Gå til innhold

Ville du snoket - svar ærlig og ikke PK

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har ingen interesse av det. Tror ikke folk har gjemt bort masse hemmelige ting.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

PusheenPusheen skrev (5 minutter siden):

Er man politisk korrekt bare fordi man holder seg unna ting man ikke har noe med å snoke i? Jeg for min del har ikke behov eller interesse i å snoke i andres greier.

Man er pk når man sier man er perfekt men ikke er det. Jeg tror ikke på folk som sier de ikke åpner en skuff. Sorry mac, jeg kjenner folk. 

Anonymkode: 58070...72d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Man er pk når man sier man er perfekt men ikke er det. Jeg tror ikke på folk som sier de ikke åpner en skuff. Sorry mac, jeg kjenner folk. 

Nei, man tror jo som regel alle andre gjør det samme som en selv gjør, så det forbauser meg ikke. Ikke uten grunn at man bruker uttrykket "på seg selv kjenner man andre"

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, aldri snoket.

Er glad i å rydde og vaske, så har ryddet og vasket hjemme hos mange. 

Kan ikke helt se hva som skal være spennende eller spesielt hjemme hos noen heller?

Ei heller hos meg selv.

Du må gjerne se i skapene på badet.

Det er såpe, shampo, tannkrem, tamponger, sminke, q tips ect. Ingenting spennende?

P piller og paracet ligger der og. 

Med mindre man gjemmer ulovlige ting ingen bør se, ser jeg virkelig ikke problemet.

Anonymkode: 714f7...760

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvem i denne tråden har sagt at de er perfekt?

På seg selv kjenner man ingen andre.

Anonymkode: c006b...276

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Da er det jo du som er spesiell.

Det er da ingenting spennende i folks skuffer!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da er det jo du som er spesiell.

Det er da ingenting spennende i folks skuffer!

Ligger i folks natur å være nysgjerrig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, så spennende og interessante er ikke andre mennesker for meg. Leide en blokkleilighet gjennom Airbnb en gang, åpnet ikke et eneste skap.

Anonymkode: e1321...b65

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel samme gruppe som snoker som  bryter opp kasser på barnehager for at barnet skal få en spade å leke med. 

Anonymkode: f20aa...1ac

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tenk at du/dere skal låne andres hytte eller leilighet. Ville du vært nysgjerrig? Snoket i baderomsskap, i nattbordet eller andre steder? Har du gjort det? Ikke tenk at du skal være korrekt nå, si om du har gjort det? Fikk du nye tanker om de som eide stedet? Ble du skamfull etterpå?

Anonymkode: 4ac5c...f73

Nei det hadde jeg aldri gjort. 

Anonymkode: 88f96...f5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Tyv tror at alle stjeler. 

Anonymkode: 65293...fd4

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har åpnet en del skuffer og dører når jeg har leid leiligheter. Men det har vært for: 

1. Å få oversikt over hvor ting vi trenger å bruke er. (Åpner gjerne alle skap og skuffer på kjøkkenet, om vi skal være der en stund og skal bruke kjøkkenet til å lage oss mat. 
2. For å lete etter ting vi trenger, fremfor å kjøpe nytt. (Som å åpne skuffer på badet for å se etter dopapir.)

Som oftest er jo dette rene utleieleiligheter. 
Når vi har lånt bolig av noen som bor der selv, så åpner jeg aldri flere skap enn jeg føler jeg trenger. Og er eier tilstede, så får jeg heller denne til å fortelle meg hvor ting er, enn å gå rundt og åpne skap og skuffer for å lete etter ting. 

Har aldri hatt behov for å åpne skap hjemme hos folk bare for å titte hva de har. Jeg ser ikke engang hva som er så spennende med det. 
Vil du EGENTLIG vite hva vennene dine har i nattbordskuffen? 

Anonymkode: 772ae...a48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke snoket, men hadde lett etter mer dopapir, håndsåpe etc hvis det ble tomt. Ville ikke åpnet skaper&skuffer kun for å se hva som var der. Men hadde heller ikke vært redd for å åpne de for å finne noe jeg trengte. Men grensa går lenge før nattbord... Kun skap som virker sannsynlig til generell oppbevaring av dagligvarer, sengetøy etc.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde nok sjekket i skap etter bind om den kom på uventet tidspunkt. Da ville jeg også sagt fra til husheier. 

Utenom dèt, skjønner jeg virkelig ikke hva slags gleder man har av å rote i private saker. Det ville jo vært et mini-innbrudd.

Hadde fått så dårlig samvittighet 🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det gjør jeg aldri enten det er en bekjent sin hytte eller Airbnb. Hva så om jeg finner en dildo? Skal jeg stjele hvis jeg finner et gullsmykke? Noe så patetisk.

Anonymkode: 5184d...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.  Nysgjerrigheten kan jeg med årene styre.  Dessuten er sjansen stor for at de som eier hytten oppdager at ting er flyttet på, og du blir oppdaget.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde ikke gjort det. Ikke fordi jeg "klarer å styre meg", men fordi jeg har null interesse og nyskjerrighet rundt andres privatliv.

Anonymkode: a84b2...3f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ille kan det bli liksom? Hva er det man kan komme til å finne av lyssky ting på en hytte? Min oppfatning er at folk flest er helt ordinære og det mest tabu de har er analkulene til mannen typ. Tror ikke tiden man investerer i snoking er verdt resultatet for å si det sånn.

Anonymkode: c96db...561

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har en indre sperre for sånt. Oppdaget at svigermor hadde lest i dagboken min da hun var innom og passet katten og plantene våre, ved at hun forsnakket seg om noe. Det ødela mye av relasjonen vår, ser ikke på henne på samme måte etter det.  

Anonymkode: 9ddc8...28a

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver med åpent nick. 

Jeg har snoket. Leeenge siden nå, for jeg har ikke bodd sånn på evigheter. Men jeg er nysgjerrig på andres pikantheter, sexlivet deres. Jeg stjeler selvsagt ikke, men jeg kikker. Klarer ikke å la være. Har INGEN tro på at mange andre ikke gjør det samme.

Endret av Hunmedham
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...