Gå til innhold

Marius Borg Høiby

Tråden gjenåpnes automatisk den kl. 17:00

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for spekulasjoner, personangrep, avsporinger og annet. Debatter rundt debatten vil også bli fjernet som avsporinger. Det vil derfor bli fjernet innlegg uten at det alltid legges igjen ryddemeldinger, nettopp pga det høye volumet vi har av innlegg og ryddinger i denne tråden. Om dere ønsker å etterspørre noe spesisfikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

Tråden kan i perioder bli stengt for moderering, eller ved stor pågang, også om natten. 

Denne tråden omhandler Marius Borg Høiby. Diskusjoner rundt kongehuset skal gjøres i egen tråder som allerede eksisterer, samme med Märtha Louise og Durek Verrett. Omtale av privatpersoner i Marius sitt liv er fortsatt ikke lov og vil bli fjernet. 

Vi tillater ikke dobbeltråder på rampelys, og MBH samt kongefamilien er intet unntak. 

Fremhevede innlegg

Gjest gansketeit
Skrevet

Ja når man ikke trodde det kunne bli verre...I tillegg så går han fremdeles på selvstyr. Trodde han skulle vært godt inn i rusbehandling jeg nå. I tillegg så går han rundt med voldtektsvideo med seg selv som hovedperson . Må jo være MYE som mangler hos den fyren.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er han fratatt diplomatpasset nå eller har han det ennå? 

• Liker 9
  • Nyttig 4
Skrevet
gansketeit skrev (Akkurat nå):

Ja når man ikke trodde det kunne bli verre...I tillegg så går han fremdeles på selvstyr. Trodde han skulle vært godt inn i rusbehandling jeg nå. I tillegg så går han rundt med voldtektsvideo med seg selv som hovedperson . Må jo være MYE som mangler hos den fyren.

Ja, han er jo, heldigvis for etterforskningen, stokke dum.

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

De skriver at voldtekt har skjedd på Skaugum, så da må en tredje voldtekt være denne i Tønsberg da??

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet

Mistenkt for to voldtekter i Oslo og en i Tønsberg, jeg er redd dette er toppen av isfjellet. Håper alle som evt har opplevd ulovlige krenkelser nå tørr å anmelde MBH. 

• Liker 15
  • Hjerte 2
  • Nyttig 23
Skrevet
Trolltunga skrev (55 minutter siden):

De skriver at voldtekt har skjedd på Skaugum, så da må en tredje voldtekt være denne i Tønsberg da??

Hvor? Har kun sett 2 voldtekter, den i Oslo sentrum i påska og den i Tønsberg. 

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt og store mengder avsporing. Lange diskusjoner rundt hva ord betyr og hvilke lover som henger sammen med de, samt diskusjoner om andre personer enn MBH og de som er tilknyttet saken er fjernet. Det vil bli slått hardere ned på dette da tråden stadig sporer av til sidelange diskusjoner om hva en lov sier eller hva ett ord betyr og det er unødvendig for alle parter.

Forumansvarlig

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet (endret)
Ninaen skrev (1 minutt siden):

Det står på forsiden til Dagbladet. Den fra Tønsberg har jeg ikke sett noen medier omtale, kun her inne, så den lurer jrg på detaljene rundt. 

linke til Skaugum-voldtekt: https://www.dagbladet.no/nyheter/siktet-for-voldtekt-pa-skaugum/82263053

Endret av Trolltunga
Lenke
  • Hjerte 1
Skrevet
Ninaen skrev (1 minutt siden):

Jeg har også inntrykk av at det kun er snakk om to pr nå.

• Liker 2
Skrevet
PusheenPusheen skrev (1 minutt siden):

Jeg har også inntrykk av at det kun er snakk om to pr nå.

Hvor kommer info om denne i Tønsberg da? Den har ingen medier omtalt, eller? Per nå kun Oslo sentrum og Skaugum jeg finner. Derfor jrg mener det da er en tredje, som enn så lenge ikke har nådd media. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg har fått med meg tre påståtte voldtekter som er omtalt i media:

1) Den i Tønsberg flere år tilbake i tid

2) Den i Oslo i påsken i år

3) Den på Skaugum i høst

Den siste voldtekten er det vel bare Dagbladet og Se&Hør som har skrevet om til nå. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
lurker skrev (Akkurat nå):

Det er snakk om tre voldtekter nå ja, men ingen andre medier enn Se & Hør har omtalt den i Tønsberg tror jeg?

https://www.seher.no/kongelig/avhort-som-vitne-i-ny-voldtektssak/82266261

I tid ser det da sånn ut:

2022 Tønsberg

Mars 2024 Oslo

August 2024 Skaugum

Jøss, så da er det bare å vente på Tønsberg-saken skal eksplodere også da. 

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Auroraborealiset skrev (Akkurat nå):

https://www.seher.no/kongelig/avhort-som-vitne-i-ny-voldtektssak/82266261

Se og Hør har omtalt en voldtektssak der Snekkestad er i avhørt som vitne i Tønsberg i dag. Syns det er rart at hun har vært vitne på Skaugum i september.. Vil tro at det kommer enda en sak fra Tønsberg som er fra tidligere. 

Det står i saken du lenker til at denne voldtekten skjedde i Tønsberg.

Så ja, Juliane er vitne i den saken i Tønsberg, ryktene som har svirret sier at det skjedde hjemme hos dem etter en fest.

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Så da er det tre voldtekter, hvor foreløpig kun to er tatt ut siktelse på. Dette blir bare verre og verre. 

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Veldig rart at den i Tønsberg ikke omtales i andre medier - forsvarsadvokaten til Juliane har bekreftet at hun har vært inne til avhør og at det er Tønsberg politikammer som etterforsker den.

Se og Hør har vært i kontakt med Tønsberg politidistrikt, som ikke ønsker å kommentere saken på nåværende tidspunkt.

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Voldtekt 1. Oslo i påska i år kan finne linkene legge inn hvis ønskelig

voldekt 2. Skaugum i høst:  https://www.dagbladet.no/nyheter/siktet-for-voldtekt-pa-skaugum/82263053

Voldtekt 3: https://www.seher.no/kongelig/avhort-som-vitne-i-ny-voldtektssak/82266261Tønsberg for en del år tilbake 

Media nevner to voldteker men Dagbladet omtaler da Skaugum i høst som nr 2 men seoghør den i Tønsberg som nr 2. 

Ganske sikker på at det må være snakk om 3 voldtekter her. 

Endret av FruR
  • Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Unnskyld meg , men (mulig jeg tar feil har ikke fulgt 100 %med i denne saken) ble ikke han tatt mens han satt i bilen med sin x kjæreste som har anmeldt han ?  Hun skulle låne bilen hans mens han var på utenlandstur ifølge hennes advokat.. Hadde jeg  anmeldt noen for noe slikt hadde jeg aldri villet ha noe med han/henne å gjøre igjen , iallefall ikke på denne måten .. 

• Liker 2
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...