Gå til innhold

Marius Borg Høiby

Justlooking
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for spekulasjoner, personangrep, avsporinger og annet. Det vil derfor bli fjernet innlegg uten at det alltid legges igjen ryddemeldinger, nettopp pga det høye volumet vi har av innlegg og ryddinger i denne tråden. Om dere ønsker å etterspørre noe spesisfikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

Tråden kan i perioder bli stengt for moderering, eller ved stor pågang. 

Denne tråden omhandler Marius Borg Høiby. Diskusjoner rundt kongehuset skal gjøres i egen tråder som allerede eksisterer, samme med Märtha Louise og Durek Verrett. Omtale av privatpersoner i Marius sitt liv er fortsatt ikke lov og vil bli fjernet. 

Vi tillatter ikke dobbeltråder på rampelys, og MBH samt kongefamilien er intet unntak. 

Anbefalte innlegg

Inkognitoher skrev (Akkurat nå):

Hvor står det om kniven i veggen? 

SJekk linken jeg la ut et par innlegg opp. Tv2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Orly skrev (1 minutt siden):

Enig i dette 👏 Han bør ut av miljøet og få hjelp.

Når man er 27 år og reiser rundt med kjæresten og surfer hele året, kan man lure på om det noen gang er blitt stilt krav til han. Når han er på party med rikingsønner og døtre er det vel strengt tatt ikke foreldrenes ansvar, men kanskje et resultat av privilegier de fleste av oss bare kan drømme om. Han stilte jo heller ikke opp på Slottet da Kronprinsen og Kronprinsessen feiret sine 50- års lag. Da festet han på en resturantbransjen nærheten. Ser på snap i div influenseres festlige lag at dette ikke virker veldig ‘sunt’. Det er høy sigarføring og en oppførsel som for meg er helt hinsides. Samtidig er han som nevnt 27 år og hva kan foreldrene egentlig gjøre? Dette er bare trist. 

• Liker 23
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inkognitoher
PusheenPusheen skrev (Akkurat nå):

SJekk linken jeg la ut et par innlegg opp. Tv2

Takk ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjult skrev (1 minutt siden):

Hvis kniven stod i veggen.. Leiligheten rasert. Offeret innlagt med hjernerystelse. Æsj. Satan så redd hun må ha vært. 

Og dette kaller folk "den mildeste formen for vold". Helt utrolig.

• Liker 12
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magrat skrev (1 minutt siden):

"Da politiet tok seg inn i boligen, der kvinnen sier at hun ble slått, fant de blant annet en kniv som sto ut av veggen. "

Aha! Takk! Da trekker jeg mine øvrige kommentarer om det, tilbake 🙂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inkognitoher skrev (9 minutter siden):

Ja, og det kunne det også blitt da han nesten kjørte ned en gardistene i 90 km/t inne på stefars eiendom og skrøt av det etterpå i SoMe

Hva? Det har jeg ikke fått med meg, men jeg fikk med meg at han la ut for salg  ‘merketing’  på Finn og brukte slottets adresse. 

Endret av Kønn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Purple Basil skrev (1 minutt siden):

Jeg synes også det er snodig at de velger å si det, når de også sier at de ikke vet omfanget av siktelsen enda, eller hva det nu var de sa. Innholdet i siktelsen kanskje? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kønn said:

Samtidig er han som nevnt 27 år og hva kan foreldrene egentlig gjøre? Dette er bare trist. 

De kan kanskje slutte å finansiere den livsstilen? Hvis de gjør det - jeg aner intet om hans økonomi, men noe sier meg at han ikke har en høy inntekt. 

• Liker 5
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alin skrev (1 minutt siden):

De kan kanskje slutte å finansiere den livsstilen? Hvis de gjør det - jeg aner intet om hans økonomi, men noe sier meg at han ikke har en høy inntekt. 

100% enig. Men de lever jo et luksusliv selv og ville nok hatt problemer med det om sønnen levde på NAV…. Den dannelsesreisen de tok med han hjalp dessverre ikke. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humas skrev (26 minutter siden):

Jeg aksepterer ikke vold og skjønner denne tråden er populær nå. Men, hvis han skal klare seg så er det å møte kollektiv fordømmelse ikke veien. Han har en mot som har ‘levd liv’, en far som vel fortsatt gjør det. Han har ekskjæreste som poserte med hvitt pulver. Dette skjedde på morgenkvisten etter lørdag. 
Menn som utøver vold i fylla har et problem, men hva som utløste det er ihvertfall spekulasjoner. Samfunnet har normalisert bruk av farlige rusmidler, og ‘bruk og kast’ av forhold. Det er et usunt samfunn han er en del av. 
Jeg ønsker at han åpner for å få hjelp med ev traumer og rusproblemer, han trenger et nytt miljø - og slutte å la seg blende av glamour-modeller.  

"... Og slutte å la seg blende av glamour-modeller." 

Hva mener du med dette? 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purple Basil skrev (6 minutter siden):

Rettelse: advokaten hans sier det

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inkognitoher
Kønn skrev (Akkurat nå):

100% enig. Men de lever jo et luksusliv selv og ville nok hatt problemer med det om sønnen levde på NAV…. Den dannelsesreisen de tok med han hjalp dessverre ikke. 

Hjalp ikke på Marius med dannelsesreise i hvert fall

https://www.dagbladet.no/nyheter/kronprinsparet-drar-pa-to-maneders-dannelsesreise-med-barna/64282081

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, jeg får mer og mer Jeoffry Baratheon-vibes av denne unge mannen😞

• Liker 8
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ingen god mann. Han lo blant annet av at han nesten kjørte over en gardist.

image.png.18603e0a818dc7365a0c73c83a71d8fa.png

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alin skrev (55 minutter siden):

Det jeg kan merke er viktig for meg i denne saken er at man som folk ikke begynner å unnskylde ham med at han har hatt en vanskelig oppvekst. Han har hatt enorme ressurser tilgjengelig, besteforeldre og mor + stefar som virker som kjærlige og ordentlige foreldre. Hvis hans største problem i oppveksten har vært at mor skal bli dronning og søsknene har kongelige titler og en dag skal leve på en veldig annerledes måte, synes jeg ikke det kvalifiserer til en «vanskelig oppvekst». Beklager, men tenk så mange unge mennesker som har vokst opp med rus, fattigdom, arbeidsledighet, kriminalitet, diagnoser osv., som fortsatt ses som ansvarlige for deres egne valg og handlinger. Jeg skriver det fordi noen folk, f.eks. min gamle mor, sier ting som «stakkars gutt, han har nok ikke hatt det lett» osv. 

jeg tror det har med at tidligere kritikk ( som at han har surra ,brukt tid på og finne yrke, hatt litt lang ungdomstid og kritikk på at han er med familien sin på dyr ferie osv) har kunnet blitt forklart med det jeg til dels har forsvart han med… han har hatt en spesiell barndom, i en spesiell familie, med en merkelig rolle i offentligheten uten egentlig og være offentlig.. penger fikser ikke alt, heller ikke dyre merkeklær og fin adresse så jeg har « forsvart « identitet- og « hvem er jeg ? « utfordringene og den lange ungdomstiden som konsekvens av det. Jeg mener at han kvalifiserer til en « vansklig oppvekst « , og fra første gang jeg så det redde ansiktet til den guttungen på vei hjem fra barnehagen på forsiden av avisene så tenkte jeg « stakkars lille Marius « . 
dette er noe helt annet. Ingenting av det jeg har « forsvart « med tidligere forvarer dette. Absolutt ikke. Jeg tror det har blitt mer enighet i tråden, fordi det skal godt gjøres og unnskylde dette. Om moren din fortsatt gjør det vet jeg ikke, men også kronprinsen har endret tonen her. 

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AprilLudgate skrev (15 minutter siden):

Ifølge Se&Hør skal det ha vært angrep på en ung kvinne, som fikk hjernerystelse. 

Ja, nå så jeg den artikkelen som er blitt linket her om det.. Sjuk guttunge.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kønn skrev (10 minutter siden):

Når man er 27 år og reiser rundt med kjæresten og surfer hele året, kan man lure på om det noen gang er blitt stilt krav til han. Når han er på party med rikingsønner og døtre er det vel strengt tatt ikke foreldrenes ansvar, men kanskje et resultat av privilegier de fleste av oss bare kan drømme om. Han stilte jo heller ikke opp på Slottet da Kronprinsen og Kronprinsessen feiret sine 50- års lag. Da festet han på en resturantbransjen nærheten. Ser på snap i div influenseres festlige lag at dette ikke virker veldig ‘sunt’. Det er høy sigarføring og en oppførsel som for meg er helt hinsides. Samtidig er han som nevnt 27 år og hva kan foreldrene egentlig gjøre? Dette er bare trist. 

Foreldrene kan lite gjøre om han ikke vil ha hjelp selv, dessverre. 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fountaine skrev (Akkurat nå):

Han er ingen god mann. Han lo blant annet av at han nesten kjørte over en gardist.

image.png.18603e0a818dc7365a0c73c83a71d8fa.png

L Marius

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...