AnonymBruker Skrevet 22. august #421 Del Skrevet 22. august 19 hours ago, knooters said: Haha, For en incelkommentar. Det er et skille mellom å ramle borti en utvekslingsstudent mens man studerte og så ble det kjæresten sin, og det å reise over halve kloden ens ærend for å skaffe seg kvinnfolk etter å ha mislykkes her. Det er jo definisjonen av "å ta til takke med", fordi hvis du er avvist ørten ganger her hjemme og gir opp markedet sikter du deg mot noe lenger ned på listen når førstevalget ikke er mulig. Om ikke det er "å ta til takke med", vet ikke jeg. Hva om en hvit mann er sammen med en asiatisk kvinne, uten å ha blitt "avvist ørten ganger her hjemme". Av de jeg kjenner er dette normalen. Du beviser egentlig bare mitt poeng for meg. At KG dømmer forhold kun ved å vite etnisitetene. Rasisme, rett og slett. Anonymkode: d807d...6fc 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august #422 Del Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hva om en hvit mann er sammen med en asiatisk kvinne, uten å ha blitt "avvist ørten ganger her hjemme". Av de jeg kjenner er dette normalen. Du beviser egentlig bare mitt poeng for meg. At KG dømmer forhold kun ved å vite etnisitetene. Rasisme, rett og slett. Anonymkode: d807d...6fc Stemmer det, har du sett det samme på trådene om damer som finner seg en fra mann fra Tyrkia eller Afrika? . Der er stemningen helt motsatt. Anonymkode: e03f0...161 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august #423 Del Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Stemmer det, har du sett det samme på trådene om damer som finner seg en fra mann fra Tyrkia eller Afrika? . Der er stemningen helt motsatt. Anonymkode: e03f0...161 Vi liker ikke å se det som ser ut som et liv i fangenskap, om det verken er med en mann eller dame. Utnyttelsesforhold, de hvor det er massiv aldersforskjell og noen som søker et bedre liv, de vil alltid være ubehagelige. Husk at folk liker å ha det bra, og da er det automatisk ikke noe gøy å se noen som med stor sannsynlighet ikke har det. Betyr ikke alle forhold hvor de er fra ulike steder i verden, men forholdene hvor det nærmest ikke er sjangs i havet at den yngste part er fysisk tiltrukket den eldste. Det kan skje, men jeg har jo sett det med egne øyne, da det ikke akkurat virker å være helt der kan man si. Kvinner i tenårene, 20 årene, og 30 årene har ikke 50, 60 og 70 åringer som sexy. Kanskje det er mulig, men ikke like ofte at det skal være kultur for det, da er det kulturen som er skyld, ikke kvinnenes kroppslig tiltrekning for disse mennene. Vi ser oss rundt vi også, vi vet mange mennesker ikke er sammen av kjærlighet og at det er ulike grunner til det. Dere kan ikke be folk snu seg fra noe som er ukultur på bekostning av noen. Et perverst samfunn som kun gangner menn, så blir kvinner kritisert for å stille spørsmål til det eller nekte å delta. Det at vi er så negative til det her sier meg at vi her er tryggere i større grad, til å slippe å ha gammel mann som partner. Anonymkode: f59bc...484 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august #424 Del Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Vi liker ikke å se det som ser ut som et liv i fangenskap, om det verken er med en mann eller dame. Utnyttelsesforhold, de hvor det er massiv aldersforskjell og noen som søker et bedre liv, de vil alltid være ubehagelige. Husk at folk liker å ha det bra, og da er det automatisk ikke noe gøy å se noen som med stor sannsynlighet ikke har det. Betyr ikke alle forhold hvor de er fra ulike steder i verden, men forholdene hvor det nærmest ikke er sjangs i havet at den yngste part er fysisk tiltrukket den eldste. Det kan skje, men jeg har jo sett det med egne øyne, da det ikke akkurat virker å være helt der kan man si. Kvinner i tenårene, 20 årene, og 30 årene har ikke 50, 60 og 70 åringer som sexy. Kanskje det er mulig, men ikke like ofte at det skal være kultur for det, da er det kulturen som er skyld, ikke kvinnenes kroppslig tiltrekning for disse mennene. Vi ser oss rundt vi også, vi vet mange mennesker ikke er sammen av kjærlighet og at det er ulike grunner til det. Dere kan ikke be folk snu seg fra noe som er ukultur på bekostning av noen. Et perverst samfunn som kun gangner menn, så blir kvinner kritisert for å stille spørsmål til det eller nekte å delta. Det at vi er så negative til det her sier meg at vi her er tryggere i større grad, til å slippe å ha gammel mann som partner. Anonymkode: f59bc...484 Der svarte du nettop det vi skrev, at det kommer rasisme og fordommer som er helt forkastelige bare dere hører vi har funnet noen andre enn dere. Det er latterlig , diskreminering og rasisme på det værste. Mens i tråder om damer som finner en mann i utlandet blir ikke dette nevnt en gang. Da er det alltid at hun må passe seg for at han ikke utnytter henne. Så mye hat og dobbelstandard. Kvinnen er alltid offeret her på forumet og fordommene flyr ut og allt som blir tatt opp. Anonymkode: e03f0...161 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august #425 Del Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Vi liker ikke å se det som ser ut som et liv i fangenskap, om det verken er med en mann eller dame. Utnyttelsesforhold, de hvor det er massiv aldersforskjell og noen som søker et bedre liv, de vil alltid være ubehagelige. Husk at folk liker å ha det bra, og da er det automatisk ikke noe gøy å se noen som med stor sannsynlighet ikke har det. Betyr ikke alle forhold hvor de er fra ulike steder i verden, men forholdene hvor det nærmest ikke er sjangs i havet at den yngste part er fysisk tiltrukket den eldste. Det kan skje, men jeg har jo sett det med egne øyne, da det ikke akkurat virker å være helt der kan man si. Kvinner i tenårene, 20 årene, og 30 årene har ikke 50, 60 og 70 åringer som sexy. Kanskje det er mulig, men ikke like ofte at det skal være kultur for det, da er det kulturen som er skyld, ikke kvinnenes kroppslig tiltrekning for disse mennene. Vi ser oss rundt vi også, vi vet mange mennesker ikke er sammen av kjærlighet og at det er ulike grunner til det. Dere kan ikke be folk snu seg fra noe som er ukultur på bekostning av noen. Et perverst samfunn som kun gangner menn, så blir kvinner kritisert for å stille spørsmål til det eller nekte å delta. Det at vi er så negative til det her sier meg at vi her er tryggere i større grad, til å slippe å ha gammel mann som partner. Anonymkode: f59bc...484 Når dette er allt kvinner skriver om og nevner så sier det litt om synet på menn. Dette er et problem. Er mange som finner jevnaldrende damer fra utlandet innenfor 15 år +/- . Men det ser ikke ut som damer forstår det og bare kommer med anklagene og negativitet både til menn og damene. Anonymkode: e03f0...161 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august #426 Del Skrevet 22. august Anonymkode: e03f0...161 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august #427 Del Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Når dette er allt kvinner skriver om og nevner så sier det litt om synet på menn. Dette er et problem. Er mange som finner jevnaldrende damer fra utlandet innenfor 15 år +/- . Men det ser ikke ut som damer forstår det og bare kommer med anklagene og negativitet både til menn og damene. Anonymkode: e03f0...161 Jevnalder er ikke helt opp til 15 år. Men jeg er enig I at mange finner hverandre og det er kjærlighet også, det nevnte jeg. Er åpen for det selv også, men for meg er jevnalder 5+-, de som har samme popkultur og relativt lik helse. Når det blir 10, blir forskjellen godt synlig, 15 enda mer. Vi kommenterer problemet, de gamle grisene. Hvor ofte ser du noen si, så to 40 åringer fra ulike land igår!!! 😡 De holdt hender!!!! Ingen bryr seg om det, foruten om de er rasist. Det er når alderen og attraktivitetsnivået blir stort det blir nevnt, fordi det er da varsellampene lyser. Anonymkode: f59bc...484 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august #428 Del Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jevnalder er ikke helt opp til 15 år. Men jeg er enig I at mange finner hverandre og det er kjærlighet også, det nevnte jeg. Er åpen for det selv også, men for meg er jevnalder 5+-, de som har samme popkultur og relativt lik helse. Når det blir 10, blir forskjellen godt synlig, 15 enda mer. Vi kommenterer problemet, de gamle grisene. Hvor ofte ser du noen si, så to 40 åringer fra ulike land igår!!! 😡 De holdt hender!!!! Ingen bryr seg om det, foruten om de er rasist. Det er når alderen og attraktivitetsnivået blir stort det blir nevnt, fordi det er da varsellampene lyser. Anonymkode: f59bc...484 Okay, så du ville bare kommentere det negative. Jeg er enig i at for stor aldersforskjell på 20 + år ikke er ideelt og ikke noe for meg. Ville ikke hat ei i en helt annen livssituasjon som meg selv som skjer ved stor aldersforskjell. Jeg er selv 33 år og er gift med ei på 32 år som har en datter jeg er veldig glad i. Reagerer litt på det at alle skal skrive om disse unntakene og ikke kan fokusere på de fleste positive forholdene. Ser ut som alle er negative og bare må øse ut med fordommer. Anonymkode: e03f0...161 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fountaine Skrevet 22. august #429 Del Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (På 21.8.2024 den 11.23): I Asia er mange menn renslige, slanke, intellektuelle og høflige. I motsetning til "brølaper" fra vikingland. To venninner er gift med kinesiske menn (begge har jobbet der i en årrekke). Disse mennene er mer lavmælt, mer familieorientert og intellektuelle enn mange norske menn jeg kjenner. Det er ingen fyllekalas "med gutta", de sprader ikke rundt med utvasket joggis og ustelt hår, fiser ikke overalt og har ikke ørten venninner de har ligget med, som de insisterer på å beholde kontakten med. Ei annen venninne har mann fra Botswana. En utrolig interessant, snill og morsom mann, som også er familieorientert, avholds og hardtarbeidende. Anonymkode: 13879...ebb Jeg trodde ikke norske kvinner ville ha slike menn jeg. Trodde det var mye av grunnen til at slike menn du beskriver her i Norge dro til utlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august #430 Del Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Okay, så du ville bare kommentere det negative. Jeg er enig i at for stor aldersforskjell på 20 + år ikke er ideelt og ikke noe for meg. Ville ikke hat ei i en helt annen livssituasjon som meg selv som skjer ved stor aldersforskjell. Jeg er selv 33 år og er gift med ei på 32 år som har en datter jeg er veldig glad i. Reagerer litt på det at alle skal skrive om disse unntakene og ikke kan fokusere på de fleste positive forholdene. Ser ut som alle er negative og bare må øse ut med fordommer. Anonymkode: e03f0...161 Ja, jeg kommenterer bare det negative, når det er positive forhold er alt som det skal og da trenger jeg ikke bry meg forbi å ønske dem det godt videre. Folk må få snakke om problemer, ellers får vi ikke gjort noe med dem? Anonymkode: f59bc...484 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august #431 Del Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Stemmer det, har du sett det samme på trådene om damer som finner seg en fra mann fra Tyrkia eller Afrika? . Der er stemningen helt motsatt. Anonymkode: e03f0...161 I en annen tråden her er en norsk dame 45 hodestups forelsket I en norsk mann 58. 13 års forskjell men hun får mest bare støtte og gode oppmuntringer. Anonymkode: d13f6...38f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august #432 Del Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (45 minutter siden): I en annen tråden her er en norsk dame 45 hodestups forelsket I en norsk mann 58. 13 års forskjell men hun får mest bare støtte og gode oppmuntringer. Anonymkode: d13f6...38f Fordi hun sier selv hun er hodestups forelsket! Vi hører det fra henne personlig. Men flere svarte at de hadde erfaring med at det i lengden ble for mye også, så ikke bare positivt. Noe av det positive er også eldre menn med en ønske drøm, som ikke har egen erfaring med å være yngst. Kjenner forhold hvor noen er mye yngre hvor det er vanlige forhold, men det betyr ikke at absolutt alle forhold med stor aldersforskjell garantert er kjærlighet da vi også fra folk personlig får høre at de har blitt utnyttet! Folk forteller om livenene sine, om det er negativt og om det er positivt. Så vi vet at det er mye lumske forhold, også utifra oss selv og hva vi liker og ikke liker. Folk har ulik smak, men du kan anta sannsynlighet utifra hva du som oftest hører, og stille spørsmål utifra det igjen. Tenk lengre og skaff en fornuft. Også det at det ikke trenger å være de samme folka som kommenterer hendelse a og b. Anonymkode: f59bc...484 