Gå til innhold

Opplever at ingen menn vil ha meg og blir bare avvist

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ofte er det greiest å finne noen som har barn selv. 🙂 

Hva med å ta initiativ først da for å feks ta en øl? Dropp chatting og bare treff folk. 

Anonymkode: 93b66...96c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er en lett og flørtende tone ja. Har ikke noen som helst merkelige konspiratoriske meninger. 

Ts 

Anonymkode: e9975...4e0

Hm. Nettdating 2024 er vanskelig for mange virker det som. Mulig mange trekker seg unna i frykt for selv å bli avvist. 🤔

Kan det være en idé å prøve noe annet enn apper? Vet ikke om noen fortsatt er aktiv på de "gamle" nettstedene. Det var mer seriøst er min erfaring, men mulig det er lite aktivitet der. 

Du har ikke noen venner som kan arrangere middag, hvor flere single deltar?:fnise:  Bli med på en fest? Kanskje gå ut en tur med venner. Eller begynne med en aktivitet du synes er gøy - da har du en sjans til å treffe en som deler din interesse iallfall. 

Vet ikke. Sender deg iallfall god energi slik at ting endrer seg raskt. :klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
29 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, for det har aldri skjedd at en mann giftet seg med ei dame som hadde barn fra før ...

Anonymkode: c2b97...256

Veldig, veldig, veldig mange menn i 30-årene trekker seg da en dame har barn 🙂 

Anonymkode: 88be7...52e

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 hours ago, AnonymBruker said:

Du skriver ikke så mye om deg selv her da? Hva med førerkortet jobb og utdanning og egen bolig og fremtidsutsikter og sånt?  

Anonymkode: 93b66...96c

Jeg undret meg litt over dette selv, spesielt da man snakker om nesten en som er myndig 😅 med nesten myndig, dvs 17, så fikk du TS første barnet som 17-åring 👀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg blir aldri sjekket opp, og menn jeg prøver å flørte med de avviser meg. Jeg skjønner det ikke. Noen ganger hvis jeg har en ekstra god tone med en mann og jeg begynner å bli litt interessert, så kommer det frem at han aldri var interessert i utgangspunktet. 

Jeg er 34 år gammel og er litt over gjennomsnittet pen, normalt slank med timeglassfigur. Kroppen er såklart ikke perfekt, har litt store dissete innerlår som er det uansett hvor slank jeg er, og en mage preget av graviditeter selvom den er flat. Jeg sliter med litt uren hud i ansiktet, men ikke hemmende og jeg har et ansikt med pene trekk. Håret mitt er langt ned til korsryggen, og er tatt godt vare på. 

Jeg er utadvendt, har humor, allsidig interesser og meninger, gode verdier, og har et godt hjerte. Jeg føler at jeg kan flørte bra uten å være vulgær, og jeg opplever stadig at praten flyter- men ingen liker meg på den måten. 

Er jeg ute opplever jeg bare at drita menn på 50+ kommer bort, eller slibrige utenlandske menn som bare vil ned i buksa på meg. 

Jeg skjønner det ikke. På datingapper får jeg matcher, men ingen vil møtes. 

Andre damer som opplever dette? Hører liksom om at damer ikke sliter med å møte menn som er interessert, men jeg gjør det. Gjør jeg noe galt? 

Angående det med å møte menn så sliter jeg en del med å finne noen som vil møtes ute, men det er litt jobb 🙂 mange vil bare møtes hjemme.. med vin.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg blir aldri sjekket opp, og menn jeg prøver å flørte med de avviser meg. Jeg skjønner det ikke. Noen ganger hvis jeg har en ekstra god tone med en mann og jeg begynner å bli litt interessert, så kommer det frem at han aldri var interessert i utgangspunktet. 

Jeg er 34 år gammel og er litt over gjennomsnittet pen, normalt slank med timeglassfigur. Kroppen er såklart ikke perfekt, har litt store dissete innerlår som er det uansett hvor slank jeg er, og en mage preget av graviditeter selvom den er flat. Jeg sliter med litt uren hud i ansiktet, men ikke hemmende og jeg har et ansikt med pene trekk. Håret mitt er langt ned til korsryggen, og er tatt godt vare på. 

Jeg er utadvendt, har humor, allsidig interesser og meninger, gode verdier, og har et godt hjerte. Jeg føler at jeg kan flørte bra uten å være vulgær, og jeg opplever stadig at praten flyter- men ingen liker meg på den måten. 

Er jeg ute opplever jeg bare at drita menn på 50+ kommer bort, eller slibrige utenlandske menn som bare vil ned i buksa på meg. 

Andre damer som opplever dette? Hører liksom om at damer ikke sliter med å møte menn som er interessert, men jeg gjør det. Gjør jeg noe galt? 

Litt over gjennomsnittet pen, med en sånn holdning og selvskryt til en selv er det bare ekkelt spør du meg 😊 demp deg litt 

Anonymkode: 01f66...b96

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Spørs hva du utstråler. Jeg har fått høre jeg utstråler «uskyldighet», hva nå det menes, og at menn da ikke vil oppføre seg på samme måte som de gjør mot andre som kanskje utstråler noe annet. Desperasjon er nogo og for mye på er nogo og. 

Anonymkode: b6b4e...003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å ha barn må nok vi mødre bare innse at setter en demper for enkelte. Skjønner det godt, jeg ville også gått for en barnløs mann hvis jeg var under 40år, singel og barnløs selv, fordi jeg ville ønsket å stifte min egen familie fra start.

Men det er nok sannsynligvis noe mer enn det. Mulig du bare er uheldig. Alternativt kanskje du gir for mye av deg selv personlighetsmessig for tidlige i blikjent-fasen. Høres dumt ut, men jeg er ganske stille og rolig, nesten litt vel tilbaketrukken personlighetsmessig, og jeg får en del henvendelser iløpet av ett år selv om de vet jeg har både mann og små barn (avviser så klart). Tror jeg er ganske gjennomsnittlig utseendemessig. Men har helt siden tenårene vært en av de i vennegjengen som gjerne får litt ekstra oppmerksomhet av det motsatte kjønn. Tror det er fordi jeg er så rolig, uten at jeg vet helt sikkert.

Men menn tiltrekkes jo forskjellige ting, så det er nok mange som ville unngått meg på den fronten også! Jeg har ikke mye erfaring på å sjekke opp, da det stort sett har vært menn som tar første steget. Litt usikker på om jeg ville klart meg så godt hvis jeg aktivt skulle dratt ut for å sjekke.

Endret av Nonstop1
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette med barn kan nok ha mye å si. Enkelte menn trekker seg bort bare ved tanken på barn, fordi de ikke liker barn/ikke vil ha en annen manns barn.
Men dette med alderen på barna dine vs din egen alder kan også ha noe å si. Om du ønsker å treffe en mann som er fra slutten av 20-åra til slutten av 30-åra, så er sjansen stor for at mange av de ønsker egne barn. Kanskje tenker de at du er lite interessert i å få flere barn (altså med dem), siden du allerede har store barn…

Anonymkode: 205d0...6b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Jeg undret meg litt over dette selv, spesielt da man snakker om nesten en som er myndig 😅 med nesten myndig, dvs 17, så fikk du TS første barnet som 17-åring 👀

Jeg har både førerkort, bolig, utdanning og jobb. Jeg fikk barn når jeg var 17 år ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Spørs hva du utstråler. Jeg har fått høre jeg utstråler «uskyldighet», hva nå det menes, og at menn da ikke vil oppføre seg på samme måte som de gjør mot andre som kanskje utstråler noe annet. Desperasjon er nogo og for mye på er nogo og. 

Anonymkode: b6b4e...003

Akkurat det har jeg fått høre også, kanskje det er det da 🫣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Litt over gjennomsnittet pen, med en sånn holdning og selvskryt til en selv er det bare ekkelt spør du meg 😊 demp deg litt 

Anonymkode: 01f66...b96

Selvskryt? Jeg nevner de gode sidene mine og hvem jeg er, for å få et innblikk i hvem jeg er her i tråden. Går ikke rundt og sier dette til vanlig. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Prøv noen under180cm

Anonymkode: 77cc2...1af

Jeg har ikke noe høydekrav. De fleste menn jeg "prøver" meg på har vært det samme som meg rundt 1.65 cm, og kanskje opp til 175 cm. Har ellers ikke masse andre krav heller til utseende, bare at jeg må føle en slags tiltrekning. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Må være noe med kjemien og type menn du prater med?

Er i 40 årene og alle jeg chattet med ville møtes raskt for kjemitest IRL. 

Og det med info om at jeg var ufør alenemor med barn med diagnose 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 41896...38b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har du prøvd å rett og slett være litt "vulgær" dersom det er noen du liker? Noen ganger føler jeg at noen menn (særlig typen vanlige menn) må ha det inn med t-skje at man er klar for noe mer. Send inn et par tydelige sexy vibes i mixen og se hva som skjer. 

Anonymkode: 36fff...d4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Om du er over gjennomsnittet attraktiv, men allikevel blir konstant avvist, så er nok den brutale sannheten at de ikke liker personligheten og måten du er på. Har du selvinnsikt der, har du egenskaper personlighetsmessig som du tenker er attraktive?

