AnonymBruker Skrevet 20. august #361 Del Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (På 16.8.2024 den 22.50): The delusion is real, emotional damage. Hvor mye propoganda har du lest? Anonymkode: e03f0...161 «The delusion» her er at thaidama blir sammen med deg fordi du er hvit og har blå øyne. Nei. Det er ikke slik at unge thailkvinner drømmer om hvite, blåøyde menn fordi de er noe skjønnhetsideal. De drømmer om en mann som brødfør og gir økonomisk stabilitet det er vanskelig å oppnå. Du er ikke attraktiv fordi du er hvit, blåøyd, utdannelsen din. Du er et mål pga den økonomiske gevinsten. Eneste poenget du faktisk har er unngåelse av å være eneforsørger. Det er mindre skam med en hvit mann til å brødfø barnet enn ingen mann. Du lever i en illusjon. Men så lenge du trives med å være forsørger og ha en kvinne du vet bare er med deg fordi hun ønsket en forsørger, så er det jo helt fint😊 Anonymkode: d9039...72b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august #362 Del Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvorfor vil damer ha en mann som har god jobb og bra betalt ? Helt samme spørsmål , det kommer fra biologien. Vi vil begge ta vare på hverandre. fordi statestikken på det viser det, det andre er at i kulturen til Filippinene som jeg vet om så står ekteskapet mye sterkere enn her, det er en stor skam å skilles, det er forresten ulovlig å skilles i Filippinene. Det er også en stor skam å være alenemor der. Dette er en del sv kulturen, man skilles ikke fordi kvinnen plutselig ikke har følelser lenger og vil ha en annen. Det blir tatt mer ansvar på dette feltet. Anonymkode: e03f0...161 Men det er nettopp det - de fleste norske kvinner tjener egne penger. Anonymkode: 13879...ebb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august #363 Del Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg pålegger ingen ting , hun gjør det av seg selv og det er endel av kulturen i resten av verden utenfor den vestlige boblen. Det er en måte å vise kjærlighet, samme som hun ber meg massere henne hver kveld. Jeg gjør det for at hun skal ha det bra. Anonymkode: e03f0...161 Men hvorfor godtar du å bli behandlet som et barn? Anonymkode: 13879...ebb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august #364 Del Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): «The delusion» her er at thaidama blir sammen med deg fordi du er hvit og har blå øyne. Nei. Det er ikke slik at unge thailkvinner drømmer om hvite, blåøyde menn fordi de er noe skjønnhetsideal. De drømmer om en mann som brødfør og gir økonomisk stabilitet det er vanskelig å oppnå. Du er ikke attraktiv fordi du er hvit, blåøyd, utdannelsen din. Du er et mål pga den økonomiske gevinsten. Eneste poenget du faktisk har er unngåelse av å være eneforsørger. Det er mindre skam med en hvit mann til å brødfø barnet enn ingen mann. Du lever i en illusjon. Men så lenge du trives med å være forsørger og ha en kvinne du vet bare er med deg fordi hun ønsket en forsørger, så er det jo helt fint😊 Anonymkode: d9039...72b Wow dette er som å si at alle gutter som vil ha deg bare gjør det for sex . hører du hvor dumt du høres ut?. Du tror ingen fra utlandet kan bli forelsket og elske noen? Trodde virkelig noen hadde blitt smartere her. Anonymkode: e03f0...161 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august #365 Del Skrevet 20. august 18 minutter siden, AnonymBruker said: Beklager på vegne av oss norske 😅 Livet er jo veldig tilfeldig, men skjønner det er er ganske klart mønster om du ikke har klart å komme i kontakt med en eneste norske kvinne. Har ikke kontakt med noen menn akkurat nå, så kan ikke for øyeblikket tale imot at vi er så alvorlig omgjengelig 😂 Men mange er da. Har derimot hørt og føler selv at jeg ønsker å møte noen naturlig, å er ikke åpen for masse dater. Vil bli kjennt med folk som normalt og date en den dagen jeg tilfeldigvis er forelsket i noen samtidig som han også er det i meg. Anonymkode: f59bc...484 Ingenting å beklage, selv om det selvsagt er en spøk, for er man ikke interessert så er man ikke interessert. Jeg har faktisk vært på date men en norsk kvinne en gang, men kun én for meg som har passert 30 med god margin er jo absurd lite. Det var til gjengjeld helbom. Generelt er det helt åpenbart noe ved meg som gjør at kun etnisk norske kvinner rygger før de vurderer så mye som en like, men jeg forstår det ikke. Resten av slekta har ikke det samme "problemet". Jeg ser ikke ut som et troll engang 😆 Anonymkode: 6e33b...a03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august #366 Del Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Men hvorfor godtar du å bli behandlet som et barn? Anonymkode: 13879...ebb Dette handler ikke om å bli behandlet som et barn. Vil du virkelig ikke ha en partner som bryr seg om deg og kan ta vare på deg også. Begynner å skjønne at noen ikke forstår hva et forhold og ekteskap er. Partnerene skal ta vare på hverandre, om en er i en vanskelig økonomisk situasjon så hjelper den andre, om en sliter med noe så er den andre en støttespiller. Høres ut som du vil ha et forhold der begge skal bidra helt likt, selv om den andre sliter så hjelper vi ikke. Ingen kan bry seg om den andre og passe på den. For å ta vare på partneren er som å behandle andre som barn ? Anonymkode: e03f0...161 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august #367 Del Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Men det er nettopp det - de fleste norske kvinner tjener egne penger. Anonymkode: 13879...ebb Ja det er klart, men de vil fortsatt ha noen med ambisjoner, høyere betalt og minst like høy utdannelse. Så det her om dagen på forumet at ei jente sa at det var uaktuelt om daten ikke tjente minst like mye som henne. Mange her vil bare ikke inrømme det. Anonymkode: e03f0...161 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august #368 Del Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (På 8.8.2024 den 0.15): Utenlandske damer har ikke like høye krav som norske damer. De ønsker seg bare en mann som kan ta vare på en. De kommer også fra dårligere kår enn det norske gjør. Jeg er kvinne selv. Anonymkode: 992c5...f7f Ønske seg en mann som kan ta vare på en? Det er voksne kvinner du mener? Anonymkode: 089c9...76a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august #369 Del Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Wow dette er som å si at alle gutter som vil ha deg bare gjør det for sex . hører du hvor dumt du høres ut?. Du tror ingen fra utlandet kan bli forelsket og elske noen? Trodde virkelig noen hadde blitt smartere her. Anonymkode: e03f0...161 Disse unge, vakre thai og filippinske kvinnene er sammen med sine kjekke, hvite og blåøyde kjønnhetsidealer. De er overhode ikke sammen med dem grunnet de økonomiske mulighetene det gir dem, deres barn og foreldre. Så dum jeg er. Anonymkode: d9039...72b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gammelsmurfen Skrevet 20. august #370 Del Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (På 7.8.2024 den 23.52): Ser stadig at menn er sammen med damer som er utenlandske. Hva er det som gjør at de ikke gidder å ha ei stabil dame fra Norge, og isteden tar med seg ei dame som kan hverken norsk eller ønsker å lære om kulturen her i Norge. Det gjelder alle type menn her i Norge, både norske, men også polske, pakistanere, somalere, arabere, afghanere og til å med øst- asiatiske menn! Det er ikke bra for integreringen. Det blir mer splittelser og generasjoner etter generasjoner med elendighet (hvis ungene gjør som foreldrene). Nordmenn med thaidamer har nok funket, men med andre etnisiteter som som tar seg konene fra hjemlandet så går det gærnt ofte. Anonymkode: bc8d7...57d Jeg elsker utenlandske damer, men få av de jeg ønsker et forhold til. Norske damer er "level" i personlighet og tankesett, ofte uhøytidelige med selvironi, blant annet. Nordiske damer er fantastiske, og det samme med nord-amerikanske, dvs USA og Kanada. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august #371 Del Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (18 minutter siden): «The delusion» her er at thaidama blir sammen med deg fordi du er hvit og har blå øyne. Nei. Det er ikke slik at unge thailkvinner drømmer om hvite, blåøyde menn fordi de er noe skjønnhetsideal. De drømmer om en mann som brødfør og gir økonomisk stabilitet det er vanskelig å oppnå. Du er ikke attraktiv fordi du er hvit, blåøyd, utdannelsen din. Du er et mål pga den økonomiske gevinsten. Eneste poenget du faktisk har er unngåelse av å være eneforsørger. Det er mindre skam med en hvit mann til å brødfø barnet enn ingen mann. Du lever i en illusjon. Men så lenge du trives med å være forsørger og ha en kvinne du vet bare er med deg fordi hun ønsket en forsørger, så er det jo helt fint😊 Anonymkode: d9039...72b Da lever du i den troen, skjønner du ikke har reist utenfor Europa. Du viser ingen forståelse av kultur, tankegang eller fakta. AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Disse unge, vakre thai og filippinske kvinnene er sammen med sine kjekke, hvite og blåøyde kjønnhetsidealer. De er overhode ikke sammen med dem grunnet de økonomiske mulighetene det gir dem, deres barn og foreldre. Så dum jeg er. Anonymkode: d9039...72b Hva prøver du å vise, jeg kan komme med samme eksempel i vesten. Er endel damer som er med en rik milliardær på grunn av penger. Ikke tro kvinner her er så mye annerledes. Anonymkode: e03f0...161 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gammelsmurfen Skrevet 20. august #372 Del Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Disse unge, vakre thai og filippinske kvinnene er sammen med sine kjekke, hvite og blåøyde kjønnhetsidealer. De er overhode ikke sammen med dem grunnet de økonomiske mulighetene det gir dem, deres barn og foreldre. Så dum jeg er. Anonymkode: d9039...72b Ulike kulturer, ulike valg av partner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august #373 Del Skrevet 20. august Han er så hvit, kjekk og blåøyd at de ikke klarer å ta blikket vekk fra han. De lengter etter å kunne gifte seg med han. ikke pga pengene og mulighetene det gir…nei nei nei. Pga at han er deres skjønnhetsideal må du vite! Anonymkode: d9039...72b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august #374 Del Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han er så hvit, kjekk og blåøyd at de ikke klarer å ta blikket vekk fra han. De lengter etter å kunne gifte seg med han. ikke pga pengene og mulighetene det gir…nei nei nei. Pga at han er deres skjønnhetsideal må du vite! Anonymkode: d9039...72b Du viser bare til de folkene som blir lurt av scammers. Finns sånne overallt. Men om du ikke vil forstå eller har fast bestemt på dette. Der er som å si at alle damer her i landet er golddiggers fordi et lite unntak er det. Så la meg spørre deg et spørsmål, om en dame blir sammen med noen fra tyrkia er det alltid på grunn av penger? Anonymkode: e03f0...161 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august #375 Del Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ja det er klart, men de vil fortsatt ha noen med ambisjoner, høyere betalt og minst like høy utdannelse. Så det her om dagen på forumet at ei jente sa at det var uaktuelt om daten ikke tjente minst like mye som henne. Mange her vil bare ikke inrømme det. Anonymkode: e03f0...161 Jeg har en mann som tjener 5000 mindre enn meg i måneden og har mye lavere utdanning. Kjenner flere sånne par. Anonymkode: 13879...ebb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august #376 Del Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Da lever du i den troen, skjønner du ikke har reist utenfor Europa. Du viser ingen forståelse av kultur, tankegang eller fakta. Hva prøver du å vise, jeg kan komme med samme eksempel i vesten. Er endel damer som er med en rik milliardær på grunn av penger. Ikke tro kvinner her er så mye annerledes. Anonymkode: e03f0...161 Jeg har jobbet i Thailand, Kina og Dubai. Jeg kan fint føre en samtale med hvem som helst. Du narrer ingen andre en deg selv. Du tror den søte thaidama snakker om deg som den kjekke farangen, mens det hun omtaler deg som til sine venninner er farang khii nok. Du lever i en illusjon. Men så lenge du trives så er det vel ok. Anonymkode: d9039...72b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august #377 Del Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du viser bare til de folkene som blir lurt av scammers. Finns sånne overallt. Men om du ikke vil forstå eller har fast bestemt på dette. Der er som å si at alle damer her i landet er golddiggers fordi et lite unntak er det. Så la meg spørre deg et spørsmål, om en dame blir sammen med noen fra tyrkia er det alltid på grunn av penger? Anonymkode: e03f0...161 Hvis mannen er 25 år og ser ut som en gresk gud, og dama er en dvask 50-åring - ja, absolutt!! Anonymkode: 13879...ebb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august #378 Del Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Han er så hvit, kjekk og blåøyd at de ikke klarer å ta blikket vekk fra han. De lengter etter å kunne gifte seg med han. ikke pga pengene og mulighetene det gir…nei nei nei. Pga at han er deres skjønnhetsideal må du vite! Anonymkode: d9039...72b Uansett så vil du bare ikke forstå. Du klarer ikke å forstå at damer der kan bli forelsket i menn på samme alder? Fordi det er mange på samme alder som finner seg kjærlighet der. Jeg er 33 år og hun 32 men det er vel ikke mulig i din tankegang. Anonymkode: e03f0...161 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august #379 Del Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Dette handler ikke om å bli behandlet som et barn. Vil du virkelig ikke ha en partner som bryr seg om deg og kan ta vare på deg også. Begynner å skjønne at noen ikke forstår hva et forhold og ekteskap er. Partnerene skal ta vare på hverandre, om en er i en vanskelig økonomisk situasjon så hjelper den andre, om en sliter med noe så er den andre en støttespiller. Høres ut som du vil ha et forhold der begge skal bidra helt likt, selv om den andre sliter så hjelper vi ikke. Ingen kan bry seg om den andre og passe på den. For å ta vare på partneren er som å behandle andre som barn ? Anonymkode: e03f0...161 Og dette klarer ikke norske menn? Reagerer på ordet ta vare på når temaet er utenlandske kvinner/menn. Da snakker vi som regel om kvinner som er lite selvstendige økonomisk og er avhengig av en mann for å klare seg. Håper du forstår forskjellen når vi snakker om å ønske en partner som kan ta vare på? Anonymkode: 089c9...76a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august #380 Del Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har jobbet i Thailand, Kina og Dubai. Jeg kan fint føre en samtale med hvem som helst. Du narrer ingen andre en deg selv. Du tror den søte thaidama snakker om deg som den kjekke farangen, mens det hun omtaler deg som til sine venninner er farang khii nok. Du lever i en illusjon. Men så lenge du trives så er det vel ok. Anonymkode: d9039...72b Jeg lever i en illusjon når jeg er på samme alder som kona. Javel men da gjør resten av alle i norge det å. Det er så mye fordommer her at det alltid er gammel man og ung fin dame. æsj får sånn rasisme her. Anonymkode: e03f0...161 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå