Gå til innhold

Marius Borg Høiby

Justlooking
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for spekulasjoner, personangrep, avsporinger og annet. Debatter rundt debatten vil også bli fjernet som avsporinger. Det vil derfor bli fjernet innlegg uten at det alltid legges igjen ryddemeldinger, nettopp pga det høye volumet vi har av innlegg og ryddinger i denne tråden. Om dere ønsker å etterspørre noe spesisfikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

Tråden kan i perioder bli stengt for moderering, eller ved stor pågang. 

Denne tråden omhandler Marius Borg Høiby. Diskusjoner rundt kongehuset skal gjøres i egen tråder som allerede eksisterer, samme med Märtha Louise og Durek Verrett. Omtale av privatpersoner i Marius sitt liv er fortsatt ikke lov og vil bli fjernet. 

Vi tillater ikke dobbeltråder på rampelys, og MBH samt kongefamilien er intet unntak. 

Anbefalte innlegg

https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/politiet-om-hoiby-manglende-respekt/17535158/
Politiet har forlenget besøksforbudet med tre måneder, noe MBH bestrider og har klaget dette inn for retten. 
Han har brutt besøksforbudet hele fire ganger, og senest 31 januar d.å.

i påtegningen fra politiet som er sendt til retten heter det; 
«For det andre vises det til den særlige omstendigheten at siktede til nå i liten grad har utvist evne og vilje til å respektere offentligrettslige pålegg.» Politiet mener at selv ikke varetektsfengsling har gjort noe med Høibys holdninger til politiets pålegg. 

Det er bekymringsverdig at MBH ikke ser ut til å forstå alvoret han står i. Det er utfordrende å registrere en så ignorant holdning til realitetene. Er det ingen som gir ham råd og veiledning, eller kommuniseres det for døve ører? Det lover ham ikke så godt på det nåværende tidspunkt etter hva man kan lese fra vedlagt link. 

• Liker 8
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TrineTrollet skrev (6 minutter siden):

https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/politiet-om-hoiby-manglende-respekt/17535158/
Politiet har forlenget besøksforbudet med tre måneder, noe MBH bestrider og har klaget dette inn for retten. 

«For det andre vises det til den særlige omstendigheten at siktede til nå i liten grad har utvist evne og vilje til å respektere offentligrettslige pålegg.» Politiet mener at selv ikke varetektsfengsling har gjort noe med Høibys holdninger til politiets pålegg. 

Det er bekymringsverdig at MBH ikke ser ut til å forstå alvoret han står i. Det er utfordrende å registrere en så ignorant holdning til realitetene. Er det ingen som gir ham råd og veiledning, eller kommuniseres det for døve ører? Det lover ham ikke så godt på det nåværende tidspunkt etter hva man kan lese fra vedlagt link. 

Tror nok det gis råd i bøtter for døve ører. Et bilde som definitivt har tegnet seg , er vel at marius gjør som maius vil. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rimelig spesielt å først banke opp dama si, true med å brenne opp eiendelens hennes, rope «jeg vil at du skal dø», hogge en svær kniv i veggen, rasere leiligheten hennes og kvele henne så hun blir sykemeldt i flere uker, for så å gjentatte ganger bryte og deretter bestride forlengelse av besøksforbudet hun selv ønsker og har bedt om!

Snakk om sosiopatisk atferd! 

• Liker 5
  • Nyttig 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han viser ganske truende atferd mot Mads Hansen når han sendte melding «Du ringer meg nå!»  Når Hansen sier at han ikke kan, så truer han med å komme ned på VG huset hvis han ikke ringer.

Mannen virker helt ustabil. Hvis du ønsker å prate med noen, selv for å konfrontere dem, så kommanderer du ikke folk med å skrive «Du ringer meg nå!» 

https://www.seher.no/kjendis/ring-meg-na/82802639

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Chiyo skrev (1 time siden):

Han viser ganske truende atferd mot Mads Hansen når han sendte melding «Du ringer meg nå!»  Når Hansen sier at han ikke kan, så truer han med å komme ned på VG huset hvis han ikke ringer.

Mannen virker helt ustabil. Hvis du ønsker å prate med noen, selv for å konfrontere dem, så kommanderer du ikke folk med å skrive «Du ringer meg nå!» 

https://www.seher.no/kjendis/ring-meg-na/82802639

Tøff liten wannabe gangster.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TrineTrollet skrev (6 timer siden):

Tidliger har det vel blitt uttalt at kvinne ikke ønsker beøsksforhudet, men dette er tydeligvis endret nå. 

Sitat

Den fornærmede kvinnen skal også ha bedt om at besøksforbudet opprettholdes. Dette er ett av argumentene til politiet.

Av hensyn til kvinner håper jeg besøksforbudet opprettholdes så lenge det er behov. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pop up bruker skrev (8 minutter siden):

Tidliger har det vel blitt uttalt at kvinne ikke ønsker beøsksforhudet, men dette er tydeligvis endret nå. 

Det gjaldt en annen fornærmet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...