Gå til innhold

Marius Borg Høiby

Justlooking
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for spekulasjoner, personangrep, avsporinger og annet. Debatter rundt debatten vil også bli fjernet som avsporinger. Det vil derfor bli fjernet innlegg uten at det alltid legges igjen ryddemeldinger, nettopp pga det høye volumet vi har av innlegg og ryddinger i denne tråden. Om dere ønsker å etterspørre noe spesisfikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

Tråden kan i perioder bli stengt for moderering, eller ved stor pågang. 

Denne tråden omhandler Marius Borg Høiby. Diskusjoner rundt kongehuset skal gjøres i egen tråder som allerede eksisterer, samme med Märtha Louise og Durek Verrett. Omtale av privatpersoner i Marius sitt liv er fortsatt ikke lov og vil bli fjernet. 

Vi tillater ikke dobbeltråder på rampelys, og MBH samt kongefamilien er intet unntak. 

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Snøløs skrev (41 minutter siden):

Linni Meister ute og rasler med sabelen. 
https://www.nettavisen.no/kjendis/linni-meister-raser-mot-marius-borg-hoiby-han-gir-fullstendig-blanke-faen/s/5-95-2372279

Synes det er bra hun (som den eneste av de som ble utsatt for overgrep i bevisstløs tilstand) uttaler seg om MBH. 

Her er en av ofrene ute og forteller sin side. Hvor vanskelig det er å vite hva hun har vært utsatt for og se at gjerningsmannen prioriterer festing over å forklare seg i saken. Skjønner at hun er forbanna! 

Endret av TigerK
  • Liker 6
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snøløs skrev (2 timer siden):

Linni Meister ute og rasler med sabelen. 
https://www.nettavisen.no/kjendis/linni-meister-raser-mot-marius-borg-hoiby-han-gir-fullstendig-blanke-faen/s/5-95-2372279

Synes det er bra hun (som den eneste av de som ble utsatt for overgrep i bevisstløs tilstand) uttaler seg om MBH. 

«Dummeste jeg har lest! Han prioriterer fester og viser fingern på bilder som florerer på sosiale medier! Han gir fullstendig blanke faen! Han kunne latt seg avhøre ifbm det jeg måtte se med mine egne øyne i avhør! I stedenfor prioriter han å feste verden rundt. Så vennligst spar meg for flere LØGNER!»

Bra at Linni "freser" det mange tenker. Hun er tøff! Og hun har rett til å være fly forbannet. 

https://www.seher.no/kongelig/kraftsalve-mot-marius-han-gir-blanke-f/82929095

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (2 minutter siden):

«Dummeste jeg har lest! Han prioriterer fester og viser fingern på bilder som florerer på sosiale medier! Han gir fullstendig blanke faen! Han kunne latt seg avhøre ifbm det jeg måtte se med mine egne øyne i avhør! I stedenfor prioriter han å feste verden rundt. Så vennligst spar meg for flere LØGNER!»

Bra at Linni "freser" det mange tenker. Hun er tøff! Og hun har rett til å være fly forbannet. 

https://www.seher.no/kongelig/kraftsalve-mot-marius-han-gir-blanke-f/82929095

En ting jeg stusser på her. Har sett noen bilder i sosiale medier hvor Marius er på party. Og som regel med et par-tre jenter i nærheten. Tenker de ikke over hva han er tiltalt og etterforsket for? 
I min ungdom ville han blitt kansellert i slike settinger. Folk ville ikke ønsket å bli sett sammen med en slik fyr. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snøløs skrev (19 minutter siden):

En ting jeg stusser på her. Har sett noen bilder i sosiale medier hvor Marius er på party. Og som regel med et par-tre jenter i nærheten. Tenker de ikke over hva han er tiltalt og etterforsket for? 
I min ungdom ville han blitt kansellert i slike settinger. Folk ville ikke ønsket å bli sett sammen med en slik fyr. 

Enig. Det er veldig spesiellt. Jeg tror kanskje desverre noen mener at jentene overdriver/ ønsker oppmerksomhet. Marius og Bratlien nektet jo for alle forhold bortsett fra det som skjedde på Frogner. Jeg vil tro mange velger å tro han, OG at de er blendet av at han er den han er -  for uansett hva han har gjort, så er han sønnen til kronprinsessen av Norge. Han i seg selv er ingen, men han er jo i nærmeste familie med de mektigste i landet. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snøløs skrev (1 time siden):

Da er vi tilbake til det med sosiale maktposisjon som har vært diskutert noen runder her…

Skjønner ikke disse jentene jeg heller men forstår mekanismen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...