Gå til innhold

Marius Borg Høiby

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for spekulasjoner, personangrep, avsporinger og annet. Debatter rundt debatten vil også bli fjernet som avsporinger. Det vil derfor bli fjernet innlegg uten at det alltid legges igjen ryddemeldinger, nettopp pga det høye volumet vi har av innlegg og ryddinger i denne tråden. Om dere ønsker å etterspørre noe spesisfikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

Tråden kan i perioder bli stengt for moderering, eller ved stor pågang, også om natten. 

Denne tråden omhandler Marius Borg Høiby. Diskusjoner rundt kongehuset skal gjøres i egen tråder som allerede eksisterer, samme med Märtha Louise og Durek Verrett. Omtale av privatpersoner i Marius sitt liv er fortsatt ikke lov og vil bli fjernet. 

Vi tillater ikke dobbeltråder på rampelys, og MBH samt kongefamilien er intet unntak. 

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Sarah93 skrev (7 timer siden):

Har Linni Meister samtykket til denne artikkelen? Hvis ikke er det et nytt overgrep. 

Det står hun er ineforståt med å bli navngit, hadde hun samtyket hade de nok skrevet det! Synes det er sykt at de praktisk talt henge ut et overgreps ofer på denne måten! Håper det får følger for de!!!

Endret av Pippi Lotta
  • Liker 6
Videoannonse
Annonse
Gjest takinova
Skrevet

Jeg gjentar det jeg har skrevet tidligere: Haakon kan aldri bli konge mtp det som har skjedd.

Skrevet
Snøløs skrev (1 time siden):

Så Marius er en grisegutt som liker å fikle med og filme nakne damer som er bevisstløse? Moren hans må være kjempestolt.

Var det dette hun mente om Marius rett til ungdomsopprør og ungdommelig ubetenksomhet uten innblanding av pressen (brevet til pressen i 2017)?

Det er et tydelig mønster nå - i at han antaster og filmer jenter mens de "sover" (drukket seg fra sans og samling? Dopet ned?)  Det er nok mye etterforskning igjen før det blir reist tiltale her. 

Men han har tydeligvis manglende impulskontroll også mens han venter på saksgangen (det har vel vært et antatt overgrep også etter at han ble pågrepet?) - så jeg forstår ikke at han ikke sitter i varetekt. 

Dette blir en mer og mer alvorlig sak, og det danner seg et bilde av en veldig farlig mann spør man meg. 

• Liker 26
  • Nyttig 22
Skrevet
Era Vulgaris skrev (Akkurat nå):

Han er rett og slett en serieovergriper med voldelige holdninger og et rusproblem. La oss kalle en spade for en spade. 

Det er akkurat det han er. Og han er tydeligvis fullstendig ute av kontroll - han slutter ikke selv om han er "tatt". Veldig skremmende. 

• Liker 28
  • Nyttig 10
Skrevet

Får nå virkelig ikke håpe at Linni Meister selv har gått ut med dette.... Uansett, burde det ikke vært offentliggjort! Linni Meister har en sønn, som absolutt burde vært beskyttet mot dette!! 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

I artikkelen står det at hennes advokat bekrefter at hun har status som fornærmet. Og at hun er informert og innforstått med å bli omtalt, men ønsker ikke si noe mer om saken mens den pågår. 

Detaljer ellers har de sikkert fra den ene eller andres omgangskrets, tenker de sikkert føler de kan publisere siden de bekrefter navnet hennes. Hvis det som skrives ikke stemmer ville de nok ha presisert mer? 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Usmakelig hvordan en fornærmet i slike forhold eksponeres i media med bilder og sjokkfaktor. 

Endret av ~ Ada ~
  • Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Helt sykt at denne mannen tusler rundt, får seg ny dame når det viser seg at han er farlig overgriper som totalt mangler moralsk kompass. Rusproblemer er helt underordnet her, det hjelper ham bare  å få tak nye dopa sovende damer han kan forgripe seg på. Hjernen hans vil være like syk om han skulle klare å bli rusfri. Loven sier man kan tvangsinnlegge folk som til fare for seg selv og andre. Marius er ÅPENBART til stor fare for kvinner han kommer i kontakt med. Kronprinsparet må abdisere og gjemme seg på en øde øy resten av livet når man ser hva  slags livsstil de har hjulpet Marius og opprettholde! 

• Liker 35
  • Nyttig 14
Skrevet
~ Ada ~ skrev (8 minutter siden):

Usmakelig hvordan en fornærmet i slike forhold eksponeres i media med bilder og sjokkfaktor. 

En ting er at hun smøres utover Se&Hørs forside, men en annen ting er jo at hun har et barn som er gammelt nok til å definitivt forstå hva som har skjedd, og som nå leser dette i tabloidene. 

• Liker 12
  • Nyttig 4
Skrevet
~ Ada ~ skrev (26 minutter siden):

Se og Hør er nok ekstra fornøyde med at det dreier seg om en kjendis som nå har fått status som fornærmet - mer klikk, og mer penger i kassen.

Dette er virkelig kritisk undersøkende journalistikk på sitt ypperste. :ironi: 

• Liker 7
Skrevet

Jeg forstår ikke... hun var ikke klar over overgrepet?? Åssen er det mulig ?

Skrevet
Enik82 skrev (2 minutter siden):

Hun sov eller var ikke ved bevissthet 

• Liker 21
  • Nyttig 13
Skrevet
Enik82 skrev (7 minutter siden):

Du får lese om Gisele Pelicot hvis du ikke skjønner at det går an å bli utsatt for seksuelle overgrep uten å være klar over det. For det bør du som voksen være klar over. Jeg går i hvert fall ut fra at du er voksen.

• Liker 35
  • Nyttig 14
Skrevet
Enik82 skrev (11 minutter siden):

Er du seriøs? 

• Liker 20
  • Nyttig 8
Gjest takinova
Skrevet

Ufyselig type denne advokaten til MBH. Antyder at politiet oppretter straffesaker uten hold i. 

Skrevet
takinova skrev (3 minutter siden):

Ufyselig type denne advokaten til MBH. Antyder at politiet oppretter straffesaker uten hold i. 

Vet veldig lite om denne advokaten, men tror MBH ville hatt mer nytte av en advokat med godt omdømme, og et veldig solid moralsk kompass nå. 

• Liker 20
  • Nyttig 11
Skrevet

Nå ser det ut som om hun kommenterer saken selv. Jeg håper ikke hun følte seg presset til det pga Se og Hør. Uansett synes jeg hun er storsinnet som sier at hun ønsker at han får hjelp. Hun er mange ganger mer ansvarlig enn de som prøver å tie ihjel dette og later som ingenting.

https://www.seher.no/kjendis/linni-bryter-tausheten/82627516

• Liker 16
  • Nyttig 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...