Gå til innhold

Hvorfor finner mange menn seg damer fra utlandet istedenfor norske?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 14.8.2024 den 1.00):

Norske kvinner er bare bitre fordi asiatiske kvinner er mer attraktive enn dem selv. De er lavere, tynnere, mer feminine og ser yngre ut.

Anonymkode: bc2ac...09d

I tillegg er de mer familiekjær, flinkere til å lage mat og egoen deres tar ikke skade av litt husarbeid.

Norske kvinner er usikre og vet ikke hva de egentlig vil ha.

Jeg rører ikke i ei norsk kvinne med en ildtang engang!

Anonymkode: 9ecea...263

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser at det er mange damer som vil at menn som finner kjærligheten i utlandet skal skammes for det og bare hater. Det er en veldig dobbelstandard her på forumene. Når en dame finner en mann fra utlandet så er det en helt annen stemmning og kommentarer enn når en mann finner kjærligheten i utlandet.

Anonymkode: e03f0...161

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ser at det er mange damer som vil at menn som finner kjærligheten i utlandet skal skammes for det og bare hater. Det er en veldig dobbelstandard her på forumene. Når en dame finner en mann fra utlandet så er det en helt annen stemmning og kommentarer enn når en mann finner kjærligheten i utlandet.

Ikke sant.. Jeg lurer på om disse norske kvinnene også mener at menn som gifter seg med en spansk, fransk eller amerikansk dame også skal skamme seg, eller hvor går grensen. 5000 km lengre vest? Sør? Latterlig hele greia.

I andre land hvor befolkningen er mer mixed er det ingen som bryr seg om mannen/kona di er kinesisk eller av fransk/brasiliansk avstamning. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bari skrev (11 minutter siden):

Ikke sant.. Jeg lurer på om disse norske kvinnene også mener at menn som gifter seg med en spansk, fransk eller amerikansk dame også skal skamme seg, eller hvor går grensen. 5000 km lengre vest? Sør? Latterlig hele greia.

I andre land hvor befolkningen er mer mixed er det ingen som bryr seg om mannen/kona di er kinesisk eller av fransk/brasiliansk avstamning. 

Det handler ikke om landet hun er fra, men at hun antagelig kommer fra fattigdom og om hun hadde hatt andre muligheter, aldri hadde valgt han.

Anonymkode: 05788...bb5

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det handler ikke om landet hun er fra, men at hun antagelig kommer fra fattigdom og om hun hadde hatt andre muligheter, aldri hadde valgt han.

Det er flere utenlandske personer som er gift med norske kvinner og menn som ikke kommer fra fattige kår. Hvor har du det fra at de må være fattige for å gifte seg med en nordmann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bari skrev (6 minutter siden):

Det er flere utenlandske personer som er gift med norske kvinner og menn som ikke kommer fra fattige kår. Hvor har du det fra at de må være fattige for å gifte seg med en nordmann?

Det er kun de norske kvinner reagerer på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

De gjør det samme i USA, mange som ikke velger en mann om han ikke har en viss inntekt som gjerne 100.000 dollar. 

Inntekt er en viktig del av livet og uansett om du ikke vil at det skal være det har det betydning og damer ser det positivt og attraktivt om han har god utdannelse og lønn å bidra med.

Pluss med den logikken så er det dårlig om en mann velgeren dame om han hadde hatt andre bedre muligheter ikke hadde valgt henne. 

Jeg kan være enig med deg om det er 20 - 40 års aldersforskjell som bare blir valgt på grunn av penger. Det er ikke det beste , men det er så mange som skammer menn her bare fordi vi vil finne kjærlighet generelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er det jo ikke, det er jo bare å se på denne tråden. Den handler ikke kun om kvinner som kommer fra fattige kår, men om utenlandske kvinner generelt.

Anonymkode: 57185...373

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Så de reagerer på det og vil at vi ikke kan ha kjærlighet fra alle land som er fattige som er 90% av verden. Samtidig så har jeg aldri sett damer reagere på dette om en dame fant en kjærlighet fra samme land.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste tilfeller jeg kjenner til handler det mest om omstendigheter. En jobbet eller studerte i samme by, var fra forskjellige steder og plutselig hadde man en "utenlandsk" partner. 

Så kommer en nok ikke heller unna at en som gjennomsnittlig norsk mann antagelig har en relativt sett høyere "kurs" utenfor landegrensene enn innenfor. Det handler nok om at nordmenn (både kvinner og menn) er mer velstående enn "folk flest" i verden og i noen grad om at nordmenn (både kvinner og menn) er fysisk større og mer robuste enn i en del andre land. Begge deler er egenskaper kvinner setter pris på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herzeleid skrev (4 minutter siden):

De fleste tilfeller jeg kjenner til handler det mest om omstendigheter. En jobbet eller studerte i samme by, var fra forskjellige steder og plutselig hadde man en "utenlandsk" partner. 

Så kommer en nok ikke heller unna at en som gjennomsnittlig norsk mann antagelig har en relativt sett høyere "kurs" utenfor landegrensene enn innenfor. Det handler nok om at nordmenn (både kvinner og menn) er mer velstående enn "folk flest" i verden og i noen grad om at nordmenn (både kvinner og menn) er fysisk større og mer robuste enn i en del andre land. Begge deler er egenskaper kvinner setter pris på. 

Dette pluss at i store deler av verden er det å være hvit skjønnhetsstandarden pluss å ha blå øyne veldig attraktivt. Mange steder i verden er også det å være alenemor veldig skammbelagt. Både menn og deres familie godtar det ikke. Men mange menn fra vesten godtar dette som gjør det veldig attraktivt.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette pluss at i store deler av verden er det å være hvit skjønnhetsstandarden pluss å ha blå øyne veldig attraktivt. 

Synes faktisk dette er litt trist. 

Kan med hånda på hjertet si at alle damer jeg kjenner med mørkere hud og brune øyne, er altså så vakre kvinnemennesker!! MYE vakrere enn nordmenn. 

Anonymkode: 64d27...189

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Dette pluss at i store deler av verden er det å være hvit skjønnhetsstandarden pluss å ha blå øyne veldig attraktivt. Mange steder i verden er også det å være alenemor veldig skammbelagt. Både menn og deres familie godtar det ikke. Men mange menn fra vesten godtar dette som gjør det veldig attraktivt.

Det var i grunn et veldig interessant moment jeg ikke har tenkt på før. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så det er ikke akseptert for Norske menn og kvinner å forelske seg I et fattig menneske fra Tyskland heller da? 

Det er en merkelig tankegang noen norske kvinner har, denne kvinnen representerer neppe flertallet.

Anonymkode: d13f6...38f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herzeleid skrev (24 minutter siden):

Det var i grunn et veldig interessant moment jeg ikke har tenkt på før. 

Jeg er selv sammen med ei jeg ble forelsket i fra utlandet som er alenemor. Jeg er klar for familie og hun er i samme alder som meg. Så jeg tar gjerne på meg dette. Har fått lært litt om temaet derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Synes faktisk dette er litt trist. 

Kan med hånda på hjertet si at alle damer jeg kjenner med mørkere hud og brune øyne, er altså så vakre kvinnemennesker!! MYE vakrere enn nordmenn. 

Anonymkode: 64d27...189

Tja jeg synes ikke det er trist, vi her synes de som er brune er sexy. Jeg er selv sammen med ei som har litt mer brun farge og jeg synes det er veldig vakkert. Så det blir bra for oss begge :)

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er så artig å se incels prøve å fortelle at «asiatiske damer er bedre en norske på ditt og datt»😂

Skjønner jo at det sitter langt inne å si høyt at dama di ble med deg til Norge fordi du har penger hun ikke har og Norge gir muligheter til å brødfø familien.

Thaidamer som involverer seg med deg, gjør det ikke fordi de liker deg. De liker mulighetene det gir dem. 

Vær nå i hvert fall ærlige 😊

Anonymkode: d9039...72b

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er så artig å se incels prøve å fortelle at «asiatiske damer er bedre en norske på ditt og datt»😂

Skjønner jo at det sitter langt inne å si høyt at dama di ble med deg til Norge fordi du har penger hun ikke har og Norge gir muligheter til å brødfø familien.

Thaidamer som involverer seg med deg, gjør det ikke fordi de liker deg. De liker mulighetene det gir dem. 

Vær nå i hvert fall ærlige 😊

Så menn er med deg fordi du har bra utsendte som du arvet og ikke på grunn av personlighet, ambisjoner, snillhet eller at du er kone materiale.

bare fordi du har store pupper og fint ansikt.

ser du hva jeg gjorde der? Samme som deg. Når noen ikke klarer å tenke med hode eller å forstå andre kulturer. Så slenger vi ut at det er bare en faktor og tror verden er så simpel.

en annen ting slutt å bruke ordet  Incel, eller skal jeg kalle deg jøde som skjellsord ?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Så menn er med deg fordi du har bra utsendte som du arvet og ikke på grunn av personlighet, ambisjoner, snillhet eller at du er kone materiale.

bare fordi du har store pupper og fint ansikt.

ser du hva jeg gjorde der? Samme som deg. Når noen ikke klarer å tenke med hode eller å forstå andre kulturer. Så slenger vi ut at det er bare en faktor og tror verden er så simpel.

en annen ting slutt å bruke ordet  Incel, eller skal jeg kalle deg jøde som skjellsord ?

Norske damer er med meg fordi jeg er en fyr som ikke har vansker med å etablere romantiske og/eller seksuelle relasjoner med dem 🤷🏼‍♂️

Kall meg gjerne jøde. For meg er ikke jøde et skjellsord. 
Incel er heller ikke et skjellsord. Det er en forkortelse for de som ikke evner å oppnå seksuelle relasjoner. Derav flykter landet for å få seg dame. En dame som er med deg pga penger og de mulighetene en relasjon med en vestlig mann gir dem. Ikke fordi de liker deg.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Norske damer er med meg fordi jeg er en fyr som ikke har vansker med å etablere romantiske og/eller seksuelle relasjoner med dem 🤷🏼‍♂️

Kall meg gjerne jøde. For meg er ikke jøde et skjellsord. 
Incel er heller ikke et skjellsord. Det er en forkortelse for de som ikke evner å oppnå seksuelle relasjoner. Derav flykter landet for å få seg dame. En dame som er med deg pga penger og de mulighetene en relasjon med en vestlig mann gir dem. Ikke fordi de liker deg.

Poenget her er at det brukes som et skjellsord, dessuten er det ikke bare eldre og folk som ikke får seg dame som finner damer i utlandet. Det er så mange som ikke tenker her, blir litt oppgitt av menneskeheten her. Når man mener at alle som vil ha en dame fra et annet land en Norge i denne store verden gjør det fordi vi ikke kan få noen damer her eller er tapere. 

Så du tror virkelig ikke en dame fra andre steder i verden kan like en mann på samme alder og med god utdannelse, bra utsendet , høy lønn og som vil danne familie. For det andre så vet du vel at å være hvit og ha blå øyne er sett som skjønnhetsstandaren i store deler av verden.  For det tredje så er det å være alenemor skambelagt i store deler av verden og menn vil ikke ha de og familiene dems godtar det ikke.  Så er det så vanskelig å skjønne at vestlige menn er utrolig attraktivt av flere grunner.

The delusion is real, emotional damage. Hvor mye propoganda har du lest?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...