Får en dårlig følelse at selvinnsikt er det som feiler her, for det skal en del til for å bli konstant avvist av menn om man ser bedre ut enn gjennomsnittet 

Anonymkode: f084a...84c

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Har du prøvd å rett og slett være litt "vulgær" dersom det er noen du liker? Noen ganger føler jeg at noen menn (særlig typen vanlige menn) må ha det inn med t-skje at man er klar for noe mer. Send inn et par tydelige sexy vibes i mixen og se hva som skjer. 

Anonymkode: 36fff...d4d

Dette var et dårlig råd om man er ute etter en kjæreste. Straks man blir vulgær har man vippet over i useriøs og sex på første møte og da skal det mye til før det skjer noe mer etter den ene gangen med sex. 

Anonymkode: 608a7...670

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville spurt noen nære venner som har observert deg i situasjoner ute, og som kan kikke litt på charter du har fra tidligere. De kan kanskje gi mer innspill om det er noe du kan gjøre annerledes.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg har noe av den samme opplevelsen som deg, ts, og som mann 03c.

Noen av tilbakemeldingene jeg har fått (som regel lenge etterpå), det er at mennene har fått akutt kalde føtter, har fått det for seg at jeg umulig kunne være interessert i dem, at jeg måtte skjule noe fordi jeg virket "for god til å være sann" (deres ord, ikke mine!), og at det var tryggere å gå for en dame de ikke følte så mye for fordi de da ville bli mindre såret om de ble forlatt.

På meg virker dette helt tåpelig, men har hørt det flere ganger, så må jo tro det er noe i det.

Jeg får høre at jeg er vakker, men har aldri sett på meg selv som annet enn helt normal gjennomsnitlig. Jeg er oppegående og har god utdannelse, er en god kjæreste, lager ikke drama. Som ts er jeg også utadvendt, har et godt hjerte, god humor, gode verdier, allsidige og sunne interesser.

Jeg vet det ikke er noe feil på meg som person, men som andre sier, det har også med en del flaks og uflaks å gjøre når og om man møter ulike potensielle partnere.

Jeg ser at de mennene som har sagt det til meg som jeg skrev innledningsvis, de har nok ikke vært helt ferdig med å bearbeide tidligere trøblete forhold, eller de ikke har hatt nok selvtillit, ev. litt tilknytningsproblemer. Men i utgangspunktet har dette vært gode og oppegående menn, selv om de tydeligvis også har fått panikk.

I det siste har min mor snakket en del om sin ungdomstid, og det som slår meg er hvor mye mer tid de faktisk brukte til å være sammen, bli kjent med hverandre, gjøre ting sammen. De så knapt på tv, de hadde ikke mobiler. De var sammen, og de syntes å ha større aksept for å inkludere hverandre, selv de som i dag mest trolig ville falt mer utenfor. Jentene hadde de merkeligste kallenavn på guttene, og guttene det samme på jentene. Selv om noen av kallenavnene kunne virke negative, så var de ikke ment slik, de ble oppfattet bare som beskrivende, ikke ekskluderende. De møttes på samfunnshus for å danse sammen, de samarbeidet for å få alle dit, de passet på hverandre slik at alle kom seg hjem, de hadde rolige kvelder hvor de bare snakket sammen. Kort sagt, jeg tror de var langt bedre på å være sosiale, bli kjent med flere mennesker enn det mange er i dag.

Vi mister noe i dag med at alt skal være så tilgjengelig, gå så fort. Mobil, internett, riktig miljø. De uformelle møteplassene synes merkelig nok å ha blitt ekstremt få i vår kjappe tidsalder. Det min mor forteller om var et miljø, delvis fra landet, delvis fra by, som var langt bedre i å skape uformelle møteplasser. Og folk tok seg tid til hverandre.

Jeg tror vi må tilbake til å møtes, bruke tid på å bli kjent uten at det skal henge over en fra første øyeblikk at "nå er vi på date, kan dette bli den ene, er jeg bra nok er han/hun bra nok, vil jeg, blir jeg avvist". Jeg tror ikke dateverden i dag er sunn. Det er jo et paradoks at etter at nettdating ble lansert så synes det å bli flere og flere single og også ensomme.

Vi trenger ikke nettdating - vi trenger å gå tilbake til å møtes naturlig, være aktive, bli kjent med andre uten et press, være oppriktig interessert i våre medmennesker. Blir man kjent på en naturlig måte så vil man se at kandidater som man kanskje velger bort på nettdating faktisk kan være nettopp de vi kanskje passer best med i virkeligheten.

Anonymkode: 3e1b8...f9f

Det høres ut som en mye bedre måte for å treffe folk og drive med dating. Det er store problemer med det på nett her idag.

Anonymkode: 605a8...f19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...