjøre, kjære deg.

Så lenge kvinner har livmor og menn ikke har det kan du trøste deg med at biologien sørger for at disse "jeg vil ha en feminin kvinne"-klagerne forblir både single og barnløse.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Do you know how many Norwegian women over 40 travel to places such as Morrocco, Cuba and Gambia and get rattled for two weeks running?

They just dont broadcast it...

Anonymkode: 922a2...9b8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...