Gå til innhold

Forlot meg, ville tilbake….Er det mulig?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kjæresten min gjennom 2år forlot meg på en kjip måte, for en annen mann. Da han var utro mot henne, og forlot henne, så ba hun om å få komme tilbake og prøve på nytt. Hun sa hun hadde skjønt hvor bra vi hadde det. Det ble blankt avvist, selvsagt, stoler aldri på henne igjen noen gang.

Nå går hun rundt og snakker dritt om meg fordi jeg avviste henne… Er det mulig å bli så kynisk og løgnaktig? Vær så snill og si at de fleste kvinner ikke holder på sånn.

Vi er voksne, begge to.

Anonymkode: 0fe56...4b2

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal si dette på den peneste mulige måten: Dritt i den drittkjerringa der. 🙂 Hun tror hun kan komme tilbake etter han var utro? Om han ikke hadde vært utro så hadde hun ikke kommet tilbake og at hun kom krypende tilbake er et hån mot dine følelser i denne saken. Du fortjener bedre! Du gjorde det riktige ved å si nei. Vær stolt av deg selv for det er ekstremt vanskelig da man er glad i noen! ❤️ Gi deg selv litt tid til å sørge og ta vare på deg selv! 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, veldig mange som ikke er sånn -

Vær glad du er kvitt henne.

Anonymkode: 3a193...df5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei vi fleste kvinner er ikke slik. Men mange som ikke tåler å bli avvist. Mange drittkjerringer ut og går. 

Anonymkode: 67da8...e61

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Blått skrev (29 minutter siden):

Jeg skal si dette på den peneste mulige måten: Dritt i den drittkjerringa der. 🙂 Hun tror hun kan komme tilbake etter han var utro? Om han ikke hadde vært utro så hadde hun ikke kommet tilbake og at hun kom krypende tilbake er et hån mot dine følelser i denne saken. Du fortjener bedre! Du gjorde det riktige ved å si nei. Vær stolt av deg selv for det er ekstremt vanskelig da man er glad i noen! ❤️ Gi deg selv litt tid til å sørge og ta vare på deg selv! 

Takk for svar! Måtte bare sjekke om jeg bar blitt helt koko…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker said:

Takk for svar! Måtte bare sjekke om jeg bar blitt helt koko…

Du er ikke koko! Du har stått opp for deg selv, du har visst at du har verdighet og respekt! ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det er ikke typisk kvinner. Dette er typisk drittsekk oppførsel, noen som er bortskjemt, tror de kan få alt de peker på, umoden, respektløs og smålig oppførsel. 

Kan forestille meg at hun har satt sine emosjonelle spor, så hver sjeleglad du har tatt avstand nå. Blokker henne helt fra livet ditt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hev deg over drittslengingen hennes, ts. Om andre konfronterer deg med at du har avvist henne, så bare minn dem på at det var hun som valgte å avslutte forholdet dere hadde, og at eneste grunnen til at hun kom tilbake til deg var fordi han hun dumpet deg for var utro og dumpet henne. Og så sier du bare at du ikke har noen negative følelser for henne, at du har gått videre i livet etter at hun valgte deg bort.

Ps - kvinner flest, vi er selvfølgelig ikke slik! Det er mulig hun nå har forstått og kan sette pris på hva dere to en gang hadde, men det hun tydeligvis ikke gjør, det er å ta ansvar for at hun dumpet deg for en annen (og kanskje også var utro mot deg med ham før hun slo opp med deg?). Og hun tar tydeligvis ikke ansvar for det tillitsbruddet hun har begått mot deg og hvordan hennes valg har endret dynamikken mellom dere. Du gjør rett i å gå videre, for du kan aldri stole på henne igjen. Ønsker deg lykke til videre med neste partner :)

Anonymkode: e118c...7aa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ble dumpet helt ut av det blå etter 14 års samboerskap. Jeg ble servert en fiktiv virkelighet der vi "hadde glidd fra hverandre" og tilsvarende, som bare var sprøyt. På intet tidspunkt hadde mannen ymtet noe om at han var misfornøyd. Vi hadde sex minimum 3 ganger i uka og vel så det. Fordreiningen av vår virkelighet var provoserende nok. Faktum var at han hadde blitt betatt og fristelsen ble for stor. Gresset var grønnere osv. Men det føltes nok lettere for han å konstruere opp problemer i forholdet vårt, fremfor å være så ærlig at han kunne innrømme at han ikke ville klare å motstå fristelsen som brått ble servert han på et sølvfat.

Til tross for alt dette var jeg 100% redelig rundt alt som hadde med bruddet å gjøre. Også det økonomiske. Ingen harde ord. Dette tok han så på senga at han fikk et voldsomt gråteanfall han ikke klarte stoppe. Tror han faktisk hadde foretrukket at jeg var en skikkelig drittkjerring og at det hadde vært mye lettere for han. 

Konklusjonen må være at du iallfall ikke trenger å være i tvil. Du har fått et bevis på at hun ikke er noe å samle på, og det er kanskje like greit?

Anonymkode: 94d7f...214

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hei TS, som andre sier, det står respekt av den avvisningen din. Og du trenger virkelig ikke å være usikker på avgjørelsen din. selv om jeg ikke tror dette representerer kvinner flest, så har jeg opplevd tilsvarende. De finnes, og er veldig vonde å forholde seg til. Blokker henne fra alt, og drit i at hun går rundt og sier kjipe ting on deg. Du har selvrespekten i behold.

Anonymkode: a066a...cc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg ble dumpet helt ut av det blå etter 14 års samboerskap. Jeg ble servert en fiktiv virkelighet der vi "hadde glidd fra hverandre" og tilsvarende, som bare var sprøyt. På intet tidspunkt hadde mannen ymtet noe om at han var misfornøyd. Vi hadde sex minimum 3 ganger i uka og vel så det. Fordreiningen av vår virkelighet var provoserende nok. Faktum var at han hadde blitt betatt og fristelsen ble for stor. Gresset var grønnere osv. Men det føltes nok lettere for han å konstruere opp problemer i forholdet vårt, fremfor å være så ærlig at han kunne innrømme at han ikke ville klare å motstå fristelsen som brått ble servert han på et sølvfat.

Til tross for alt dette var jeg 100% redelig rundt alt som hadde med bruddet å gjøre. Også det økonomiske. Ingen harde ord. Dette tok han så på senga at han fikk et voldsomt gråteanfall han ikke klarte stoppe. Tror han faktisk hadde foretrukket at jeg var en skikkelig drittkjerring og at det hadde vært mye lettere for han. 

Konklusjonen må være at du iallfall ikke trenger å være i tvil. Du har fått et bevis på at hun ikke er noe å samle på, og det er kanskje like greit?

Anonymkode: 94d7f...214

Ja, det har du rett i. Ikke i tvil om at jeg gjorde rett i å si nei da hun ønsket seg tilbake.

Synd at du måtte gå gjennom bruddet du beskrev, etter så lang tid sammen. Det står respekt av måten du håndterte det på, selv om du helt sikkert hadde det vondt. Rakrygget! Da så han hvilken flott og real kvinne han gikk fra. Og han viste med sin oppførsel at han ikke er av samme kaliber som deg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hei TS, som andre sier, det står respekt av den avvisningen din. Og du trenger virkelig ikke å være usikker på avgjørelsen din. selv om jeg ikke tror dette representerer kvinner flest, så har jeg opplevd tilsvarende. De finnes, og er veldig vonde å forholde seg til. Blokker henne fra alt, og drit i at hun går rundt og sier kjipe ting on deg. Du har selvrespekten i behold.

Anonymkode: a066a...cc9

Takk, setter pris på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hev deg over drittslengingen hennes, ts. Om andre konfronterer deg med at du har avvist henne, så bare minn dem på at det var hun som valgte å avslutte forholdet dere hadde, og at eneste grunnen til at hun kom tilbake til deg var fordi han hun dumpet deg for var utro og dumpet henne. Og så sier du bare at du ikke har noen negative følelser for henne, at du har gått videre i livet etter at hun valgte deg bort.

Ps - kvinner flest, vi er selvfølgelig ikke slik! Det er mulig hun nå har forstått og kan sette pris på hva dere to en gang hadde, men det hun tydeligvis ikke gjør, det er å ta ansvar for at hun dumpet deg for en annen (og kanskje også var utro mot deg med ham før hun slo opp med deg?). Og hun tar tydeligvis ikke ansvar for det tillitsbruddet hun har begått mot deg og hvordan hennes valg har endret dynamikken mellom dere. Du gjør rett i å gå videre, for du kan aldri stole på henne igjen. Ønsker deg lykke til videre med neste partner :)

Anonymkode: e118c...7aa

Takk for gode råd og lykkeønskninger!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...