AnonymBruker Skrevet 8. august #81 Del Skrevet 8. august Aldri, det er respektløst Anonymkode: e3697...88a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august #82 Del Skrevet 8. august Det er jo veldig spesielt å opprette en tråd for å høre om andre også mangler etikk og moral, slik at man kan føle seg bedre selv. Og i tillegg kalle det "PK". Anonymkode: 9ddc8...28a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august #83 Del Skrevet 8. august Ville ikke snoket, men ville heller ikke havnet i den situasjonen siden jeg synes det er helt naturstridig å bo i noen andres bolig. Anonymkode: 6c7d6...fb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 8. august #84 Del Skrevet 8. august Nei så nysgjerrig er jeg ikke. Ex-svigerinne snoka overalt. Sykt ufint og vitner om manglende oppdragelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august #85 Del Skrevet 8. august Nei, jeg ville ikke snoket. Det har ingen verdens ting med politisk korrekthet å gjøre, og jeg er på ingen verdens måte noe spesielt trivelig eller moralsk høyverdig menneske. Det bare høres helt forjævlig kjedelig ut. Kanskje jeg hadde tenkt annerledes da jeg var tolv. Anonymkode: 509ed...47f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august #86 Del Skrevet 8. august De av dere som hadde rast rundt og åpnet alt av skuffer og skap bare for å sjekke har faktisk noe galt med dere. Hva det er vites ikke, men vil påstå at det er unormalt og forteller at dere aldri burde fått den tillitt til å låne hytte osv. «Da håper jeg at eier snoker på kameraene han kanskje har montert rundt om.» Vi lånte/byttet hytte med vennepar (de lånte vår), begge har vi kameraer både innvendig og utvendig. Hadde aldri snoket i skuffer/skap eller på kamera da jeg respekterer de som eier. Forventer også det samme av de som låner vår. Anonymkode: 8875a...2de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august #87 Del Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (På 6.8.2024 den 12.31): Tenk at du/dere skal låne andres hytte eller leilighet. Ville du vært nysgjerrig? Snoket i baderomsskap, i nattbordet eller andre steder? Har du gjort det? Ikke tenk at du skal være korrekt nå, si om du har gjort det? Fikk du nye tanker om de som eide stedet? Ble du skamfull etterpå? Anonymkode: 4ac5c...f73 Nei, det har aldri og vil aldri falle meg inn å snike i andres ting. Hvilken interesse har man av å vite ting om folk de ikke ønsker å dele? Skal man presse dem for penger? Stjele? Sladre? Dobler man sjansen for å vinne i lotto? Jeg blåser i pk og annet, men hva pokker man ut av å være så nedrig? Anonymkode: 784b1...275 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august #88 Del Skrevet 8. august Nei, jeg syns ikke hva du har i nattbords skuffa er så spennende egentlig Anonymkode: b5f5a...28c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august #89 Del Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (På 6.8.2024 den 13.48): Alle her er jo pk! Jeg hadde snoket for jeg hadde antatt at det som ikke tålte "dagens lys"var gjemt bort. Anonymkode: 58070...72d Hvorfor er det pk å ikke bry seg om størrelsen på dildoen til folka du besøker? Om de har en buttplug? Hva har du selv som "ikke tåler dagens lys" som gjør andres privatliv så inderlig spennende? Det lurer jeg på.. Anonymkode: 784b1...275 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august #90 Del Skrevet 8. august I mine yngre år hadde jeg det ja, men nå er jeg eldre og oppfører meg som om der er kamera overalt når jeg ikke er hjemme. Dvs oppfører meg eksemplarisk. Orker ikke å få trøbbel for idiotting. Anonymkode: 9f038...618 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august #91 Del Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor er det pk å ikke bry seg om størrelsen på dildoen til folka du besøker? Om de har en buttplug? Hva har du selv som "ikke tåler dagens lys" som gjør andres privatliv så inderlig spennende? Det lurer jeg på.. Anonymkode: 784b1...275 Det du spør om har ikke jeg sagt noe om. Det er ikke slike ting jeg forventer å se i skuffer og skap. Og det er slike ting + verdisaker folk bør gjemme vekk om de låner vekk huset. Hvem har slik liggende når andre skal være der da? Det er fjernt i min verden. Det er det jeg mener med ting som ikke tåler dagens lys Folk er PK når alle nekter for at de snoker. Jeg har så stor erfaring med at det folk sier de gjør i kommentarfelt ikke samsvarer med det de gjør i RL at SORRY ; jeg stoler ikke på at folk er ærlige når de sier de er prektige som her. Anonymkode: 58070...72d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august #92 Del Skrevet 8. august Hadde nok tatt en titt ja, er litt nysgjerrig. Synes ikke det er verken rart eller umoralsk. Unntatt i nattbordskuffen - er ikke nysgjerrig der, og vil helst ikke se andres eventuelle sexleketøy. Anonymkode: 86668...e4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august #93 Del Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (På 6.8.2024 den 12.31): Tenk at du/dere skal låne andres hytte eller leilighet. Ville du vært nysgjerrig? Snoket i baderomsskap, i nattbordet eller andre steder? Har du gjort det? Ikke tenk at du skal være korrekt nå, si om du har gjort det? Fikk du nye tanker om de som eide stedet? Ble du skamfull etterpå? Anonymkode: 4ac5c...f73 Nei, det har jeg fullstendig sperre mot, og har aldri gjort, selv om anledningen har vært der. Og det overrasker meg litt, for jeg er maks snokete når det kommer til å google nye naboer, foreldre i klassen, kollegaer, .. 🙈 Anonymkode: bdd67...d00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august #94 Del Skrevet 8. august Jeg har lånt andres hytte og hjem, eneste stedet jeg snoker er godteskapet (som jeg allerede vet hvor er). Soverommet til eierne går jeg ikke inn på engang. Har jo respekt når jeg får tilliten av å låne noe! Frister ikke å snoke en gang. Hvorfor er det spennende egentlig? Jeg har null behov for å se hva slags sexleketøy folk har, undertøy de bruker eller om de tar medisiner mot sure oppstøt. Bryr meg nada. Anonymkode: 8e3e7...98b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrmica Skrevet 9. august #95 Del Skrevet 9. august Nei, det ville jeg ikke. Jeg er null interessert i hva slags medisiner andre tar, eller om de har bdsm-utsyr i en skuff under senga (det har jeg selv, så synes ikke slikt har så stor nyhetsverdi). Passet hus for noen bekjente i sommer, og romsterte rundt i kjøkkenskuffene for å finne kaffefilter og aluminiumsfolie, og på badet for å finne mer håndsåpe. Ut over det var jeg ikke særlig interessert i hva de hadde i skapene sine. Da jeg var tenåring var det annerledes, da var det spennende å snoke hos andre 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august #96 Del Skrevet 9. august 13 hours ago, AnonymBruker said: Det du spør om har ikke jeg sagt noe om. Det er ikke slike ting jeg forventer å se i skuffer og skap. Og det er slike ting + verdisaker folk bør gjemme vekk om de låner vekk huset. Hvem har slik liggende når andre skal være der da? Det er fjernt i min verden. Det er det jeg mener med ting som ikke tåler dagens lys Folk er PK når alle nekter for at de snoker. Jeg har så stor erfaring med at det folk sier de gjør i kommentarfelt ikke samsvarer med det de gjør i RL at SORRY ; jeg stoler ikke på at folk er ærlige når de sier de er prektige som her. Anonymkode: 58070...72d Så hvorfor starte en tråd når du ikke tror på svarene du får? Hva får du ut av å snoke? Ok, så oppdaget du en dildo eller buggplug i nattbordskuffa - og så? Hva gir den informasjonen deg? Anonymkode: c006b...276 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 9. august #97 Del Skrevet 9. august Nei jeg snoker minst mulig. Jeg føler at jeg snoker når jeg må lete etter noe, og det føles så dritt at jeg blir veldig lettet når jeg finner ting. Kan jeg klare meg uten noe gjør jeg heller det enn å lete, fordi det å lete føles så snokete. Liker av samme årsaker veldig konkret informasjon. Ikke at man finner sengetøy på soverommet, men i "skapet lengst til venstre, hylle nr to". Så jeg slipper den lete- snokingen som er så ubehagelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august #98 Del Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Så hvorfor starte en tråd når du ikke tror på svarene du får? Hva får du ut av å snoke? Ok, så oppdaget du en dildo eller buggplug i nattbordskuffa - og så? Hva gir den informasjonen deg? Anonymkode: c006b...276 Jeg er ikke ts Anonymkode: 58070...72d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august #99 Del Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (På 6.8.2024 den 12.31): Tenk at du/dere skal låne andres hytte eller leilighet. Ville du vært nysgjerrig? Snoket i baderomsskap, i nattbordet eller andre steder? Har du gjort det? Ikke tenk at du skal være korrekt nå, si om du har gjort det? Fikk du nye tanker om de som eide stedet? Ble du skamfull etterpå? Anonymkode: 4ac5c...f73 Yes! Jeg er alt for nyskjerrig til å klare å la være 😅 ikke at jeg egentlig har funnet noe interessant under slik snoking.. Folk er kjedelige Anonymkode: 65cbc...e8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå