Gå til innhold

Slettet nesten alle barndomsvenner fra sosiale medier

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bra du endelig tok tak i det og gjør et valg. De har ikke ønsket å være venn med deg på veldig mange år /noensinne og du har ønsket å være inkludert. På høy tid å gå videre og skaffe deg eget nettverk for du trenger ikke folk som verken vil være en venn eller er snille.

Endret av Sniff76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Takk❤️

Føler meg litt slem som ikke gratulerer hun ene da hun er gravid, men jeg føler rett og slett ikke for det. Vi har ingen kontakt og jeg er litt ferdig med å like alt jeg kommer over på sosiale medier når det kommer til de.

Vet at hun vil henge seg opp i hvorfor jeg ikke har gratulert henne, men jeg føler ikke hun fortjener noe oppmerksomhet fra meg. 

Anonymkode: 71eb3...63c

Gratulerte de deg da du ble gravid eller fikk barn? Ikke tenk på saken. De har utelukket og utestengt deg før, du er i full rett til å utestenge dem fra ditt liv nå om det er det du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (17 timer siden):

Gratulerte de deg da du ble gravid eller fikk barn? Ikke tenk på saken. De har utelukket og utestengt deg før, du er i full rett til å utestenge dem fra ditt liv nå om det er det du vil.

Ja, det gjorde de.

Jeg har ikle gratulert henne, og jeg kommer ikke til å gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvorfor de har hatt så stor trang til å vise meg at jeg ikke har vært invitert? 

Hva er greia med å sende meg snap av at de er sammen, men ikke at jeg er med? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Noen som vet hvorfor de har hatt så stor trang til å vise meg at jeg ikke har vært invitert? 

Sa du ikke akkurat at du var ferdig med dem og lettet over det? Det hjelper ikke å slette dem fra,sosiale medier hvis du fortsetter å la dem ha tilhold i hodet ditt. La det gå, du vil aldri få svar på sånne spørsmål. Sannsynligvis finnes det ingen svar, hvertfall ingen du vil være tilfreds med, fordi deres versjon av ting vil være helt annerledes enn din.

Gå videre med livet ditt.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er jo bare for å være ekle, og gi deg følelsen av å være utenfor og ekskludert.

Sånne mennesker er bunnslammet i samfunnet, så veldig bra at du har kuttet dem ut. Synes gjerne du kan vise til episoder som denne om du skulle bli bedt om en forklaring på hvorfor du ikke vil ha dem i livet ditt.

Anonymkode: dd1d7...f0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 7.8.2024 den 0.26):

Takk❤️

Føler meg litt slem som ikke gratulerer hun ene da hun er gravid, men jeg føler rett og slett ikke for det. Vi har ingen kontakt og jeg er litt ferdig med å like alt jeg kommer over på sosiale medier når det kommer til de.

Vet at hun vil henge seg opp i hvorfor jeg ikke har gratulert henne, men jeg føler ikke hun fortjener noe oppmerksomhet fra meg. 

Hvor gamle er dere egentlig ? Høres ut som dette er «bygda « å damer som står fast på tenåringsstadiet. Har aldri hatt noe til overs for folk som er mer opptatt av å snakke ned andre,  fremfor  å heller jobbe med seg selv . Small -town issues . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Gjør du det for deg selv eller karmapoeng?

Anonymkode: c2b6a...5f0

Nå må du gi deg! Du fremstår like ille som disse bedritne "vennene" ts skriver om!

Bravo, ts, dette var helt riktig og viktig for deg å gjøre, ingen har bruk for slike drittpersoner i livet sitt.

Anonymkode: c5663...e3f

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.8.2024 den 7.51):

Bare slutt, Karen!

Anonymkode: c4e57...d3d

Hvorfor importerer du amerikansk kultur til Norge på denne måten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nå må du gi deg! Du fremstår like ille som disse bedritne "vennene" ts skriver om!

Anonymkode: c5663...e3f

Wæwæwæ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Wæwæwæ.

Ok. 

Går det bra med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå driver de å viser hele verden at de skal ha babyshower og de hadde vel planer om å sende meg masse snap der jeg igjen ikke er inkludert. Er fortsatt sint på de! 

De har gjort så mye stygt imot meg! Så når jeg møter de er de så falske å later som ingenting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nå driver de å viser hele verden at de skal ha babyshower og de hadde vel planer om å sende meg masse snap der jeg igjen ikke er inkludert. Er fortsatt sint på de! 

De har gjort så mye stygt imot meg! Så når jeg møter de er de så falske å later som ingenting. 

Hadde du ikke slettet dem? Virker jo som du bare troller her nå…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanskelig valg å slette barndomsvenner, men hvis de er slik du sier er det kanskje like greit. Man kommer til et punkt der det er nok 

Anonymkode: f7219...29b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hadde du ikke slettet dem? Virker jo som du bare troller her nå…

Fikk vite det av ei venninne. Ble spurt om jeg var invitert i babyshower til x.. Hadde lagt ut bilder av at alle var samlet igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg. Jeg har også hatt mange sånne venninner, som sender snapper av samlinger. Fester de vet jeg kunne ha tenkt meg å vært på, selv om de vet at jeg syns det er trist. Det er jo ikke normalt. Jeg har også fått snaps av babyshower nå.. 

for en lettelse å være ferdig. Jeg orker ikke mer. Jeg har familien min og bruker heller tiden min der.

Anonymkode: 4c90c...5ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg gjorde akkurat det samme som deg for 10 år siden. Det var et vanskelig, men veldig riktig valg for meg selv. Jeg ble kun invitert til julebord og spleise til dyre gaver bursdag, bryllup, barselgaver til en gjeng av falske venner. På julebordene ble jeg sittende å høre på hva alle de andre hadde gjort resten av året sammen, uten noen invitasjon til meg. Jeg satt alene med barnet mitt mens alle de andre med barn ble invitert i barnebursdag. Når jeg gruet meg år etter år å kjenne på denne utenforskapen klarte jeg til slutt å melde meg ut av Facebook grupper og jeg la etterhvert merke til at det var alltid jeg som kommenterte og trykket liker på ting de la ut på Instagram og Facebook, men aldri kommenterte de på noe jeg la ut. Falske venner som egentlig ikke kjente meg. Har det mye bedre å ikke ha kontakt med dem, litt kleint når jeg en sjeldent gang treffer på de tilfeldig, ellers nydelig, livet er for kort til å beholde slike mennesker i livet sitt. Bruk energi og tid på de menneskene som viser deg gjensidig kjærlighet ❤️

Anonymkode: b155e...0aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...