Gå til innhold

Marius Borg Høiby

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for regelbrudd. Minner spesielt på regelen om opphavsrett, brukerdebatt og spekulasjoner. Debatter rundt debatten og debatter rundt andre debatanter vil bli fjernet som avsporinger og ved høy gjentagelse vil vi vurdere innføring av kortere utestengelser for å holde fokuset på selve saken. Ved høy aktivitet kan det bli fjernet innlegg uten at det legges igjen ryddemelding. Om dere ønsker å etterspørre noe spesisfikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

I forbindelse med den kommende høyprofilerte saken vil denne tråden bli stengt på natten, samt i helger da vi ikke har mulighet til å konsant overvåke tråden hele døgnet. Tråden kan også bli stengt i perioder utenom dette for moderering, men vi ønsker i minst mulig grad å unngå dette. 

Denne tråden omhandler Marius Borg Høiby. Diskusjoner rundt kongehuset skal gjøres i egen tråder som allerede eksisterer, samme med Märtha Louise og Durek Verrett. Omtale av privatpersoner i Marius sitt liv er fortsatt ikke lov og vil bli fjernet. 

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 minutter siden, Krokenguri said:

Wææ unskyld. Feil link

Skal prøve å rette opp. Men går ikke å slette.

Fjernet  teksten 

Det går helt fint, fort gjort 🙂

Videoannonse
Annonse
Skrevet
MissHannigan skrev (2 minutter siden):

Flott han spontant fikk billetter akkurat der alle kompisene skulle i bryllup til deres felles venninne. Sikkert kjekt å vente på hotellet (med dressen sin), mens kompisene koser seg i bryllupsfest. Da får han koblet av litt alene.

Det å sitte i findressen med litt dansepulver, mobil og ei livvakt å snakke med, er kanskje ikke det verste? Behagelige temperaturer er det der også.

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
MissLucy skrev (2 minutter siden):

fy, det var stygt

Jeg tror ikke du oppfattet ironien.

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Gjest NordreSving
Skrevet
JustAsking skrev (4 minutter siden):

Hvis Marius aldri har vært invitert til bryllupsfeiring i Italia, hvorfor takket han nei til bryllup i Geiranger allerede før sommeren, (jf HMs intervju i Stavanger)? Burde vært i stetantes bryllup sammen med halvsøsken og øvrig utvidet familie da?

Tenker dette med relativt stor sikkerhet bekrefter hypotesen. 
Når vi ikke vet må man vurdere sannsynlighet. 

- Han meldte avbud i mai, så han skulle noe annet. 
- Han er venn med bruden
- Han reiser til samme sted som bryllupet skal være, på samme tidspunkt

- Han reiser sammen med kamerater som skal i bryllupet

- Han har med dresspose

Da er det selvfølgelig aller mest nærliggende å konkludere med at han skal ….. tatatata : på rehab. Evt finne ro. Not.

Skrevet
Anonio skrev (8 timer siden):

Nå er vi gått i sirkel igjen. Ja, du kan nekte å avgi forklaring i avhør, men du kan ikke nekte å komme til allokert tid. Du og jeg ville fått en tid som vi måtte møte på stasjonen. Det virker det som Marius m/advokat har en egen regel på. Politiet har litt å svare for her.

IMG_4078.jpeg

• Nyttig 2
Gjest Malmfrid
Skrevet
lurker skrev (13 minutter siden):

I Stockholm finnes det en institusjon som jeg tror ville passe ham perfekt.

Den er grunnlagt av en tidligere kokainavghengig, som ikke fant seg til rette i de vanlige institusjonene. "De ba ham ta på joggebukse!?", har jeg lest han har uttalt 😄

https://thehouserehab.com/

Selve stedet heter The Mansion, og her treffer man andre "vestkantfolk" så det må jo passe bra 🙂

De kan også komme hjem til deg og hjelpe den avhengige med å bli motivert til å komme på opphold, de reiser over hele verden.

Ja, der er mange plasser. De som har lest boken "Rus og rolex" vet at Olaf Olsvik startet opp Mestringshusene som er en kjent privat behandlingsinstitusjon i Norge. 

Skrevet
velociraptor skrev (3 minutter siden):

Ironien er svært lett å oppfatte for alle som har IQ over 100 og ikke dysleksi.

Oooo vi er på det nivået.

Godt vi begge er under 100 i iq , for din iq virker ikke særlig høy den heller når du  klarer å legge deg på så lavt nivå

Fordelen med å være så dum som meg, er at jeg ikke tar meg nær av folk som prøver  å såre meg med dysleksien min.  Det bryr meg faktisk  midt i ryggen

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
Gothard skrev (4 minutter siden):

Jeg tror ikke du oppfattet ironien.

det var rettet mot en bruker som for det første har fortalt om sin dysleksi, og som for det andre ikke blir møtt på en spesielt hyggelig måte av folk som er uenig, og det er et mønster, så jeg står fast ved at det var stygt.

Endret av MissLucy
  • Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Skrevet
5 minutter siden, Istapp said:

MM har skjermet og dekket over for M i mange, mange år. Dette skyldes ene og alene hennes dårlige samvittighet for livet hun selv har ført i forkant av og under svangerskapet sitt. I tillegg har MMs familiegren samme belastning som hun ser i sin sønn og som hun vet foreligger hos sin ex (Ms far). Det vi ser er konsekvensene av hennes egen levemåte i det hun traff HM.

WTAF? Er dette innafor å skrive såpass bastant? Har hun snakket ut i intervjuer eller liknende om at det er slik hun har det?

Siste sidene har det eskalert litt, vel. 

• Liker 5
Skrevet
Krokenguri skrev (Akkurat nå):

Oooo vi er på det nivået.

Godt vi begge er under 100 i iq , for din iq virker ikke særlig høy den heller når du  klarer å legge deg på så lavt nivå

Fordelen med å være så dum som meg, er at jeg ikke tar meg nær av folk som prøver  å såre meg med dysleksien min.  Det bryr meg faktisk  midt i ryggen

Hey, slapp av

De fleste av oss her inne er på ditt lag.

Det er best å synes synd på en narkoman kvinnemishandler som lever et liv uten konsekvenser.

Fordi han er så lei seg. Så skikkelig ordentlig lei seg. For real.

• Liker 13
  • Nyttig 5
Skrevet
MissLucy skrev (1 minutt siden):

det var rettet mot en bruker som for det første har fortalt om sin dysleksi, og som for det andre ikke blir møtt på en spesielt hyggelig måte av folk som er uenig, og det er et mønster, så jeg står fast ved at det var stygt.

Ok, skal vi nå kverulere de neste 10 sidene? 

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet
Bestemoren skrev (9 minutter siden):

Kronprinsparet ankommer Ålesund. Kanskje MM signaliserer noe med sitt valg av jakke, kanskje er det et helt tilfeldig valg. ☺️😉 På nettsiden til «Et kraftsted for universell sjamanerfaring - TILBAKE TIL URKRAFTEN - en del av SKAPERKRAFTEN AS» står det følgende om maur. https://www.sjamanisme.no/tjenester

https://www.sjamanisme.no/kraftdyr

«MAUR

Selv om disse skapningene er små i størrelse så er deres ånd utrolig sterk. Når mauren kommer marsjerende inn i ditt liv så kan det være fordi den har budskap om at du burde være tålmodig og i enhet til et prosjekt eller samarbeid med familie eller jobb,samfunn. Den forteller også at tålmodighet har sine fordeler. Maur symboliserer utholdenhet, enhet og tålmodighet.»

https://www.seher.no/kongelig/na-har-mette-marit-landet/81868222

IMG_0180.jpeg

Svigerbror - den selverklærte sjamanen som har plukket ut MMs «kraftdyr» i anledning Mariusgate? 
Ellers vil jeg påpeke mismatch mellom ekteparets antrekk og kroppsholdning…

• Liker 8
  • Nyttig 5
Skrevet
JustAsking skrev (1 minutt siden):

Hvis Marius aldri har vært invitert til bryllupsfeiring i Italia, hvorfor takket han nei til bryllup i Geiranger allerede før sommeren, (jf HMs intervju i Stavanger)? Burde vært i stetantes bryllup sammen med halvsøsken og øvrig utvidet familie da?

Det er jo ingen som tror på dette (hvis ikke motivasjonen er å sverte Se og Hørs arbeidsteknikk, da, da kan man kanskje svelge noen logiske kameler).

Selvfølgelig var han invitert i Spetalen-bryllupet, de er jo venner. Når han måtte velge mellom treigt bryllup i Geiranger, med halvgamle gjester og rosa gin, og bryllup i italia, med vennegjengen og cola og kake, så skjønner alle hvorfor han takket nei til tante.

Og så dukker han opp i Pisa, med pendressen pent pakket, på tross av 31 varmegrader. Sammen med resten av bryllupsgjestene. Selvfølgelig trodde han at han skulle i bryllup, fyren er ikke akkurat kjent for sin skarpe klesstil ellers...

Alle skjønner at han ble avInvitert. Alle skjønner også at bruden ikke kunne gå ut og bekrefte dette. Vi snakker tross alt om sønnen til kronprinsessen. Det er greit å holde avstand, men å brenne alle bruer, ville vært dumt. For når ting roer seg og folk slutter å prate om partnervold og kokain, så er Marius helt sikkert inne i varmen igjen.

Man kan si mye om Se og Hørs arbeidsmetoder, men de har vært de eneste som har gravd i noe som helst angående kongehuset. Resten av mediene har logret som bikkjer, i håp om å få en bit av kaka i Geiranger. Se og Hør må for alltid leve med sitt gamle rykte, men vi må ikke glemme at det faktisk er et redaktørstyrt medie, de kan faktisk ikke publisere blanke løgner uten fare for å bli dømt. Jeg vil tro at i en såpass betent sak, så sørger de for å ha kildene sine i orden. 

• Liker 27
  • Hjerte 1
  • Nyttig 14
Skrevet
Bestemoren skrev (14 minutter siden):

Kronprinsparet ankommer Ålesund. Kanskje MM signaliserer noe med sitt valg av jakke, kanskje er det et helt tilfeldig valg. ☺️😉 På nettsiden til «Et kraftsted for universell sjamanerfaring - TILBAKE TIL URKRAFTEN - en del av SKAPERKRAFTEN AS» står det følgende om maur. https://www.sjamanisme.no/tjenester

https://www.sjamanisme.no/kraftdyr

«MAUR

Selv om disse skapningene er små i størrelse så er deres ånd utrolig sterk. Når mauren kommer marsjerende inn i ditt liv så kan det være fordi den har budskap om at du burde være tålmodig og i enhet til et prosjekt eller samarbeid med familie eller jobb,samfunn. Den forteller også at tålmodighet har sine fordeler. Maur symboliserer utholdenhet, enhet og tålmodighet.»

https://www.seher.no/kongelig/na-har-mette-marit-landet/81868222

IMG_0180.jpeg

Ikke mye kronprinsesse-stil over det antrekket. Har hun gitt opp?

• Liker 24
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
MissLucy skrev (6 minutter siden):

Ironi er dessuten som man vet ikke å si det motsatte av det man mener, slik mange fortsatt innbiller seg, men å si flere ting på én gang, slik at man kan unnskylde seg ved å vise til én av fortolkningene når man konfronteres med uttalelsen sin, og frasi seg alt ansvar for andre fortolkninger.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Sgirl skrev (Akkurat nå):

Ikke mye kronprinsesse-stil over det antrekket. Har hun gitt opp?

Hun har bare gått tilbake til røttene sine og viser det.

Dere som hater monarkiet benytter hver minste detalj til å kritisere.

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet
Gothard skrev (1 minutt siden):

Litt humor, bare. Slapp av

• Liker 3
Skrevet
Sgirl skrev (Akkurat nå):

Hater. Det er det du er.

• Hjerte 2
Gjest Bestemoren
Skrevet
Gothard skrev (2 minutter siden):

Sgirl skrev (1 minutt siden):

Enig, litt humor i den her tråden er etterlengtet! 
Jeg tror ikke hun har gitt opp i det hele tatt, hvis maur-jakken er et valgt antrekk… ☺️😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...