AnonymBruker Skrevet 7. august #1 Del Skrevet 7. august Jannicke Weeden ble aldersshamet av kroppspositivist med kommentaren «Er ikke du litt for gammel til å gå i den toppen?» Dette var etter at Jannicke spurte kroppspositivisten om maten hun spiste var god. Det er selvfølgelig taktløst å kommentere alder uansett. Men er det egentlig greit å spørre en overvektig/tjukk person om maten hun spiser? Tykke personer blir blikket og kommentert uansett om de spiser salat eller burger. Var det riktig av positivisten å slenge med leppa tilbake? For det virker som Jannicke føler seg som et uskyldig offer, men jeg kan også se at matspørsmålet blir en kommentar om kroppsstørrelse. Hva mener dere? https://www.kk.no/underholdning/er-du-ikke-litt-for-gammel-til-a-ga-i-den-toppen/81771146 Anonymkode: 140dc...dbc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august #2 Del Skrevet 9. august Var sikkert misunnelse. JW er uansett alder 1000 ganger hottere enn hun som kom med idiotkommentaren. Jeg vet hvem det var. Er det lov å skrive det her? Anonymkode: e57e2...51e 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august #3 Del Skrevet 9. august Jeg forstår ikke helt hva JW har gjort galt, er det ikke lov å spørre noen om maten er god? Jeg tenker tvert i mot det er helt normalt? Er det mer her jeg ikke får med meg? Anonymkode: d79ce...63b 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august #4 Del Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg forstår ikke helt hva JW har gjort galt, er det ikke lov å spørre noen om maten er god? Jeg tenker tvert i mot det er helt normalt? Er det mer her jeg ikke får med meg? Anonymkode: d79ce...63b Jeg mener sa hun det på en frekk måte, eller antydet at hun ikke burde spise? Eller spurte hun bare helt normalt om det var godt, noe jeg også gjør hele tiden når jeg spiser ute? Det er jo et helt standard spørsmål Anonymkode: d79ce...63b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august #5 Del Skrevet 9. august Hun kledde toppen, den passet kroppen hennes perfekt og hun var helt nydelig. Anonymkode: 44d4b...985 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 9. august #6 Del Skrevet 9. august Spurte Weeden for å kommentere vekten? Hvis ja var jo pareringen innafor. Men det vanlige for å shame vekt er vel å formulere seg litt annerledes? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #7 Del Skrevet 10. august AprilLudgate skrev (21 timer siden): Spurte Weeden for å kommentere vekten? Hvis ja var jo pareringen innafor. Men det vanlige for å shame vekt er vel å formulere seg litt annerledes? Jeg var der ikke, så jeg aner ikke hvordan hun sa det. Om det var en ekkel «nå koser du deg sikkert» eller bare noe å snakke om. Selv mener Weeden at hun sa det helt vanlig. Men det ville en mobber også ment om seg selv. Men jeg lurer på om det å kommentere maten til en tykk person blir litt som å kommentere «du har så fine krøller» til ei med afrikansk hårtype. Det menes ikke slemt, men når man hører det kjennes mest «du er annerledes». Anonymkode: 140dc...dbc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 10. august #8 Del Skrevet 10. august (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg var der ikke, så jeg aner ikke hvordan hun sa det. Om det var en ekkel «nå koser du deg sikkert» eller bare noe å snakke om. Selv mener Weeden at hun sa det helt vanlig. Men det ville en mobber også ment om seg selv. Men jeg lurer på om det å kommentere maten til en tykk person blir litt som å kommentere «du har så fine krøller» til ei med afrikansk hårtype. Det menes ikke slemt, men når man hører det kjennes mest «du er annerledes». Anonymkode: 140dc...dbc Nei, det tror jeg ikke blir tilsvarende. Det er vel også innafor å si «pent hår» til hvemsomhelst, men kanskje ikke klasse på det? Forskjell på «åh det så godt ut - har de god mat her» og «ja, ser DU liker maten ja». Jeg har fått sånne kommenterer selv som tynn og lett overvektig og skjønte veeeeeeldig godt undertonen som var ment når det var nøytralt eller slemt ment. Men - jeg liker Weeden asså, men er hun litt kort når hun ikke i ettertid skjønte at det med alder var for å speile? Weeden er vakker og tynn - så alder blir liksom det eneste shamende man kan gi som speilende replikk. Det virket ikke hun å skjønne? Endret 10. august av AprilLudgate 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #9 Del Skrevet 10. august Kvinne er kvinne verst 😀 Anonymkode: b4350...383 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august #10 Del Skrevet 11. august Jannicke widen er veldig godt trent, slank og ser veldig bra ut for å være 48 år. Dette var nok misunnelse fra den yngre kroppspositivisen som ikke taklet at en eldre kvinne har en så stram og fin kropp. Anonymkode: 55f5f...97e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #11 Del Skrevet 12. august Fin kropp eller ikke, kle deg etter alderen, mener jeg da. Anonymkode: def03...9dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #12 Del Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Fin kropp eller ikke, kle deg etter alderen, mener jeg da. Anonymkode: def03...9dc Hva er aldersgrensen på en singlet? Anonymkode: 12795...b0c 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #13 Del Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva er aldersgrensen på en singlet? Anonymkode: 12795...b0c Ingen. Men at magen vises..mhm Anonymkode: def03...9dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #14 Del Skrevet 12. august Nå syns jeg den utbredte narsissismen må taes tak i. Å alltid legge ut den minste opplevelsen av fornærmelse som egentlig bare er å blåse av, å gå i offerrollen og manipulere til en latterlig overdreven støtte er utrolig patetisk. Dama er 48 år og kommer ikke over en bemerkning om alder! En liten bemerkning om et klesplagg fikk henne til å ville gå rett hjem, fordi hun syns det er så vanskelig å bli over 40. Og så den slemme kroppspositivisten da, som tok det ille opp bare fordi hun spurte hva hun spiste og om maten var god! Det er jo sånt en spør folk som spiser om da, tross alt. Eller? Det er en hønsegård med små kyllinger der ute, og vi må slutte å støtte dem med masse komplimenter for det er kun det de vil ha. Så da legger de ut et bikinibilde også, for å få enda mer beundring i sorgen over å ha passert 40 og blitt krenket! Serisøst, det må stoppe. Jeg orker ikke denne narsissismen lenger jeg. Nok er nok, for mange stasjoner siden. Anonymkode: b61c9...a4d 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 12. august #15 Del Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Nå syns jeg den utbredte narsissismen må taes tak i. Å alltid legge ut den minste opplevelsen av fornærmelse som egentlig bare er å blåse av, å gå i offerrollen og manipulere til en latterlig overdreven støtte er utrolig patetisk. Dama er 48 år og kommer ikke over en bemerkning om alder! En liten bemerkning om et klesplagg fikk henne til å ville gå rett hjem, fordi hun syns det er så vanskelig å bli over 40. Og så den slemme kroppspositivisten da, som tok det ille opp bare fordi hun spurte hva hun spiste og om maten var god! Det er jo sånt en spør folk som spiser om da, tross alt. Eller? Det er en hønsegård med små kyllinger der ute, og vi må slutte å støtte dem med masse komplimenter for det er kun det de vil ha. Så da legger de ut et bikinibilde også, for å få enda mer beundring i sorgen over å ha passert 40 og blitt krenket! Serisøst, det må stoppe. Jeg orker ikke denne narsissismen lenger jeg. Nok er nok, for mange stasjoner siden. Anonymkode: b61c9...a4d Det beste jeg har lest på lenge 👏🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 13. august #16 Del Skrevet 13. august Nå har jo Maria Stavang gått ut med sin versjon av saken så. Høres ut som Weeden kan rulle litt inn hun og. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #17 Del Skrevet 14. august refill skrev (17 timer siden): Nå har jo Maria Stavang gått ut med sin versjon av saken så. Høres ut som Weeden kan rulle litt inn hun og. Hvor finner man dette? Har letet 😅 Ante at det måtte være noe mer her enn det vi hørte… Anonymkode: 0e11f...5be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 14. august #18 Del Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hvor finner man dette? Har letet 😅 Ante at det måtte være noe mer her enn det vi hørte… Anonymkode: 0e11f...5be Podcasten hennes Vittig. Finner den på Spotify. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #19 Del Skrevet 14. august refill skrev (7 timer siden): Podcasten hennes Vittig. Finner den på Spotify. Takk, nå hørte jeg den nettopp. Det var jo en ganske annen historie ja! Syns det er flaut av Nettavisen og KK som har gjengitt Jannickes versjon helt ukritisk… For sånn hun har framstilt det høres det ut som hun hyggelig har spurt noen « Hva spiser du, er det godt?» Anonymkode: 0e11f...5be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 14. august #20 Del Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Takk, nå hørte jeg den nettopp. Det var jo en ganske annen historie ja! Syns det er flaut av Nettavisen og KK som har gjengitt Jannickes versjon helt ukritisk… For sånn hun har framstilt det høres det ut som hun hyggelig har spurt noen « Hva spiser du, er det godt?» Anonymkode: 0e11f...5be Ja nå har jeg ikke inntrykk av at MS er noe snappy bitch så jeg tviler på at det var resultatet av et hyggelig "hva spiser du?". Dessuten skrev hun jo mld og beklaget etterpå. Dere har begge usikkerheter/issues liksom, hva med å bare la det ligge etter MS sin mld 🤦♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå