Fountaine Skrevet 12. august #261 Del Skrevet 12. august Hvorfor liker ikke norske kvinner introverte og sjenerte menn? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #262 Del Skrevet 12. august Fordi de er damer. Anonymkode: 70dab...1c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellmannover190 Skrevet 12. august #263 Del Skrevet 12. august (endret) Tror vi desperat trenger nye sjekkearenaer, der man faktisk også kan lære litt av hva den andre part faktisk er interessert i og som lærer oss litt teori. Veldig mange menn har et slik gammeldags ønske om å være den sterke, og vil gjerne ha en rolle der kvinnen er litt avhengig av dem. Jeg har datet sterke damer som er for eksempel overleger og adm direktører, og opplever at de er tøffe som toget utenpå, men faktisk har litt behov for en sterk og tøff mann. Men kanskje på en annen måte enn gammeldags matchomann og ren dominans/utnyttelse Endret 12. august av Fjellmannover190 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #264 Del Skrevet 12. august Fjellmannover190 skrev (46 minutter siden): Tror vi desperat trenger nye sjekkearenaer, der man faktisk også kan lære litt av hva den andre part faktisk er interessert i og som lærer oss litt teori. Veldig mange menn har et slik gammeldags ønske om å være den sterke, og vil gjerne ha en rolle der kvinnen er litt avhengig av dem. Jeg har datet sterke damer som er for eksempel overleger og adm direktører, og opplever at de er tøffe som toget utenpå, men faktisk har litt behov for en sterk og tøff mann. Men kanskje på en annen måte enn gammeldags matchomann og ren dominans/utnyttelse Så er vi også ulike da. Jeg ønsker meg en tøff kvinne, en som ikke er avhengig av meg, men er med meg fordi hun liker og ønsker å være med meg. En avhengighet virker mot sin hensikt for min del, da det av en eller annen grunn gjør meg usikker på om hun vil være med meg, eller i det hele tatt har lyst å være den kjæresten hun er for meg. Jeg har en dominant side, men også en side som trenger å bli dominert, om dette gir mening. Jeg vil begjære, men også begjæres. Jeg vil ta styringen, men også bli styrt. Og slik fortsetter det. Tror det ha med et ønske om motstand, utfordring og utvikling. Slik jeg har forstått det ut i fra mange kg tråder, så gjør dette meg til mindre mann. Mandig både er og føler jeg meg, men sjenert og rolig er jeg også. Anonymkode: 7a1e4...3b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellmannover190 Skrevet 12. august #265 Del Skrevet 12. august 17 minutter siden, AnonymBruker said: Så er vi også ulike da. Jeg ønsker meg en tøff kvinne, en som ikke er avhengig av meg, men er med meg fordi hun liker og ønsker å være med meg. En avhengighet virker mot sin hensikt for min del, da det av en eller annen grunn gjør meg usikker på om hun vil være med meg, eller i det hele tatt har lyst å være den kjæresten hun er for meg. Jeg har en dominant side, men også en side som trenger å bli dominert, om dette gir mening. Jeg vil begjære, men også begjæres. Jeg vil ta styringen, men også bli styrt. Og slik fortsetter det. Tror det ha med et ønske om motstand, utfordring og utvikling. Slik jeg har forstått det ut i fra mange kg tråder, så gjør dette meg til mindre mann. Mandig både er og føler jeg meg, men sjenert og rolig er jeg også. Anonymkode: 7a1e4...3b2 Er enig i det du sier, jeg vil ikke ha noen som er avhengig eller trenger meg. Jeg trenger ikke noen, men vil ha noen som vil ha meg. Også trenger jeg motstand, eller så tar jeg fort styring, og jeg tenker at to tenker bedre en en og trenger 1+1 som er større en 2, ikke som er lik meg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #266 Del Skrevet 12. august Fountaine skrev (9 timer siden): Hvorfor liker ikke norske kvinner introverte og sjenerte menn? Usikker, jeg er introvert ikke sjenert. Har ingen problem med å gå å snakke med folk, delta i samtaler, snakke om følelser eller å gjøre ting. Men er ikke ute sosialt så mye , er der det er mye kvinner osv. Anonymkode: e03f0...161 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #267 Del Skrevet 12. august Mye fordi utenlandske damer viser mer interesse og synes at utseendet vårt er eksotisk, vakkert og annet. Asiatiske damer ser nettopp etter hvit hud, blå øyne og lange neser som veldig veldig attraktivt. Samtidig så godtar menn fra vesten i stor grad alenemødre og å ta vare på et av deres barn. I asia så godtar nesten ingen menn dette og heller ikke familien til mannen at han skal ta vare på en alenemor. Generellt er menn fra vesten mye mer ansvarlige, passer mer på barn og kan hjelpe til hjemme. Dette er veldig attraktivt for damer på andre siden av jorden. Samtidig så er asiatiske damer helt fantastiske partnere, mer lojal partner skal man lete lenge etter. De tar virkelig vare på partneren sin og er veldig familie orientert. Anonymkode: e03f0...161 3 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thanos Skrevet 13. august #268 Del Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (På 9.8.2024 den 9.53): Selv har jeg ikke noe i mot at likestilte kvinner ikke kan skifte hjul på en bil. Jeg skjønner heller ikke hvorfor dette med hjulskift så ofte trekkes fram i disse diskusjonene. Er dette det ypperste av mannlig prestasjon? Man trenger verken være sterk eller intelligent for å klare det. Det tar 10 minutter å lære. Prøv å lag en Coq au vin.. Det er mange ting jeg ikke kan. Vi alle har ting vi ikke kan. Likestilling burde handle om hvordan man samarbeider og respekterer hverandre. Arbeidsfordeling, likeverd. ikke hvilke konkrete oppgaver man gjør, men hvor mye. Alt for mange menn tror at å skifte dekk to ganger i året, klippe plenen annenhver uke og klø seg i hodet når noe er i stykker (for så å ødelegge det litt mer før de ringer en reparatør) veier opp for daglig husstell, vask av det møkkete undertøyet deres og daglig matlaging. Det jeg, for min del, har i mot "norsk likestilling" er at man også ser på emosjonell tilgjengelighet, hengivenhet og kjærtegn som "underlegent", umoderne og et tegn på at man ikke er "sterk", lilestilt og feministisk. Derfor er de heller følelseskalde, fraværende og selvsentrerte og skryter nærmest av å ha en "sjekk om jeg bryr meg" holdning til kjæresten sin. Derfor tror jeg mange utelandske kvinner "vinner" i mange sammenhenger. De mangler ikke styrke eller moderne tenkning. De klarer å reparere ting og de krever at mannen stiller opp. Men de er også veldig hengivne, villige til å vise verden hvem som er deres "hubbie" og de er som løvinner overfor andre "konkurrerende" kvinner. Menn trenger sånt; affeksjon, lojalitet, anerkjennelse. Merk: nå tenker jeg mest på kvinner fra feks. EU, russland/Kaukasus/Baltikum, USA, Sør-Amerika. Ikke desperate kvinner fra u-land. Men jeg har møtt flere intelligente, moderne og likestilte kvinner fra øst-asia også, selv om det er et visst stigma overfor kvinner derfra. Andre i denne tråden påpeker at dette nok er veldig individuelt og vi alle egentlig baserer oss på personlige erfaringer og har ulike opplevelser. Men sånn er det jo, selvfølgelig.. Det er jo derfor det er nyttig å diskutere, hvis man har er åpent sinn. Anonymkode: 8dcc5...6cc Kanskje det beste innlegget i tråden! Rotemor skrev (På 9.8.2024 den 17.24): Ja, litt av en pris de betaler seg ut av fattigdommen med… Snakk om å krisemaksimere en situasjon der som regel begge vinner på det. Du fordummer utenlandske kvinner og latterliggjør deres evne til å ta fornuftige valg. Det er ikke slik at disse utenlandske kvinnene er 10 år og ikke evner å ta avgjørelser for seg selv. Hva så om hun velger å gifte seg med en hvit middeladrende mann hun ikke er forelsket i, men som vil gi henne gevinst i trygghet, god økonomi og kanskje godt vennskap? Dessuten ser mange asiatiske kvinner på det å ta vare på mann og barn, som den største æren i livet. Hvorfor reagerer vestlige bortskjemte kvinner med aggressjon når de får konkurranse fra utenlandske kvinner? I denne tråden tyter fordommer og oppgulp opp mot spesiellt østeuropeiske og asiatiske kvinner. Stikker det så fælt når vestlige menn nå i hopetall dropper vestlige kvinner til fordel for asiatiske og øst europeiske? Kvinner her kappes jo om å trykke ned menn, ikke trengs vi, ikke duger vi til noe, dere vil heller møte en bjørn i skogen enn en mann etc.etc. også reageres det når disse mannfolka går for et bedre alternativ? AnonymBruker skrev (På 9.8.2024 den 20.13): Like mange skilsmisser i flere østeuropeiske land. Både mannen og jeg jobber. Ingen av oss jobber oss i hjel, og vi har ikke utfordrende unger. Jeg hadde aldri vært lykkelig eller trivdes ved å være mannens tjener. Anonymkode: 13879...ebb Men du elsker å være din arbeidsgivers tjener, sant? Får man lønn i form av penger så går det meste? Og hvorfor ville det å stelle for barn og mann være slaveri? Det kommer jo an på mannen og hvordan han behandler deg i en sådan livssituasjon. Hadde livet fungert optimalt med én inntekt, kunne begge jobbet 50/50, eller den ene som jobber kunne splittet lønnen. Det finnes løsninger som omgår "slaveriet". AnonymBruker skrev (På 10.8.2024 den 2.14): En 177 cm høy hvit nordmann som tjener 500k i året er "meh" i norske kvinners øyne. Samme mannen er praktisk talt en gud for kvinner fra mesteparten av landene i verden. På ett globalt marked konkurrerer han tross alt for det meste imot 160 cm høye asiatiske menn som tjener 50k i året. Hva skal man velge skal tro... Ei 35 år gammel overvektig feministisk sytekjerring som har "forakt" for mannen sin fordi han ikke har 7 sifret lønn og ikke ser ut som Chris Hemsworth eller ei tynn og pen feminin 25 år gammel asiatisk dame som forguder en? Skjønner godt at det blir mer og mer vanlig for vestlige menn å dra til Asia jeg.. Hadde norske kvinner hatt muligheten til å dra til et land prakkfullt av rike Chris Hemsworth'er som var desperate etter helt ordinære norske kvinner så hadde sikkert mange kvinner tatt turen over sjøen også.. Anonymkode: bc2ac...09d Måtte le litt av språkbruken, men mye sannhet i dette er jeg redd. Kvinner trenger ikke ta stilling til å måtte dra utenlands, da de ikke er den som tradisjonellt jakter partner. Problemet med mange vestlige kvinner idag, er ikke at de velger bort dårlige menn (de virkelig ræva typene som behandler dem dårlig, selvfølgelig bør de velges bort!), men standaren på hva en bra mann skal være er nå så skyhøy at menn som er like gjennomsnittlig gode som dem selv, ikke lenger duger. Så sitter feministene aleine og proklamerer at de ønsker heller være aleine enn å ta til takke med middelmådighet. Det fungerer nok bra frem til karierene og statusen ikke er så stort lenger. I USA blir det stadig arrangert datekvelder via spisesteder og kaffebarer. Oppmøte er solid, problemet er bare at det kun er kvinner som møter opp. Det burde være et solid skremmeskudd for de fleste av oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august #269 Del Skrevet 13. august Thanos skrev (35 minutter siden): Kanskje det beste innlegget i tråden! Snakk om å krisemaksimere en situasjon der som regel begge vinner på det. Du fordummer utenlandske kvinner og latterliggjør deres evne til å ta fornuftige valg. Det er ikke slik at disse utenlandske kvinnene er 10 år og ikke evner å ta avgjørelser for seg selv. Hva så om hun velger å gifte seg med en hvit middeladrende mann hun ikke er forelsket i, men som vil gi henne gevinst i trygghet, god økonomi og kanskje godt vennskap? Dessuten ser mange asiatiske kvinner på det å ta vare på mann og barn, som den største æren i livet. Hvorfor reagerer vestlige bortskjemte kvinner med aggressjon når de får konkurranse fra utenlandske kvinner? I denne tråden tyter fordommer og oppgulp opp mot spesiellt østeuropeiske og asiatiske kvinner. Stikker det så fælt når vestlige menn nå i hopetall dropper vestlige kvinner til fordel for asiatiske og øst europeiske? Kvinner her kappes jo om å trykke ned menn, ikke trengs vi, ikke duger vi til noe, dere vil heller møte en bjørn i skogen enn en mann etc.etc. også reageres det når disse mannfolka går for et bedre alternativ? Men du elsker å være din arbeidsgivers tjener, sant? Får man lønn i form av penger så går det meste? Og hvorfor ville det å stelle for barn og mann være slaveri? Det kommer jo an på mannen og hvordan han behandler deg i en sådan livssituasjon. Hadde livet fungert optimalt med én inntekt, kunne begge jobbet 50/50, eller den ene som jobber kunne splittet lønnen. Det finnes løsninger som omgår "slaveriet". Måtte le litt av språkbruken, men mye sannhet i dette er jeg redd. Kvinner trenger ikke ta stilling til å måtte dra utenlands, da de ikke er den som tradisjonellt jakter partner. Problemet med mange vestlige kvinner idag, er ikke at de velger bort dårlige menn (de virkelig ræva typene som behandler dem dårlig, selvfølgelig bør de velges bort!), men standaren på hva en bra mann skal være er nå så skyhøy at menn som er like gjennomsnittlig gode som dem selv, ikke lenger duger. Så sitter feministene aleine og proklamerer at de ønsker heller være aleine enn å ta til takke med middelmådighet. Det fungerer nok bra frem til karierene og statusen ikke er så stort lenger. I USA blir det stadig arrangert datekvelder via spisesteder og kaffebarer. Oppmøte er solid, problemet er bare at det kun er kvinner som møter opp. Det burde være et solid skremmeskudd for de fleste av oss. Ingen kvinner ser på det som konkurranse at de dårlige mennene som bare ser på kvinner som en slave drar og søker dette i utlandet, vi synes synd på disse damene. Det er menn av kvalitet som er sånn, det er menn som kvinner i Norge ikke vil ha fordi vi har ikke lyst til å ende i et forhold der vi skal jobbe ute og ta all jobben hjemme i tillegg. Da holder vi oss heller single enn å bli utslitt i et forhold. Et forhold skal være 2 personer som behandler hverandre bra, som støtter hverandre og bryr seg om hverandre, det er slike menn vi ønsker oss. Hvorfor skal jeg velge bort et singelliv for å være i et forhold med en lat og kravstor mann som aldri bidrar? Det er jo helt idiotisk. Anonymkode: 0edca...f76 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august #270 Del Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ingen kvinner ser på det som konkurranse at de dårlige mennene som bare ser på kvinner som en slave drar og søker dette i utlandet, vi synes synd på disse damene. Det er menn av kvalitet som er sånn, det er menn som kvinner i Norge ikke vil ha fordi vi har ikke lyst til å ende i et forhold der vi skal jobbe ute og ta all jobben hjemme i tillegg. Da holder vi oss heller single enn å bli utslitt i et forhold. Et forhold skal være 2 personer som behandler hverandre bra, som støtter hverandre og bryr seg om hverandre, det er slike menn vi ønsker oss. Hvorfor skal jeg velge bort et singelliv for å være i et forhold med en lat og kravstor mann som aldri bidrar? Det er jo helt idiotisk. Anonymkode: 0edca...f76 Menn av dårlig kvalitet skulle det stå. Anonymkode: 0edca...f76 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august #271 Del Skrevet 13. august https://www.ssb.no/befolkning/fodte-og-dode/statistikk/fodte/artikler/rekordlav-fruktbarhet-i-2022 https://www.aftenposten.no/kultur/i/0QjBjB/ny-norsk-studie-ekteskap-mellom-kvinner-ender-oftest-i-skilsmisse Den feministiske kulturen kvinner har i dette landet fører ikke akkurat til noe positivt for samfunnet. Derfor er det mange menn som søker i utlandet, etter flotte kvinner. Anonymkode: 8e0bc...301 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august #272 Del Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Ingen kvinner ser på det som konkurranse at de dårlige mennene som bare ser på kvinner som en slave drar og søker dette i utlandet, vi synes synd på disse damene. Det er menn av kvalitet som er sånn, det er menn som kvinner i Norge ikke vil ha fordi vi har ikke lyst til å ende i et forhold der vi skal jobbe ute og ta all jobben hjemme i tillegg. Da holder vi oss heller single enn å bli utslitt i et forhold. Anonymkode: 0edca...f76 Du er ikke oppdatert hvis du tror de er de eneste mennene som blir valgt bort i dag Anonymkode: b841c...01c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august #273 Del Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ingen kvinner ser på det som konkurranse at de dårlige mennene som bare ser på kvinner som en slave drar og søker dette i utlandet, vi synes synd på disse damene. Det er menn av kvalitet som er sånn, det er menn som kvinner i Norge ikke vil ha fordi vi har ikke lyst til å ende i et forhold der vi skal jobbe ute og ta all jobben hjemme i tillegg. Da holder vi oss heller single enn å bli utslitt i et forhold. Et forhold skal være 2 personer som behandler hverandre bra, som støtter hverandre og bryr seg om hverandre, det er slike menn vi ønsker oss. Hvorfor skal jeg velge bort et singelliv for å være i et forhold med en lat og kravstor mann som aldri bidrar? Det er jo helt idiotisk. Anonymkode: 0edca...f76 Sorry men jeg må bare le av dette fra kvinner på disse forumene. Fordi jeg har sett på tråder om jenter som treffer og vil være med folk fra andre land som tyrkia osv. Der er det bare positive kommentarer for jentene om hva de kan få av partnere eller så er det advarsler om hva utlendingen kan utnytte av henne. Mens når det er snakk om menn som drar for å finne kjærligheten i utlandet så er det bare snakk om hva mannen utnytter og stakkars de. Sorry men dette er så utrolig dobbeltmoralsk, dømmende både for menn og kvinnene i verden og total mangel på forståelse av kultur og andre. Til og med damene fra disse landene ler av dere for dette, jeg har sett videoene av at de reagerer på dette tullet. Uansett så er jeg helt enig at begge i et forhold skal bidra og gjøre hverandre bedre. At man skal elske og hjelpee hverandre. Detter gjør jeg allt og ikke tro at det bare en dårlige menn som finner dame i utlandet. Det er veldig dømmede og ignorant. Anonymkode: e03f0...161 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august #274 Del Skrevet 13. august Damer må slutte med disse fordommene og rasismen. Er rett og slett tragisk hvor mye de mobber andre når menn finner partnere utenfor europa. https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/BlgWXE/soestre-tar-oppgjoer-med-nordmenns-fordommer-mot-thaikvinner Anonymkode: e03f0...161 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august #275 Del Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Damer må slutte med disse fordommene og rasismen. Er rett og slett tragisk hvor mye de mobber andre når menn finner partnere utenfor europa. https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/BlgWXE/soestre-tar-oppgjoer-med-nordmenns-fordommer-mot-thaikvinner Anonymkode: e03f0...161 Norske kvinner er bare bitre fordi asiatiske kvinner er mer attraktive enn dem selv. De er lavere, tynnere, mer feminine og ser yngre ut. Anonymkode: bc2ac...09d 2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 14. august #276 Del Skrevet 14. august Bare som et apropos fra artikkelen, hvis noen syns den har mange gode poenger og at folk er så ufine mot damer fra fattige land som gifter seg hit: "Det er derfor jeg blir sint når folk tror sånt om thaikvinner. Det rammer jo meg direkte. Det er jo også min kropp." - akkurat det samme poenget gjelder norske menn og kvinner når man kommer med fjas om at de ikke er feminine nok,, ikke smiler så mye, har ligget for mye rundt osv. For, det er jo gjerne slike forklaringer folk som går etter asiatiske kvinner gjerne har, er det ikke? Hvertfall i disse trådene om "utenlandsdating". Posten over er jo et klasseeksempel på nettopp dette. Mon tro om disse søstrene ville syns det var kult hvis noen skrev det samme om thai-damer. Det er vel akkurat det de ønsker til livs, er det ikke? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 14. august #277 Del Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (På 9.8.2024 den 5.26): Ja, jeg lurer på om de mannfolkene som skriver sånt vås i det hele tatt er utendørs. Det er bare å ta seg en tur til nærmeste butikk eller kjøpesenter og kikke rundt seg. Der ser man folk i alle aldre og størrelser, noen med hår andre uten hår, helt vanlige mennesker. Og disse menneskene har familie, kone og barn. Men, det er klart, hvis han kun ser etter de aller peneste damene, de som han ikke har sjanse på, og derfor blir gående alene, så er det klart at det er lettvint å skylde på norske damer, og hvor kravstore de er. Anonymkode: 8885a...997 Jeg ser litt annerledes på det, hvor pen dama er trenger ikke avgjøre om han har sjans på henne eller ikke. Det handler mer om hvordan den dama liker han uavhengig av hennes utseende. At han synes dama er superpen kan tvert imot være en fordel, fordi dama kan forstå at han gleder seg over å se henne, og fordi det kan gi han en mer positiv utstråling. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august #278 Del Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (På 13.8.2024 den 20.20): Ingen kvinner ser på det som konkurranse at de dårlige mennene som bare ser på kvinner som en slave drar og søker dette i utlandet, vi synes synd på disse damene. Det er menn av kvalitet som er sånn, det er menn som kvinner i Norge ikke vil ha fordi vi har ikke lyst til å ende i et forhold der vi skal jobbe ute og ta all jobben hjemme i tillegg. Da holder vi oss heller single enn å bli utslitt i et forhold. Et forhold skal være 2 personer som behandler hverandre bra, som støtter hverandre og bryr seg om hverandre, det er slike menn vi ønsker oss. Hvorfor skal jeg velge bort et singelliv for å være i et forhold med en lat og kravstor mann som aldri bidrar? Det er jo helt idiotisk. Anonymkode: 0edca...f76 Problemet er at det er få menn I Norge som ser på kvinner som slaver. De fleste menn som drar bort fra Norge og finner koner er de beste mennene, som valgte og være ærlig og redesign I sin jakt på dame I norge. Det er ikke disse mennene som voltar når dama sier nei. Det er heller ikke disse mennene som lurer deg I senga med lovnader om det ene og det andre, som aldri blir noe av. Det er heller ikke disse mennene som ikke gider ta opvasken eller klesvasken, de fleste har gjort det for seg selv I tiervis av år, fordi de aldri fikk en norsk slave. Svært mange av de gode mennene gidder ikke jakte på norske damer, når de aldri får noen. Fuckboysen får alle damene og alle damene velger samme jakke, sko, og pulekompis. Da må mange menn stå og se på I ungdommen og ender opp med ingen erfaring når damene skal ha supermannen og stifte familie med. 30 til 40% av Norske menn, får så godt som ingenting fra damene. De er damenes store fobi. For ei dame, som å ha rød jakke når alle har sort. Anonymkode: d13f6...38f 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august #279 Del Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (8 timer siden): ...30 til 40% av Norske menn, får så godt som ingenting fra damene. Anonymkode: d13f6...38f Dette er jo bare tull med tall. 75 % av menn har til og med fått barn. Og mange flere har selvfølgelig hatt kjæreste og opplevd sex. Anonymkode: ebf0d...ff7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august #280 Del Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dette er jo bare tull med tall. 75 % av menn har til og med fått barn. Og mange flere har selvfølgelig hatt kjæreste og opplevd sex. Anonymkode: ebf0d...ff7 Antar at det er høyere på de med lavere alder nå enn for totale befolkningen. Anonymkode: e03f0...161 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå