AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #21 Del Skrevet 9. august 2024 Min utepus ble 22 år. Vi bodde i by nært sentrum. Han var nokså forsiktig av seg, men ikke mer enn en vanlig. Anonymkode: bee92...4c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #22 Del Skrevet 9. august 2024 Er spent selv å se hvor gammel vår blir. Vi bor på landet, men har ‘hovedveien’ rett utenfor. Der er det 80-grense, men den overholdes sjeldent. Med ny asfalt, er kjøreforholdene gode. Katta løper når hun hører en bil komme, men el-biler kan være ganske stille av seg. Anonymkode: e57f4...ffe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #23 Del Skrevet 9. august 2024 Min erfaring med utekatt hos mine foreldre: 1-1,5 år 🥺 Biler er farlige, kjenner også katter som er påkjørt og drept i 30 sone, på parkeringsplass. Biler og katter går ikke sammen. Når jeg fikk katt selv som voksen, innekatt var det eneste alternativet. Nå mistet jeg en katt til akutt sykdom, kun 6.5år gammel, men har enda broren hans hos meg, nærmer seg 9.5år. Ting kan selvsagt skje med innekatter også, men erfaringen min tilsier at se lever lengre. Anonymkode: 9d471...62d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 9. august 2024 #24 Del Skrevet 9. august 2024 Vår ble 14 år. Fikk kreft i magen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aristoteles Skrevet 12. august 2024 #25 Del Skrevet 12. august 2024 Har tre. De er nå 15 og 10. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå