Gå til innhold

Hvorfor finner mange menn seg damer fra utlandet istedenfor norske?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Disse trådene er mine favoritter. Gøy å lese. Fy faen så rasistiske norske kvinner er!

Anonymkode: d807d...6fc

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke sant? Når vi er 35, er vi utgåtte og gamle. Har vi BMI over 22, er vi tjukke. Har vi hatt mer enn et par partnere før, er vi løse og ikke forholdsmateriale 🤣

Anonymkode: 13879...ebb

Her er ikke dette noe realitet men i Asia så er en dame for gammel til forhold når hun er 26 år og om hun er alene mor så vil ingen av de. Leftover women, jeg er selv sammen med ei som er 32 med datter. Så jeg er klar over dette, men for meg er det ikke noe problem og vil ha familie. Er 33 selv forresten.

Anonymkode: e03f0...161

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Disse trådene er mine favoritter. Gøy å lese. Fy faen så rasistiske norske kvinner er!

Kjempe gøy. Er de for dumme til å forstå det selv?

Anonymkode: 8e0bc...301

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Ikke sant? Når vi er 35, er vi utgåtte og gamle. Har vi BMI over 22, er vi tjukke. Har vi hatt mer enn et par partnere før, er vi løse og ikke forholdsmateriale 🤣

Så bestemmer dere at dette er noe som alle menn synes og føler, fordi at noen bare må generalisere og overdrive for å få frem et poeng. 🤣

Anonymkode: 57185...373

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Så bestemmer dere at dette er noe som alle menn synes og føler, fordi at noen bare må generalisere og overdrive for å få frem et poeng. 🤣

Anonymkode: 57185...373

Nei, eller noen gjør sikkert, slik noen menn sier alle vestlige kvinner hater menn bla bla.

Men generalisernde mennesker elsker å, ikke overraskende, påstå at alle andre tenker akkurat likt som dem. Sikkert fordi de tenker i generaliserende tendenser.

Anonymkode: f59bc...484

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker said:

Kjempe gøy. Er de for dumme til å forstå det selv?

Anonymkode: 8e0bc...301

Ja, det trur jeg faktisk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ja, det trur jeg faktisk.

Dereer generaliserende, som er det å være dum. Rasister er også dumme, for det er også generalisering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.8.2024 den 0.15):

Utenlandske damer har ikke like høye krav som norske damer. De ønsker seg bare en mann som kan ta vare på en. De kommer også fra dårligere kår enn det norske gjør. 

Jeg er kvinne selv.

Anonymkode: 992c5...f7f

Snakker du ut i fra deg selv, eller er det bare alle andre norske damer som er for kravstore?

Anonymkode: f9e2e...04b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Siden tråden stiller et veldig vidt spørsmål om menn som finner seg utenlandske kvinner, er det verd å minne om å ikke låse seg helt fast i stigma om at det kun er fordi de ikke har sjans på norske damer og velger å utnytte fattige kvinner fra øst-asia i stedet.

Det handler ikke nødvendigvis om likestilling heller. 

Men det er mange forumdebattanter som er oppsatt på å tvinge alle diskusjonene inn i disse banale sporene. 

Jeg tipper det er et mindretall som passer til disse beskrivelsene. 

"Utenlandsk" betyr jo faktisk alt annet norsk. Mao inkl svensk, dansk... De fleste menn som er med utenlandske kvinner er nok det på grunn av kjærlighet. Hvis man først blir bedt om å begrunne dette, så er det ikke sikkert at norske kvinner liker svarene, men det er jo også fordi man blir bedt om å generalisere. Men det er jo interessant at mange lander på ganske like karakteristikker av kjølige, overfladiske kvinner med lav interesse for å dele av seg selv i et forhold. 

At det er et samfusproblem at man dater utenlandske kvinner...? Vel... 

Anonymkode: 8dcc5...6cc

Det er jo folk bare et par poster rett over her som snakker om vestlige kvinner som en motsetning til "utenlandske" kvinner. Forstå det den som kan. De fleste vestlige kvinner er jo faktisk utenlandske, men de er ikke fra hverken Thailand eller Filippinene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

knooters skrev (11 minutter siden):

Det er jo folk bare et par poster rett over her som snakker om vestlige kvinner som en motsetning til "utenlandske" kvinner. Forstå det den som kan. De fleste vestlige kvinner er jo faktisk utenlandske, men de er ikke fra hverken Thailand eller Filippinene.

Ja, tenkte på det ista, også fordi jeg ofte ikke nevner ordet vestlig til vanlig, så hva sier jeg? Bruker å si Norge, Skandinavia kanskje, ellers nevner jeg andre land. Ikke at jeg tenker alle innenfor samme landegrense er like, men personlig syns jeg ikke vestlig er noen fin pekepinn på kultur da det er en ekstremt stor gruppe med land, hvor vi har kulturforskjeller, foruten at vi kan være like folk fra andre land på tross av det, men ikke bare de fra vestlige land?

Føler egentlig det er litt rasist å være for opphengt i vestlig, egentlig alle folk som er opphengt i at noen kun kan være med sin genetikk eller at alle fra den genetikken er SÅNN, for hvite er ikke alene om det. Mange rasister i verden. Ikke at folk er nødt til å like absolutt alle romantisk og sexuelt for å unngå å være rasist, eller ikke kan være med noen fra samme etnisitet, men ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Vi vet hvorfor. Dere ønsker å få en mamma, ikke en kone (og helst ikke gifte dere heller). En mamma som har full jobb, betaler regninger, men som også varter dere opp som et lite barn - lager mat til dere, duller og daller, stryker dere medhårs uansett, vasker skitne boksere etter dere. Samtidig skal dama være underdanig, stille opp på sex når DERE vil, og se smashing ut hele tiden. Selvfølgelig bryr ikke voksne vestlige kvinner seg om babymenn. Vi finner oss menn som ønsker å være partner, ikke lillegutt. At vi da må til ett av nabolandene, er ikke akkurat et problem.

Ikke meg du svarte. Dette kjenner jeg meg ikke igjen i i det hele tatt. Jeg har et barn fra før, og må derfor ty til nettdating ettersom jeg er lite ute og møter folk. Jeg er etnisk norsk, og innehar de fleste egenskapene moderne kvinner etterspør. Etnisk norske kvinner liker meg ikke på appene, mens en god del andre europeere og asiatere gjør.

Jeg dater ikke utenlandske kvinner fordi jeg søker noe annet enn norske kvinner i prinsippet, og jeg opplever at forventningene til meg er de samme som norske kvinner sier å ha til menn. Jeg stiller opp minst 50% på alt, og er like opptatt av å gi som å få. Jeg vet ikke om det er utseendet eller barn fra før som skremmer de norske kvinnene, men det har ingenting med stereotypiske, dårlige mannlige egenskaper å gjøre.

Anonymkode: 6e33b...a03

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ikke meg du svarte. Dette kjenner jeg meg ikke igjen i i det hele tatt. Jeg har et barn fra før, og må derfor ty til nettdating ettersom jeg er lite ute og møter folk. Jeg er etnisk norsk, og innehar de fleste egenskapene moderne kvinner etterspør. Etnisk norske kvinner liker meg ikke på appene, mens en god del andre europeere og asiatere gjør.

Jeg dater ikke utenlandske kvinner fordi jeg søker noe annet enn norske kvinner i prinsippet, og jeg opplever at forventningene til meg er de samme som norske kvinner sier å ha til menn. Jeg stiller opp minst 50% på alt, og er like opptatt av å gi som å få. Jeg vet ikke om det er utseendet eller barn fra før som skremmer de norske kvinnene, men det har ingenting med stereotypiske, dårlige mannlige egenskaper å gjøre.

Nettdating har et stort overvekt av menn, Tinder viser til 75% menn. Dermed så er det ganske så rigges hvem som har det lett og vanskelig. Men jeg er enig med deg , derfor jeg også begynte å se etter andre muligheter. Om markedet her er ræva så finner man andre steder.

jeg angrer ikke , asiatiske kulturer har også mye mer familie fokus som jeg liker og damene der viser veldig mye kjærlighet og tar vare på mennene. Dessuten er de mye mer trofaste og lojale. Så bare å finne seg den de trives med

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Nettdating har et stort overvekt av menn, Tinder viser til 75% menn. Dermed så er det ganske så rigges hvem som har det lett og vanskelig. Men jeg er enig med deg , derfor jeg også begynte å se etter andre muligheter. Om markedet her er ræva så finner man andre steder.

jeg angrer ikke , asiatiske kulturer har også mye mer familie fokus som jeg liker og damene der viser veldig mye kjærlighet og tar vare på mennene. Dessuten er de mye mer trofaste og lojale. Så bare å finne seg den de trives med

Hvorfor må du tas vare på? Du er ikke et barn. Ikke pålegg kona unødvendige omsorgsoppgaver. Og hvordan vet du at utenlandske kvinner er mer trofaste? Har du sett statistikk på det? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Men det oppstår jo ikke kjærlighet bare fordi en mann og en kvinnne(tar bare et hetero eksempel) møtes og på papiret i 50/50 ønske, kan rydde, lignende livstil ønsker rundt barn osv er der?

Hva med felles humor? Tilfeldig attraksjon i å elske øynene til den du er glad i litt mer en alle andres? Smil om munnen når du tenker på dem? Sånnt vokser ikke på trær og jeg får en følelse av at mange glemmer at det ikke er en hverdagslig at det oppstår bare fordi vi møter noen? Hvor mange møter vi ikke uten å føle noen tiltrekkning? For meg er deg de fleste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Men det oppstår jo ikke kjærlighet bare fordi en mann og en kvinnne(tar bare et hetero eksempel) møtes og på papiret i 50/50 ønske, kan rydde, lignende livstil ønsker rundt barn osv er der?

Hva med felles humor? Tilfeldig attraksjon i å elske øynene til den du er glad i litt mer en alle andres? Smil om munnen når du tenker på dem? Sånnt vokser ikke på trær og jeg får en følelse av at mange glemmer at det ikke er en hverdagslig at det oppstår bare fordi vi møter noen? Hvor mange møter vi ikke uten å føle noen tiltrekkning? For meg er deg de fleste. 

Dette. Det samme gjelder kvinner. Det hjelper ikke å ha fint utseende og være snill, hvis mannen ikke er tiltrukket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Selvsagt ikke. Jeg har vært singel en god stund da det ikke har vært full klaff med noen igjen enda. Eneste forskjell på norske og utenlandske kvinner for min del er at førstnevnte overhodet ikke vil ha kontakt med akkurat meg, mens en god del av sistnevnte er villige til å snakke og kanskje møtes for å se om det kan være noe der. Vanskeligere er det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Selvsagt ikke. Jeg har vært singel en god stund da det ikke har vært full klaff med noen igjen enda. Eneste forskjell på norske og utenlandske kvinner for min del er at førstnevnte overhodet ikke vil ha kontakt med akkurat meg, mens en god del av sistnevnte er villige til å snakke og kanskje møtes for å se om det kan være noe der. Vanskeligere er det ikke.

Beklager på vegne av oss norske 😅 Livet er jo veldig tilfeldig, men skjønner det er er ganske klart mønster om du ikke har klart å komme i kontakt med en eneste norske kvinne. 

Har ikke kontakt med noen menn akkurat nå, så kan ikke for øyeblikket tale imot at vi er så alvorlig omgjengelig 😂 Men mange er da. Har derimot hørt og føler selv at jeg ønsker å møte noen naturlig, å er ikke åpen for masse dater. Vil bli kjennt med folk som normalt og date en den dagen jeg tilfeldigvis er forelsket i noen samtidig som han også er det i meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Hvorfor må du tas vare på? Du er ikke et barn. Ikke pålegg kona unødvendige omsorgsoppgaver. Og hvordan vet du at utenlandske kvinner er mer trofaste? Har du sett statistikk på det? 

Hvorfor vil damer ha en mann som har god jobb og bra betalt ? Helt samme spørsmål , det kommer fra biologien. Vi vil begge ta vare på hverandre.

fordi statestikken på det viser det, det andre er at i kulturen til Filippinene som jeg vet om så står ekteskapet mye sterkere enn her, det er en stor skam å skilles, det er forresten ulovlig å skilles i Filippinene. Det er også en stor skam å være alenemor der. Dette er en del sv kulturen, man skilles ikke fordi kvinnen plutselig ikke har følelser lenger og vil ha en annen. Det blir tatt mer ansvar på dette feltet.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Jeg pålegger ingen ting , hun gjør det av seg selv og det er endel av kulturen i resten av verden utenfor den vestlige boblen. Det er en måte å vise kjærlighet, samme som hun ber meg massere henne hver kveld. Jeg gjør det for at hun skal ha det bra.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke kvinner fra alle land like bra?

Tror norske kvinner skal være forsiktig med å heve seg over andre nasjonaliteter.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...