Gå til innhold

Marius Borg Høiby


Justlooking
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for spekulasjoner, personangrep, avsporinger og annet. Det vil derfor bli fjernet innlegg uten at det legges igjen ryddemeldinger, nettopp pga det høye volumet vi har av innlegg og ryddinger i denne tråden. Om dere ønsker å etterspørre noe spesisfikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

Tråden kan i perioder bli stengt for moderering, eller ved stor pågang. 

Anbefalte innlegg

Er det faktisk slik at toppsjefer i politiet har visst om Marius-situasjonen, så er vel sjansen stor for at justisministeren også har visst. Noe sier meg dette har vært en godt kjent hodepine i lang tid. Nå kommer det for en dag. 
Håper Skatteetaten og økokrim tar tak i de klokkehandel-kompisene hans som oppgir null i inntekt. 

  • Liker 22
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For å ta et annet eksempel jeg ble gjort oppmerksom på, så ble kjendisdesigner TSH dømt for heleri av narkotikapenger for sin daværende kjæreste.  Han var under etterforskning i en stor sak, der han ble dømt for å ha  ledet smuglingen av 760 kilo hasj til Norge i 2004. Ingen advarte henne.

https://www.nettavisen.no/artikkel/kjendisdesigner-domt-for-narko/s/12-95-1721254

  • Liker 5
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

missLynch skrev (5 minutter siden):

Er det faktisk slik at toppsjefer i politiet har visst om Marius-situasjonen, så er vel sjansen stor for at justisministeren også har visst. Noe sier meg dette har vært en godt kjent hodepine i lang tid. Nå kommer det for en dag. 
Håper Skatteetaten og økokrim tar tak i de klokkehandel-kompisene hans som oppgir null i inntekt. 

Det sies at store deler av Oslo vest også har visst, men når ballongen først har sprukket, så er jeg sikker på at hver stein blir snudd i denne saken

Endret av SagaP
Korrektur
  • Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krokenguri skrev (På 8.9.2024 den 8.21):

Dakar lille marius da. Som har fått så mye lv vesker at han har fått rusproblemer 

Lillegutt på 27 år har da på ingen måte ansvar for seg selv. Er jo ikke hans skyld at han ruser seg, slår jenter, han klrarer visst ikke å bli voksen han. Så mamma  må ha ansvar for han resten av livet. 

I helgene han han holde på å ruse seg og banke jenter og dagen etter kan mamma ta ansvar for lillegutten sin. Han trenger ikke det selv. For han er jo bare en liten gutt på 27 år. Siden han ikke trenger å ta ansvar,  fordi mammaen får skylden, da er han vel lillegutt uten ansvar til han er 60 å da eller? 

Du som peker på andre her beskytter marius iht å påpeke ting som ikke er gjengitt riktig. Er den som skriver mest om at hans handlinger ikke er marius sitt ansvar men familien hans sitt anvar. Og dermed unskykder hans handlinger  mest. 

Jeg har  tre voksne barn, en like gammel  som marius  og to yngre. Har da ingen mors ansvar for dem lengre. Mors følsen derimot  blir nok ikke borte. Men jeg har da over hode ingen myndighet  over noen av dem lengre.  Og må være veldig varsom med hva jeg blander meg inn i. 

Ja man fungerer helt riktig litt annerledes når man er under rus. Men hvorfor skal det være en unnskyldning?  Rus er da ingen unnskyldning  for å banke  damer.

Nei vet du hva.  Han er 27 år gammel og så vidt jeg vet ikke tilbskestående eller under noe verge. Så skjønner virkelig  ikke dette store behovet for å unskylde marius sine handlinger på rus og mammaen hans. 

Og du bedriver pårørende shaming. Og flytter fokus hele  tiden  vekk fra marius over på hans familie. Som har 0 myndighet  over han. 

Har skjønt du ikke liker mette marit. Det får være en annen diskusjon.  Men det er faktisk ikke greit å flytte ansvaret marius har for seg selv på andre. 

Den største jobben til foreldre er å oppfostre barn til å bli bra folk som kan bidra i samfunnet. Dette har de ikke klart. Hadde du virkelig ikke følt noe skyld eller tenkt over hvordan du kunne gjort annerledes om din sønn endte opp som voldelig og kriminell rusmisbruker? Ingen tanker om hva slags kvinneverdier du hadde gitt din sønn når han banker kjærestene sine? Dette synes jeg er ren ansvarsfraskrivelse fra foreldre. Man må ta ansvar for den oppdagelsen man har gitt sine barn. 

  • Liker 19
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SagaP skrev (2 timer siden):

Da hadde jeg rett. I kommentarfeltet under avlyttingssaken i Dagbladet i går, så tok alle utgangspunktet i at det var politiets opptak.

Jeg har litt kjennskap til bransjen og tenkte umiddelbart at erfarne spanere ikke ville gjort opptak av en slik samtale. 
Dessuten snakket de veldig åpent, mens MBH sa veldig lite. Minnet meg mye om opptakene Jan Helge Andersen gjorde av politimannen som drev og ringte ham etter han var ferdigsonet i Baneheia-saken. 

Jeg tipper MBH, som ikke er er supersmart og heller ikke god på å tenke konsekvenser, har delt opptaket med de kriminelle vennene sine. En av dem - eller noen av deres venner igjen, har solgt opptaket til Se og Hør. Hvor stor risikoen er for å bli avslørt, vil gjenspeile prisen sladrebladet har betalt for opptaket. Et sted mellom 150 og 200 000 kr er sannsynlig. 

Jeg synes det er trist at MBH har satt spanerne i et dårlig lys. Dette er selve spydspissen som Oslo-politiet har inn mot den organiserte kriminaliteten. De er proffe, men har kommet i en vanskelig situasjon fordi de har fått inn etterretningsopplysninger på MBH gjennom mange år.
Det er veldig sannsynlig. Sjefene har klarert denne samtalen på høyeste hold, taktikken ville kanskje fungert om MBH var mottakelig for korreks. Det var han ikke. 
Jeg er likevel usikker på hvor mye skade opptaket har påført daværende og framtidige operasjoner mot kriminelle nettverk. Antakeligvis svært liten, da mange av disse veit at de er interessante for politiet og at de blir holdt øye med.

Ingen grunn til å korsfeste politiet i denne saken. De sa svært lite, og hensikten var å hjelpe MBH og kongefamilien. En tillit MBH viste han ikke var verdig. 

Fin post. 

Ja, er vel slikt at det er Marius selv som har tatt opp disse samtalene.

Så delt dem til noen. 

Må vel ikke være de kriminelle bekjente, som har gitt det Se og Hør. Kan vel være en party-venn som ikke liker at han har banket en venninne, eller truet en annen kompis.

  • Liker 17
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

missDoris skrev (1 time siden):

Tviler på at han er i umiddelbar fare. Hvis Marius har drevet med kjøp OG salg, eventuelt blitt brukt som kurer med det finfine diplomatpasset sitt holder han kjeft. 

Problemet er jo at han gir blanke f... i absolutt hele statsapparatet, sin familie inkl.

 

Faren kan ligge i oppmerksomheten saken(e) får som slår tilbake på gangsterne i miljøet rundt han. 

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

keops skrev (9 minutter siden):

Hva er bakgrunnen for at du tror han ikke skjønner at kontakt med underverdenen innebærer risiko for ham selv?

Og hvorfor kalle det "kontakt med", når det ser mer ut som at han ER en del av underverdenen. En ekkel del også.

Er jo også risiko forbundet med å banke damer og true vennene deres på livet. Før eller siden får vel noen nok.

 

keops skrev (2 timer siden):

Hva er bakgrunnen for at du tror han ikke skjønner at kontakt med underverdenen innebærer risiko for ham selv?

Og hvorfor kalle det "kontakt med", når det ser mer ut som at han ER en del av underverdenen. En ekkel del også.

Er jo også risiko forbundet med å banke damer og true vennene deres på livet. Før eller siden får vel noen nok.

Fordi jeg tror ikke  han er dum.

Å ikke forstå det må være manglende forståelse eller å være litt dum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carmen67 skrev (3 timer siden):

Det er stor forskjell på hva man sier og hva man gjør. 
Konturene av Marius’ problemer, er at dette har hun kjent til over lenger tid, noe HM bekreftet i Stavanger. Så lenge MBH er samtykkekompetent, er faglig behandling den eneste veien å gå. et krever ofte at man må stå ved et veivalg der konsekvensene er tydelige for å bli motivert  

Likevel får han fortsette uten konsekvenser. Han får «leie» bolig og bo hjemme. Han kjører svin og setter et dårlig eksempel for yngre søsken. Samboere har fått fritt leide inn i løvens hule på Skaugum selv om partnervold har vært gjentagende. 
I stedet for å være en del av løsningen ved å kreve MBH til ansvar for sine handlinger, la ham ta konsekvensene (faglig behandling), eller å be ham flytte ut og 100% klare seg selv, har de latt den voksne mannen på 27 år bo hjemme og på den måten vært en del av problemet.

De har gått i den typiske foreldrefella med sentimental kjærlighet.

 

Forhåpentligvis  får han konsekvenser nå da. Vi får se hva dette fører til iht straff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremmed fugl skrev (15 minutter siden):

Fin post. 

Ja, er vel slikt at det er Marius selv som har tatt opp disse samtalene.

Så delt dem til noen. 

Må vel ikke være de kriminelle bekjente, som har gitt det Se og Hør. Kan vel være en party-venn som ikke liker at han har banket en venninne, eller truet en annen kompis.

Takk ❤️ Ja, Marius er vel ikke den skarpeste kniven i skuffen. Noen han kjenner (enten party-venn, «venn» eller kriminelle),  har i hvert fall tjent én høvding eller to på opptakene - mange brukerdoser cola det 🙂

Tror MBH er i ferd med å bli bannet på Oslo vest - vi så forsmaken ifm Spetalen bryllupet. Etterhvert vil kanskje kriminelle også holde seg unna ham. Små muligheter til å få jobbet i fred relatert til ens lysskye forretninger så lenge MBH henger rundt. 
I går så jeg i klokkegruppa «Klokkeriet» på Facebook, der har Marius, pappaen og kongelige - medlemskap , samt den ene klokkekjeltringen som er omtalt i media som Rasta-mannen. 
Sistnevnte hadde lagt ut mange dyre klokker fra Rolex til Patek Philippe 

Endret av SagaP
Korrektur
  • Liker 15
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk noen få minutter og lytt til denne. Det er hårreisende hvordan noen blir strippet for all verdighet, mens andre blir båret på gullstol: 

 

  • Liker 7
  • Hjerte 3
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordreSving skrev (13 minutter siden):

Politiet bekrefter at opptaket er autentisk, men at det ikke er deres opptak. Da må det være Marius da. 
https://www.aftenposten.no/norge/i/XjRrem/politiet-om-hoeiby-opptak-ansatte-fra-oslo-politidistrikt-som-snakker

Da hadde du rett, @SagaP… Dette er ikke politiets opptak. Fullt sitat fra artikkelen @NordreSving har delt lenke til:

«Onsdag bekrefter pressesjef Unni Grøndal til Aftenposten at opptaket er fra samtalen politiet hadde med Høiby i 2023. Hun bekrefter også at det er ansatte fra Oslo politidistrikt som høres i samtalen. Politiet sier imidertid det ikke er deres opptak.I opptaket som er publisert kan man høre politiet gi ulike råd til Høiby og det snakkes blant annet om kokainbruk.»

Jeg har hørt opptakene og reagerte på hvor knapt MBH svarte hele veien. Hvis han selv står for opptaket, forklarer det hvorfor han sier minst mulig. Men flere i tråden har betegnet han som dreven, det fins også et mer folkelig uttrykk - forherdet…

  • Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordreSving skrev (10 minutter siden):

Politiet bekrefter at opptaket er autentisk, men at det ikke er deres opptak. Da må det være Marius da. 
https://www.aftenposten.no/norge/i/XjRrem/politiet-om-hoeiby-opptak-ansatte-fra-oslo-politidistrikt-som-snakker

Ja, enten lyver politiet eller så har Marius tatt det opp, er jo ingen andre alternativer. Det er godt mulig at denne samtalen og masse annet snacks har vært lagret på mobilen hans og den ble vel tatt av politiet da han ble arrestert? Mener jeg leste det et sted. Så det er fortsatt mulig at kilden som lekker info og material faktisk befinner seg i politiet, noen som er drittlei av at det skal dulles med MBH. Ev at han er dum nok til å sende klippet til narkovennene sine for å skryte. Synd han ikke kunne komme i prinsessebryllupet, han og Durek er jo a match made in heaven. To voldelige supernarcs som tror de eier verden.

  • Liker 22
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Voyager skrev (14 minutter siden):

Den største jobben til foreldre er å oppfostre barn til å bli bra folk som kan bidra i samfunnet. Dette har de ikke klart. Hadde du virkelig ikke følt noe skyld eller tenkt over hvordan du kunne gjort annerledes om din sønn endte opp som voldelig og kriminell rusmisbruker? Ingen tanker om hva slags kvinneverdier du hadde gitt din sønn når han banker kjærestene sine? Dette synes jeg er ren ansvarsfraskrivelse fra foreldre. Man må ta ansvar for den oppdagelsen man har gitt sine barn. 

Nei. Fordi at jeg vet at jeg hadde gjort alt i min makt for at ting skulle bli bra. Men av og til  er ikke det nok, også går det galt alikevel.   

Spesielt i tenårene så har miljøet rundt ungen din mye mer å si  enn det du sier som forelder.  Så det er en tynn linje om de holder seg på ene eller andre siden av linjen. 

Nå har jeg voksne unger. Noen av vennene deres gikk det ikke så bra med, men de aller fleste har det gått fint med. Og det er ikke dårlige foreldre der det har gått galt. Jeg vet hvor det gikk galt, og det  var ikke hjemme. Men det har jeg ikke tenkt å ta mer iht her. Men  kunne like gjerne ha vært en av mine. Du er passe naiv om du tror god oppvekst er nok , for at ting ikke går galt. 

Kunne ikke  falle meg inn å shame de foreldrene,  slik mettemarit blir  utsatt for  her. 

 Har nevnt det før, de har også to andre flotte ungdommer som det ser ut til å gå svært bra med, og har god oppdragelse.  Så å påstå at de ikke har vært gode foreldre , syntes jeg er passe drøyt. Spesielt siden du ikke vet noe om hva de har gjort og ikke gjort. Og hva utfordringene  marius sikter til når han sier han har slitt hele livet og henviser til  noen diagnoser.  

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krokenguri skrev (9 minutter siden):

Nei. Fordi at jeg vet at jeg hadde gjort alt i min makt for at ting skulle bli bra. Men av og til  er ikke det nok, også går det galt alikevel.   

Spesielt i tenårene så har miljøet rundt ungen din mye mer å si  enn det du sier som forelder.  Så det er en tynn linje om de holder seg på ene eller andre siden av linjen. 

Nå har jeg voksne unger. Noen av vennene deres gikk det ikke så bra med, men de aller fleste har det gått fint med. Og det er ikke dårlige foreldre der det har gått galt. Jeg vet hvor det gikk galt, og det  var ikke hjemme. Men det har jeg ikke tenkt å ta mer iht her. Men  kunne like gjerne ha vært en av mine. Du er passe naiv om du tror god oppvekst er nok , for at ting ikke går galt. 

Kunne ikke  falle meg inn å shame de foreldrene,  slik mettemarit blir  utsatt for  her. 

 Har nevnt det før, de har også to andre flotte ungdommer som det ser ut til å gå svært bra med, og har god oppdragelse.  Så å påstå at de ikke har vært gode foreldre , syntes jeg er passe drøyt. Spesielt siden du ikke vet noe om hva de har gjort og ikke gjort. Og hva utfordringene  marius sikter til når han sier han har slitt hele livet og henviser til  noen diagnoser.  

Mette Marit har også voksne unger. Marius er snart 30 år. Han bor hjemme, har ingen jobb og blir forsørget økonomisk av foreldrene. De betaler altså for hans kriminelle aktiviteter. Da har de skyld. 

Endret av MissHannigan
  • Liker 16
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordreSving skrev (40 minutter siden):

Politiet bekrefter at opptaket er autentisk, men at det ikke er deres opptak. Da må det være Marius da. 
https://www.aftenposten.no/norge/i/XjRrem/politiet-om-hoeiby-opptak-ansatte-fra-oslo-politidistrikt-som-snakker

Jeg synes dette er det mest "forvirrende" med hele greia. Hvor kommer dette opptaket fra?

Hvordan har det havnet helt hos Se og Hør? Det er jo ingen som ønsker at det skal komme dit? Godt mulig at det er Marius, men jeg skjønner fortsatt ikke hvilken vei det har tatt for å nå Se og Hør om det ikke er spredt for alle vinder. Om det er videresendt til kriminelle burde man tro at de ikke akkurat ivrer etter å få det i sladrepressen.

Dette opptaket er eksplosivt, ikke på grønn av ekstremt sjokkerende innhold, men at det i det hele tatt eksisterer, hvorfor, og hvordan det er spredt og til slutt endte hos Se og Hør.

Innholdet i seg selv er som forventet, og som jeg har sagt tidligere; selvfølgelig får Marius "spesialbehandling", men alternativet hadde nok ikke vært at han ble fengslet som noen tror. De går ikke etter "tunge rusmisbrukere" på østkanten heller. Tviler veldig på at han har vært dum nok til å rote seg bort i salg og denslags, og politiet vet nok veldig godt om det meste han har gjort og hvem han omgås. Hadde dette vært 20-30 år siden da "kampen mot narkotika" var rettet mot brukere hadde det vært en sjanse for at noen i hans situasjon ble tatt, men de er ikke ute etter brukere, generelt sett.

Det absolutt mest interessante her er eksistensen av disse lydklippene i god kvalitet. Kanskje han har sendt dem til kriminelle i bytte mot gratis kokain (han har nok hatt mer eller mindre fri tilgang, gratis, bare fordi han er den han er). Penger? Har han gått rundt med en mikrofon fra gjengfolkene uten å vite det?

 

Edit:

 

  

JessicaL skrev (20 minutter siden):

Ja, enten lyver politiet eller så har Marius tatt det opp, er jo ingen andre alternativer. Det er godt mulig at denne samtalen og masse annet snacks har vært lagret på mobilen hans og den ble vel tatt av politiet da han ble arrestert? Mener jeg leste det et sted. Så det er fortsatt mulig at kilden som lekker info og material faktisk befinner seg i politiet, noen som er drittlei av at det skal dulles med MBH. Ev at han er dum nok til å sende klippet til narkovennene sine for å skryte. Synd han ikke kunne komme i prinsessebryllupet, han og Durek er jo a match made in heaven. To voldelige supernarcs som tror de eier verden.

Dette er jo også en god forklaring. Hadde glemt at politiet har hatt tilgang på innholdet fra telefonen hans. Det er altså mulig at det ikke har vært spredd rundt, og at det likevel kommer fra politiet.

Endret av likestilling
  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

JessicaL skrev (25 minutter siden):

Ja, enten lyver politiet eller så har Marius tatt det opp, er jo ingen andre alternativer. Det er godt mulig at denne samtalen og masse annet snacks har vært lagret på mobilen hans og den ble vel tatt av politiet da han ble arrestert? Mener jeg leste det et sted. Så det er fortsatt mulig at kilden som lekker info og material faktisk befinner seg i politiet, noen som er drittlei av at det skal dulles med MBH. Ev at han er dum nok til å sende klippet til narkovennene sine for å skryte. Synd han ikke kunne komme i prinsessebryllupet, han og Durek er jo a match made in heaven. To voldelige supernarcs som tror de eier verden.

Det er helt klart en mulighet. Lekkasjer vil ofte ingen være ved. Det er masse lekkasjer i store saker, der alle parter nekter. Sjeldent de finner ut av det. 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

likestilling skrev (4 minutter siden):

Jeg synes dette er det mest "forvirrende" med hele greia. Hvor kommer dette opptaket fra?

Hvordan har det havnet helt hos Se og Hør? Det er jo ingen som ønsker at det skal komme dit? Godt mulig at det er Marius, men jeg skjønner fortsatt ikke hvilken vei det har tatt for å nå Se og Hør om det ikke er spredt for alle vinder. Om det er videresendt til kriminelle burde man tro at de ikke akkurat ivrer etter å få det i sladrepressen.

Dette opptaket er eksplosivt, ikke på grønn av ekstremt sjokkerende innhold, men at det i det hele tatt eksisterer, hvorfor, og hvordan det er spredt og til slutt endte hos Se og Hør.

Innholdet i seg selv er som forventet, og som jeg har sagt tidligere; selvfølgelig får Marius "spesialbehandling", men alternativet hadde nok ikke vært at han ble fengslet som noen tror. De går ikke etter "tunge rusmisbrukere" på østkanten heller. Tviler veldig på at han har vært dum nok til å rote seg bort i salg og denslags, og politiet vet nok veldig godt om det meste han har gjort og hvem han omgås. Hadde dette vært 20-30 år siden da "kampen mot narkotika" var rettet mot brukere hadde det vært en sjanse for at noen i hans situasjon ble tatt, men de er ikke ute etter brukere, generelt sett.

Det absolutt mest interessante her er eksistensen av disse lydklippene i god kvalitet. Kanskje han har sendt dem til kriminelle i bytte mot gratis kokain (han har nok hatt mer eller mindre fri tilgang, gratis, bare fordi han er den han er). Penger? Har han gått rundt med en mikrofon fra gjengfolkene uten å vite det?

Jovisst går dem etter rusmisbrukere. Sjekk posten min rett over her. Jeg tror dessverre ikke dette er et engangstilfelle. 
Se og Hør har kilder over alt i samfunnet og spesielt når noe omhandler kongefamilien. Politiet sier det er autentiske samtaler, men ikke deres. Hvem andre enn M kan ha tatt opp samtalene? Skybert? 

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

likestilling skrev (6 minutter siden):

Jeg synes dette er det mest "forvirrende" med hele greia. Hvor kommer dette opptaket fra?

Hvordan har det havnet helt hos Se og Hør? Det er jo ingen som ønsker at det skal komme dit? Godt mulig at det er Marius, men jeg skjønner fortsatt ikke hvilken vei det har tatt for å nå Se og Hør om det ikke er spredt for alle vinder. Om det er videresendt til kriminelle burde man tro at de ikke akkurat ivrer etter å få det i sladrepressen.

Dette opptaket er eksplosivt, ikke på grønn av ekstremt sjokkerende innhold, men at det i det hele tatt eksisterer, hvorfor, og hvordan det er spredt og til slutt endte hos Se og Hør.

Jeg synes det er klinkende klart hvordan det har havnet hos Se og hør: Han var kul og hadde respekt og tok opp samtalen og delte den selv for å vise hvor uangripelig han var. Nå har han banket minst tre damer, blitt kansellert som bryllupsgjest og har mistet statusen sin. Da kommer all dritten folk sitter på om han fram. 

  • Liker 17
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer nå enda på hvem som sendte ut politiet til Marius. Det står dette i Se og Hør:

Sitat

Politiet har ikke villet svare på spørsmål omkring hva slags kontakt det har vært mellom kongehuset, PST og Oslo politidistrikt. Hvem som først initierte politiets møte med Marius er fortsatt ikke kjent. Det kan være kronprinsparet, kongefamiliens livvakter eller politiet selv.

Da tenker jeg igjen at det kan ha vært MM som har tatt initiativet, kontaktet politiet og "bestilt" oppdraget. Bedt de sende noen rå politifolk ut og skremme sønnen litt. 

Kan det være sånn?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...