Gå til innhold

Marius Borg Høiby

Justlooking
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for spekulasjoner, personangrep, avsporinger og annet. Debatter rundt debatten vil også bli fjernet som avsporinger. Det vil derfor bli fjernet innlegg uten at det alltid legges igjen ryddemeldinger, nettopp pga det høye volumet vi har av innlegg og ryddinger i denne tråden. Om dere ønsker å etterspørre noe spesisfikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

Tråden kan i perioder bli stengt for moderering, eller ved stor pågang. 

Denne tråden omhandler Marius Borg Høiby. Diskusjoner rundt kongehuset skal gjøres i egen tråder som allerede eksisterer, samme med Märtha Louise og Durek Verrett. Omtale av privatpersoner i Marius sitt liv er fortsatt ikke lov og vil bli fjernet. 

Vi tillater ikke dobbeltråder på rampelys, og MBH samt kongefamilien er intet unntak. 

Anbefalte innlegg

Hvis Marius aldri har vært invitert til bryllupsfeiring i Italia, hvorfor takket han nei til bryllup i Geiranger allerede før sommeren, (jf HMs intervju i Stavanger)? Burde vært i stetantes bryllup sammen med halvsøsken og øvrig utvidet familie da?

• Liker 17
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hanne67 skrev (13 minutter siden):

Se & Hør finner opp mye rart for å selge. Bruden selv har jo gått ut og sagt at han aldri var invitert:

https://www.seher.no/kjendis/marius-ikke-invitert/81867949

Han ble rådet av sin advokat å reise utenlands, bl.a. pga. den massive mediedekningen han har blitt utsatt for.

Rart ikke folk på KG skjønner hva agendaen til Se & Hør er: SALG

Flott han spontant fikk billetter akkurat der alle kompisene skulle i bryllup til deres felles venninne. Sikkert kjekt å vente på hotellet (med dressen sin), mens kompisene koser seg i bryllupsfest. Da får han koblet av litt alene.

• Liker 20
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Krokenguri said:

Da må du nok være litt tydeligere på det. Jeg leste det på samme vis at du var en hater i innlegget.  Tolket ikke detcsom ironi og sarkasme.  Det skal du være eksternt god på for å få set frem i skriftlig form.

Jeg tenkte , oi nå har det nådd nye høyder og så for meg en person det fråddt ut av munnen på når jeg  leste.

Bare sånn at du vet hvordan det fort fremstår når du skriver sånn. 

Så vil nok anbefale at du dropper ironi og sarkasme i tekst form , om du ikke vil oppfattes som hatefull

Det var ikke jeg som skrev disse tingene, det var Gothard
🙂

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurker skrev (4 minutter siden):

Det var ikke jeg som skrev disse tingene, det var Gothard
🙂

Wææ unskyld. Feil link

Skal prøve å rette opp. Men går ikke å slette.

Fjernet  teksten 

Endret av Krokenguri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bestemoren

Kronprinsparet ankommer Ålesund. Kanskje MM signaliserer noe med sitt valg av jakke, kanskje er det et helt tilfeldig valg. ☺️😉 På nettsiden til «Et kraftsted for universell sjamanerfaring - TILBAKE TIL URKRAFTEN - en del av SKAPERKRAFTEN AS» står det følgende om maur. https://www.sjamanisme.no/tjenester

https://www.sjamanisme.no/kraftdyr

«MAUR

Selv om disse skapningene er små i størrelse så er deres ånd utrolig sterk. Når mauren kommer marsjerende inn i ditt liv så kan det være fordi den har budskap om at du burde være tålmodig og i enhet til et prosjekt eller samarbeid med familie eller jobb,samfunn. Den forteller også at tålmodighet har sine fordeler. Maur symboliserer utholdenhet, enhet og tålmodighet.»

https://www.seher.no/kongelig/na-har-mette-marit-landet/81868222

Endret av Bestemoren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Johan uten land skrev (3 minutter siden):

Så en mor som har en sønn som har alvorlige problemer med psykiatri og rus - er det helt utrolig skal ha noe sympati?
Hva i all verden er det slags kommentar?

Hopper bukk over? Skulle hun sitte hjemme på Skaugum og grine - med kamera på, ville du vært fornøyd da?

MM har skjermet og dekket over for M i mange, mange år. Dette skyldes ene og alene hennes dårlige samvittighet for livet hun selv har ført i forkant av og under svangerskapet sitt. I tillegg har MMs familiegren samme belastning som hun ser i sin sønn og som hun vet foreligger hos sin ex (Ms far). Det vi ser er konsekvensene av hennes egen levemåte i det hun traff HM.

• Liker 17
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SagaP skrev (7 minutter siden):

Tror flere kongehus i Europa har avtale med Betty Ford klinikken i USA. Dyrt, men gode resultater å vise til

Penger er vel ikke problem hos M eller familien - Norge as sine undersåtter (altså vi skattebetalere) betaler jo vi...

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

velociraptor skrev (2 minutter siden):

Ironien er svært lett å oppfatte for alle som har IQ over 100 og ikke dysleksi.

fy, det var stygt

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JustAsking skrev (5 minutter siden):

Hvis Marius aldri har vært invitert til bryllupsfeiring i Italia, hvorfor takket han nei til bryllup i Geiranger allerede før sommeren, (jf HMs intervju i Stavanger)? Burde vært i stetantes bryllup sammen med halvsøsken og øvrig utvidet familie da?

Både det at han takket nei til ML og DV sitt bryllup og at KV og han er gode venner tilsier en stor sannsynlighet for at han var invitert. KV og Spetalens fam prøver nok å komme seg ut av dette uten å tape for mye ansikt. 

• Liker 29
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malmfrid
Raven.Writingdesk skrev (17 minutter siden):

Det er helt utrolig at MBH og hans mor skal høste noen form for sympati i denne saken. Jeg kjenner at jeg faktisk irriterer meg over MM sitt fårete smil når hun skal ut å feire brullyp mellom svigersøster og en selverklært øgle. Ja, jeg føler faktisk at hun og hennes sønn SKYLDER offentligheten å stå til ansvar for sin oppførsel. Og nei, det holdt ikke med MBH sin «glatte over» kommentar, spesielt når den trigget to ofre til å stå frem fordi det var så provoserende for dem å lese hvordan han vasker seg ren av denne hendelsen som en slags: «uups, var et uhell, beklager meg altså» - unnskyldning, når de i realiteten er vel vitende om at dette er en årelang adferd.

Nå skal det feires og man later som om alt er bare velstand, uten å ha adressert hva som virkelig foregår. Det gir en emmen smak i munnen.

Det er feigt, og det er uredelig, rett og slett. 

IKKE verdier som kongehuset burde stå for. Men nå ser vi jo at det er milevis mellom liv og lære. Det er tydeligvis enkelt å klippe snor foran kvinnehus når du selv nonchalant hopper bukk over at din egen sønn er voldsutøver. 

Ja, det er lettvint. Kjente jeg ble irritert på den vinkingen og alle folkene som faktisk gidder å møte opp og rope på dem. Hun har holdt seg i skjul helt til der er noe "festlig" på gang - da stiller hun opp. Slik har det faktisk vært i alle år. 

Det hele blir bare for dumt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Krokenguri said:

Wææ unskyld. Feil link

Skal prøve å rette opp. Men går ikke å slette.

Fjernet  teksten 

Det går helt fint, fort gjort 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MissHannigan skrev (2 minutter siden):

Flott han spontant fikk billetter akkurat der alle kompisene skulle i bryllup til deres felles venninne. Sikkert kjekt å vente på hotellet (med dressen sin), mens kompisene koser seg i bryllupsfest. Da får han koblet av litt alene.

Det å sitte i findressen med litt dansepulver, mobil og ei livvakt å snakke med, er kanskje ikke det verste? Behagelige temperaturer er det der også.

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NordreSving
JustAsking skrev (4 minutter siden):

Tenker dette med relativt stor sikkerhet bekrefter hypotesen. 
Når vi ikke vet må man vurdere sannsynlighet. 

- Han meldte avbud i mai, så han skulle noe annet. 
- Han er venn med bruden
- Han reiser til samme sted som bryllupet skal være, på samme tidspunkt

- Han reiser sammen med kamerater som skal i bryllupet

- Han har med dresspose

Da er det selvfølgelig aller mest nærliggende å konkludere med at han skal ….. tatatata : på rehab. Evt finne ro. Not.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Anonio skrev (8 timer siden):

Nå er vi gått i sirkel igjen. Ja, du kan nekte å avgi forklaring i avhør, men du kan ikke nekte å komme til allokert tid. Du og jeg ville fått en tid som vi måtte møte på stasjonen. Det virker det som Marius m/advokat har en egen regel på. Politiet har litt å svare for her.

IMG_4078.jpeg

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malmfrid
lurker skrev (13 minutter siden):

I Stockholm finnes det en institusjon som jeg tror ville passe ham perfekt.

Den er grunnlagt av en tidligere kokainavghengig, som ikke fant seg til rette i de vanlige institusjonene. "De ba ham ta på joggebukse!?", har jeg lest han har uttalt 😄

https://thehouserehab.com/

Selve stedet heter The Mansion, og her treffer man andre "vestkantfolk" så det må jo passe bra 🙂

De kan også komme hjem til deg og hjelpe den avhengige med å bli motivert til å komme på opphold, de reiser over hele verden.

Ja, der er mange plasser. De som har lest boken "Rus og rolex" vet at Olaf Olsvik startet opp Mestringshusene som er en kjent privat behandlingsinstitusjon i Norge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

velociraptor skrev (3 minutter siden):

Ironien er svært lett å oppfatte for alle som har IQ over 100 og ikke dysleksi.

Oooo vi er på det nivået.

Godt vi begge er under 100 i iq , for din iq virker ikke særlig høy den heller når du  klarer å legge deg på så lavt nivå

Fordelen med å være så dum som meg, er at jeg ikke tar meg nær av folk som prøver  å såre meg med dysleksien min.  Det bryr meg faktisk  midt i ryggen

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gothard skrev (4 minutter siden):

Jeg tror ikke du oppfattet ironien.

det var rettet mot en bruker som for det første har fortalt om sin dysleksi, og som for det andre ikke blir møtt på en spesielt hyggelig måte av folk som er uenig, og det er et mønster, så jeg står fast ved at det var stygt.

Endret av MissLucy
  • Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...