Kinksten Skrevet 9. august 2024 #21 Del Skrevet 9. august 2024 I kink-miljøer så er det mest vanlig med en alder på 40+, og gjerne 50+, og veldig veldig få i 20-årene. Jeg tenker det handler om at man i 20-årene faktisk er både mer usikker på seg selv, mer usikker på egen kropp og man tror man er så sikker på hva man ikke ønsker å vurdere fra menyen for all fremtid. Merker meg også at kink-miljøene oftest også inneholder særdeles vanlige folk, og ikke de som gikk med kortest skjørt eller bygde mest muskler i 20-årene. Igjen, tror det handler om en indre trygghet som må være på plass før man f.eks lar seg binde ned og gruppeknulles. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 9. august 2024 #22 Del Skrevet 9. august 2024 Syns det er innafor å ha en fetisj uansett alder. Er jo ofte det kommer når man blir eldre, for da er man tryggere på seg selv seksuelt, og man tør som oftest å dele det med en partner som er open minded. Jeg kan gjøre mye rart jeg for rett partner. Trenger ikke å være min fetisj sånn sett. Jeg elsker jo å behage. Er slik av natur bare. Så elsker jeg å se at han nyter. Det er veldig viktig for meg. Det er tennende i seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doolittle Skrevet 9. august 2024 #23 Del Skrevet 9. august 2024 Kinks har ikke noe med alder å gjøre. De kan forandre seg med tiden, men det er ikke sånn at de blir borte bare fordi man kommer i en viss alder. Folk i førtiåra er ofte tryggere på seg selv og mer klare for å eksperimentere med sex enn folk i tjueåra (hvor mitt inntrykk er at det eksperimenteres mer med mengde enn med innhold) og da dukker det kanskje opp nye kinks man ikke var klar over at man hadde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr0ndern Skrevet 9. august 2024 #24 Del Skrevet 9. august 2024 Ja, det er innafor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #25 Del Skrevet 9. august 2024 MÅ man være ung for å ha fetisj da? Latterlig Anonymkode: bbc77...5c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #26 Del Skrevet 9. august 2024 Findom Paypig Anonymkode: 3e972...077 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå