AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #321 Del Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei, dessverre. Hvorfor tror du det har vært sak om at flere menn leverte sine mishandlede, thailandske koner på krisesenteret når de var "ferdig å leke med dem"? Tror du virkelig at alle norske menn som henter koner fra utlandet, er snille og likestilte? https://www.nrk.no/norge/_-utenlandske-kvinner-holder-ut-volden-for-a-bli-i-norge-1.13181170 https://inyheter.no/10/07/2023/er-det-slik-at-voldelige-norske-menn-serieimporterer-utenlandske-kvinner/ https://www.nrk.no/norge/utenlandske-koner-mishandles-1.516756 https://www.nrk.no/vestland/nektes-a-hente-utenlandske-koner-1.9526032 https://amnesty.no/brud-til-bruk-og-kast https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/01VPg/21-aars-fengsel-for-dobbeltdrapet-i-kirkenes https://www.nrk.no/vestfoldogtelemark/utenlandske-kvinner-leveres-pa-dora-1.14744185 "En ganske snill mann" hele gjengen, dette ... Anonymkode: 13879...ebb Og med dette er du overbevist om at alle menn er slik. Du er redd menn, du forakter menn og alt de gjør, du klarer deg helt fint alene, for ingen mann er bra nok. Og det må du bare gjøre. Fyll hodet ditt med beviser for det synet du har formet deg. Det går nok deg vel, trygt og godt alene. Som selvsagt er mye bedre enn å være i et forhold med en mann som virkelig ikke er bra. Anonymkode: 7a1e4...3b2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #322 Del Skrevet 20. august 2024 4 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke nå lenger. Men jeg hadde det da jeg som ung, utenlandsk dame var gift med en norsk mann som var en del eldre og hentet en ung kone fra utlandet i stedet for å "ta til takke med feite norske feminister", som han sa. Kontrollerende, utro, voldelig og urimelig. Behandlet meg som tjener og hore i ett, stilte høye krav til utseendet, og så måtte jeg selvfølgelig bidra økonomisk. Har snakket med andre damer fra Thailand, Filippinene, Russland, som har samme erfaringer som meg. Vi er alle skilt fra disse mennene i dag. Anonymkode: 13879...ebb At du har truffet mange fra Russland som har latt seg kapre av norske tapere for å være husmor, tviler jeg egentlig på. Men ok, høres ut som du har kommet i kontakt med de du nevner nettopp fordi dere har lidd samme skjebne da.. Skal man først bruke egen erfaring til å etablere generelle sannheter, så hva med dette: I min nærmeste krets er jeg og to andre menn sammen med kvinner fra utlandet. Alle fra forskjellige land (USA, Nepal, Baltikum). Tar jeg med en tidligere kollega som er gift med en svenske, så er vi 4. Alle har ganske høyt betalte jobber og har utdannelse. Alle (unntatt han med svensken) bor for seg selv, har det pent i huset/leilgh og alltid strøkent. Vi liker alle mat (og vin) og lager mye mat. Ingen av oss identifiserer oss som mannebabyer siden vi klarer oss supert på egenhånd. Det er ikke noe stress med å flytte sammen, men det kommer sikkert til å skje. Men det er ingen her som er desperate etter hushjelp. (NB: jeg har også norsk/norske par som venner) Alle disse norske kvinnene som gnåler over mannebabyer.. Jeg vet ikke hvor de finner dem, eller om det er det eneste de har sjans på... Anonymkode: 8dcc5...6cc 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #323 Del Skrevet 20. august 2024 De er kobtrollfriker de fleste. Eller klarer ikke skjerpe seg så de får en norsk dame. Sånn er det iallefall med -de fleste- jeg vet om i sånne forhold. Anonymkode: 27b66...bda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #324 Del Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Og med dette er du overbevist om at alle menn er slik. Du er redd menn, du forakter menn og alt de gjør, du klarer deg helt fint alene, for ingen mann er bra nok. Og det må du bare gjøre. Fyll hodet ditt med beviser for det synet du har formet deg. Det går nok deg vel, trygt og godt alene. Som selvsagt er mye bedre enn å være i et forhold med en mann som virkelig ikke er bra. Anonymkode: 7a1e4...3b2 Nei da, jeg er godt gift. Har ikke vært så lenge alene om gangen i løpet av livet. Lever i et godt og trygt forhold med en likestilt, snill mann. Som ikke valgte meg fordi jeg er fra utlandet, men fordi han elsket meg. Men mannen er altså fra et annet nordisk land. Anonymkode: 13879...ebb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #325 Del Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): De er kobtrollfriker de fleste. Eller klarer ikke skjerpe seg så de får en norsk dame. Sånn er det iallefall med -de fleste- jeg vet om i sånne forhold. Anonymkode: 27b66...bda Min eks var ekstremt sjalu og kontrollerende. Samtidig som han var utro selv. Anonymkode: 13879...ebb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #326 Del Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): At du har truffet mange fra Russland som har latt seg kapre av norske tapere for å være husmor, tviler jeg egentlig på. Men ok, høres ut som du har kommet i kontakt med de du nevner nettopp fordi dere har lidd samme skjebne da.. Skal man først bruke egen erfaring til å etablere generelle sannheter, så hva med dette: I min nærmeste krets er jeg og to andre menn sammen med kvinner fra utlandet. Alle fra forskjellige land (USA, Nepal, Baltikum). Tar jeg med en tidligere kollega som er gift med en svenske, så er vi 4. Alle har ganske høyt betalte jobber og har utdannelse. Alle (unntatt han med svensken) bor for seg selv, har det pent i huset/leilgh og alltid strøkent. Vi liker alle mat (og vin) og lager mye mat. Ingen av oss identifiserer oss som mannebabyer siden vi klarer oss supert på egenhånd. Det er ikke noe stress med å flytte sammen, men det kommer sikkert til å skje. Men det er ingen her som er desperate etter hushjelp. (NB: jeg har også norsk/norske par som venner) Alle disse norske kvinnene som gnåler over mannebabyer.. Jeg vet ikke hvor de finner dem, eller om det er det eneste de har sjans på... Anonymkode: 8dcc5...6cc 1. Jeg er ikke norsk. 2. Det er ofte slike menn som leter etter "damer med tradisjonelle verdier" (les: vaskehjelp, kokk og hore i ett). 3. Det er også en av grunnene til at jeg valgte en annen mann enn norsk - dere vil ikke være samboere eller gifte dere. Mest mulig frihet, lek og døra på gløtt. "Søndagskjæreste". Forhold der man må dele hverdagen sammen, takler mange ikke. For øvrig er det ikke dere TS snakker om. Jevngamle kvinner fra land uten ekstrem fattigdom er ikke målgruppa for skeptiske holdninger. Anonymkode: 13879...ebb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #327 Del Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei da, jeg er godt gift. Har ikke vært så lenge alene om gangen i løpet av livet. Lever i et godt og trygt forhold med en likestilt, snill mann. Som ikke valgte meg fordi jeg er fra utlandet, men fordi han elsket meg. Men mannen er altså fra et annet nordisk land. Anonymkode: 13879...ebb Så hvorfor bruke tiden på å hate menn? Jammen mye rart her Anonymkode: 7a1e4...3b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #328 Del Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 1. Jeg er ikke norsk. 2. Det er ofte slike menn som leter etter "damer med tradisjonelle verdier" (les: vaskehjelp, kokk og hore i ett). 3. Det er også en av grunnene til at jeg valgte en annen mann enn norsk - dere vil ikke være samboere eller gifte dere. Mest mulig frihet, lek og døra på gløtt. "Søndagskjæreste". Forhold der man må dele hverdagen sammen, takler mange ikke. For øvrig er det ikke dere TS snakker om. Jevngamle kvinner fra land uten ekstrem fattigdom er ikke målgruppa for skeptiske holdninger. Anonymkode: 13879...ebb 3. tråden handler ikke om deg men om Norske men som finner seg utenlandsk dame. Anonymkode: 27b66...bda 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #329 Del Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): 3. tråden handler ikke om deg men om Norske men som finner seg utenlandsk dame. Anonymkode: 27b66...bda Og jeg er utenlandsk dame som var gift med en norsk mann. Anonymkode: 13879...ebb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #330 Del Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er mye sannhet i det du sier her om hvordan vestlige kvinner omtaler den vestlige mannen. Vi er så mye negativt i deres øyne, vi holder rett og slett ikke mål. Jeg synes det er veldig rart at vi som ikke er bra nok for den i utgangspunktet, bare blir enda verre i deres øyne når vi finner en utenlandsk kvinne. Jeg vil jo ikke være alene, føler meg bra nok som jeg er og føler jeg har mye kjærlighet å gi. Men her har jeg ikke sjans. Jeg er introvert og litt sjenert. Jeg er fasit på gjennomsnittsmannen hva gjelder utseende og arbeid. Jeg er ikke noe for en vestlig kvinne, og det har jeg med tiden falt til ro med. Anonymkode: 7a1e4...3b2 Du har ikke lagt merke til hvor mye menn klager over kvinner? Menn trakkaserer oss over hver minste ting, som å være glad. Dere har som gruppe MYE mindre takt når det kommer til det emosjonelle liv og hvordan forstå andre. Som virkelig utsetter mange kvinner fysisk og psykisk. Sier ikke kvinner er uskyldige. Så ironisk. Kvinner klager, men det gjør menn også. Bittre menn har alene lagd en super dyster dating samtale verden over de siste årene, hvor mange snakker om kvinner burde være fri! Som er katastrofalt og turn off. Bare ordet vestlig er sinnsykt kvalmt, hører aldri det ordet i en normal setting. Bestandig i munnen på en bitter eller rasistisk mann. Å jeg liker introverte menn og du har desverre blitt hjernevasket av noen uten evne til å se variasjonen i hverdagslivet. Ikke tro på alt du leser, ikke tro på at alt er forbi om du ikke får napp på tinder. Kjærlighet er et samspill som må få gro, å det er så tilfeldig og komplisert, at det kan ikke forenkles og puttes i en boks med ekstremisme. Så plis, senk skuldrene dine, gå ut der å vær en sjenert mann, prøv å stille deg i situasjoner hvor du kan møte noen igjen og igjen over tid. Vanskelig jeg vet. Forstår heller ikke hvorfor det skal være så lett å være en sjenert mann i utlandet. Norge har en usosial kultur da, så det kan ha en viss endring. Jeg liker også tanken på en romanse i utlandet, så dømmer ikke det, bare gir ideen litt motstand i fornuftens navn. Anonymkode: f59bc...484 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #331 Del Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Du har ikke lagt merke til hvor mye menn klager over kvinner? Menn trakkaserer oss over hver minste ting, som å være glad. Dere har som gruppe MYE mindre takt når det kommer til det emosjonelle liv og hvordan forstå andre. Som virkelig utsetter mange kvinner fysisk og psykisk. Sier ikke kvinner er uskyldige. Så ironisk. Kvinner klager, men det gjør menn også. Bittre menn har alene lagd en super dyster dating samtale verden over de siste årene, hvor mange snakker om kvinner burde være fri! Som er katastrofalt og turn off. Bare ordet vestlig er sinnsykt kvalmt, hører aldri det ordet i en normal setting. Bestandig i munnen på en bitter eller rasistisk mann. Å jeg liker introverte menn og du har desverre blitt hjernevasket av noen uten evne til å se variasjonen i hverdagslivet. Ikke tro på alt du leser, ikke tro på at alt er forbi om du ikke får napp på tinder. Kjærlighet er et samspill som må få gro, å det er så tilfeldig og komplisert, at det kan ikke forenkles og puttes i en boks med ekstremisme. Så plis, senk skuldrene dine, gå ut der å vær en sjenert mann, prøv å stille deg i situasjoner hvor du kan møte noen igjen og igjen over tid. Vanskelig jeg vet. Forstår heller ikke hvorfor det skal være så lett å være en sjenert mann i utlandet. Norge har en usosial kultur da, så det kan ha en viss endring. Jeg liker også tanken på en romanse i utlandet, så dømmer ikke det, bare gir ideen litt motstand i fornuftens navn. Anonymkode: f59bc...484 Ikke sant? Når vi er 35, er vi utgåtte og gamle. Har vi BMI over 22, er vi tjukke. Har vi hatt mer enn et par partnere før, er vi løse og ikke forholdsmateriale 🤣 Anonymkode: 13879...ebb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #332 Del Skrevet 20. august 2024 Enkelte norske kvinner er fulle av fordommer og føler seg truet av asiatiske damer. For asiatiske damer er familien sentrum for sosiale relasjoner og personlig identitet. Dette innebærer en sterk respekt for eldre, et sterkt ansvar for familiens velvære, og en vilje til å prioritere familiens og ektemannens behov over individuelle ønsker. Familiebånd og respekt for tradisjoner er ofte svært viktige. I motsetning til "sterke" og "selvstendige" norske kvinner. 😂 Anonymkode: 9ecea...263 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #333 Del Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Enkelte norske kvinner er fulle av fordommer og føler seg truet av asiatiske damer. For asiatiske damer er familien sentrum for sosiale relasjoner og personlig identitet. Dette innebærer en sterk respekt for eldre, et sterkt ansvar for familiens velvære, og en vilje til å prioritere familiens og ektemannens behov over individuelle ønsker. Familiebånd og respekt for tradisjoner er ofte svært viktige. I motsetning til "sterke" og "selvstendige" norske kvinner. 😂 Anonymkode: 9ecea...263 Ville du prioritert konas, ansvar for eldre og familiens velvære over dine individuelle behov, eller tenker du liksom det er en kvinneoppgave? Anonymkode: c92ce...22e 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #334 Del Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ville du prioritert konas, ansvar for eldre og familiens velvære over dine individuelle behov, eller tenker du liksom det er en kvinneoppgave? Anonymkode: c92ce...22e Hvis du ikke ville gjort det selv samtidig som du synes dama di skal gjøre det, forklarer det hvorfor du ikke lykkes på partnermarkedet i Norge, i hvert fall. Anonymkode: c92ce...22e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #335 Del Skrevet 20. august 2024 42 minutter siden, AnonymBruker said: 1. Jeg er ikke norsk. Det har vi alle fått med oss. Men tråden handler ikke om deg. 2. Det er ofte slike menn som leter etter "damer med tradisjonelle verdier" (les: vaskehjelp, kokk og hore i ett). Jeg vet ikke hva du svarer på her, men det fremstår veldig fordomsfullt og farget utelukkende av dine egne erfaringer. Tradisjonelle verdier kan bety så mye. Det kan også bety at man ønsker et forhold hvor begge elsker og respekterer hverandre, vil gifte seg og være trofaste (noe som jeg oppfatter at du selv forfekter for din egen del) 3. Det er også en av grunnene til at jeg valgte en annen mann enn norsk - dere vil ikke være samboere eller gifte dere. Mest mulig frihet, lek og døra på gløtt. "Søndagskjæreste". Forhold der man må dele hverdagen sammen, takler mange ikke. Fint om du gidder å lese innleggene du svarer på skikkelig. Jeg skriver faktisk av den ene allerede er gift og bor sammen og de andre sikkert også kommer til å gjøre det. Om det spiller noen rolle for deg har jeg og min kjæreste allerede begynt å snakke om å flytt sammen. Men vi har ikke dårlig tid. For øvrig er det ikke dere TS snakker om. Jevngamle kvinner fra land uten ekstrem fattigdom er ikke målgruppa for skeptiske holdninger. Jeg foreslår at du leser HI om igjen. TS adressserer ikke fattige damer spesifikt. Anonymkode: 13879...ebb Se kommentarer... Anonymkode: 8dcc5...6cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #336 Del Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): 1. Jeg er ikke norsk. 2. Det er ofte slike menn som leter etter "damer med tradisjonelle verdier" (les: vaskehjelp, kokk og hore i ett). 3. Det er også en av grunnene til at jeg valgte en annen mann enn norsk - dere vil ikke være samboere eller gifte dere. Mest mulig frihet, lek og døra på gløtt. "Søndagskjæreste". Forhold der man må dele hverdagen sammen, takler mange ikke. For øvrig er det ikke dere TS snakker om. Jevngamle kvinner fra land uten ekstrem fattigdom er ikke målgruppa for skeptiske holdninger. Anonymkode: 13879...ebb Har sett tilfeller av det samme skje, men det er mye mer her også. Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, for jeg ser mest av søndagskjæreste og perversiteter gå hardest utover de som dater 45+ Og noe jeg har sett bekjente av foreldrene mine oppleve og utøve. For da er man kanskje litt mer ferdig med å etablere seg? Og alle de involverte hadde barn fra før. Har ikke datet noe som 30 enda, men i tenårene og 20 årene, selv om livet, jeg, andre, ikke er perfekte og drama skjer, så har det vært mange fine gutter og menn for meg og mine jevnaldrende jenter/kvinner. Og guttene/mennene har ikke vært alene om å skape problemene, de gangene det har vært noen. (Men vet noen sliter med situationship og diverse) Jeg har vært samboer fra tenårene til nylig tid, med norsk jevnaldrende mann. Han har ingen interesse av det tradisjonell greiene, han er en fin mann, som vil ha genuin kjærlighet. Vet ikke om han vil gifte seg, men samboer liker han å være. Tror egentlig en av grunnene til at mange ikke flytter sammen er fordi så mange har lav terskel for å menge seg med noen de ikke egentlig liker og er glad i, men nyter å ha sex med. Så om en har større krav til hvem en bruker tid med, og prøver så godt en kan å luke bort dem som ikke føler annet enn et ønske om tilgang på sex, så er det mulig å finne kjærlighet en dag. Men det krever tålmodighet og en god dose flaks. Også tålmodighet av det å måtte lukke døra i mange kåte fjes, som bare tilbyr støy i jakten. Kan ikke de som kun søker sex slutte å plage serriøse folk? De er problemet i at så mange ikke finner den de passer med, de bare sluker tid og oppmerksomhet. Anonymkode: f59bc...484 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #337 Del Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Enkelte norske kvinner er fulle av fordommer og føler seg truet av asiatiske damer. For asiatiske damer er familien sentrum for sosiale relasjoner og personlig identitet. Dette innebærer en sterk respekt for eldre, et sterkt ansvar for familiens velvære, og en vilje til å prioritere familiens og ektemannens behov over individuelle ønsker. Familiebånd og respekt for tradisjoner er ofte svært viktige. I motsetning til "sterke" og "selvstendige" norske kvinner. 😂 Anonymkode: 9ecea...263 Nettopp - de neglisjerer egne behov og lever for mannens skyld. Hvorfor vil ikke menn gjøre det samme? Og hvorfor vil dere ha svake, uselvstendige kvinner? Anonymkode: 13879...ebb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #338 Del Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Se kommentarer... Anonymkode: 8dcc5...6cc Har ikke dårlig tid = vil pule og leke i flere år i tilfellet noe bedre dukker opp. Anonymkode: 13879...ebb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #339 Del Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Har sett tilfeller av det samme skje, men det er mye mer her også. Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, for jeg ser mest av søndagskjæreste og perversiteter gå hardest utover de som dater 45+ Og noe jeg har sett bekjente av foreldrene mine oppleve og utøve. For da er man kanskje litt mer ferdig med å etablere seg? Og alle de involverte hadde barn fra før. Har ikke datet noe som 30 enda, men i tenårene og 20 årene, selv om livet, jeg, andre, ikke er perfekte og drama skjer, så har det vært mange fine gutter og menn for meg og mine jevnaldrende jenter/kvinner. Og guttene/mennene har ikke vært alene om å skape problemene, de gangene det har vært noen. (Men vet noen sliter med situationship og diverse) Jeg har vært samboer fra tenårene til nylig tid, med norsk jevnaldrende mann. Han har ingen interesse av det tradisjonell greiene, han er en fin mann, som vil ha genuin kjærlighet. Vet ikke om han vil gifte seg, men samboer liker han å være. Tror egentlig en av grunnene til at mange ikke flytter sammen er fordi så mange har lav terskel for å menge seg med noen de ikke egentlig liker og er glad i, men nyter å ha sex med. Så om en har større krav til hvem en bruker tid med, og prøver så godt en kan å luke bort dem som ikke føler annet enn et ønske om tilgang på sex, så er det mulig å finne kjærlighet en dag. Men det krever tålmodighet og en god dose flaks. Også tålmodighet av det å måtte lukke døra i mange kåte fjes, som bare tilbyr støy i jakten. Kan ikke de som kun søker sex slutte å plage serriøse folk? De er problemet i at så mange ikke finner den de passer med, de bare sluker tid og oppmerksomhet. Anonymkode: f59bc...484 Nettopp. De ønsker seg ei dame de kan pule på og ha de hyggelig med, mens problemer og hverdagen må dama ta alene. Anonymkode: 13879...ebb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #340 Del Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi vet hvorfor. Dere ønsker å få en mamma, ikke en kone (og helst ikke gifte dere heller). En mamma som har full jobb, betaler regninger, men som også varter dere opp som et lite barn - lager mat til dere, duller og daller, stryker dere medhårs uansett, vasker skitne boksere etter dere. Samtidig skal dama være underdanig, stille opp på sex når DERE vil, og se smashing ut hele tiden. Selvfølgelig bryr ikke voksne vestlige kvinner seg om babymenn. Vi finner oss menn som ønsker å være partner, ikke lillegutt. At vi da må til ett av nabolandene, er ikke akkurat et problem. Anonymkode: 13879...ebb Bare så du vet det så er ikke utenlandske damer underdanig. Men det er selvsagt en annen mer familieorientert kultur som mange blir tiltrukket av. Det at man liker at dama tar seg av deg og bryr seg er ikke noe annet biologisk enn at damer fortsatt vil ha en mann som forsørger dem, vil at de skal ha en høyere lønn og status. uansett er det mange som finner kjærligheten utenfor denne sannkassen her og da får du godt dra ut selv om det er det du vil. Anonymkode: e03f0...161 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå