Gå til innhold

Marius Borg Høiby

Tråden gjenåpnes automatisk den kl. 05:00


Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for regelbrudd, ved høy aktivitet kan tråden bli stengt for moderering over kort eller lengre tid avhengig av kapasitet. Minner om at tråden kan bli stengt på natt, i helger og på røde dager ved høy aktivitet. 

Minner spesielt på regelen om opphavsrett, brukerdebatt og spekulasjoner. Debatter rundt debatten og debatter rundt andre debatanter vil bli fjernet som avsporinger og ved høy gjentagelse vil vi vurdere innføring av kortere utestengelser for å holde fokuset på selve saken. Ved høy aktivitet kan det bli fjernet innlegg uten at det legges igjen ryddemelding. Om dere ønsker å etterspørre noe spesisfikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

Denne tråden omhandler Marius Borg Høiby. Diskusjoner rundt kongehuset skal gjøres i egen tråder som allerede eksisterer, samme med Märtha Louise og Durek Verrett. Omtale av privatpersoner i Marius sitt liv er fortsatt ikke lov og vil bli fjernet. 

Fremhevede innlegg

Skrevet

Veldig tøft av Julianne å stå frem, tenk den makten han har hatt over disse unge damene! Når moren din er kommende dronning, er det ikke akkurat lett for en 25-åring å komme med noen som helst beskyldninger.
Så bra for andre damer at dette komer ut, denne fyren er åpenbart ikke god for fem øre.
Og altså, det er masse folk med ræva barndom eller tunge narkotikaproblemer som aldri slår damene sine.
Og det virker jo ikke som det verste her, det virker som om han har et mønster for psykisk vold, det er forferdelig å oppleve.
All min støtte og  tanker til dem nå, så er det synd på Mette Marit, men dette får hun bare deale med, sønnen er en voldsmann og bør gå i tung, tung behandling.

  • Liker 34
  • Hjerte 2
  • Nyttig 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet
hvalstad45 skrev (1 minutt siden):

Veldig tøft av Julianne å stå frem, tenk den makten han har hatt over disse unge damene! Når moren din er kommende dronning, er det ikke akkurat lett for en 25-åring å komme med noen som helst beskyldninger.
Så bra for andre damer at dette komer ut, denne fyren er åpenbart ikke god for fem øre.
Og altså, det er masse folk med ræva barndom eller tunge narkotikaproblemer som aldri slår damene sine.
Og det virker jo ikke som det verste her, det virker som om han har et mønster for psykisk vold, det er forferdelig å oppleve.
All min støtte og  tanker til dem nå, så er det synd på Mette Marit, men dette får hun bare deale med, sønnen er en voldsmann og bør gå i tung, tung behandling.

Veldig bra at flere står frem, kanskje det siste offferet tør uttale seg mer når den tid kommer - fordi hun ikke lenger står alene. Eller at hun ikke trekker noe som er vanskelig å stå i alene. Det er alltid tryggere å være flere. Her er det tydelig et mønster fra voldsmannen.

  • Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Gjest Bestemoren
Skrevet
hvalstad45 skrev (14 minutter siden):

Veldig tøft av Julianne å stå frem, tenk den makten han har hatt over disse unge damene! Når moren din er kommende dronning, er det ikke akkurat lett for en 25-åring å komme med noen som helst beskyldninger.
Så bra for andre damer at dette komer ut, denne fyren er åpenbart ikke god for fem øre.
Og altså, det er masse folk med ræva barndom eller tunge narkotikaproblemer som aldri slår damene sine.
Og det virker jo ikke som det verste her, det virker som om han har et mønster for psykisk vold, det er forferdelig å oppleve.
All min støtte og  tanker til dem nå, så er det synd på Mette Marit, men dette får hun bare deale med, sønnen er en voldsmann og bør gå i tung, tung behandling.

STØTTES!

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner og personangrep.

Forumansvarlig

Skrevet
Trio skrev (8 minutter siden):

Hvorfor gå for voldelig menn? 

Ja, jeg skylden på offeret. "Hvorfor gjorde hun det ikke slutt?" 

  • Liker 17
  • Nyttig 7
Skrevet
9 minutter siden, Trio said:

Hvorfor gå for voldelig menn? 

Det er da ingen som går for voldelige menn med vilje. Ingen menn er voldelig på første date, de er jo greie til å begynne med. Volden kommer senere. 

Skrevet
1 minutt siden, Gliffy said:

Det er da ingen som går for voldelige menn med vilje. Ingen menn er voldelig på første date, de er jo greie til å begynne med. Volden kommer senere. 

Og her har jo rett og slett kvinnene gått og, for et uhyre ufølsomt og dust spørsmål!

  • Liker 30
  • Nyttig 3
Skrevet

Heier på desse kvinnene som nå står frem👏🏼👏🏼 Det er ikke lett å stå opp mot en motstander som har et så mektig apparat i ryggen. Allerede under pågripelse ble det lagt til rette, med oppringing og avtale om et annent oppmøtested…….ikke hentet i hjemmet sitt nei…..🤫🤫Det lukter svidd allerede🙄

  • Liker 33
  • Nyttig 7
Skrevet
Justlooking skrev (13 timer siden):

Veldig bra at flere står frem, kanskje det siste offferet tør uttale seg mer når den tid kommer - fordi hun ikke lenger står alene. Eller at hun ikke trekker noe som er vanskelig å stå i alene. Det er alltid tryggere å være flere. Her er det tydelig et mønster fra voldsmannen.

Hvor kan man lese hennes uttalelse? 

Gjest gansketeit
Skrevet

27 år og bor fremdeles hjemme hos mamma. Han klarer seg tydeligvis ikke på egenhånd.

Hver gang en jente får nok av mishandlingen hans så flytter han hjem til mamma.

Han finner seg ikke et eget sted å bo. Han har vel aldri bodd alene? Han må visst alltid henge i noens skjørt. 

 

Skrevet

Får jo håpe nærmeste familie til MBH ikke har vært klar over hvor ille det står til med han - for etter alt som har kommet fram nå så må det jo være hold i noe av det . MEN de må jo bidra til at han nå tar tak i problemet - og sørger for at han ikke kan fortsette med samme livsstil

Hvis han skulle klare å sno seg unna straff fordi han nekter å forklare seg - skadelidte i denne saken ikke ønsker å forklare seg ++ så får jeg jo håpe han selv evnt. vha. av andre at han skjønner at han må ta tak i livet sitt og at han trenger hjelp/behandling

Får jo også håpe han mister litt av statusen sin i miljøet han vanker i og at hvertfall jenter ikke ønske å ta tak i han med ildtang en gang - da vet de jo såfall godt hva de går til 

Det beste hadde jo hvertfall vært at han faktisk oppførste seg som en mann - forklarer seg i saken og tar den straffen han fortjener - og skjerper livet sitt 

  • Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Gjest Bestemoren
Skrevet
avent skrev (8 minutter siden):

Ser at det kommenteres  at han ikke er medlem av kongehuset og at han ufrivillig er blitt kjendis. Uavhengig av hva folk måtte mene så har uansett fordelene ved begge deler. Politiet har sittet veldig rolig i båten, han har fått engasjert en kjendisadvolat og fyren har knapt nok inntekt. Allikevel har han adresse på Skaugum, dater kun modeller og influensere, går bare i dyre moteklær, studerte i USA og løper rundt på kjendisfester. Hadde dette vært en fyr uten kontakter så hadde han fått økonomisk nødhjelp av nav og bodd i kommunal bolig..kjendisfester og modellkjærester i think not !!

Virker som han bare vil ha fordelene med å være en del av kongehuset og være kjendis. Med en gang det blir negativt omtale så kommer det samme tullet om at han ikke er kongelig og aldri har villet være en offentlig person. Om han ikke vil det så er det på tide å flytte ut av Skaugum, få seg en utdanning og komme seg i jobb, droppe kjendisfester og begynne og oppføre seg som en voksen mann på 27 år.

Støtter det du skriver om at det synes som om man både vil ha alle fordelene (feks økonomi, bolig, status) som følger med å være en del av kongefamilien, men samtidig ikke ha negativ omtale. Det er det samme som Märtha Louise uttrykker…

Skrevet
gansketeit skrev (14 minutter siden):

27 år og bor fremdeles hjemme hos mamma. Han klarer seg tydeligvis ikke på egenhånd.

Hver gang en jente får nok av mishandlingen hans så flytter han hjem til mamma.

Han finner seg ikke et eget sted å bo. Han har vel aldri bodd alene? Han må visst alltid henge i noens skjørt. 

 

Han bor ikke hjemme hos mamma. Det er 12 utleieboliger på Skaugum gård, og han disponerer en av dem. Det gjør ham til nabo, ikke til hjemmeboer.

Marius Borg Høiby har flyttet til Skaugum (vg.no)

  • Liker 11
  • Nyttig 4
Skrevet
CAPS LOCK skrev (17 timer siden):

Men hennes historie er ikke en del av siktelsen, og dermed omfattes ikke den av hans forsvareroppdrag, og da kommer ikke han til å uttale seg om den 

Hvis det blir rettssak, er det jo lov å håpe at JS blir tatt inn for å styrke saken til den fornermede

  • Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...