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august #433 Del Skrevet 23. august De vil ha en feminin dame som godtar at menn er menn og kvinner kvinner. Og ikke tenker på en "karriere" hele tiden. Anonymkode: 0b204...045 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august #434 Del Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (12 minutter siden): De vil ha en feminin dame som godtar at menn er menn og kvinner kvinner. Og ikke tenker på en "karriere" hele tiden. Anonymkode: 0b204...045 Å ha en vanlig jobb er ikke det samme som karriere. Kvinner som jobber er også kvinner. Anonymkode: 13879...ebb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august #435 Del Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (4 timer siden): De vil ha en feminin dame som godtar at menn er menn og kvinner kvinner. Og ikke tenker på en "karriere" hele tiden. Anonymkode: 0b204...045 Det er en subjektiv mening basert på tradisjon at det er menn som er ment å ha karriere. Åpenbart fungerer kvinner helt fint i karriere settinger, da de slår ut menn og da var det visst ikke så umulig for den kvinnelige kroppen allikevel da. Anonymkode: f59bc...484 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august #436 Del Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Det er en subjektiv mening basert på tradisjon at det er menn som er ment å ha karriere. Åpenbart fungerer kvinner helt fint i karriere settinger, da de slår ut menn og da var det visst ikke så umulig for den kvinnelige kroppen allikevel da. Anonymkode: f59bc...484 Enkelte menn er misunnelige. De tåler ikke at kona OGSÅ har suksess. Selvsikre, smarte menn føler seg ikke truet av at kona utvikler seg. Ref. OL-parene, forfatterparene osv. Anonymkode: 13879...ebb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellmannover190 Skrevet 23. august #437 Del Skrevet 23. august 5 hours ago, AnonymBruker said: De vil ha en feminin dame som godtar at menn er menn og kvinner kvinner. Og ikke tenker på en "karriere" hele tiden. Anonymkode: 0b204...045 Jeg har vært gift med og datet flere kvinner med bedre karriere eller jobb en meg, og opplever ikke at det er en motsetning mellom dette. Føler også at de fleste sterke kvinner vil ha en minst like sterk mann, men at respekt og kompromiss er viktig. Jeg får en del forespørsler fra thai-kvinner som bor i Norge, og har alltid takket nei. Nå trykte jeg feil, og har startet dialogen for å lære litt(er nysgjerrig). Svært oppegående kvinne, men endt opp med en skrekkelig eks-mann. Bare forsterker mitt inntrykk av disse som skaffer seg postordre-kvinner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august #438 Del Skrevet 23. august On 8/7/2024 at 11:52 PM, AnonymBruker said: Ser stadig at menn er sammen med damer som er utenlandske. Hva er det som gjør at de ikke gidder å ha ei stabil dame fra Norge, og blablabla Anonymkode: bc8d7...57d Ja, det er helt uforståelig. Anonymkode: c3991...0e1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august #439 Del Skrevet 23. august Fjellmannover190 skrev (1 time siden): Jeg har vært gift med og datet flere kvinner med bedre karriere eller jobb en meg, og opplever ikke at det er en motsetning mellom dette. Føler også at de fleste sterke kvinner vil ha en minst like sterk mann, men at respekt og kompromiss er viktig. Jeg får en del forespørsler fra thai-kvinner som bor i Norge, og har alltid takket nei. Nå trykte jeg feil, og har startet dialogen for å lære litt(er nysgjerrig). Svært oppegående kvinne, men endt opp med en skrekkelig eks-mann. Bare forsterker mitt inntrykk av disse som skaffer seg postordre-kvinner... Mange damer fra Øst-Europa er høyt utdannet når de kommer til Norge. De setter seg ikke akkurat hjemme som husmødre og stellepersonell for mannen sin. Anonymkode: 13879...ebb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august #440 Del Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, det er helt uforståelig. Anonymkode: c3991...0e1 Du kan ikke tenke deg NOEN pene norske damer? Og NOEN stygge utenlandske damer? Du sammenligner epler og biler her. Sett en attraktiv norsk jente og en attraktiv thaijente ved siden av - da snakker vi! Anonymkode: 13879...ebb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå