AnonymBruker Skrevet 14. august #21 Del Skrevet 14. august refill skrev (18 minutter siden): Ja nå har jeg ikke inntrykk av at MS er noe snappy bitch så jeg tviler på at det var resultatet av et hyggelig "hva spiser du?". Dessuten skrev hun jo mld og beklaget etterpå. Dere har begge usikkerheter/issues liksom, hva med å bare la det ligge etter MS sin mld 🤦♀️ Helt enig! Hun sier jo selv det var et dårlig comeback, men når du tydelig viser flere ganger at du ikke synes situasjonen er morsom og du vil være i fred - jeg skjønner at man mister tålmodigheten litt da. Hun beklaget etterpå, den ballen burde vært lagt død. Utrolig merkelig av JW å dra dette fram i media slik hun har gjort. Ok, hun har fått litt midlertidig sympati nå så lenge fremstillingen var ensidig, men hun må vel forvente at den vinden snur fort når den andre versjonen kommer frem? Greit nok at noen nok vil tro på den ene og noen på den andre, men hun kommer ikke godt ut av denne fortellingen - spesielt ikke å sende melding etterpå igjen og omtale spiseforstyrrelser som «spiseforstyrrelser» ( altså i hermetegn) - hva er det for noe? Anonymkode: 0e11f...5be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august #22 Del Skrevet 15. august Nå ble jo saken enda verre og enda mer i Jannickes disfavør! Hun fikk en unnskyldning selv om hun gjorde en tabbe først, og så sender hun en melding tilbake en gang, venninnen sender også en, og et døgn etter sender hun en melding til! Så tar hun det opp i podcasten, og så legger hun ut på insta, og så skriver Nettavisen om det! Hun skriver at hun fikk 3000 meldinger. Helt sikkert. Og bobler og blomster på døra? Hvordan er det mulig å gå så bananas over en kommentar om en topp, og hvor mye oppmerksomhet må hun ha på grunn av dette, mens hun tørker tårer til slutt? Jeg skrev i forrige kommentar her at jeg er lei narsissismen som mange kjendiser ( og andre ) ser ut til å lide av i dag. Dette var et grellt eksempel på hvor langt det kan gå, og enda støtter folk dette! Det er ikke normalt på ett sted. Anonymkode: b61c9...a4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august #23 Del Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (8 timer siden): Nå ble jo saken enda verre og enda mer i Jannickes disfavør! Hun fikk en unnskyldning selv om hun gjorde en tabbe først, og så sender hun en melding tilbake en gang, venninnen sender også en, og et døgn etter sender hun en melding til! Så tar hun det opp i podcasten, og så legger hun ut på insta, og så skriver Nettavisen om det! Hun skriver at hun fikk 3000 meldinger. Helt sikkert. Og bobler og blomster på døra? Hvordan er det mulig å gå så bananas over en kommentar om en topp, og hvor mye oppmerksomhet må hun ha på grunn av dette, mens hun tørker tårer til slutt? Jeg skrev i forrige kommentar her at jeg er lei narsissismen som mange kjendiser ( og andre ) ser ut til å lide av i dag. Dette var et grellt eksempel på hvor langt det kan gå, og enda støtter folk dette! Det er ikke normalt på ett sted. Anonymkode: b61c9...a4d Jeg er helt enig med deg. Dette burde være en teit samtale mellom 2-3 personer på byen, ferdig med det. Men jeg klarer ikke la være å irriterer meg når jeg føler JW har fremstilt dette så vidt anderledes enn det tydeligvis var? MS innrømmer jo at hun sa det om singleten, at det var dumt sagt og ikke sant, og beklager seg. Synes JW kommer meget dårlig ut av dette som da nedtoner kraftig hva hun har sagt, og drar dette opp og fram utav alle proporsjoner. Veldig fint av MS å si sin side saklig og grei, men hvorfor blir ikke dette gjengitt i Nettavisen etc for balanse? Det er ikke alle som hører podden hennes… Anonymkode: 0e11f...5be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mathilde88 Skrevet 15. august #24 Del Skrevet 15. august Helt utrolig sak ja… men savner også at MS side blir pratet om. Jeg hadde ikke hørt podden før jeg så det her, og nå stiller jo saken seg helt anderledes. Hvorfor blir ikke dette omtalt noen andre steder tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august #25 Del Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (På 9.8.2024 den 11.30): Var sikkert misunnelse. JW er uansett alder 1000 ganger hottere enn hun som kom med idiotkommentaren. Jeg vet hvem det var. Er det lov å skrive det her? Anonymkode: e57e2...51e Hun har fortalt sin side i podden sin, og det var jo ganske anderledes enn slik JW fremstilte det… Er jo JW som har holdt på med idiotkommentarer deluxe! Skjønner ikke hvorfor hun har dratt dette frem, hadde hun hatt et gram av skamvett hadde hun holdt dette helt for seg selv. Anonymkode: 0e11f...5be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august #26 Del Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (På 11.8.2024 den 18.29): Jannicke widen er veldig godt trent, slank og ser veldig bra ut for å være 48 år. Dette var nok misunnelse fra den yngre kroppspositivisen som ikke taklet at en eldre kvinne har en så stram og fin kropp. Anonymkode: 55f5f...97e Har du hørt podden til MS? Vittig? Handlet lite om misunnelse… Anonymkode: 0e11f...5be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå