AnonymBruker Skrevet 6. august #41 Del Skrevet 6. august Jeg synes man bør ha et nettverk og planer om utdanning eller midt i og ambisiøs nok til å fullføre. Bil, hus, etc er ikke viktig. Det viktigste er at man er ung og frisk og har masse fine folk rundt seg. NETTVERK er så viktig. Folk undervurderer dette så ekstremt. Jeg synes 28-30 er fin alder. Jeg fikk siste ved 36, det er ALT for gammelt etter min mening. Anonymkode: d79de...86e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august #42 Del Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg synes man bør ha et nettverk og planer om utdanning eller midt i og ambisiøs nok til å fullføre. Bil, hus, etc er ikke viktig. Det viktigste er at man er ung og frisk og har masse fine folk rundt seg. NETTVERK er så viktig. Folk undervurderer dette så ekstremt. Jeg synes 28-30 er fin alder. Jeg fikk siste ved 36, det er ALT for gammelt etter min mening. Anonymkode: d79de...86e Jeg fikk min siste som 37-åring, og det har vært helt problemfritt. Hen er snart voksen, og det har ikke vært noe slitsomt. Barnets far er litt eldre enn meg, og for ham har alderen skapt større begrensninger ift livsmot og energi. Han burde ikke blitt far som 44-åring, for å si det sånn. Heldigvis skilt. Anonymkode: 297cb...8de 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august #43 Del Skrevet 6. august Så tidlig at du unngår å ha tenåringer når du selv er i overgangsalderen. Anonymkode: 10cfc...9ae 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august #44 Del Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Så klart, men det er fortsatt 10-15 ganger mer sannsynlig enn før dama drar på årene. Fryktelig merkelig å bruke 35-40 år på å vokse opp, føle seg klar for barn og etablere seg når det i tillegg har negative konsekvenser for alle involverte. Anonymkode: 10b53...5b7 Men de får screening og tett oppfølging. Så sannsynligheten for å føde et barn med genetiske avvik er nærmest null. De jeg kjenner til med downs ble født mens barna var i 20-årene, da man ikke tenker at det kan skje, og ikke har ekstra oppfølging og testing. Anonymkode: cb5d8...e05 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janina1 Skrevet 6. august #45 Del Skrevet 6. august Jeg ble sammen med min eks da jeg var 19 og han 26. Giftet oss og fikk barn da jeg var 23, 26, 31 og 33. Nå er yngste 19 år. Vi har begge tatt utdanning og jobbet etter fullført utdanning. For oss var dette riktig og jeg har alltid sagt jeg vil være ung bestemor. Det har hittil ikke skjedd 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august #46 Del Skrevet 6. august Jeg er 29 år og for oss er det perfekt. Kunne også fått barn senere, men aldri i verden før 25 år! Dere veldig unge mødre går jo glipp av de gøyeste årene i livet og ikke minst er min erfaring at hele identiteten til disse er MOR. Eldre mødre har mer identitetsfølelse utenom mor. Kun mitt inntrykk selvsagt. Anonymkode: 96031...f24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august #47 Del Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Jeg er 29 år og for oss er det perfekt. Kunne også fått barn senere, men aldri i verden før 25 år! Dere veldig unge mødre går jo glipp av de gøyeste årene i livet og ikke minst er min erfaring at hele identiteten til disse er MOR. Eldre mødre har mer identitetsfølelse utenom mor. Kun mitt inntrykk selvsagt. Anonymkode: 96031...f24 Jeg hadde det gøy når ungene ble store jeg. Da hadde jeg min 2. ungdomstid. Anonymkode: 7d099...308 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august #48 Del Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg hadde det gøy når ungene ble store jeg. Da hadde jeg min 2. ungdomstid. Anonymkode: 7d099...308 Sikkert gøy det også, men ikke helt det samme med fadderuke og studentforeninger som 44-åring.. Anonymkode: 96031...f24 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august #49 Del Skrevet 6. august I et stabilt forhold og med ok økonomi. Vårt første barn kom 14 uker for tidlig og det var et helvete å bo så lenge på nyfødtintensiv. Glad vi var så trygge på hverandre. Anonymkode: 66ceb...829 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 6. august #50 Del Skrevet 6. august (endret) Noe jeg savner i diskusjonene rundt når det er best å få barn, er seriøs statistikk som viser sjansen for brudd i forholdet ved barn tidlig vs sent. Min observasjon i min bekjentskapskrets inklusive kolleger og foreldrene i barnas klassers, er at det er større sjanse for brudd for de som får barn tidlig. I då fall et argument for å få barn senere i livet. Endret 8. august av Brunello 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 6. august #51 Del Skrevet 6. august fikk første da jeg tok mastergrad, var 25, og neste 9 år senere. syntes det har vært enklere med nr.2 fordi jeg var ferdig med utdanning og hadde ting litt mer på stell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet 6. august #52 Del Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er 29 år og for oss er det perfekt. Kunne også fått barn senere, men aldri i verden før 25 år! Dere veldig unge mødre går jo glipp av de gøyeste årene i livet og ikke minst er min erfaring at hele identiteten til disse er MOR. Eldre mødre har mer identitetsfølelse utenom mor. Kun mitt inntrykk selvsagt. Anonymkode: 96031...f24 Jeg synes jeg like ofte jeg ser at eldre mødre er liksom "ferdig" med å gjøre egne ting og nå går 100 % opp i morsrollen (der alt skal være perfekt), mens yngre mødre holder på med andre ting også (holder på med utdannelse, er i starten av karrieren, finne seg sjæl osv.), og dermed blir mindre intense. Tror dette er individuelt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august #53 Del Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg er 29 år og for oss er det perfekt. Kunne også fått barn senere, men aldri i verden før 25 år! Dere veldig unge mødre går jo glipp av de gøyeste årene i livet og ikke minst er min erfaring at hele identiteten til disse er MOR. Eldre mødre har mer identitetsfølelse utenom mor. Kun mitt inntrykk selvsagt. Anonymkode: 96031...f24 Hva som er de gøyeste årene i livet er veldig individuelt, personlig synes jeg livet etter 25 har vært bedre enn før 25. Anonymkode: 06e6f...b4d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august #54 Del Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (På 6.8.2024 den 1.23): 25 - 35. Etter det blir det bare sært med foreldre som ser ut som besteforeldre. Anonymkode: d7ceb...2a9 Haha latterlig kommentar.så jeg som er 41 og har en sønn på 3 mnd ser ut som bestemor ,haha. Anonymkode: 81f6b...e5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august #55 Del Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Haha latterlig kommentar.så jeg som er 41 og har en sønn på 3 mnd ser ut som bestemor ,haha. Anonymkode: 81f6b...e5b Altså ja? Er man i bestemoralder ser man gjerne sånn ut også 🤷♀️ Anonymkode: 7ca38...6dd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august #56 Del Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (18 timer siden): Første innen damen fyller 27, siste innen damen fyller 35. Skal man først ha barn er det greit å få noen uten downs, autisme osv. Anonymkode: 10b53...5b7 Autisme er genetisk eller gammel sperm, så ikke legg den over på kvinnens egg. Anonymkode: aebac...f91 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august #57 Del Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (På 6.8.2024 den 7.12): Du skal ha tatt ganske dårlig vare på deg selv for å se gammel ut i 40-50 årene i disse dager. Tror over 50% av foreldrene i barnehagen er 40+. Anonymkode: cb5d8...e05 Bare fordi dere tar botox så ser dere ikke yngre ut. Nok av besteforeldre foreldre i barnehagen. Trenger ikke å gå med skaut og permanent, dere ser ikke unge ut fordet. Anonymkode: d7ceb...2a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august #58 Del Skrevet 7. august Når man har funnet en ordentlig partner å få barn med. Tragisk med de som desperat skal ha barn før 30. De bare finner seg den første og beste. Forholdet tar selvfølgelig slutt og barnet/barna lever i koffert. Så får mamma og pappa en ekte partner og ekte kjærlighetsbarn. Anonymkode: aebac...f91 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august #59 Del Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Altså ja? Er man i bestemoralder ser man gjerne sånn ut også 🤷♀️ Anonymkode: 7ca38...6dd Idiotisk kommentar , du er vel bare 16 år stakkars. Anonymkode: 81f6b...e5b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august #60 Del Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Bare fordi dere tar botox så ser dere ikke yngre ut. Nok av besteforeldre foreldre i barnehagen. Trenger ikke å gå med skaut og permanent, dere ser ikke unge ut fordet. Anonymkode: d7ceb...2a9 Nei fordi du er sikkert super ung og deilig ??? Anonymkode: 81f6b...e5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå