Gå til innhold

Er dating lettere når man har barn?

Snop

Anbefalte innlegg

Jeg kan se for meg at det er vanskeligere å finne noen som vil date noen med barn. Men er det til gjengjeld lettere å finne et seriøst forhold, fordi man luker ut mange useriøse (de som ikke vil binde seg til familielivet)? At det kan bli kvalitet framfor kvantitet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det der er nok veldig avhengig av alder. Når man er over 35 år så er det nok helt klart en fordel å ha barn (fordi mange (de fleste) på 35+har barn). Under 30 så er det nok heller en fordel å ikke ha barn. Folk med barn er nok dessverre ikke automatisk mer seriøse. 

Anonymkode: f040f...91b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Snop skrev (2 timer siden):

Jeg kan se for meg at det er vanskeligere å finne noen som vil date noen med barn. Men er det til gjengjeld lettere å finne et seriøst forhold, fordi man luker ut mange useriøse (de som ikke vil binde seg til familielivet)? At det kan bli kvalitet framfor kvantitet? 

Jeg kan ikke helt si at jeg kjenner meg igjen i det. Jeg er mann med ett barn, og det jeg har erfart de siste årene er at det har vært veldig vanskelig å få datet noen som ønsker noe seriøst. Om det så er kvinner med barn fra før, eller kvinner uten. Det som derimot opplever, er veldig mange useriøse… Hyggelig det, men litt sårt for en som liker å være to

Anonymkode: 8dbdb...6c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det kommer sikkert litt an på. Som alenefar opplever jeg det som utfordrende å finne noen å date i utgangspunktet da jeg stort sett er opptatt og Tinder ikke funker, og svært vanskelig å date i praksis fordi jeg har ansvar for barn 24/7. Jeg har vært på utkikk i fem år uten suksess, og begynner ærlig talt å slite med selvtilliten og en frykt for å aldri finne noen.

Anonymkode: 1f927...93a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Snop skrev (2 timer siden):

Spørs vel hvem man er, hva man leter etter og hva man finner…? Mange ulike faktorer her! 

Datingmarkedet er vanskelig uansett! For min del, som 35 år gammel dame med et barn, må jeg finne en som har egne, vil ha egne eller liker barn i det minste. Så det utelukker jo en del, og det går vel begge veier. Bare at jeg er 35 år og har barn, gjør at mange ikke vil date meg. Det lever jeg fint med. Jeg skal ikke være sammen med mer enn en mann av gangen, så finner nok noen om jeg virkelig ønsker å intensivere jakten 😅

Anonymkode: a0b2a...c8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...