Gå til innhold

Marius Borg Høiby

Tråden låses automatisk den 21:00

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for spekulasjoner, personangrep, avsporinger og annet. Debatter rundt debatten vil også bli fjernet som avsporinger. Det vil derfor bli fjernet innlegg uten at det alltid legges igjen ryddemeldinger, nettopp pga det høye volumet vi har av innlegg og ryddinger i denne tråden. Om dere ønsker å etterspørre noe spesisfikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

Tråden kan i perioder bli stengt for moderering, eller ved stor pågang også om natten. 

Denne tråden omhandler Marius Borg Høiby. Diskusjoner rundt kongehuset skal gjøres i egen tråder som allerede eksisterer, samme med Märtha Louise og Durek Verrett. Omtale av privatpersoner i Marius sitt liv er fortsatt ikke lov og vil bli fjernet. 

Vi tillater ikke dobbeltråder på rampelys, og MBH samt kongefamilien er intet unntak. 

Anbefalte innlegg

Skrevet
SagaP skrev (1 minutt siden):

Jepp. Da han jobbet som redaktør i UK. 

Sånn var det, ja. Vil vel tro det er et rop om oppmerksomheten han kanskje ikke helt fikk hjemme.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
SagaP skrev (Akkurat nå):

Her må du nesten snakke for deg selv 

Jupp. Og på vegne av alle andre som ikke kjenner familien personlig. Det er en del av oss!

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Pilaff skrev (1 minutt siden):

Jupp. Og på vegne av alle andre som ikke kjenner familien personlig. Det er en del av oss!

Og en del av oss som ikke er en del av alle dere andre. 

• Liker 3
Skrevet
SagaP skrev (3 minutter siden):

Jeg kan melde at heller ikke jeg vet noe om hvordan Marius Borg Høiby har hatt det hjemme. Så da er det i hvert fall to av oss.

Mer forundret over alle i denne diskusjonen som kategorisk legger ut om manglende grensesetting, puter under armene og ingen krav. Innsikten i kongefamiliens indre liv er bemerkelsesverdig.

• Liker 7
  • Nyttig 6
Skrevet
PusheenPusheen skrev (3 minutter siden):

Sånn var det, ja. Vil vel tro det er et rop om oppmerksomheten han kanskje ikke helt fikk hjemme.

Man må slutte å tro at Marius kanskje ikke fikk oppmerksomhet helt hjemme. Ut fra det jeg vet, så stemmer ikke det. 

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet
Aricia skrev (Akkurat nå):

Jeg kan melde at heller ikke jeg vet noe om hvordan Marius Borg Høiby har hatt det hjemme. Så da er det i hvert fall to av oss.

Mer forundret over alle i denne diskusjonen som kategorisk legger ut om manglende grensesetting, puter under armene og ingen krav. Innsikten i kongefamiliens indre liv er bemerkelsesverdig.

Har ikke spurt om hva du mener. Ikke er jeg så veldig interessert i det heller. 

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet

Man må slutte å tro at Marius kanskje ikke fikk oppmerksomhet helt hjemme. Ut fra det jeg vet, så stemmer ikke det. 

Det sier seg selv at han ikke fikk oppmerksomheten som prins. 

• Liker 1
Skrevet

Du misset poenget. Jeg har rapportert innleggene dine for ryktespredning selvsagt.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
PusheenPusheen skrev (Akkurat nå):

Det sier seg selv at han ikke fikk oppmerksomheten som prins. 

Men tenker du at det har vært viktig å få oppmerksomhet som prins i de to hjemmene han tilhører? 

• Liker 5
Skrevet

er ikke så veldig interessant med sånne halvkveda viser du kommer med heller, der du gjør deg litt viktig og antyder at du kanskje vet noe vi ikke vet. Jeg aner ikke hva du har observert på Skaugum, men om det er noe, så har vi ingen garanti for at du har kompetanse til å vurdere det du så, så du kan i grunnen holde det for seg selv som den sladderen det nødvendigvis er.

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
SagaP skrev (2 minutter siden):

Men tenker du at det har vært viktig å få oppmerksomhet som prins i de to hjemmene han tilhører? 

Jeg tenker at det kan han svare best på selv. Men man kaller seg vel ikke Prince of Norway når man er sønn av Kronprisessen, og har to kongelige søsken UTEN å ha savnet litt av samme oppmerksomhet selv. Han vet jo selv veldig godt at han ikke er en prins og at han ikke kan betegnes som det.

Forresten en voldsom attitude på deg her nå. 

Endret av PusheenPusheen
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
hvalstad45 skrev (2 minutter siden):

Marius var fire da moren ble sammen med kronprins Håkon, det kan ha skjedd masse traumatiserende og skadelig for ham før det, at han har problemer i dag behøver ikke å være pga kongefamilien i det hele tatt. Han kan ha tilknytningsvansker fra tidligere tidspunkt, da han for eksempel bodde mye hos bestemor.
At han sliter i dag, er ikke noe bevis for at det er hans rolle i kongefamilien som har gitt ham problemene.
Med de ressursene de har, kan det lett være motsatt, at det hadde gått mye dårligere med ham uten.
Så å spekulere i hvordan medietrykket har "ødelagt ham" er fåfengt, det kan være masse annet, og veldig mye preger deg for alltid av det du opplever fra du er baby til fire år.

Marius var 2 1/2 da MM og Haakon ble sammen. 
På generelt grunnlag, så tenker jeg også at hans rolle i kongefamilien kan ha vært positiv. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Gjest pop up bruker
Skrevet
Surpomp skrev (33 minutter siden):

Nå har media jaktet Marius med familie i flere uker og dette får også konsekvenser for kongehuset:

https://www.nrk.no/norge/naer-fire-av-ti-har-fatt-et-mer-negativt-syn-pa-kongehuset-1.17013994

Jeg unner ikke det aldrende kongeparet å hanskes med skandaler når man har brukt mange årtier på å bygge et positivt omdømme.

Kanskje på tide å roe ned for noen og enhver ?

Jeg håper virkelig at de som angripes har en sterk psyke og blir skjermet fra det verste. Hvis ikke kan dette ende i tragedier.

Jeg unner heller ikke kongeparet all denne negativiteten, men så er de heller ikke privatpersoner, og vi har et monarki kun basert på at befolkningen ønsker det. 

Skandaler som dette om alle hendelende med Martha og Durek, rokker ved tilitten til monarkiet hos flere

https://www.nrk.no/norge/naer-fire-av-ti-har-fatt-et-mer-negativt-syn-pa-kongehuset-1.17013994

Mediene må balansere behovet befolkningen har for informasjon opp mot den enkeltes belastning, og det er vurderer de må gjøre knyttet til hver enkelt sak. Samtidig er det her også snakk om et familemedlem av norges mest mektigste familie, så det er også naturlig å tenke seg at MBH blir godt ivaretatt på alle vis. 

Skrevet
PusheenPusheen skrev (4 minutter siden):

Jeg tenker at det kan han svare best på selv. Men man kaller seg vel ikke Prince of Norway når man er sønn av Kronprisessen, og har to kongelige søsken UTEN å ha savnet litt av samme oppmerksomhet selv. Han vet jo selv veldig godt at han ikke er en prins og at han ikke kan betegnes som det.

Forresten en voldsom attitude på deg her nå. 

Jeg tror det var magasinet som kalte Marius det. Det er jo ikke sikkert han ga sitt samtykke til det.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg tror det var magasinet som kalte Marius det. Det er jo ikke sikkert han ga sitt samtykke til det.

Da gjorde i så fall magasinet en slett jobb. 

• Liker 3
Skrevet
hvalstad45 skrev (15 minutter siden):

Marius var fire da moren ble sammen med kronprins Håkon, det kan ha skjedd masse traumatiserende og skadelig for ham før det, at han har problemer i dag behøver ikke å være pga kongefamilien i det hele tatt. Han kan ha tilknytningsvansker fra tidligere tidspunkt, da han for eksempel bodde mye hos bestemor.
At han sliter i dag, er ikke noe bevis for at det er hans rolle i kongefamilien som har gitt ham problemene.
Med de ressursene de har, kan det lett være motsatt, at det hadde gått mye dårligere med ham uten.
Så å spekulere i hvordan medietrykket har "ødelagt ham" er fåfengt, det kan være masse annet, og veldig mye preger deg for alltid av det du opplever fra du er baby til fire år.

Han slekter nok bare på faren som. Trenger ikke spekulere så mye 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Reisejenta skrev (4 timer siden):

Mye mer redd for alle kvinner som kunne blitt utsatt for denne avskyelige kvinnemishandleren dersom dette ikke hadde kommet ut. Han fortjener hvert eneste dårlige avisoppslag han får!  Null sympati med voldsmenn som livnærer seg på skattebetalernes penger. Hvis han ikke ønsker dette offentlig kjent så kunne han jo bare droppet å legge ut disse bildene. Trist for kongeparet da. De har ikke fortjent  dette. 

Dette! Det var virkelig på tide at MBH ble avslørt som den voldsmannen han er. 

• Liker 22
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Noen som hvem hvem TV kjendisen og eieren av scooteren som har anmeldt MBH for tyveri er??🤔

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
47 minutter siden, SagaP said:

Hva??!
Har du "vært flue på veggen" i de private hjemmene som MBH vokste opp i og sett alt som har foregått eller?

Endret av Caissa
Skrivefeil
  • Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...