Gå til innhold

Hva er det med mannfolk som spør om snapchat?

Småsulten

Anbefalte innlegg

Er det bare meg eller spør de fleste mannfolkene om snapchat og hva oppnår de med det?

Jeg pleie å være forsiktig med å dele ut min snapchat men, innemellom så tar jeg sjansen.

Men når jeg tar sjansen så dør samtalen fort.. Ser ikke poeng med å legge til også bare ikke skrive til eller svarer tilbake? Er så lei med hele dating livet altså. Er ikke mulig å møte noen heller 🙃 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg synes det er helt greit å gå over på snap hvis man har chatta litt først, enklere å kommunisere der.

Anonymkode: 5c128...92a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om du ikke vil dele dine SoMe-kontoer så er det bare å si nei, så slipper du det. 

Anonymkode: d5a45...8c0

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen samtaler dør ut, det kan de gjøre uansett hvor man starter eller fortsetter. 

Jeg foretrekker å gå over til snap. Har ikke familie eller venner der. Det er forresten flere som har mer enn en snap for å kunne skille på det. Det hadde ikke jeg giddet. 

Du gjør som du vil. Hvis du er lei kan du ta en pause.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Menn vil bruke snap fordi de ønsker å se bilder og videoer av deg. Gjerne lettkledte bilder etter hvert. 

Anonymkode: ae949...3d2

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snap er jeg forsiktig med uavhengig om det er dame eller mann. Gir ikke ut snap til mennesker jeg ikke har truffet på forhånd feks. Det er meg da. Andre får jo gjøre det som passer dem best. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Snap brukes til å kommunisere, TS. Tinder, Happn, osv er veldig dårlig på det - så det er en fordel å komme seg over på et medie der man faktisk får svar. Der funker Snap mye bedre.

Jeg bruker bare Snap til folk jeg ikke har møtt, nesten aldri andre SoMe.

Anonymkode: b7357...713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er ikke mannfolk, det er guttefolk.

Anonymkode: 6f2fd...055

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er helt greit å legge til på snap om det er aktuelt å date mannen. Vil gjerne se hvordan han ser ut litt uhøytidelig i hverdagen og hvordan livet hans ser ut. 

Sender de dickpics eller maser om bilder fra meg så er det jo enkelt og bare slette de igjen. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min erfaring er at de vil ha dristige bilder og har en stor trang til å sende bilder av penisen sin. Gjelder menn i alle aldre. Fått tilsendt uønskede dicpics av menn fra 20-70. 

Anonymkode: 1fd95...a7a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er rimelig restriktiv på å gi ut snapp. Men ga ut til en jeg hadde snakket litt med. Og med en gang han får snappen min, er det null svar å få på tinder og han åpner ikke engang første snapp jeg sender. Hva er greia med å spørre i utgangspunktet da? 🙄 Litt skuffende også, hadde så god følelse ang han. (Og jeg sendte ikke lettkleddbilde eller noe slikt, jeg sendte av kjæledyret mitt. Men det vet jo ikke han da, han har ikke åpnet den) 

Anonymkode: ab6de...855

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke gira på å gi ut snap. Det kommer som regel spørsmål om bilder... og så er det jo det at alt forsvinner jo etter et døgn, da vil jeg heller tekste på whatsapp, om det er så kjipt å fortsette å snakke på tinder/happn /annen app. Skjønner liksom ikke det heller, at det skal være så vanskelig.  Syns man kan holde seg på appen til man har møttes, så får man se om man kan dele SoMe da, om det blir fler treff

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Småsulten skrev (11 timer siden):

Er det bare meg eller spør de fleste mannfolkene om snapchat og hva oppnår de med det?

Jeg pleie å være forsiktig med å dele ut min snapchat men, innemellom så tar jeg sjansen.

Men når jeg tar sjansen så dør samtalen fort.. Ser ikke poeng med å legge til også bare ikke skrive til eller svarer tilbake? Er så lei med hele dating livet altså. Er ikke mulig å møte noen heller 🙃 

De vil se om du ser ut som du gjør på datingappene. 

Anonymkode: afa80...724

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Småsulten skrev (13 timer siden):

Syns snap funker bra. Har ikke mitt eget navn der og sletter bare hvis d dør ut eller noe.

Syns den funker fint til å holde kontakten med folk over tid😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Snapchat er mye tryggere enn f.eks nummer, messenger,instagram osv. Snap kan ha falsk navn og lite info i motsetning til andre medier. Derfor gir jeg bare snap til menn jeg treffer ute.

Anonymkode: 115ff...441

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bruker heller snap enn Tinder, for å kommunisere. Tinder er tungvint sånn sett. Samtidig er snap tryggere enn å dele ut telefonnummer eller messenger, fordi vedkommende hverken får telefonnummeret mitt eller mitt fulle navn.

Samtaler dør gjerne ut, om man ikke møtes relativt raskt. Det er min erfaring også. 

Anonymkode: 0db8b...f27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg bruker ikke snap. Og hver gang jeg legger til menn der fra tinder så er det bare plagsomt. De skal enten ha bilder eller sender baris bilder av seg selv ( jeg vil bare ha sånt om jeg er forelsket) eller så sender de bilder av alt. Sko, pizzaen, veien, himmelen, tog osv. En kar sendte meg 20 snaps på julaften. Fikk noia til slutt og blokkerte. 😂 

Anonymkode: ab4eb...829

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For meg er snap ok forde:

-enkelt å slette venn/blokkere 

-ingen ser at man er venner der (ingen venneliste feks)

-bruker snap mer enn sms og messenger uansett, greit å ha en plass man har kontakt m folk. 

Men jeg er ikke dama som hyler høyt å blokkerer om jeg får en dickpick heller da😂 Hvis jeg liker mannen. Å liker jeg han ikke blokkerer jeg bare. Værre er det ikke. 

Anonymkode: 100c8...f5d

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig synes jeg snap er en enkel måte å kommunisere på, og bruker nesten ikke melding, messenger etc lenger. Å chatte via nettdatingside, Tinder etc er litt tungt det og. Så jeg flyttet gjerne samtalen over på snap ganske raskt.

Er nok endel som håper på enkel tilgang på nakenbilder med snap, eller fyrer av noen selv. Og jeg går ikke helt bananas av en dickpic, men går dialogen fort over på sex dabber interessen min sterkt om det er dating jeg er ute etter. For mye og for tidlig fokus på sex og nakenhet har en tendens til å gjøre relasjonen til noe overfladisk.

Også er det nok noen som vil se bilder av deg i hverdagen, at du ikke har lagt ut 10 år gamle bilder. For det har hvertfall jeg opplevd andre veien, å nesten ikke kjenne igjen fyren når vi begynner å snappe med selfies 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gitt ut snap til en del, med blandet hell. Men nå sist møtte jeg en som ikke har snap, men spurte om å legge til på messenger. MYE bedre. Føler ikke samme presset for å sende bilder hele tiden. Kanskje ikke så rart når alt blir liggende i dialogen. Så dette er heller å foretrekke for meg kjenner jeg.

Endret av JegHeterIkkeBerit
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...