Gå til innhold

Katten min er borte

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

wilmis skrev (1 time siden):

Har så utrolig dårlig samvittighet, burde sjekket ut dette selv og ikke bare hørt på lovprisningen i butikken og tractive sin hjemmeside!!

Tractive sine halsbånd åpner seg om katten setter seg fast. (Om du brukte det som fulgte med)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg ikke lest alle svarene så kanskje tipset er kommet før.

Gå ut om natten når all trafikkstøy og andre lyder ikke er der.. rop etter katten din. Da hører du den kanskje, så du finner ut hvor den er.. oppe i ett tre, innestengt i en garasje?

Anonymkode: bc853...563

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg opplevde med tractiv GPS-en var at den kunne være ustabil, slik at signalene hoppet en del. GPS-en kunne vise at pus var ett sted, så stoppet signalene opp og etter en stund kunne den gi signaler om et helt annet sted. Sporene hvor pus hadde gått når det skjedde kom heller ikke opp i kartet.

Nå mistes pus GPS-en og batteriet ble flatt, så den GPS-en ligger vel ett eller annet sted i naturen.

Anonymkode: 85958...bb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wilmis skrev (9 timer siden):

Det er for det meste eneboliger og rekkehus her, og den dagen hun forsvant var det fint vær, med mamge åpne dører og garasjeporter rundt omkring. Hvor lenge vil en skremt katt gjemme seg for mennesker før hun våger seg ut tro? 

Har satt ut kattedoen. 

Hun er Kansje innestengt i en garasje der noen har vært på ferie. Hadde gått å ropt mer. Kansje ha med noe snacksposer som knitrer. 

Anonymkode: 490a7...25a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er to år, hun er litt sky overfor fremmede, men ellers en trygg og glad pus. Hun er en nysgjerrig og utforskende type, med kanskje litt for stor selvtillit, men kom tilbake til meg med jevne mellomrom. Hun var blant annet veldig interessert i å finne ut av hvordan hun skulle komme seg under terrassen, så det er en av grunnene til at jeg er redd for at gps"en kan ha hengt seg fast og at hun ikke kommer seg ut derfra. Og det er så rart at gps signalene ble  borte samtidig med at hun forsvant. Samboeren min sier at gps signalene ville blitt registrert dersom hun var under terassen og ute i det hele tatt, og at grunnen til at signalene forsvant må bety at hun er inne et sted. Men jeg er usikker. Tanken på at den lille pusen min kanskje er kvelt fordi jeg tvang på henne dette gps halsbåndet er nesten ikke til å holde ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er to år, hun er litt sky overfor fremmede, men ellers en trygg og glad pus. Hun er en nysgjerrig og utforskende type, med kanskje litt for stor selvtillit, men kom tilbake til meg med jevne mellomrom. Hun var blant annet veldig interessert i å finne ut av hvordan hun skulle komme seg under terrassen, så det er en av grunnene til at jeg er redd for at gps"en kan ha hengt seg fast og at hun ikke kommer seg ut derfra. Og det er så rart at gps signalene ble  borte samtidig med at hun forsvant. Samboeren min sier at gps signalene ville blitt registrert dersom hun var under terassen og ute i det hele tatt, og at grunnen til at signalene forsvant må bety at hun er inne et sted. Men jeg er usikker. Tanken på at den lille pusen min kanskje er kvelt fordi jeg tvang på henne dette gps halsbåndet er nesten ikke til å holde ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for alle svar og støtte❤️ i morgen kommer det spohund, så jeg håper inderlig at det gir resultater!

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
wilmis skrev (På 7.8.2024 den 23.21):

Tusen takk for alle svar og støtte❤️ i morgen kommer det spohund, så jeg håper inderlig at det gir resultater!

Hvordan gikk det med pus? Funnet den?

Anonymkode: 80551...a57

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...