AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #1 Del Skrevet 7. august 2024 Tror mange diskusjoner her inne går litt på tvers fordi folk legger ulike ting i det "å date". Noen tenker at det er de trinnvise treffene på vei mot det som kan bli et forhold. Andre mener at det er å "bare treffe noen", gå ut og ha det hyggelig, og så blir det kanskje den ene gangen eller et par til, før man dater andre. Og så er det de som avtaler "date" fordi de ønsker en "å ha sex med til helgen". Hvis alle disse diskuterer temaer, med hvert sitt helt ulike utgangspunkt, er det ikke lett. Anonymkode: b562b...ac0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #2 Del Skrevet 7. august 2024 En date er en mer intensjonell, en-til-en-interaksjon mellom to personer som er interessert i å utforske sitt potensielle sammenligningsgrunnlag og danne en dypere tilknytning. Anonymkode: ff16e...52a 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #3 Del Skrevet 7. august 2024 Tenker en date er hvis man er romantisk nysgjerrig på hverandre, og ønsker å bli bedre kjent. Så blir det kanskje med den ene gangen eller tre, eller så liker man hverandre så godt at det kan bli en lang flørt eller et forhold. Anonymkode: 90d50...09f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 7. august 2024 #4 Del Skrevet 7. august 2024 Romantisk nyskjerrig på noen kanskje. Finne på noe kjekt sammen for å bli kjent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornix Skrevet 7. august 2024 #5 Del Skrevet 7. august 2024 For meg betyr det at man bruker tid med noen man liker, for å se an kjemi og føle på om det er romantiske følelser. Om det oppstår romantiske følelser og det er gjengjeldt så tar man etter hvert steget videre som kjærester. Det er en slags prøvetid. Hvor lang tid man bruker på å bli kjent/utvikle følelser eller bestemmer seg for å være kjærester varierer jo fra person til person - og hva man er komfortabel med. Har man i den perioden sex forventer jeg at man er eksklusive. Ofte finner man ut at det ikke er noe poeng å date - pga. mangel på kjemi eller fysisk tiltrekning (typisk nettdating). Det er noe man merker seg raskt innen en til tre møter. Andre ganger kan det være man har god kjemi, men at det er mer vennskapelig enn romantisk, så man fortsetter heller som venner. Er man på utkikk etter en fwb så dater man ikke. Er man på utkikk etter en god venn så dater man ikke. Date er det man kalte stevnemøte (et avtalt møte, mellom mennesker som er, eller kan tenke seg å bli kjærester) i "gamle" dager. I dag har ordet date visstnok flere betydninger - for meg kan det være vanskelig å vite motivasjonen til en potensiell "date". Jeg har større behov for bekreftelse nå enn da jeg var yngre, da betydde date en date. Det var fortsatt spenning og usikkerhet, men man slapp iallfall å bekymre seg over om personen bare ønsker en fwb, har sex med flere eller bare ønsker oppmerksomhet/underholdning eller en venn. Har man ikke et ønske om å finne en potensiell partner bør man ikke date. Bruker man datingapper med et ønske om fwb, ONS eller vennskap bør det nevnes tydelig i profilen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå